abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72647807
Ik heb het ook wel eens, vooral als ik de vorige avond(en) flink gezopen heb, gek genoeg.
Smile, it confuses people.
pi_72913726
Oe, dat kan zo pijnlijk zijn
vorige week helaas nog meegemaakt, 2 dagen mank gelopen.
Magnesium kauwen schijnt te helpen, mischien toch eens proberen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_72917652
Magnesium en vitamine pillen eten. Melk drinken. Het komt door tekort aan mineralen.
Lambo of Rekt
pi_72919470
kan ook zijn dat je diabetes hebt
  zondag 20 september 2009 @ 13:20:57 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72930441
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef Gilead het volgende:
Ik heb het ook wel eens, vooral als ik de vorige avond(en) flink gezopen heb, gek genoeg.
Zo herkenbaar
pi_73040676
Ik heb het ook gehad, maar bij mij was het het "restless leg syndrome "ofzoiets
Heb er nu trouwens al 4 jaar geen last meer van, is vanzelf weggegaan.
"Humor is een eigenschap van het hart, zoals liefde.
Er zijn mensen die niet lief kunnen hebben;
waarschijnlijk zijn het dezelfde die geen humor hebben." -- R.G. Binding .
  woensdag 23 september 2009 @ 16:26:09 #82
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73041491
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Ik heb het ook gehad, maar bij mij was het het "restless leg syndrome "ofzoiets
Heb er nu trouwens al 4 jaar geen last meer van, is vanzelf weggegaan.
Irritante he? Af en toe werd ik er zo gek van dat ik het gevoel had dat ik rijp was voor het gesticht!
pi_73041515
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:26 schreef Starlie het volgende:

[..]

Irritante he? Af en toe werd ik er zo gek van dat ik het gevoel had dat ik rijp was voor het gesticht!
Ja, bij mij was het echt een brandend gevoel gecombineerd met kramp.. heel vervelend, ik dacht minstens dat m'n aderen ontploften ofzo.
"Humor is een eigenschap van het hart, zoals liefde.
Er zijn mensen die niet lief kunnen hebben;
waarschijnlijk zijn het dezelfde die geen humor hebben." -- R.G. Binding .
  woensdag 23 september 2009 @ 16:57:38 #84
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73042517
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:27 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:

[..]

Ja, bij mij was het echt een brandend gevoel gecombineerd met kramp.. heel vervelend, ik dacht minstens dat m'n aderen ontploften ofzo.
Ja precies!! Maar bij jou is het dus vanzelf over gegaan... hopen dat dat bij mij ook snel gebeurd
pi_80041293
Ik had een half jaar geleden ook heel erg last van nachtelijke kramp in mijn onderbenen en voeten. Ik heb dus een vijl onder mijn matras gelegd en een stuk zeep aan mijn voeteneinde. Direct daarna werd het een stuk minder. Toen ik elke dag een multi-vitaminepreparaat met magnesium daarin innam, verdween het probleem totaal.

Wie schetst mijn verbazing toen de krampen een week geleden begonnen terug te keren. Aanvankelijk alleen met een beetje kramp. Ik heb toen wat extra magnesium genomen en elke dag nog een banaan.

Vannacht heb ik kramp gehad, nog nooit eerder zo hevig. Ik heb de hele nacht door wakker gelegen maar elke paar minuten moest ik weer naast mijn bed staan. Tenslotte kon ik zelfs niet meer lopen omdat mijn wil geen commando's meer gaf die zo sterk waren dat ze de kramp overruleden.

Ik heb warme kruiken tegen mijn benen gelegd, het zweet brak me uit van de hitte. Ik ben wat hoger gaan liggen met mijn bovenlichaam en lager met mijn onderlichaam. Ook dat hielp niet.

Ik ben volkomen gedesillusioneerd nu. Ik dacht echt dat ik van de krampen af was en nu dit.
  woensdag 7 april 2010 @ 14:30:21 #86
64792 Mryc
play me one more song
pi_80043128
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat ik gehoord heb zou een stuk sunlight zeep het best zijn, maar ik weet niet of dat nog bestaat.
En eigenlijk zou het volgens mij ook niets uit moeten maken. Gewoon uitproberen, kwaad kan het sowieso niet.
Klopt; werkt echt perfect! Toen mijn opa voor het eerst zei dat ik een zeepje in mijn bed moest leggen, wist ik niet waar ik het had haha.
Had sinds mijn jeugd regelmatig last van krampen 's nachts en de klachten zijn nu zeker met 90% afgenomen.
Heb standaard een Sunlight zeep in een washandje aan het voeteneinde van mijn bed liggen. De zeep is gewoon nog te krijgen bij het Kruidvat.

Geen gevoel meer alsof mijn been eraf gehakt wordt
(en de krampen the morning after ook niet meer )
pi_80043748
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Als je het 's nachts vaak hebt, dan moet je een stukje zeep onder je onderlaken leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')