abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80251025
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben geen donor omdat ik graag na mijn dood intact wil blijven, ook al rot ik dan gewoon weg.

pi_80251121
Gooi mij na mijn dood, indien mogelijk, maar lekker op de autosloop!
En sloop alles er maar af of uit waar je het leven van een ander mee kunt redden of mee kunt verbeteren.
Ik heb er niets meer aan als ik dood ben. Die nierpatiënt die dan nog leeft wellicht wel.
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_80251470
Dat een Paul-topic het zover heeft gebracht. Tjonge jonge.
pi_80251492
Ik ben een asociale klootzak.

Van mij krijgt men niets
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_80251496
En als het dan toch persé moet dan wil ik wel kunnen aangeven welke Fok! users sowieso geen onderdelen van mij kunnen krijgen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_80251499
..kom ik in aanmerking?
  dinsdag 13 april 2010 @ 02:20:45 #182
167595 mirved
Infobesitas
pi_80251514
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben een asociale klootzak.

Van mij krijgt men niets
Hopelijk bestaat er zoiets als karma.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 13 april 2010 @ 02:21:06 #183
244933 trovey
Nachtoele
pi_80251515
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong, maar mij is in ieder geval geleerd dat organen groeien bij kinderen, dat je dus geen organen van volwassenen in een kind van 5 kunt proppen.
Wat denk je van kinderen die een donororgaan nodig hebben ....kinderdonororganen zijn nog zeldzamer danorganen voor volwassenen omdat er simpelweg minder kinderen doodgaan die geschikt zijn voor orgaandonatie.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 13 april 2010 @ 02:23:00 #184
244933 trovey
Nachtoele
pi_80251520
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef IJsblock het volgende:
Ik word pas donor als ze ervoor grof betalen, ik moet ook mijn ziektekosten ophoesten, klinkt egoistisch maar omdat daarom.

Heb je zelf niet veel aan als je dood bent of of je nabestaanden er dan blij mee zijn.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_80251552
wij, mijn gezin , hebben een donor kaart in al onze personalia bij ons,
Allen kerngezond, iedere dag ben ik blij dat ze thuiskomen, maar dat kan ook iedere dag anders aflopen.
De Puta Madre
  dinsdag 13 april 2010 @ 02:39:08 #186
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_80251582
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:24 schreef stef040 het volgende:

[..]

Oh nee, iemand heeft een ander beeld over orgaandonatie. Stel je voor. Want het is natuurlijk alleen jouw bekrompen visie die juist is? Natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 april 2010 @ 03:26:20 #187
206322 Seam
Pillz-E
pi_80251668
Alle mensen die geen donor zijn ==>
Tyf toch ff een eind op met je kutleven.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:43:01 #188
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_80252164
Mensen die zich verheven voelen omdat ze een papiertje hebben ingevuld
Ok stelletje hokboeren
pi_80252382
Zoals het nu is, is het prima. Het is een te beladen onderwerp om zomaar iedereen te verplichten donor te zijn, ongeacht simpele argumenten hier als 'wat maakt het nou uit, je bent er toch al niet meer', er zit wel wat meer achter voor sommige mensen.
Daarnaast zijn we hoe dan ook verplicht iemand te redden die te redden valt wat mij betreft, ook met donororganen en ook als die persoon zelf geen donor is. Kom nou, we kunnen mensen in hun emotionele keuzes niet gaan chanteren, en zeker niet als het gaat om zaken als leven of dood. Ik ben blij dat deze mening toegediende donoren in dit topic het niet voor het zeggen hebben, zou me een rare samenleving worden als het systeem op die manier wordt ingevoerd.
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:11:09 #190
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_80252418
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:07 schreef Taurus het volgende:
Zoals het nu is, is het prima. Het is een te beladen onderwerp om zomaar iedereen te verplichten donor te zijn, ongeacht simpele argumenten hier als 'wat maakt het nou uit, je bent er toch al niet meer', er zit wel wat meer achter voor sommige mensen.
Daarnaast zijn we hoe dan ook verplicht iemand te redden die te redden valt wat mij betreft, ook met donororganen en ook als die persoon zelf geen donor is. Kom nou, we kunnen mensen in hun emotionele keuzes niet gaan chanteren, en zeker niet als het gaat om zaken als leven of dood. Ik ben blij dat deze mening toegediende donoren in dit topic het niet voor het zeggen hebben, zou me een rare samenleving worden als het systeem op die manier wordt ingevoerd.
Eens!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 april 2010 @ 08:37:32 #191
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80252767
quote:
Oneens! Gewoon iedereen open snijden na je dood en andere mensen hun leven redden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:39:25 #192
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_80255665
quote:
snavel houden jij , egoist net als alle anderen hier. Hoe kun je nou emtioneel beladen zijn als je toch al dood bent, of sta jij opnieuw op uit de dood ofzo? nee dus ... dat dacht ik. En als jij doodziek bent en een donor nodig hebt, ben je de eerste die z'n snavel opentrekt en z'n mollige vingertje opsteekt.

Daarom plijt ik voor: mensen die geen donor willen zijn eindigen als ze zelf een donornodig hebben

punt
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_80256339
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Waarom zie ik nu voor me dat bij een naderende naald jouw aders fijn een stukje opzij schuiven.
haha dat weet ik ook niet, maar het komt er op neer dat mijn aders heel moeilijk te prikken zijn, zo denken ze m te hebben en dan is ie weer weg.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:13:48 #194
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_80256820
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef aychelle het volgende:

[..]

punt
Argumenten op?
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:34:28 #195
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80259741
quote:

[..]

snavel houden jij , egoist net als alle anderen hier. Hoe kun je nou emtioneel beladen zijn als je toch al dood bent, of sta jij opnieuw op uit de dood ofzo? nee dus ... dat dacht ik. En als jij doodziek bent en een donor nodig hebt, ben je de eerste die z'n snavel opentrekt en z'n mollige vingertje opsteekt.

Daarom plijt ik voor: mensen die geen donor willen zijn eindigen als ze zelf een donornodig hebben

punt
ga weg man, je bent een donor omdat je het wilt.

wat is altijd dat onzinnige elitaire gedoe van "als je geen donor bent mag je ook geen gebruik van donoren maken."

je bent een donor omdat je iets wilt doen voor zieke mensen of omdat het je niet uitmaakt, wat de FUCK heeft het er dan mee te maken of iemand wel of niet donor is? en waarom de FUCK moet zo'n klein verschil van mening leiden tot de dood van een niet-donor?

't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:39:49 #196
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_80259883
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ga weg man, je bent een donor omdat je het wilt.

wat is altijd dat onzinnige elitaire gedoe van "als je geen donor bent mag je ook geen gebruik van donoren maken."

je bent een donor omdat je iets wilt doen voor zieke mensen of omdat het je niet uitmaakt, wat de FUCK heeft het er dan mee te maken of iemand wel of niet donor is? en waarom de FUCK moet zo'n klein verschil van mening leiden tot de dood van een niet-donor?

ozo! w8 effe, dus jij bent van mening dat anderen wel een donor voor jou moeten afstaan maar jouw tedere lichaampje moet intact blijven. Want je wilt zo mooi sterven ...

Veel mensen begrijpen het gewoon niet. Een donor kan iemands LEVEN REDDEN, ja, LEVEN REDDEN!
mischien wel van een 5 jarig kind, maarja wat maakt het uit of een jong iemand sterft zolang je zelf maar als je organen houd. e-go-ist die-je be-nt!

als jezelf eendonor nodig hebt, ga je wel 2 keer nadenken voordat je zo iets doms zegt. Maar ik denk dat we mensen zoals jou gewoon lekker moeten wegrotten
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:44:58 #197
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80260042
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef aychelle het volgende:

[..]

ozo! w8 effe, dus jij bent van mening dat anderen wel een donor voor jou moeten afstaan maar jouw tedere lichaampje moet intact blijven. Want je wilt zo mooi sterven ...

Veel mensen begrijpen het gewoon niet. Een donor kan iemands LEVEN REDDEN, ja, LEVEN REDDEN!
mischien wel van een 5 jarig kind, maarja wat maakt het uit of een jong iemand sterft zolang je zelf maar als je organen houd. e-go-ist die-je be-nt!

als jezelf eendonor nodig hebt, ga je wel 2 keer nadenken voordat je zo iets doms zegt. Maar ik denk dat we mensen zoals jou gewoon lekker moeten wegrotten
jij bent toch donor om andere mensen te helpen?

waarom dan niet mensen met een andere kijk op donorschap? ELKE niet-donor is hartstikke blij met elke wel-donor en daar dank ik jullie dan ook voor. maar mag ik alsjeblieft ook een beroep doen op jullie nobele doel om mensen te helpen?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:43 #198
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80260278
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

jij bent toch donor om andere mensen te helpen?

waarom dan niet mensen met een andere kijk op donorschap? ELKE niet-donor is hartstikke blij met elke wel-donor en daar dank ik jullie dan ook voor. maar mag ik alsjeblieft ook een beroep doen op jullie nobele doel om mensen te helpen?
Niet als daardoor iemand overlijdt die zelf wél had afgestaan als het daarop had uitgelopen. Niet uit woede, maar omdat het blijkbaar de enige manier is om het voor elkaar te boksen voor iedereen.

Als er een andere manier is, dan heeft dat de voorkeur, dat wel natuurlijk.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:04:42 #199
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80260606
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Niet als daardoor iemand overlijdt die zelf wél had afgestaan als het daarop had uitgelopen. Niet uit woede, maar omdat het blijkbaar de enige manier is om het voor elkaar te boksen voor iedereen.

Als er een andere manier is, dan heeft dat de voorkeur, dat wel natuurlijk.
waarom is dit belangrijk?

ik snap je wel een hoor, maar het is typisch een "you're either with us, or against us". iemand moet niet geforceerd worden om donor te worden, omdat ze anders het recht verliezen om zelf donororganen te ontvangen wat ik een kwalijke zaak vind.
pi_80262068
quote:

[..]

Je moet nu toch een keuze maken! Die keuze is emotioneel beladen, en die maak je niet na je dood hoor, dat word je geacht nu te doen. Bovendien heb ik geen snavel, laat stáán een mollig vingertje. Maar uiteraard wil ik gered worden als ik een donor nodig heb en ik zal mijn dankbaarheid dan tonen jegens de mensen die wel het lef hadden of de toevallige carelessness zichzelf als donor op te geven.
quote:

punt
Prima dat jij daar voor pleit. Zo, dat is nog eens wat anders dan 'snavel houden' he? Over egoisme gesproken zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')