Voor de puntentellers:quote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef MassimO het volgende:
Die uit deeltje 1 is Dalfsen volgens mij
Oh okee. Dan begin ik in de loop van de dag wel aan deel 3. Loop toch maar wat te keutelen in huis. Griep is één, maar de hele dag in bed liggen is ook weer zo watquote:Op donderdag 10 september 2009 10:50 schreef MassimO het volgende:
Ik wilde vandaag aan deeltje 3 beginnen , de al geraden stations in een overzicht te plaatsen.
Zal je net zien dat ik het keidruk heb , gaat dus niet lukken.
Oh, wacht, ik ben ook al met deel 4 bezig. Ik neem dit verder wel gewoon op mequote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Dan begin ik in de loop van de dag wel aan deel 3. Loop toch maar wat te keutelen in huis. Griep is één, maar de hele dag in bed liggen is ook weer zo wat
Griep hebben is minder , beterschapquote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Dan begin ik in de loop van de dag wel aan deel 3. Loop toch maar wat te keutelen in huis. Griep is één, maar de hele dag in bed liggen is ook weer zo wat
Dank jequote:Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef MassimO het volgende:
[..]
Griep hebben is minder , beterschap
Jamaar, dat mislukte gigantischquote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Net was je er nog mee bezigEn ga je plaatje van Drienerlo eens fixen
Ik zie het idd jaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef MassimO het volgende:
Die zwart/wit prent is Michigan Central Station.
Assen?quote:Op donderdag 10 september 2009 02:42 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Welk station heb ik hier op de gevoelige plaat vastgelegd?
He hequote:
Nee , een stuk noordelijker.quote:
Ik weet alvast dat Prinzersdorf en Böheimkirchen het ook niet zijn want daar heb ik zelf foto's vanquote:Op donderdag 10 september 2009 22:26 schreef MassimO het volgende:
Inderdaad , aan de zogenaamde Westbahn
Het is een stuk dichter bij Wenen als bij Linzquote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet alvast dat Prinzersdorf en Böheimkirchen het ook niet zijn want daar heb ik zelf foto's vanGoogle Earth is tamelijk kut in die regio
Nee , ook niet. Wel heeeel closequote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hofstatt am Anzbach?vast ook niet
quote:
Station van Aalst. Dit station werd plechtig geopend door de Belgische koning Leopold II op 6 juli 1856.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee serieus nu. Het is Aalst. Aalst in België. Je zou een Nederlandse doen.
Ja...nr.2 kende ik al...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
www.railfaneurope.net
www.stationweb.nl
www.vlaki.com
www.rail.lu
zoiets bedoel je?
Maar wel een mooi kasteel-achtig ding...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja, ook dat rooie friettentje staat er. Ben er 2 weken geleden nog geweest. Overigens een KUT station in het weekend want alle kiosken zijn dicht en alle automaten stuk.
En MassimO zit te liegebeesten met zijn aanwijzingenSCHEIDS!!
![]()
ja maar goed, daarvoor hoeven we Nederland dan niet eens uitquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Maizena het volgende:
[..]
Maar wel een mooi kasteel-achtig ding...
Ik zet er een op en top nederlandse op...alhoewel al jaren buiten gebruik.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, daarvoor hoeven we Nederland dan niet eens uitHet is dat Valkenburg al 2 keer genoemd is
![]()
magoe, we zijn er weer doorheenPost jij wat? Of gaan we gewoon slapen?
Vergissinkjequote:Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja, ook dat rooie friettentje staat er. Ben er 2 weken geleden nog geweest. Overigens een KUT station in het weekend want alle kiosken zijn dicht en alle automaten stuk.
En MassimO zit te liegebeesten met zijn aanwijzingenSCHEIDS!!
![]()
Doet de Wiki het al?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef Crientj het volgende:
Okeee, nu ben ik de kluts echt kwijt xD
Is dit aan de Haarlemmermeerspoorlijnen ergens?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:43 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ik zet er een op en top nederlandse op...alhoewel al jaren buiten gebruik.
Maar wel van een super-site...
[ afbeelding ]
Hedentendagen...
[ afbeelding ]
Is dit bij Utrecht in de buurt?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:39 schreef Socios het volgende:
Slapen? Rustig aan, net wakker.
[ afbeelding ]
Bij welk station was ik hier in het donker?
Hmm. Omdat het moet danquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weer
Een niet erg moeilijke [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een niet erg makkelijke[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stand bijgewerkt t/m Amstelveen:quote:
Dat heeft wel wat weg van het vroegere station Roelofarendsveen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weer
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef MassimO het volgende:
Is dit bij Utrecht in de buurt?
Ja, en het station staat er niet meer. Dus dan gok ik op Uithoorn, dat er volgens mij nog wel staat en in dezelfde stijl gebouwd wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:37 schreef Maizena het volgende:
Dat vind ik ook...kijk maar...
[ afbeelding ]
Maar dat is dan wel Zuid-Holland...![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en het station staat er niet meer. Dus dan gok ik op Uithoorn, dat er volgens mij nog wel staat en in dezelfde stijl gebouwd was.
Goede land, verkeerde stationquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ziet er uit als een klein ingangetje van een groot station. Glasgow?
Ik nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb even wat grote stations in Schotland gecheckt, maar ik geef Inverness de meeste kans
Neequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nog maar een gokje dan. Aberdeen? Ook niet zeker.
Ligt die 2e ook in Nederland?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weer
[ afbeelding ]
En een niet erg makkelijke[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 13 september 2009 19:34 schreef MassimO het volgende:
Voor die uit Schotland doe ik een gokje , als die het niet is , zou ik het niet weten. Edinburgh Waverley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is het station van Perth, waar ik in 2004 op de trein anar Edinburgh staptequote:Op maandag 14 september 2009 10:24 schreef MassimO het volgende:
Doh..is het Perth dan? En die had ik al bekeken en dacht dat die het niet was.
Sorry de gele (midden)quote:Op maandag 14 september 2009 11:17 schreef MassimO het volgende:
Welke van die gebouwen moet het station zijn? DIe aan de overkant van dat plein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |