Neequote:
quote:
Je hoeft hier niet te posten , doei doeiquote:Op zondag 6 september 2009 10:49 schreef Ranking_Joe het volgende:
Dit was oorspronkelijk bedoeld om een filmlocatie van don en ad () te achterhalen, maar het is verworden tot een hele gaye reeks.
ik doe wat ik wil.quote:Op zondag 6 september 2009 10:51 schreef MassimO het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten , doei doei
Nooit van grenzen gehoord?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 10:23 schreef MassimO het volgende:
Is het mischien weer in Palma/MallorcaPlaza de España mischien ?
quote:Op zondag 6 september 2009 12:29 schreef ScottTracy het volgende:
Antwerpen?
Die was wel makkelijkquote:
Is het in Groningen?quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef JustinK het volgende:
Een nieuwe dan maar. Iets dichterbij deze keer
[ afbeelding ]
Hmmm is het niet misschien Dalem?quote:
Neen, maar je komt in de buurtquote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmmm is het niet misschien Dalem?
Is dat al goedgerekend of bewezen?quote:Op zondag 6 september 2009 17:16 schreef Socios het volgende:
Nieuw Amsterdam
Eindelijk weer eens een punt.
Dan heeft het niet zo veel zin om m hier te postenquote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Ultieme raadplaat? Weet zelf ook niet meer op welk station ik deze foto gemaakt heb.
Het heeft iets weg van Hannover Hbf.quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Ultieme raadplaat? Weet zelf ook niet meer op welk station ik deze foto gemaakt heb.
Jawel, correctquote:Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat al goedgerekend of bewezen?
post dan een ander stationquote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de rails?quote:Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog maar eentje dan![]()
[ afbeelding ]
Nee. Het is niet in Nederland. Wel heeft het niet helemaal niks met de Maas te makenquote:
O, dat wilde ik net gaan vragen... dan zal het dus ook niet Aalsmeer zijnquote:Op zondag 6 september 2009 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Mart het ligt niet aan de Haarlemmermeerlijnen. Ook niet een beetje, en ook niet bijna.
Netjes borkquote:
pff Wallonie?quote:Op zondag 6 september 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes bork![]()
Weet je die andere ook? (hints vragen mag)
Niet wallonië, al verstaan ze elkaar wel denk ik. En ik maak veel ritjes door België dus dat zegt niksquote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef bork het volgende:
[..]
pff Wallonie?
Het laatste ritje dat je had in belgie afgelopen jaar?
Misschien een overzichtje van reeds geplaatste stations fiksen?quote:
Mja, dat wordt wel een eindeloos verhaal natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2009 23:28 schreef bork het volgende:
[..]
Misschien een overzichtje van reeds geplaatste stations fiksen?
yupsquote:
Nog niet goed wakker Socios?quote:
Ka - chingquote:Op maandag 7 september 2009 01:22 schreef Socios het volgende:
Hannover Hbf klopt. Heb het weten te achterhalen met reisschema´s van destijds.
Ben je er al uit waar je wel gaat zoeken?quote:Op maandag 7 september 2009 10:32 schreef MassimO het volgende:
Aah mooi , weet ik dat ik daar niet hoef te zoeken
quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je er al uit waar je wel gaat zoeken?
Het is in het land waar de Maas ontspringt namelijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is niet in Nederland. Wel heeft het niet helemaal niks met de Maas te maken
De 2 hierboven en op de 1e pagina van dit topic nog een van Dr_Flash.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef Crientj het volgende:
Welke staan er nu nog los dan?
Nee en nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die eerste in Spanje soms?En die tweede in het Ruhrgebiet?
Eerste is: Treinstation bij vliegveld Lyon St.Exupery... Architect: Santiago Calatrava.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef MassimO het volgende:
Dit schiet natuurlijk voor geen meter op zo , we zitten al 2 dagen naar een of ander oud uitgerangeerd Frans station te kijken. Daarom ter compensatie een hele makkelijke...
[ afbeelding ]
en een iets minder makkelijke...
[ afbeelding ]
game on
Lyon Saint.Exupery is goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Maizena het volgende:
[..]
Eerste is: Treinstation bij vliegveld Lyon St.Exupery... Architect: Santiago Calatrava.
Tweede weet ik niet...
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:38 schreef Maizena het volgende:
Gefunden... Bahnhof Memmingen.
http://de.wikipedia.org/wiki/Bahnhof_Memmingen
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:35 schreef MassimO het volgende:
Maizena , is die van jouw Bristol Clifton Down?
Ostricourt...gevonden via google street-viewquote:Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog maar eentje dan![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb ik gezien.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maizena +1
Er staat ook een foto van op Panoramio trouwens
Welkom en veel plezier alvastquote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien.
Leuk topic trouwens...
Neukirchen / Oostenrijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog maar een iets makkelijkere van mij. Die vorige mag nog steeds geraden worden natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Christus te paard wat een werk zegquote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal nog even kijken voor een lijst met al geposte stations...
netjesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De volgende stations zijn al gebruikt. Naam linkt naar de te raden foto, getal tussen haakjes is in welk topic de foto geplaatst werd.
lijst
Nooit (definitief) geraden![]()
Deze (1)
Beverwijk, Driehuis, Santpoort of zoiets (2)
Is dit nou Eindhoven of niet? (2)
Dit is het overzicht van de eerste 2 topics. Ik ben er wel ff klaar mee voor nuMisschien dat iemand zin heeft om hier ook wat in te doen, zodat we het in de OP kunnen opnemen? Of er een wiki-pagina van kunnen maken waar dan in de OP naar verwezen wordt?
Bedoeling is nog wel om per land stations alfabetisch te sorteren.
Okee. Driehuis was ook al eens geclaimd maar nooit goedgekeurd zo te zien. En die andere postte Bork laatst weer. Maar die is dus nog steeds nooit geradenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef MassimO het volgende:
Netjes inderdaadOp de vraag "Is dit nu Eindhoven of niet?" durf ik rustig ja te antwoorden
Ja, maar dat zal niet gebeuren, want die had hele andere bedoelingenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Maizena het volgende:
Een OP maken lijkt mij iets voor de bedenker van dit topic
Die was toch al geweest? Is i.e. niet Gramsbergen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Driehuis was ook al eens geclaimd maar nooit goedgekeurd zo te zien. En die andere postte Bork laatst weer. Maar die is dus nog steeds nooit geraden
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef MassimO het volgende:
Die uit deeltje 1 is Dalfsen volgens mij
Jazeker , geen probleem. Alleen niet meer vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar kan iemand zich anders ff met delen 3/5 bezig gaan houden?
Voor de puntentellers:quote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef MassimO het volgende:
Die uit deeltje 1 is Dalfsen volgens mij
Oh okee. Dan begin ik in de loop van de dag wel aan deel 3. Loop toch maar wat te keutelen in huis. Griep is één, maar de hele dag in bed liggen is ook weer zo watquote:Op donderdag 10 september 2009 10:50 schreef MassimO het volgende:
Ik wilde vandaag aan deeltje 3 beginnen , de al geraden stations in een overzicht te plaatsen.
Zal je net zien dat ik het keidruk heb , gaat dus niet lukken.
Oh, wacht, ik ben ook al met deel 4 bezig. Ik neem dit verder wel gewoon op mequote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Dan begin ik in de loop van de dag wel aan deel 3. Loop toch maar wat te keutelen in huis. Griep is één, maar de hele dag in bed liggen is ook weer zo wat
Griep hebben is minder , beterschapquote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Dan begin ik in de loop van de dag wel aan deel 3. Loop toch maar wat te keutelen in huis. Griep is één, maar de hele dag in bed liggen is ook weer zo wat
Dank jequote:Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef MassimO het volgende:
[..]
Griep hebben is minder , beterschap
Jamaar, dat mislukte gigantischquote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Net was je er nog mee bezigEn ga je plaatje van Drienerlo eens fixen
Ik zie het idd jaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef MassimO het volgende:
Die zwart/wit prent is Michigan Central Station.
Assen?quote:Op donderdag 10 september 2009 02:42 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Welk station heb ik hier op de gevoelige plaat vastgelegd?
He hequote:
Nee , een stuk noordelijker.quote:
Ik weet alvast dat Prinzersdorf en Böheimkirchen het ook niet zijn want daar heb ik zelf foto's vanquote:Op donderdag 10 september 2009 22:26 schreef MassimO het volgende:
Inderdaad , aan de zogenaamde Westbahn
Het is een stuk dichter bij Wenen als bij Linzquote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet alvast dat Prinzersdorf en Böheimkirchen het ook niet zijn want daar heb ik zelf foto's vanGoogle Earth is tamelijk kut in die regio
Nee , ook niet. Wel heeeel closequote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hofstatt am Anzbach?vast ook niet
quote:
Station van Aalst. Dit station werd plechtig geopend door de Belgische koning Leopold II op 6 juli 1856.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee serieus nu. Het is Aalst. Aalst in België. Je zou een Nederlandse doen.
Ja...nr.2 kende ik al...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
www.railfaneurope.net
www.stationweb.nl
www.vlaki.com
www.rail.lu
zoiets bedoel je?
Maar wel een mooi kasteel-achtig ding...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja, ook dat rooie friettentje staat er. Ben er 2 weken geleden nog geweest. Overigens een KUT station in het weekend want alle kiosken zijn dicht en alle automaten stuk.
En MassimO zit te liegebeesten met zijn aanwijzingenSCHEIDS!!
![]()
ja maar goed, daarvoor hoeven we Nederland dan niet eens uitquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Maizena het volgende:
[..]
Maar wel een mooi kasteel-achtig ding...
Ik zet er een op en top nederlandse op...alhoewel al jaren buiten gebruik.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, daarvoor hoeven we Nederland dan niet eens uitHet is dat Valkenburg al 2 keer genoemd is
![]()
magoe, we zijn er weer doorheenPost jij wat? Of gaan we gewoon slapen?
Vergissinkjequote:Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja, ook dat rooie friettentje staat er. Ben er 2 weken geleden nog geweest. Overigens een KUT station in het weekend want alle kiosken zijn dicht en alle automaten stuk.
En MassimO zit te liegebeesten met zijn aanwijzingenSCHEIDS!!
![]()
Doet de Wiki het al?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef Crientj het volgende:
Okeee, nu ben ik de kluts echt kwijt xD
Is dit aan de Haarlemmermeerspoorlijnen ergens?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:43 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ik zet er een op en top nederlandse op...alhoewel al jaren buiten gebruik.
Maar wel van een super-site...
[ afbeelding ]
Hedentendagen...
[ afbeelding ]
Is dit bij Utrecht in de buurt?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:39 schreef Socios het volgende:
Slapen? Rustig aan, net wakker.
[ afbeelding ]
Bij welk station was ik hier in het donker?
Hmm. Omdat het moet danquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weer
Een niet erg moeilijke [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een niet erg makkelijke[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stand bijgewerkt t/m Amstelveen:quote:
Dat heeft wel wat weg van het vroegere station Roelofarendsveen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weer
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef MassimO het volgende:
Is dit bij Utrecht in de buurt?
Ja, en het station staat er niet meer. Dus dan gok ik op Uithoorn, dat er volgens mij nog wel staat en in dezelfde stijl gebouwd wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:37 schreef Maizena het volgende:
Dat vind ik ook...kijk maar...
[ afbeelding ]
Maar dat is dan wel Zuid-Holland...![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en het station staat er niet meer. Dus dan gok ik op Uithoorn, dat er volgens mij nog wel staat en in dezelfde stijl gebouwd was.
Goede land, verkeerde stationquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ziet er uit als een klein ingangetje van een groot station. Glasgow?
Ik nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb even wat grote stations in Schotland gecheckt, maar ik geef Inverness de meeste kans
Neequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nog maar een gokje dan. Aberdeen? Ook niet zeker.
Ligt die 2e ook in Nederland?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weer
[ afbeelding ]
En een niet erg makkelijke[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 13 september 2009 19:34 schreef MassimO het volgende:
Voor die uit Schotland doe ik een gokje , als die het niet is , zou ik het niet weten. Edinburgh Waverley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is het station van Perth, waar ik in 2004 op de trein anar Edinburgh staptequote:Op maandag 14 september 2009 10:24 schreef MassimO het volgende:
Doh..is het Perth dan? En die had ik al bekeken en dacht dat die het niet was.
Sorry de gele (midden)quote:Op maandag 14 september 2009 11:17 schreef MassimO het volgende:
Welke van die gebouwen moet het station zijn? DIe aan de overkant van dat plein?
neequote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef MassimO het volgende:
Hij lijkt veel op Supmerk in Tsjechie , maar helmaal 100% zeker ben ik niet.
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
herstel, die kan het niet zijn!
Przemysl
Nee, alleen gezien vanuit de trein, alles stopt daar wat daar aan personenvervoer langskomt is het niet?quote:
Niet Tsjechië wel of zo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef CasB het volgende:
Den Bosch?
Oh nee, dat station is niet in Nederland. Nouja, het lijkt op Den Bosch, maar dan in Tsjechië ofzo?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef MassimO het volgende:
Het is ergens in Polen volgens mij , kan 'm alleen niet vinden in m'n Pools archief
quote:
nee helaasquote:Op woensdag 16 september 2009 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat iemand die van mij nog raden?![]()
Is het Lublin toevallig Bork?
Ja, als je me voor dat Nederlandse stationnetje nog een hint geeft. ;oquote:Op woensdag 16 september 2009 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat iemand die van mij nog raden?![]()
Is het Lublin toevallig Bork?
Die Nederlandse was al geraden (Uithoorn). De 2e die open staat , ligt in Baden-Württemberg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, als je me voor dat Nederlandse stationnetje nog een hint geeft. ;o
Denk dat iedereen daar een beetje in het duister tast.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:31 schreef Socios het volgende:
En nog een Nederlands station in het donker.
Częstochowa. Dankzij adres en google vertalingquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef bork het volgende:
[..]
Nee, alleen gezien vanuit de trein, alles stopt daar wat daar aan personenvervoer langskomt is het niet?
[ afbeelding ]
Ook lelijk, in de zelfde stad als bij Raad de stad 103
Wehehe.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef MassimO het volgende:
Denk dat iedereen daar een beetje in het duister tast.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef MassimO het volgende:
Dan moet het haast wel Luik zijn.
Vlak, hoewel niet direct, aan het water. Best groot water.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:59 schreef MassimO het volgende:
Die Nederlandse was al geraden (Uithoorn). De 2e die open staat , ligt in Baden-Württemberg.
Ik krijg hem niet gevonden iig.
Ergens bij Schiphol in de buurt?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Wehehe.
Okeger, om opweg te helpen:
- Er stoppen treinen na 1 uur ´s nachts.
Volgende keer laat ik de beginletter K ook staan.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef MassimO het volgende:
Je zal toch wel de Bodensee bedoelen neem ik aan
En ik krijg hem nog steeds niet gevondenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer laat ik de beginletter K ook staan.
Toch staatie ertussen. Cat 5quote:Op donderdag 17 september 2009 21:57 schreef MassimO het volgende:
[..]
En ik krijg hem nog steeds niet gevondenhttp://de.wikipedia.org/w(...)den-W%C3%BCrttemberg
Nee , dat is niet goed.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:55 schreef Leonos het volgende:
Onderste is Hilversum ?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Socios het volgende:
Hilversum?![]()
Onderste is Leeuwarden Achter de Hoven.
Beilen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:22 schreef Socios het volgende:
Ook niet, echt niemand die het weet?
Graanvelden bij Heerenveen IJsstadion?![]()
maak dan ook niet van die onduidelijke boutfoto'squote:Op dinsdag 22 september 2009 19:22 schreef Socios het volgende:
Ook niet, echt niemand die het weet?
Graanvelden bij Heerenveen IJsstadion?![]()
Weesp mischien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef CasB het volgende:
Zo, dat werd eens tijd.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Nee manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |