Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef Gilead het volgende:
Ik heb het ook wel eens, vooral als ik de vorige avond(en) flink gezopen heb, gek genoeg.
Irritante he? Af en toe werd ik er zo gek van dat ik het gevoel had dat ik rijp was voor het gesticht!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Ik heb het ook gehad, maar bij mij was het het "restless leg syndrome "ofzoiets
Heb er nu trouwens al 4 jaar geen last meer van, is vanzelf weggegaan.
Ja, bij mij was het echt een brandend gevoel gecombineerd met kramp.. heel vervelend, ik dacht minstens dat m'n aderen ontploften ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Irritante he? Af en toe werd ik er zo gek van dat ik het gevoel had dat ik rijp was voor het gesticht!
Ja precies!! Maar bij jou is het dus vanzelf over gegaan... hopen dat dat bij mij ook snel gebeurdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:27 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
[..]
Ja, bij mij was het echt een brandend gevoel gecombineerd met kramp.. heel vervelend, ik dacht minstens dat m'n aderen ontploften ofzo.
Klopt; werkt echt perfect! Toen mijn opa voor het eerst zei dat ik een zeepje in mijn bed moest leggen, wist ik niet waar ik het had haha.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.
En eigenlijk zou het volgens mij ook niets uit moeten maken. Gewoon uitproberen, kwaad kan het sowieso niet.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Als je het 's nachts vaak hebt, dan moet je een stukje zeep onder je onderlaken leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |