quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben geen donor omdat ik graag na mijn dood intact wil blijven, ook al rot ik dan gewoon weg.
Hopelijk bestaat er zoiets als karma.quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben een asociale klootzak.
Van mij krijgt men niets
Wat denk je van kinderen die een donororgaan nodig hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar mij is in ieder geval geleerd dat organen groeien bij kinderen, dat je dus geen organen van volwassenen in een kind van 5 kunt proppen.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef IJsblock het volgende:
Ik word pas donor als ze ervoor grof betalen, ik moet ook mijn ziektekosten ophoesten, klinkt egoistisch maar omdat daarom.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:07 schreef Taurus het volgende:Zoals het nu is, is het prima. Het is een te beladen onderwerp om zomaar iedereen te verplichten donor te zijn, ongeacht simpele argumenten hier als 'wat maakt het nou uit, je bent er toch al niet meer', er zit wel wat meer achter voor sommige mensen.
Daarnaast zijn we hoe dan ook verplicht iemand te redden die te redden valt wat mij betreft, ook met donororganen en ook als die persoon zelf geen donor is. Kom nou, we kunnen mensen in hun emotionele keuzes niet gaan chanteren, en zeker niet als het gaat om zaken als leven of dood. Ik ben blij dat deze mening toegediende donoren in dit topic het niet voor het zeggen hebben, zou me een rare samenleving worden als het systeem op die manier wordt ingevoerd.
Oneens! Gewoon iedereen open snijden na je dood en andere mensen hun leven reddenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:07 schreef Taurus het volgende:
Zoals het nu is, is het prima. Het is een te beladen onderwerp om zomaar iedereen te verplichten donor te zijn, ongeacht simpele argumenten hier als 'wat maakt het nou uit, je bent er toch al niet meer', er zit wel wat meer achter voor sommige mensen.
Daarnaast zijn we hoe dan ook verplicht iemand te redden die te redden valt wat mij betreft, ook met donororganen en ook als die persoon zelf geen donor is. Kom nou, we kunnen mensen in hun emotionele keuzes niet gaan chanteren, en zeker niet als het gaat om zaken als leven of dood. Ik ben blij dat deze mening toegediende donoren in dit topic het niet voor het zeggen hebben, zou me een rare samenleving worden als het systeem op die manier wordt ingevoerd.
snavel houden jijquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:07 schreef Taurus het volgende:Zoals het nu is, is het prima. Het is een te beladen onderwerp om zomaar iedereen te verplichten donor te zijn, ongeacht simpele argumenten hier als 'wat maakt het nou uit, je bent er toch al niet meer', er zit wel wat meer achter voor sommige mensen.
haha dat weet ik ook niet, maar het komt er op neer dat mijn aders heel moeilijk te prikken zijn, zo denken ze m te hebben en dan is ie weer weg.quote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu voor me dat bij een naderende naald jouw aders fijn een stukje opzij schuiven.
ga weg man, je bent een donor omdat je het wilt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
snavel houden jij, egoist net als alle anderen hier. Hoe kun je nou emtioneel beladen zijn als je toch al dood bent, of sta jij opnieuw op uit de dood ofzo? nee dus ... dat dacht ik. En als jij doodziek bent en een donor nodig hebt, ben je de eerste die z'n snavel opentrekt en z'n mollige vingertje opsteekt.
Daarom plijt ik voor: mensen die geen donor willen zijn eindigen als ze zelf een donornodig hebben
punt
ozo! w8 effe, dus jij bent van mening dat anderen wel een donor voor jou moeten afstaan maar jouw tedere lichaampje moet intact blijven. Want je wilt zo mooi sterven ...quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga weg man, je bent een donor omdat je het wilt.
wat is altijd dat onzinnige elitaire gedoe van "als je geen donor bent mag je ook geen gebruik van donoren maken."
je bent een donor omdat je iets wilt doen voor zieke mensen of omdat het je niet uitmaakt, wat de FUCK heeft het er dan mee te maken of iemand wel of niet donor is? en waarom de FUCK moet zo'n klein verschil van mening leiden tot de dood van een niet-donor?
jij bent toch donor om andere mensen te helpen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
ozo! w8 effe, dus jij bent van mening dat anderen wel een donor voor jou moeten afstaan maar jouw tedere lichaampje moet intact blijven. Want je wilt zo mooi sterven ...![]()
Veel mensen begrijpen het gewoon niet. Een donor kan iemands LEVEN REDDEN, ja, LEVEN REDDEN!
mischien wel van een 5 jarig kind, maarja wat maakt het uit of een jong iemand sterft zolang je zelf maar als je organen houd. e-go-ist die-je be-nt!![]()
als jezelf eendonor nodig hebt, ga je wel 2 keer nadenken voordat je zo iets doms zegt. Maar ik denk dat we mensen zoals jou gewoon lekker moeten wegrotten
Niet als daardoor iemand overlijdt die zelf wél had afgestaan als het daarop had uitgelopen. Niet uit woede, maar omdat het blijkbaar de enige manier is om het voor elkaar te boksen voor iedereen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jij bent toch donor om andere mensen te helpen?
waarom dan niet mensen met een andere kijk op donorschap? ELKE niet-donor is hartstikke blij met elke wel-donor en daar dank ik jullie dan ook voor. maar mag ik alsjeblieft ook een beroep doen op jullie nobele doel om mensen te helpen?
waarom is dit belangrijk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet als daardoor iemand overlijdt die zelf wél had afgestaan als het daarop had uitgelopen. Niet uit woede, maar omdat het blijkbaar de enige manier is om het voor elkaar te boksen voor iedereen.
Als er een andere manier is, dan heeft dat de voorkeur, dat wel natuurlijk.
Je moet nu toch een keuze maken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
snavel houden jij, egoist net als alle anderen hier. Hoe kun je nou emtioneel beladen zijn als je toch al dood bent, of sta jij opnieuw op uit de dood ofzo? nee dus ... dat dacht ik. En als jij doodziek bent en een donor nodig hebt, ben je de eerste die z'n snavel opentrekt en z'n mollige vingertje opsteekt.
Prima dat jij daar voor pleit. Zo, dat is nog eens wat anders dan 'snavel houden' he? Over egoisme gesproken zeg.quote:Daarom plijt ik voor: mensen die geen donor willen zijn eindigen als ze zelf een donornodig hebben
punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |