Ik denk het niet, ik denk dat dan je been gewoon " slaapt" als dat gebeurdquote:Op zondag 6 september 2009 11:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
dan lig je verkeerd in je bed waardoor de bloedsdoorloop ergens geblokkeerd wordt ofzoiets
Omg ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 11:53 schreef GizartFRL het volgende:
Had ik vannacht ook last van.
Linkerkuit om precies te zijn.
ok ff proberen dan maar, ik probeer altijd mijn been te strekkenquote:Op zondag 6 september 2009 11:56 schreef Biogarde het volgende:
Ha, vorige week op het werk nog over gehadAls je een goeie kramp gehad hebt, loop je gewoon 2 dagen kut
![]()
Anyway, bij kramp je tenen richting je scheen 'drukken' zonder je handen te gebruiken. Puur op spierkracht, en het is weg.
Ja, of je bed uit en staan. Man, ik ga dood van de pijnquote:Op zondag 6 september 2009 11:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ok ff proberen dan maar, ik probeer altijd mijn been te strekken
Iddquote:Op zondag 6 september 2009 11:56 schreef Biogarde het volgende:
Ha, vorige week op het werk nog over gehadAls je een goeie kramp gehad hebt, loop je gewoon 2 dagen kut
![]()
Dat werkt bij mij anders niet hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 11:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ff been strekken, niks aan de hand toch?
heb het ook vrij lang en regelmatig gehad....schijnt dus te maken met te weinig drinken overdag...quote:Op zondag 6 september 2009 11:36 schreef Paul het volgende:
Ik vroeg mij zo af he, waarom heb je soms kramp in je benen als je slaapt? Ik had het vannacht weer vet irritant en pijnlijk
Uitzingen. Weinig tegen te doen. Ken het gevoelquote:Op zondag 6 september 2009 12:24 schreef Syr het volgende:
Ik had het ook vannacht, in beide kuiten. Dacht dat mijn benen zouden breken, zoveel pijn als dat het deed. Na belachelijk te hebben rond gedanst en gestampt in mijn kamer, trok het langzaam weg. Even uitgehijgd en toen weer als een blok in slaap gevallenmaar nu heb ik dus wel enorme spierpijn in beide benen.
Als iemand de oplossing weet, is erg welkom...
GHBquote:Op zondag 6 september 2009 12:24 schreef Syr het volgende:
Ik had het ook vannacht, in beide kuiten. Dacht dat mijn benen zouden breken, zoveel pijn als dat het deed. Na belachelijk te hebben rond gedanst en gestampt in mijn kamer, trok het langzaam weg. Even uitgehijgd en toen weer als een blok in slaap gevallenmaar nu heb ik dus wel enorme spierpijn in beide benen.
Als iemand de oplossing weet, is erg welkom...
quote:Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef H1F5 het volgende:
Ik kreeg kuitkrampen na een hernia. En aangezien Paul zo'n beetje achter z'n toetsenbord geplakt zit...
Ja!quote:Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef H1F5 het volgende:
Ik kreeg kuitkrampen na een hernia. En aangezien Paul zo'n beetje achter z'n toetsenbord geplakt zit...
Zeg, Bio, viel het mee gisterenavond? In de zin van, was je vroeg genoeg leeggeblazen voordat je naar de meet ging?
Reageer voor de gein eens ontopic ipv je grappentrommel te openen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |