Neequote:
quote:
Je hoeft hier niet te posten , doei doeiquote:Op zondag 6 september 2009 10:49 schreef Ranking_Joe het volgende:
Dit was oorspronkelijk bedoeld om een filmlocatie van don en ad () te achterhalen, maar het is verworden tot een hele gaye reeks.
ik doe wat ik wil.quote:Op zondag 6 september 2009 10:51 schreef MassimO het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten , doei doei
Nooit van grenzen gehoord?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 10:23 schreef MassimO het volgende:
Is het mischien weer in Palma/MallorcaPlaza de España mischien ?
quote:Op zondag 6 september 2009 12:29 schreef ScottTracy het volgende:
Antwerpen?
Die was wel makkelijkquote:
Is het in Groningen?quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef JustinK het volgende:
Een nieuwe dan maar. Iets dichterbij deze keer
[ afbeelding ]
Hmmm is het niet misschien Dalem?quote:
Neen, maar je komt in de buurtquote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmmm is het niet misschien Dalem?
Is dat al goedgerekend of bewezen?quote:Op zondag 6 september 2009 17:16 schreef Socios het volgende:
Nieuw Amsterdam
Eindelijk weer eens een punt.
Dan heeft het niet zo veel zin om m hier te postenquote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Ultieme raadplaat? Weet zelf ook niet meer op welk station ik deze foto gemaakt heb.
Het heeft iets weg van Hannover Hbf.quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Ultieme raadplaat? Weet zelf ook niet meer op welk station ik deze foto gemaakt heb.
Jawel, correctquote:Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat al goedgerekend of bewezen?
post dan een ander stationquote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de rails?quote:Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog maar eentje dan![]()
[ afbeelding ]
Nee. Het is niet in Nederland. Wel heeft het niet helemaal niks met de Maas te makenquote:
O, dat wilde ik net gaan vragen... dan zal het dus ook niet Aalsmeer zijnquote:Op zondag 6 september 2009 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Mart het ligt niet aan de Haarlemmermeerlijnen. Ook niet een beetje, en ook niet bijna.
Netjes borkquote:
pff Wallonie?quote:Op zondag 6 september 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes bork![]()
Weet je die andere ook? (hints vragen mag)
Niet wallonië, al verstaan ze elkaar wel denk ik. En ik maak veel ritjes door België dus dat zegt niksquote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef bork het volgende:
[..]
pff Wallonie?
Het laatste ritje dat je had in belgie afgelopen jaar?
Misschien een overzichtje van reeds geplaatste stations fiksen?quote:
Mja, dat wordt wel een eindeloos verhaal natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2009 23:28 schreef bork het volgende:
[..]
Misschien een overzichtje van reeds geplaatste stations fiksen?
yupsquote:
Nog niet goed wakker Socios?quote:
Ka - chingquote:Op maandag 7 september 2009 01:22 schreef Socios het volgende:
Hannover Hbf klopt. Heb het weten te achterhalen met reisschema´s van destijds.
Ben je er al uit waar je wel gaat zoeken?quote:Op maandag 7 september 2009 10:32 schreef MassimO het volgende:
Aah mooi , weet ik dat ik daar niet hoef te zoeken
quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je er al uit waar je wel gaat zoeken?
Het is in het land waar de Maas ontspringt namelijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is niet in Nederland. Wel heeft het niet helemaal niks met de Maas te maken
De 2 hierboven en op de 1e pagina van dit topic nog een van Dr_Flash.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef Crientj het volgende:
Welke staan er nu nog los dan?
Nee en nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die eerste in Spanje soms?En die tweede in het Ruhrgebiet?
Eerste is: Treinstation bij vliegveld Lyon St.Exupery... Architect: Santiago Calatrava.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef MassimO het volgende:
Dit schiet natuurlijk voor geen meter op zo , we zitten al 2 dagen naar een of ander oud uitgerangeerd Frans station te kijken. Daarom ter compensatie een hele makkelijke...
[ afbeelding ]
en een iets minder makkelijke...
[ afbeelding ]
game on
Lyon Saint.Exupery is goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Maizena het volgende:
[..]
Eerste is: Treinstation bij vliegveld Lyon St.Exupery... Architect: Santiago Calatrava.
Tweede weet ik niet...
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:38 schreef Maizena het volgende:
Gefunden... Bahnhof Memmingen.
http://de.wikipedia.org/wiki/Bahnhof_Memmingen
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:35 schreef MassimO het volgende:
Maizena , is die van jouw Bristol Clifton Down?
Ostricourt...gevonden via google street-viewquote:Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog maar eentje dan![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb ik gezien.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maizena +1
Er staat ook een foto van op Panoramio trouwens
Welkom en veel plezier alvastquote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien.
Leuk topic trouwens...
Neukirchen / Oostenrijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog maar een iets makkelijkere van mij. Die vorige mag nog steeds geraden worden natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Christus te paard wat een werk zegquote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal nog even kijken voor een lijst met al geposte stations...
netjesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De volgende stations zijn al gebruikt. Naam linkt naar de te raden foto, getal tussen haakjes is in welk topic de foto geplaatst werd.
lijst
Nooit (definitief) geraden![]()
Deze (1)
Beverwijk, Driehuis, Santpoort of zoiets (2)
Is dit nou Eindhoven of niet? (2)
Dit is het overzicht van de eerste 2 topics. Ik ben er wel ff klaar mee voor nuMisschien dat iemand zin heeft om hier ook wat in te doen, zodat we het in de OP kunnen opnemen? Of er een wiki-pagina van kunnen maken waar dan in de OP naar verwezen wordt?
Bedoeling is nog wel om per land stations alfabetisch te sorteren.
Okee. Driehuis was ook al eens geclaimd maar nooit goedgekeurd zo te zien. En die andere postte Bork laatst weer. Maar die is dus nog steeds nooit geradenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef MassimO het volgende:
Netjes inderdaadOp de vraag "Is dit nu Eindhoven of niet?" durf ik rustig ja te antwoorden
Ja, maar dat zal niet gebeuren, want die had hele andere bedoelingenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Maizena het volgende:
Een OP maken lijkt mij iets voor de bedenker van dit topic
Die was toch al geweest? Is i.e. niet Gramsbergen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Driehuis was ook al eens geclaimd maar nooit goedgekeurd zo te zien. En die andere postte Bork laatst weer. Maar die is dus nog steeds nooit geraden
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef MassimO het volgende:
Die uit deeltje 1 is Dalfsen volgens mij
Jazeker , geen probleem. Alleen niet meer vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar kan iemand zich anders ff met delen 3/5 bezig gaan houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |