abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72564240
Ik heb heel vaak last van me kuit midden in de nacht Ik wordt steeds rond 3-4 uur wakker omdat dan me kuiten heel erg gaan prikken. Ik heb het alleen als ik lig te slapen beetje vreemd

[ Bericht 17% gewijzigd door SexyGirl op 09-09-2009 12:40:06 ]
pi_72597075
Echt een vervelend iets ja, maar je voelt het ook echt aankomen.. SHITSHITSHITNEEEEEE AUWWWWWWW
Heb het altijd als ik me helemaal uitrek in mijn bed.
pi_72597642
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef donzine het volgende:
Echt een vervelend iets ja, maar je voelt het ook echt aankomen.. SHITSHITSHITNEEEEEE AUWWWWWWW
Heb het altijd als ik me helemaal uitrek in mijn bed.
Ik laat me wel eens masseren, maar daar krijg ik dus meer pijn van, ik weet niet hoe ik ervan af kom, mischien wel automatisch, ik weet 't niet hoor. Ik wacht wel af, dus nog paar nachten wakker worden van de pijn
  woensdag 9 september 2009 @ 21:52:50 #54
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72597745
Ik had het een keer tijdens het fietsen, god wat voelde dat kut. En verder heb ik het vaak als ik lig te slapen ja
pi_72599045
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had het een keer tijdens het fietsen, god wat voelde dat kut. En verder heb ik het vaak als ik lig te slapen ja
Ik dus ook
pi_72600699
Ik heb het een periode echt heel veel gehad, ik ben toen magnesium gaan slikken en dat slik ik nu nog sindsdien zelden last van tenzij ik het een tijdje niet slik, ik schrik dan wakker en draai me kop in het kussen anders gil ik het uit, en dan maar proberen je tenen naar je toe te halen...

moet....teen....naar... me...toe....halen
en dan trekt het eruit, dan val ik weer in slaap, en loop ik 2 dagen mank
pi_72600895
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb het een periode echt heel veel gehad, ik ben toen magnesium gaan slikken en dat slik ik nu nog sindsdien zelden last van tenzij ik het een tijdje niet slik, ik schrik dan wakker en draai me kop in het kussen anders gil ik het uit, en dan maar proberen je tenen naar je toe te halen...

moet....teen....naar... me...toe....halen
en dan trekt het eruit, dan val ik weer in slaap, en loop ik 2 dagen mank
Aan alle 2 de benen?
pi_72602036
Ik heb gemerkt dat ik kramp krijg in mijn kuiten/hamstrings of dijen als ik te weinig heb gedronken, veel gelopen heb of als mijn benen heel erg warm zijn. Het leukste is als je op verschillende plekken in allebei je benen kramp hebt Je weet dan even niet meer wat je als eerste moet rekken en of je moet janken of gillen, daarna ben je doodmoe.
Dus:
ik heb een kussen onder het voeteneind van mijn matras gedaan (moet toch eens zo''n electrisch bedbodem kopen), dat helpt. Als ik vantevoren inschat dat ik kramp kan krijgen neem ik in ieder geval Inhibin (sommigen merken het wel aan als placebo). Dat is vrij verkrijgbaar bij de apotheek.
Nog niet uitgeprobeerd: zeep, magnesium. Ow en men beweert dat een ijzeren vijl onder je matras ook zou kunnen helpen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 10 september 2009 @ 09:06:53 #59
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_72606253
Ik had ook zo'n periode dat ik er altijd last van had s'nachts en toen ben ik overdag gaan strekken... dus rechtop staan en je vingers naar je tenen brengen, en dit doe je net zolang totdat je je tenen kunt aanraken, bij mij helpt het echt, ik heb er nooit meer last van!

Heb nu s'nachts wel last van zogeheten "Restless Legs", heel erg irritant, maar goed daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden
pi_72608221
Vanmorgen ook weer even kramp. Ik voelde het al toen ik mij een beetje uitrekte. En vanavond nog wel naar een concert.
pi_72610453
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:32 schreef maikiemuis het volgende:
nou ik had toevallig vorige week ook hetzelfde.
Kramp in mijn rechter kuit. Heb er serieus 4 dagen last van gehad :S

VAAGHEID!
Hier ook. Paar dagen soort van spierpijn gehad.
We are all undesirables
pi_72614276
Op zich is die spierpijn wel logisch. Als je voelt hoe hard die spieren zich aanspannen. Tis zeg maar net een uur krachttraining in 5 minuten.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_72621179
Volgens mij komt het meer door de onverwachte extreme aanspanning... je heb geen warming up ofso voordat het gebeurd, en omdat het vaak in bed gebeurd, zijn ze juist helemaal slap/uitgerust als het gebeurd.
pi_72623267
Ik loop al ruim 2jr rond dat ik met sporten kramp krijg, van veel water drinken tot aan voeding supplementen, niets helpt

Wel vervelend als dan zelfs fysio/huisarts/sportarts het niet weten
Who is it?
  donderdag 10 september 2009 @ 20:27:17 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72623350
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef 907 het volgende:
Ik loop al ruim 2jr rond dat ik met sporten kramp krijg, van veel water drinken tot aan voeding supplementen, niets helpt

Wel vervelend als dan zelfs fysio/huisarts/sportarts het niet weten
Kan je weinig aan doen inderdaad, behalve het er uit lopen Ik heb er ook jaren last van gehad...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 10 september 2009 @ 20:27:54 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72623374
Als je het 's nachts vaak hebt, dan moet je een stukje zeep onder je onderlaken leggen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 10 september 2009 @ 20:32:24 #67
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72623561
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Als je het 's nachts vaak hebt, dan moet je een stukje zeep onder je onderlaken leggen.
Wat voor soort zeep, maakt dat uit?
pi_72623691
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:13 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Zo herkenbaar . Tijdens het zwemmen vooral in m'n tenen/voet.
Teveel melkzuur in je spieren. M.a.w.; je spant je teveel in.
Death solves all problems: no man, no problem.
  donderdag 10 september 2009 @ 20:35:30 #69
38396 mazaru
pi_72623714
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat voor soort zeep, maakt dat uit?
Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.
En eigenlijk zou het volgens mij ook niets uit moeten maken. Gewoon uitproberen, kwaad kan het sowieso niet.
  donderdag 10 september 2009 @ 20:40:30 #70
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72623923
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.
En eigenlijk zou het volgens mij ook niets uit moeten maken. Gewoon uitproberen, kwaad kan het sowieso niet.
Wat is de achterliggende gedachte erachter? Want ik vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd
  donderdag 10 september 2009 @ 20:43:11 #71
38396 mazaru
pi_72624023
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat is de achterliggende gedachte erachter? Want ik vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd
Geen idee, maar dat zijn van die oma-trucjes die gewoon zo zijn en totaal niet logisch lijken.
Als het maar helpt
pi_72633925
Je moet meer water drinken en helemaal na het sporten....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72635686
Mijn vriendin had hier echt heel vaak last van ('s nachts wakker worden met kramp in been). Nu hebben we 2 dingen veranderd en heeft ze nog maar 1 keer gehad in een periode van ongeveer een jaar.
Als eerste zijn we gezonder gaan eten (veel groente en fruit, gevarieerd) en verder is ze met mij mee gaan hardlopen (hiervoor deed ze niet aan sport). Ik denk dat het sporten vooral geholpen heeft..

Ik heb er overigens nooit last van.. vroeger wel eens gehad toen ik echt heel hard had getraind.
pi_72638064
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Teveel melkzuur in je spieren. M.a.w.; je spant je teveel in.
Dat van melkzuur zal misschien wel kunnen. Ik heb ook eens last gehad van een eiwit aanval in mijn benen. De arts dacht eersst dat ik acuut jeugd reuma had.

Gisteren naar het concert van coldplay geweest. bij het weggaan schuifeld door de massa en prompt kramp in mijn tenen.
pi_72647379
Heb ik ook wel eens. Pijnlijk!!
Meestal als ik me uitrek of me probeer om te draaien op een lompe manier.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')