quote:Op woensdag 9 september 2009 17:35 schreef MassimO het volgende:
Maizena , is die van jouw Bristol Clifton Down?
Ostricourt...gevonden via google street-viewquote:Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog maar eentje dan![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb ik gezien.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maizena +1
Er staat ook een foto van op Panoramio trouwens
Welkom en veel plezier alvastquote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien.
Leuk topic trouwens...
Neukirchen / Oostenrijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog maar een iets makkelijkere van mij. Die vorige mag nog steeds geraden worden natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Christus te paard wat een werk zegquote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal nog even kijken voor een lijst met al geposte stations...
netjesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De volgende stations zijn al gebruikt. Naam linkt naar de te raden foto, getal tussen haakjes is in welk topic de foto geplaatst werd.
lijst
Nooit (definitief) geraden![]()
Deze (1)
Beverwijk, Driehuis, Santpoort of zoiets (2)
Is dit nou Eindhoven of niet? (2)
Dit is het overzicht van de eerste 2 topics. Ik ben er wel ff klaar mee voor nuMisschien dat iemand zin heeft om hier ook wat in te doen, zodat we het in de OP kunnen opnemen? Of er een wiki-pagina van kunnen maken waar dan in de OP naar verwezen wordt?
Bedoeling is nog wel om per land stations alfabetisch te sorteren.
Okee. Driehuis was ook al eens geclaimd maar nooit goedgekeurd zo te zien. En die andere postte Bork laatst weer. Maar die is dus nog steeds nooit geradenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef MassimO het volgende:
Netjes inderdaadOp de vraag "Is dit nu Eindhoven of niet?" durf ik rustig ja te antwoorden
Ja, maar dat zal niet gebeuren, want die had hele andere bedoelingenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Maizena het volgende:
Een OP maken lijkt mij iets voor de bedenker van dit topic
Die was toch al geweest? Is i.e. niet Gramsbergen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Driehuis was ook al eens geclaimd maar nooit goedgekeurd zo te zien. En die andere postte Bork laatst weer. Maar die is dus nog steeds nooit geraden
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef MassimO het volgende:
Die uit deeltje 1 is Dalfsen volgens mij
Jazeker , geen probleem. Alleen niet meer vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar kan iemand zich anders ff met delen 3/5 bezig gaan houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |