en hier sloot ik hem mee....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:07 schreef chacama het volgende:
Ze is de dag goed doorgekomen. Koorts lijkt in elk geval ver weg en ze slaapt nu lekker. Kijken hoe het morgen gaat. Ze klaagt wel nog over de keelpijn en eten gaat dus niet zo goed, maar drinken gaat in elk geval wel goed. Hopelijk is ze maandag weer fit genoeg om naar school te gaan.
lezen en lezen zijn twee dingen hoor Bix. Ze herkent haar naam en vervolgens vraagt wat er staat. Beterschap is toch iets moeilijker om te lezen dan hallo Fleur.... Maar, ja als het positieve dingen dan laat ik ze inderdaad "lezen".quote:Op zondag 5 juli 2009 23:26 schreef bixister het volgende:
leest fleur hier mee, chacama!(hoi fleur!
) fijn dat ze weer redelijk opgeknapt is.
Ja... en...nee. Ik voel me wel schuldig, maar de school heeft het hier heel fijn opgelost. Aan het begin van het jaar krijgen we een jaarplanner met alle activiteiten incl. leesmoeder, creamiddag-hulp e.d. Daar kun je dan op aangeven waar je bij kunt helpen. Ik help bij de activiteiten waarbij het de maandagochtend of woensdagbetreft. Meestal is dit opbouwen van thema's. Als ik het allemaal maar een week van te voren zou weten, dan was het voor mij ook moeilijker geweest.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:15 schreef livelink het volgende:
De laatste weken van het jaar zijn voor mij weer een enorme aanslag op mijn schuldgevoel van werkende moeder die dus niet als vrijwilliger mee kan helpen op school met alle feestjes en dergelijke.
Dit jaar is het zelfs geen enkele keer gelukt. Alleen heb ik een keer een avond geholpen met de school versieren voor Sinterklaas. Ik durfde me dan ook niet op te geven voor de "Ouder Bedankavond". Vorig jaar had ik nog iets meer gedaan en toen ben ik wel geweest.
Nou ja, vanavond ga ik schoonmaken en dan zal ik ook nog wel iets mee naar huis nemen om schoon te maken en dat was het dan weer. Volgend schooljaar beter (maar dat dacht ik vorig jaar ook al). Hebben jullie nou ook last van schuldgevoel of doen jullie gewoon heel veel op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop