Ik hoop vooral dat TS leert om toch met de psych te praten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef mediaconsument het volgende:
Oei, nu moet ik dus weg. Succes nog met de discussie, ik hoop dat jullie er veel van leren.
"Fear me, for I am a cybergod."quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dus jij weet ook al wie me belt. Mooi is dat.
Waarom zou ik het krampachtig proberen te verbergen ? Ik schaam me er niet voor.quote:Daar heb ik geen last van. Echter zou ik met dergelijke feiten niet zo te koop lopen. Het was dan ook niet negatief bedoeld.
Jij hebt blijkbaar de indruk dat dat soort dingen mij veel tijd kosten ofzoquote:Kennelijk ben ik interessant genoeg om helemaal uitgeplozen te worden. Oftewel geef maar toe dat je een aanhanger van mij bent, en dat je daarom je Sherlock imitatie zo goed uitvoerde.
Welke discussie ?quote:Uiteindelijk blijft het feit dat je de discussie niet kon winnen, en dat je daardoor naar lagere middelen hebt gegrepen.
Omdat ik weet dat men er mogelijk een ban voor geeft jaquote:Ja omdat je toen ineens wel bang was, omdat je wist dat je fout zat.
Nou, als je het aan mij vraagt heeft het toch meer te maken met het schizofrene karakter van de inhoudquote:Vooral als je deze posts niet goed doorleest nadat je bent afgeleid door een paar woorden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef mediaconsument het volgende:
Oei, nu moet ik dus weg. Succes nog met de discussie, ik hoop dat jullie er veel van leren.
Mag ik jouw uitspraak in mijn sig zetten?quote:Als ik tijdens mijn werk naar borsten mocht kijken zou ik het ook trots vertellen
Ik moet zo lachen om jouw postsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:56 schreef Flammie het volgende:
Nu is media natuurlijk gewoon aan het lurken en aan het f5én om een uurtje later aan te komen.
HAHA GELUKKIG.. DE BAAS HAD GEEN WERK VOOR ME.. BEN IK WEER BOYS!!!
dit dus inderdaad:)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
Het ergste is dat door dat gedrag zijn angst nog bevestigd wordt ook.
Want door dat gedrag zitten er een paar man zich rot te gniffelen,
waardoor hij denkt : "Zie je wel, ze zijn met een groep !"
Terwijl als jij zou beginnen met het maken van domme opmerkingen we jou allemaal uit zouden lachenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit dus inderdaad:)
Overal een bevestiging in zien enz
Het is ook wel een tikkie met zn allen tegen 1 he..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
Het ergste is dat door dat gedrag zijn angst nog bevestigd wordt ook.
Want door dat gedrag zitten er een paar man zich rot te gniffelen,
waardoor hij denkt : "Zie je wel, ze zijn met een groep ! ZE STALKEN ME !"
Volledig ontopic dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is ook wel een tikkie met zn allen tegen 1 he..
Niet mijn fout dat de TS er opeens niet is om MC te ondersteunenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het betaald wel lekker, dat bassos-stalkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
SUKKEL!! zit je achter de verkeerde aan.. daar betaal ik je niet voor!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar het betaald wel lekker, dat bassos-stalken![]()
Ik had ook nog gewoon gelijk ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef Michielos het volgende:
Mediaconsument:
laatste bezoek: 1 minuut, 39 seconden geleden.
aantal posts: 2635 (gemiddeld 9 per dag)
eehr.. 1 minuut 39 seconden geleden???
De baas zal " woest" zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |