Ik laat me wel eens masseren, maar daar krijg ik dus meer pijn van, ik weet niet hoe ik ervan af kom, mischien wel automatisch, ik weet 't niet hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef donzine het volgende:
Echt een vervelend iets ja, maar je voelt het ook echt aankomen.. SHITSHITSHITNEEEEEE AUWWWWWWW
Heb het altijd als ik me helemaal uitrek in mijn bed.
Ik dus ookquote:Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had het een keer tijdens het fietsen, god wat voelde dat kut. En verder heb ik het vaak als ik lig te slapen ja
Aan alle 2 de benen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb het een periode echt heel veel gehad, ik ben toen magnesium gaan slikken en dat slik ik nu nog sindsdien zelden last van tenzij ik het een tijdje niet slik, ik schrik dan wakker en draai me kop in het kussen anders gil ik het uit, en dan maar proberen je tenen naar je toe te halen...
moet....teen....naar... me...toe....halen
en dan trekt het eruit, dan val ik weer in slaap, en loop ik 2 dagen mank
Hier ook. Paar dagen soort van spierpijn gehad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:32 schreef maikiemuis het volgende:
nou ik had toevallig vorige week ook hetzelfde.
Kramp in mijn rechter kuit. Heb er serieus 4 dagen last van gehad :S
VAAGHEID!
Kan je weinig aan doen inderdaad, behalve het er uit lopenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef 907 het volgende:
Ik loop al ruim 2jr rond dat ik met sporten kramp krijg, van veel water drinken tot aan voeding supplementen, niets helpt
Wel vervelend als dan zelfs fysio/huisarts/sportarts het niet weten
Wat voor soort zeep, maakt dat uit?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Als je het 's nachts vaak hebt, dan moet je een stukje zeep onder je onderlaken leggen.
Teveel melkzuur in je spieren. M.a.w.; je spant je teveel in.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Tijdens het zwemmen vooral in m'n tenen/voet.
Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat voor soort zeep, maakt dat uit?
Wat is de achterliggende gedachte erachter?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.
En eigenlijk zou het volgens mij ook niets uit moeten maken. Gewoon uitproberen, kwaad kan het sowieso niet.
Geen idee, maar dat zijn van die oma-trucjes die gewoon zo zijn en totaal niet logisch lijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte erachter?Want ik vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd
Dat van melkzuur zal misschien wel kunnen. Ik heb ook eens last gehad van een eiwit aanval in mijn benen. De arts dacht eersst dat ik acuut jeugd reuma had.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Teveel melkzuur in je spieren. M.a.w.; je spant je teveel in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |