Ik denk het niet, ik denk dat dan je been gewoon " slaapt" als dat gebeurdquote:Op zondag 6 september 2009 11:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
dan lig je verkeerd in je bed waardoor de bloedsdoorloop ergens geblokkeerd wordt ofzoiets
Omg ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 11:53 schreef GizartFRL het volgende:
Had ik vannacht ook last van.
Linkerkuit om precies te zijn.
ok ff proberen dan maar, ik probeer altijd mijn been te strekkenquote:Op zondag 6 september 2009 11:56 schreef Biogarde het volgende:
Ha, vorige week op het werk nog over gehadAls je een goeie kramp gehad hebt, loop je gewoon 2 dagen kut
![]()
Anyway, bij kramp je tenen richting je scheen 'drukken' zonder je handen te gebruiken. Puur op spierkracht, en het is weg.
Ja, of je bed uit en staan. Man, ik ga dood van de pijnquote:Op zondag 6 september 2009 11:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ok ff proberen dan maar, ik probeer altijd mijn been te strekken
Iddquote:Op zondag 6 september 2009 11:56 schreef Biogarde het volgende:
Ha, vorige week op het werk nog over gehadAls je een goeie kramp gehad hebt, loop je gewoon 2 dagen kut
![]()
Dat werkt bij mij anders niet hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 11:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ff been strekken, niks aan de hand toch?
heb het ook vrij lang en regelmatig gehad....schijnt dus te maken met te weinig drinken overdag...quote:Op zondag 6 september 2009 11:36 schreef Paul het volgende:
Ik vroeg mij zo af he, waarom heb je soms kramp in je benen als je slaapt? Ik had het vannacht weer vet irritant en pijnlijk
Uitzingen. Weinig tegen te doen. Ken het gevoelquote:Op zondag 6 september 2009 12:24 schreef Syr het volgende:
Ik had het ook vannacht, in beide kuiten. Dacht dat mijn benen zouden breken, zoveel pijn als dat het deed. Na belachelijk te hebben rond gedanst en gestampt in mijn kamer, trok het langzaam weg. Even uitgehijgd en toen weer als een blok in slaap gevallenmaar nu heb ik dus wel enorme spierpijn in beide benen.
Als iemand de oplossing weet, is erg welkom...
GHBquote:Op zondag 6 september 2009 12:24 schreef Syr het volgende:
Ik had het ook vannacht, in beide kuiten. Dacht dat mijn benen zouden breken, zoveel pijn als dat het deed. Na belachelijk te hebben rond gedanst en gestampt in mijn kamer, trok het langzaam weg. Even uitgehijgd en toen weer als een blok in slaap gevallenmaar nu heb ik dus wel enorme spierpijn in beide benen.
Als iemand de oplossing weet, is erg welkom...
quote:Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef H1F5 het volgende:
Ik kreeg kuitkrampen na een hernia. En aangezien Paul zo'n beetje achter z'n toetsenbord geplakt zit...
Ja!quote:Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef H1F5 het volgende:
Ik kreeg kuitkrampen na een hernia. En aangezien Paul zo'n beetje achter z'n toetsenbord geplakt zit...
Zeg, Bio, viel het mee gisterenavond? In de zin van, was je vroeg genoeg leeggeblazen voordat je naar de meet ging?
Reageer voor de gein eens ontopic ipv je grappentrommel te openen.quote:
Het helpt serieus, bioquote:Op zondag 6 september 2009 12:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja!![]()
Na een hernia?![]()
[..]
Reageer voor de gein eens ontopic ipv je grappentrommel te openen.
Mazzelreet! Je zal daar constant zitten te knijpen zeg, pfffff.quote:Op zondag 6 september 2009 12:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja!![]()
Na een hernia?![]()
[..]
Reageer voor de gein eens ontopic ipv je grappentrommel te openen.
*meldt*quote:Op zondag 6 september 2009 12:44 schreef H1F5 het volgende:
en dat was een serieuze jongen, half jaar plat gelegen en toen de operatie.
Vonden ze geen reststukjes van een vorige hernia? Dat was bij mij wel het geval. Als dat aan de wandel gaat dan kunnen zenuwen weer klem komen te zitten. Wat zal jij 'lekker' geslapen hebben in die tijd zeg, met kuitkrampen die niet weg te krijgen zijn, wat je ook doet.quote:Op zondag 6 september 2009 12:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*meldt*
maar ik heb het altijd al gehad, ook voor m'n hernia
ik heb er ws. nog steeds 1, heb nu een second opinionquote:Op zondag 6 september 2009 13:01 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Vonden ze geen reststukjes van een vorige hernia? Dat was bij mij wel het geval. Als dat aan de wandel gaat dan kunnen zenuwen weer klem komen te zitten. Wat zal jij 'lekker' geslapen hebben in die tijd zeg, met kuitkrampen die niet weg te krijgen zijn, wat je ook doet.![]()
Ik weet nog goed dat ik na een hoop moeite eindelijk weer eens had kunnen douchen. Kruip ik in m'n blote reet terug naar bed, want ondergoed aantrekken is onmogeijk in zo'n situatie zoals je waarschijnlijk weet en ik haalde het nét. Zit ik daar op m'n knieën met mijn kont naar achteren een beetje te kermen, want ik kwam geen mm meer verder, komt mijn vriendin binnen. Ach zeg ik, nu je er toch bent, kijk jij ff of er schutters aan komen.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:01 schreef H1F5 het volgende:
Ik weet nog goed dat ik na een hoop moeite eindelijk weer eens had kunnen douchen. Kruip ik in m'n blote reet terug naar bed, want ondergoed aantrekken is onmogeijk in zo'n situatie zoals je waarschijnlijk weet en ik haalde het nét. Zit ik daar op m'n knieën met mijn kont naar achteren een beetje te kermen, want ik kwam geen mm meer verder, komt mijn vriendin binnen. Ach zeg ik, nu je er toch bent, kijk jij ff of er schutters aan komen.
Ja, zo'n kuit voelde dagenlang aan als een plank zo hard. Succes ermee, Mirjam, ik hoop voor je dat het mee gaat vallen. Ik hoop het nooit meer mee te maken.quote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er ws. nog steeds 1, heb nu een second opinion
maar lang voor die hernia ooit in beeld was, had ik ook áltijd kuitkrampen, idd zo erg soms dat ik 3 dagen pijn in m'n kuit had
Héél erg bedankt voor de tip. Heb ik me achteraf voor niets laten opereren, waardeloze chirurg!quote:Op zondag 6 september 2009 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een probaat middel tegen kramp in de kuiten is een stuk zeep in bed leggen.
Vraag niet hoe het kan maar profiteer er van.
Klopt.quote:
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&source=hp&q=kramp+zeep&meta=&btnG=Google+zoekenquote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Héél erg bedankt voor de tip. Heb ik me achteraf voor niets laten opereren, waardeloze chirurg!
Oma weet raad & alternatieve therapie, ok, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&source=hp&q=kramp+zeep&meta=&btnG=Google+zoeken
Ik kreeg die tip ook al jaquote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Klopt.Die krampen komen omdat men te kort heeft aan magnesium. Je kunt van die zakjes magnesium kopen en dan oplossen met en glas water.
Zover ik weet zijn groeipijnen een fabeltje, maar correct me if I'm wrongquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft het niet deels te maken als je groeit? Heb er gelukkig de laatste tijd bijna geen last meer van *afkloppen*, maar weet dat het erg pijnlijk kan zijn.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik groei al jaren niet meer dus groei pijn lijkt het niet te zijn. Veel drinken en magnesium? ik zal het niet weten. Waar ik ook wel last van heb is tijdens het zwemmen kramp in mijn tenen en soms ook mijn kuit. En waar dat dan in 1x vandaan komt.
Ik laat me wel eens masseren, maar daar krijg ik dus meer pijn van, ik weet niet hoe ik ervan af kom, mischien wel automatisch, ik weet 't niet hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef donzine het volgende:
Echt een vervelend iets ja, maar je voelt het ook echt aankomen.. SHITSHITSHITNEEEEEE AUWWWWWWW
Heb het altijd als ik me helemaal uitrek in mijn bed.
Ik dus ookquote:Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had het een keer tijdens het fietsen, god wat voelde dat kut. En verder heb ik het vaak als ik lig te slapen ja
Aan alle 2 de benen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb het een periode echt heel veel gehad, ik ben toen magnesium gaan slikken en dat slik ik nu nog sindsdien zelden last van tenzij ik het een tijdje niet slik, ik schrik dan wakker en draai me kop in het kussen anders gil ik het uit, en dan maar proberen je tenen naar je toe te halen...
moet....teen....naar... me...toe....halen
en dan trekt het eruit, dan val ik weer in slaap, en loop ik 2 dagen mank
Hier ook. Paar dagen soort van spierpijn gehad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:32 schreef maikiemuis het volgende:
nou ik had toevallig vorige week ook hetzelfde.
Kramp in mijn rechter kuit. Heb er serieus 4 dagen last van gehad :S
VAAGHEID!
Kan je weinig aan doen inderdaad, behalve het er uit lopenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef 907 het volgende:
Ik loop al ruim 2jr rond dat ik met sporten kramp krijg, van veel water drinken tot aan voeding supplementen, niets helpt
Wel vervelend als dan zelfs fysio/huisarts/sportarts het niet weten
Wat voor soort zeep, maakt dat uit?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Als je het 's nachts vaak hebt, dan moet je een stukje zeep onder je onderlaken leggen.
Teveel melkzuur in je spieren. M.a.w.; je spant je teveel in.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Tijdens het zwemmen vooral in m'n tenen/voet.
Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat voor soort zeep, maakt dat uit?
Wat is de achterliggende gedachte erachter?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.
En eigenlijk zou het volgens mij ook niets uit moeten maken. Gewoon uitproberen, kwaad kan het sowieso niet.
Geen idee, maar dat zijn van die oma-trucjes die gewoon zo zijn en totaal niet logisch lijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte erachter?Want ik vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd
Dat van melkzuur zal misschien wel kunnen. Ik heb ook eens last gehad van een eiwit aanval in mijn benen. De arts dacht eersst dat ik acuut jeugd reuma had.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Teveel melkzuur in je spieren. M.a.w.; je spant je teveel in.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef Gilead het volgende:
Ik heb het ook wel eens, vooral als ik de vorige avond(en) flink gezopen heb, gek genoeg.
Irritante he? Af en toe werd ik er zo gek van dat ik het gevoel had dat ik rijp was voor het gesticht!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Ik heb het ook gehad, maar bij mij was het het "restless leg syndrome "ofzoiets
Heb er nu trouwens al 4 jaar geen last meer van, is vanzelf weggegaan.
Ja, bij mij was het echt een brandend gevoel gecombineerd met kramp.. heel vervelend, ik dacht minstens dat m'n aderen ontploften ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Irritante he? Af en toe werd ik er zo gek van dat ik het gevoel had dat ik rijp was voor het gesticht!
Ja precies!! Maar bij jou is het dus vanzelf over gegaan... hopen dat dat bij mij ook snel gebeurdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:27 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
[..]
Ja, bij mij was het echt een brandend gevoel gecombineerd met kramp.. heel vervelend, ik dacht minstens dat m'n aderen ontploften ofzo.
Klopt; werkt echt perfect! Toen mijn opa voor het eerst zei dat ik een zeepje in mijn bed moest leggen, wist ik niet waar ik het had haha.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.
En eigenlijk zou het volgens mij ook niets uit moeten maken. Gewoon uitproberen, kwaad kan het sowieso niet.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Als je het 's nachts vaak hebt, dan moet je een stukje zeep onder je onderlaken leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |