Dramaqueen to the max...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of dat dit forum inmiddels niet meer is dan een grote flamearena, die gevoed wordt door een groepje die dit aan iedereen duidelijk willen maken?
Precies wat ik zeg, jij blijft het maar op andere mensen projecteren, in plaats van er over na te denken dat het misschien komt omdat je er gewoon heel rare meningen op na houdt.quote:In mijn geval hoef ik ergens maar mijn visie op te geven, en er staan 3/4 man paraat om deze visie af te breken.
Nee, ik heb geen 'doel'.quote:Ik ben dan ook aan het aanleren om deze mensen links te laten liggen, en dat gaat steeds beter. Uiteindelijk zijn er toch altijd wel mensen te vinden die dit wel op een positieve manier durven doen, en waar ik dan ook leerzame discussies mee heb. Er is dus maar 1 vraag aan jou:
Is het jouw doel om ervoor te zorgen dat ik je links laat liggen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dramaqueen to the max...
"Dit HELE forum is een flamearena !!!"
Als je iets niet begrijpt, is dat niet meteen raar. Die oorzaak moet je echt bij jezelf zoeken. Jij komt dan ook liever met conclusies dan vragen. Oftewel je doel is anders dan dat je beschrijft in het volgende deel.quote:Precies wat ik zeg, jij blijft het maar op andere mensen projecteren, in plaats van er over na te denken dat het misschien komt omdat je er gewoon heel rare meningen op na houdt.
Waarom heb je dan niet het respect voor jezelf om in ONZ te gaan posten? Ik zit namelijk nogsteeds op de eerste post van _led_ te wachten waarvan ik wat kan leren.quote:Nee, ik heb geen 'doel'.
Ik hang rond op een forum, ik verdoe mijn tijd een beetje en ik discussieer met mensen.
Je weet wel, waar een forum voor bedoeld is.
Als ik het niet met iemand eens ben ga ik er tegenin met argumenten, en als iemand het niet met mij eens is verwacht ik ook met argumenten om mijn oren geslagen te worden.
Oh, dat en ik wil natuurlijk een nieuwe wereld orde oprichten samen met de reptilians.
Wat dat betreft leer ik ook vrij weinig van jouw gehuil.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je iets niet begrijpt, is dat niet meteen raar. Die oorzaak moet je echt bij jezelf zoeken. Jij komt dan ook liever met conclusies dan vragen. Oftewel je doel is anders dan dat je beschrijft in het volgende deel.
[..]
Waarom heb je dan niet het respect voor jezelf om in ONZ te gaan posten? Ik zit namelijk nogsteeds op de eerste post van _led_ te wachten waarvan ik wat kan leren.
Owja, geen doel hebben is niet handig. Je weet kennelijk dus niet waar je mee bezig bent.
Dat is dan jouw probleem. Jij komt dan ook telkens naar voren binnen dit soort discussies, verder heb ik jou dan ook nog maar weinig toe zien voegen aan dit forum.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat dat betreft leer ik ook vrij weinig van jouw gehuil.
Je kunt beter wachter op de meeting volgens mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
Zeg gaan jullie ff lekker verder via MSN, of ga elkaar stalken ofzo
ja maar, ja maar, hij doet gemeen teg mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
Zeg gaan jullie ff lekker verder via MSN, of ga elkaar stalken ofzo
Dat is inderdaad een verzameling van een groep mensen. Maar mijn doel daar is gezelligheidquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt beter wachter op de meeting volgens mij.
Het is nieteens off-topic geweest volgens mij. Onhandigheid en onbegrip zijn 2 erg belangrijke zaken binnen dit geheel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een verzameling van een groep mensen. Maar mijn doel daar is gezelligheid
Maar laten we maar weer on-topic gaan
Tuurlijk, het ligt aan mij, ik begrijp jou gewoon niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je iets niet begrijpt, is dat niet meteen raar. Die oorzaak moet je echt bij jezelf zoeken. Jij komt dan ook liever met conclusies dan vragen. Oftewel je doel is anders dan dat je beschrijft in het volgende deel.
Daar post ik ook hoor.quote:Waarom heb je dan niet het respect voor jezelf om in ONZ te gaan posten?
Grappig, dat zei Ticker gisteren ook, toen moest ik hem even wijzen op een topic waar ik 'm uitlegde hoe JPEG-compressie werkt omdat ie onzin over foto's aan het verkondigen was.quote:Ik zit namelijk nogsteeds op de eerste post van _led_ te wachten waarvan ik wat kan leren.
Jawel hoor, ik ben mijn tijd aan het verdoen terwijl ik op 2 andere monitoren aan het werk ben.quote:Owja, geen doel hebben is niet handig. Je weet kennelijk dus niet waar je mee bezig bent.
Het leven van een programmer gaat over rozenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan mij, ik begrijp jou gewoon niet.
En al die andere mensen die raar op je reageren ook.
En de rest van de wereld ook.
Iedereen is gek behalve de schizofreen - hele groepen mensen zelfs die 'm stalken, allemaal begrijpen ze 'm niet
[..]
Daar post ik ook hoor.
Als ik hier post ben ik bloedserieus.
[..]
Grappig, dat zij Ticker gisteren ook, toen moest ik hem even wijzen op een topic waar ik 'm uitlegde hoe JPEG-compressie werkt omdat ie onzin over foto's aan het verkondigen was.
Wat mij opvalt is dat de mensen die dit zeggen mijn posts meestal gewoon niet lezen.
Mijn posts zijn altijd op argumenten gebaseerd, ik leg uitvoerig uit en ik geef links.
Het punt is dat mensen als jij expres compleet blind zijn voor dingen die niet in hun straatje / geloof passen.
[..]
Jawel hoor, ik ben mijn tijd aan het verdoen terwijl ik op 2 andere monitoren aan het werk ben.
En jij ?
Hoe zit het met jouw productieve leven, wat doe jij nu tijdens werktijd ?
Op het moment dat je mensen waarmee je discussiert, schizofreen gaat noemen, denk ik niet dat je erg ver zult komen binnen de discussie. Dit is namelijk beledigen. Ik weet niet of jij dat begrijpt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan mij, ik begrijp jou gewoon niet.
En al die andere mensen die raar op je reageren ook.
En de rest van de wereld ook.
Iedereen is gek behalve de schizofreen
quote:Daar post ik ook hoor.
Als ik hier post ben ik bloedserieus.
2 mensen zeggen tegen jou hetzelfde, en de 2 die het zeggen tegen jou zijn dus gek? Dat is precies die onhandigheid waar ik het over heb.quote:Grappig, dat zij Ticker gisteren ook, toen moest ik hem even wijzen op een topic waar ik 'm uitlegde hoe JPEG-compressie werkt omdat ie onzin over foto's aan het verkondigen was.
Wat mij opvalt is dat de mensen die dit zeggen mijn posts meestal gewoon niet lezen.
Mijn posts zijn altijd op argumenten gebaseerd, ik leg uitvoerig uit en ik geef links.
Het punt is dat mensen als jij expres compleet blind zijn voor dingen die niet in hun straatje / geloof passen.
Ik werk vandaag niet, normaalgesproken ben ik tijdens werktijd dan ook met werk bezig. En als ik aan het werken ben, ga ik niet de hele dag mijn tijd lopen verdoen op fok. Voordat dat gebeurd, heb ik al een andere baan, omdat dit tegen mij zegt dat de baan niet interessant genoeg is.quote:Jawel hoor, ik ben mijn tijd aan het verdoen terwijl ik op 2 andere monitoren aan het werk ben.
En jij ?
Hoe zit het met jouw productieve leven, wat doe jij nu tijdens werktijd ?
Juist wel, TS zal dit dan ook bevestigen als hij weer komt posten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dragorius het volgende:
Jullie gekibbel en het betrekken op jezelf heeft niks te maken met Organized Stalking zoals de TS dat aankaart.
TS > Heb je inmiddels met je buren gepraat? Die van de mp3?
TS heeft zelf aangegeven schizofreen te zijn. Dat is geen belediging.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op het moment dat je mensen waarmee je discussiert, schizofreen gaat noemen, denk ik niet dat je erg ver zult komen binnen de discussie. Dit is namelijk beledigen. Ik weet niet of jij dat begrijpt?
Meh, ik haal mijn targets, ga tevreden naar mijn werk en tevreden naar huis. Het bedrijf draait winst. Dan is het niet erg dat ik 1 van mijn 2 monitoren gebruik om Fok! open te hebben staan.quote:Ik werk vandaag niet, normaalgesproken ben ik tijdens werktijd dan ook met werk bezig. En als ik aan het werken ben, ga ik niet de hele dag mijn tijd lopen verdoen op fok. Voordat dat gebeurd, heb ik al een andere baan, omdat dit tegen mij zegt dat de baan niet interessant genoeg is.
Forummen doe je dan ook in je vrije tijd, niet in de tijd van de baas. In mijn zaak zouden dit soort mensen dan ook linea recta de deur uit vliegen. Concentratie staat voorop tijdens het werk.
Verveling is namelijk ook een erg belangrijk punt in deze discussie.
Dus jij voelt je nu gegroeps-stalked?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Juist wel, TS zal dit dan ook bevestigen als hij weer komt posten.
Led gaf dat anders aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
TS heeft zelf aangegeven schizofreen te zijn. Dat is geen belediging.
In tussentijd kan het bedrijf dan dubbel zoveel verdienen, op het moment dat er gewerkt word. Maar dat maakt niet uit. Aanmodderen, en iedereen tevreden houden. Dat is de manier om succes af te dwingen.quote:Meh, ik haal mijn targets, ga tevreden naar mijn werk en tevreden naar huis. Het bedrijf draait winst. Dan is het niet erg dat ik 1 van mijn 2 monitoren gebruik om Fok! open te hebben staan.
Sterker nog, als er iemand veel internet is het de "baas" zelf wel
Zei ik dat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus jij voelt je nu gegroeps-stalked?
Dit is precies dat tekort aan concentratie dat ik aangaf.quote:Door wie dan? Want _Led_ en ik postten hier al eerder dan dat jij hier postte in dit topic
Uhm, TS is schizofreen zo zegt hij zelf.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op het moment dat je mensen waarmee je discussiert, schizofreen gaat noemen, denk ik niet dat je erg ver zult komen binnen de discussie. Dit is namelijk beledigen. Ik weet niet of jij dat begrijpt?
Ja, want dan heb je het ook wel over de 2 waar de rest van het forum zich ook een kriek om lachtquote:2 mensen zeggen tegen jou hetzelfde, en de 2 die het zeggen tegen jou zijn dus gek? Dat is precies die onhandigheid waar ik het over heb.
Waar werk je, wat doe je 'normaal' ?quote:Ik werk vandaag niet, normaalgesproken ben ik tijdens werktijd dan ook met werk bezig.
Als je de software schrijft waar per jaar miljoenen's euro mee wordt verdiend vlieg je er niet zo snel uit, en is men geneigd je goed te belonen.quote:En als ik aan het werken ben, ga ik niet de hele dag mijn tijd lopen verdoen op fok. Voordat dat gebeurd, heb ik al een andere baan, omdat dit tegen mij zegt dat de baan niet interessant genoeg is.
Forummen doe je dan ook in je vrije tijd, niet in de tijd van de baas. In mijn zaak zouden dit soort mensen dan ook linea recta de deur uit vliegen. Concentratie staat voorop tijdens het werk.
TRU verveelt me nooitquote:Verveling is namelijk ook een erg belangrijk punt in deze discussie.
Je snapt niet eens dat de TS zelf heeft aangegeven dat hij schizofreen is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
2 mensen zeggen tegen jou hetzelfde, en de 2 die het zeggen tegen jou zijn dus gek? Dat is precies die onhandigheid waar ik het over heb.
[..]
Ik werk vandaag niet, normaalgesproken ben ik tijdens werktijd dan ook met werk bezig. En als ik aan het werken ben, ga ik niet de hele dag mijn tijd lopen verdoen op fok. Voordat dat gebeurd, heb ik al een andere baan, omdat dit tegen mij zegt dat de baan niet interessant genoeg is.
Verveling is namelijk ook een erg belangrijk punt in deze discussie.
Volgens mij (maar ik kan niet voor Led spreken uiteraard) bedoelde hij toch echt de TS.quote:
Nee, zo werkt het niet bij dit bedrijf. We verwerken wat er is en moeten wachten tot er meer binnenkomt. Er valt niet "meer" te verdienen dus gelieve die financiele analyses achterwege te latenquote:In tussentijd kan het bedrijf dan dubbel zoveel verdienen, op het moment dat er gewerkt word. Maar dat maakt niet uit. Aanmodderen, en iedereen tevreden houden. Dat is de manier om succes af te dwingen.
Nee hoor, gaat primaquote:Kijk, als er internet beschikbaar is, zal dat niet snel een slechte zaak zijn. Op sites als nu.nl en wikipedia is namelijk genoeg te leren. Echter als je je bezig gaat houden met discussies op een forum, is het erg moeilijk volgens mij om de concentratie over deze discussie, en de concentratie op je werk, goed te houden. Vrouwen kunnen dit makkelijker dan mannen overigens, dat echter terzijde.
Je geeft notabene zelf aan dat er meteen 4-5 man klaarstaan om jouw posts "aan te vallen" (wat klinkklare onzin is, maar goed). Daarna zeg ik wat van jullie kinderlijke gekibbel en noem jij het weldegelijk relevant en "zoals de TS het bedoelt"quote:
Welk doel? Ik heb als user hetzelfde doel als Led, en als moderator op BNW weer een ander "doel". Je moet je niet teveel afvragen over mij, dat is werkelijk onnodigquote:Dit is precies dat tekort aan concentratie dat ik aangaf.
Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!
Ik begin me het doel van je posts wederom af te vragen namelijk.
Heeft er last van gehad, dat is wat anders dan het zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, TS is schizofreen zo zegt hij zelf.
quote:of zijn het gewoon veel mensen die raar op je reageren omdat je je tegenover iedereen psychotisch en schizofreen gedraagt ?
Dit is groupstalkers gedrag ten top. Even aanduiden dat jij gelijk hebt, omdat de grote groep deze mensen uitlacht, jij wil namelijk erg graag bij de grote groep horen, dat is veilig. Dit terwijl jij zelf de fout maakt, door het respect te laten varen.quote:Ja, want dan heb je het ook wel over de 2 waar de rest van het forum zich ook een kriek om lacht
Je weet wel, het type mensen dat een flesje water (oh nee, mono-atomic gold) koopt voor 50 euro in de hoop dat ze ubermenschen worden, gelooft in reptilians en dat soort dingen.
Voor jou de vraag, voor mij een weet. Ik vraag me dan ook af waarom ik dit soort vragen van jou zou beantwoorden. Jouw persoonlijke leven boeit mij dan ook niet.quote:Waar werk je, wat doe je 'normaal' ?
Als je dan een fout maakt door concentratie, is dat miljoenenverhaal snel afgelopen. Deze verantwoordelijkheid zou ik dan ook erg serieus nemen. Privé en zaken kunnen dan ook het best gescheiden worden.quote:Als je de software schrijft waar per jaar miljoenen's euro mee wordt verdiend vlieg je er niet zo snel uit, en is men geneigd je goed te belonen.
Weglopen doe je niet zo snel op het moment dat je goed beloond wordt en de vrijheid hebt om ook nog andere mensen te kunnen onderwijzen in TRU
Mij ook niet. Er lopen genoeg mensen rond waarvan ik wel wat kan leren, zonder hiervoor eerst de afbraakprocedure te moeten overleven.quote:TRU verveelt me nooit
Daarom legde ik ook uit dat dit aanvallen voortkomt uit een onhandigheid die veelal wordt veroorzaakt door een tekort aan concentratie. Kijk als je persoonlijk discussieert met iemand, en deze persoon zit in tussentijd een programma op tv te volgen. Wat voor gevoel houd jij dan hieraan over?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je geeft notabene zelf aan dat er meteen 4-5 man klaarstaan om jouw posts "aan te vallen" (wat klinkklare onzin is, maar goed). Daarna zeg ik wat van jullie kinderlijke gekibbel en noem jij het weldegelijk relevant en "zoals de TS het bedoelt"
Aangezien het topic over groeps-stalking gaat, is 1+1 = 2.
Je weet het doel nieteens van je eigen posts.quote:Welk doel? Ik heb als user hetzelfde doel als Led, en als moderator op BNW weer een ander "doel". Je moet je niet teveel afvragen over mij, dat is werkelijk onnodig
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom legde ik ook uit dat dit aanvallen voortkomt uit een onhandigheid die veelal wordt veroorzaakt door een tekort aan concentratie. Kijk als je persoonlijk discussieert met iemand, en deze persoon zit in tussentijd een programma op tv te volgen. Wat voor gevoel houd jij dan hieraan over?
[..]
Je weet het doel nieteens van je eigen posts.
Dat afvragen over jou, komt dan ook van het feit dat jij op het gros van mijn posts een reactie geeft, a la: Dat kan niet, dat is onzin, onmogelijk, dat is niet zo want.
Tometo, tomato.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Heeft er last van gehad, dat is wat anders dan het zijn.
Oh sorry daarvoor, jij en TS zijn soms moeilijk uit elkaar te houdenquote:Echter zeg jij ook dit in een discussie met mij.
Ik wil bij geen enkele groep horen.quote:Dit is groupstalkers gedrag ten top. Even aanduiden dat jij gelijk hebt, omdat de grote groep deze mensen uitlacht, jij wil namelijk erg graag bij de grote groep horen, dat is veilig. Dit terwijl jij zelf de fout maakt, door het respect te laten varen.
Ah, professioneel werkeloos dus, dat dacht ik al.quote:Voor jou de vraag, voor mij een weet. Ik vraag me dan ook af waarom ik dit soort vragen van jou zou beantwoorden. Jouw persoonlijke leven boeit mij dan ook niet.
Ach gut, maak je je zorgen over mij en mijn werk ?quote:Als je dan een fout maakt door concentratie, is dat miljoenenverhaal snel afgelopen. Deze verantwoordelijkheid zou ik dan ook erg serieus nemen. Privé en zaken kunnen dan ook het best gescheiden worden.
Je bedoelt mensen zoals TS die ook met rare verhalen aankomen zonder argumenten ?quote:Mij ook niet. Er lopen genoeg mensen rond waarvan ik wel wat kan leren, zonder hiervoor eerst de afbraakprocedure te moeten overleven.
Op mij ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hm, komt op mij toch behoorlijk paranoia en psychotisch over.
Helemaal omdat je zegt dat de oplossing niet down-to-earth was maar je daar weinig over wilt zeggen.
Klinkt meer alsof je met duivels in je hoofd aan het vechten bent dan met mensen die daadwerkelijk actie ondernemen om jou "kapot te maken".
En dat is helemaal niet erg voor de TS, het kan zelfs zijn leven wat beter maken, zodat ie beter kan functioneren voor zichzelf zonder dat hij overal groeps-stalking achter zal zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op mij ook.
Als ik in het andere topic lees over 'buren die herrie maken' denk ik dat een bezoek aan de psych hoognodig is.
Maar dat idee zal wel afgewezen worden ben ik bang.
De post was goed, tot aan deze conclusie. Onnodig denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:
Ah, professioneel werkeloos dus.
Dat dacht ik al.
Ik mag toch aannemen dat software met een waarde in de miljoenen, het uiterste van de ontwikkelaars verwacht, oftewel elke concentratie is meegenomen omdat een fout grote gevolgen kan hebben. Jij begint dan ook weer op een persoonlijke toer te gaan die me niet bevalt aan de hand van een conclusie die je onmogelijk kunt trekken, omdat er simpelweg te weinig informatie beschikbaar is. Bedankt daarom voor het verduidelijken van mijn voorbeeld.quote:Ach gut, maak je je zorgen over mij en mijn werk ?
Neem zelf eens wat serieuze verantwoordelijkheid en zoek eens een baan, dan hoef je niet op fora andere mensen om leningen en eten te vragen.
Waarop baseer jij je uitspraak dat hij geen argumenten geeft?quote:Je bedoelt mensen zoals TS die ook met rare verhalen aankomen zonder argumenten ?
Ik heb het alleen over de reacties die je binnen dit topic op mij gegeven hebt. Je spreekt jezelf tegen, dat is niet goed voor een discussie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ja hoor media, het is goed hoor media. Vooral blijven denken dat ik niet weet wat ik op Fok! doe (
) en denken dat ik erop uit ben om enkel op jou te reageren....
![]()
Ach dat idee zal zeker afgewimpeld worden.. Zoals ik zelf al schreefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op mij ook.
Als ik in het andere topic lees over 'buren die herrie maken' denk ik dat een bezoek aan de psych hoognodig is.
Maar dat idee zal wel afgewezen worden ben ik bang.
Mensen willen nu eenmaal liever "speciaal" zijn dan gek.. En dus is de psychiater geen optie omdat deze man, die wel beste bedoelingen heeft om je te helpen, nou eenmaal gezien word als iemand die gekken helpt en je bij voorbaat al gek noemt omdat het een kortzichtige wetenschapper is. Daarom vallen er ook onschuldige slachtoffers, omdat deze doorgedraaide mensen vrij rondlopen zonder hulp.quote:Een psychiater zal altijd naar mensen als de TS luisteren. Helaas word hier een dergelijk advies als een regelrechte belediging gezien (wat het natuurlijk niet is, maar mensen horen liever dat ze verrijkt zijn dan dat ze "gek" zijn en dat is natuurlijk maar niet altijd even realistisch) of worden pyschiaters als bekrompen wetenschappers gezien die nooit het beste voorhebben met hun parienten. Deze gedachten lossen het probleem niet op maar verergeren het alleen maar totdat er echte ongelukjes gebeuren, de TS door zijn waanbeelden door het lint gaat en er onschuldige slachtoffers gaan vallen. Het volgende hoofdstuk is dan iets met een gevangenis en TBS.
Een pyschiater heeft dijken van opleidingen en studies voltooid en is zeker in staat -naast zijn enorme kennis veelal ook een enorme ervaring- om mensen zoals de TS te helpen maar daarvoor moet een psychiater ook de kans krijgen natuurlijk. Meestal door onbegrip, haat tegen de wetenschappelijke wereld en het zeker weten dat iedereen het mis heeft behalve jezelf die alle snode plannen van buurman tom en zelfs mevrouw miep doorziet zal het enkel in een neerwaardse spiraal geraken vanaf hier.
Laat het aub niet zo ver komen.
Ga je dan ook nog even in op mijn on-topic gedeelte? Deze discussie hadden we inmiddels al gesloten, want off-topic en onnodigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over de reacties die je binnen dit topic op mij gegeven hebt. Je spreekt jezelf tegen, dat is niet goed voor een discussie.
"ik heb heus werk hoor, maar ik vertel lekker niet wat"quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De post was goed, tot aan deze conclusie. Onnodig denk ik.
Dadelijk moet ik dan ook weer gaan werken.
Ik kan me prima concentreren op mijn werk op 2 monitoren, en op de andere monitor iets anders doen.quote:Ik mag toch aannemen dat software met een waarde in de miljoenen, het uiterste van de ontwikkelaars verwacht, oftewel elke concentratie is meegenomen omdat een fout grote gevolgen kan hebben.
Ik denk dat je de vorige keer vergeten bent, toen ik ook over meer informatie beschikte dan jij mogelijk achttequote:Jij begint dan ook weer op een persoonlijke toer te gaan die me niet bevalt aan de hand van een conclusie die je onmogelijk kunt trekken, omdat er simpelweg te weinig informatie beschikbaar is. Bedankt daarom voor het verduidelijken van mijn voorbeeld.
Omdat ie ze anders wel zou geven ?quote:Waarop baseer jij je uitspraak dat hij geen argumenten geeft?
Of dat _led_ een trauma heeft opgelopen, omdat zijn ouders hem vroeger sloegen op het moment dat hij andere kinderen niet beledigde. Daarom dat hij nu als een kip zonder kop, dit tegen iedereen doet, en hij zelfs denkt dat dit normaal is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Zou het kunnen dat TS of MediaConsument ooit een trauma op school heeft opgelopen ofzo (gepest door groepjes kinderen uit de klas?),
waardoor ie de rest van de wereld alleen maar ziet als groepen mensen die samenwerken, terwijl hij zelf alleen is...?
Verklaar jij zelf dan eens waarom jij voortdurend denkt dat ik in een groep samenwerk of bij een groep wil horen ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of dat _led_ een trauma heeft opgelopen, omdat zijn ouders hem vroeger sloegen op het moment dat hij andere kinderen niet beledigde. Daarom dat hij nu als een kip zonder kop, dit tegen iedereen doet, en hij zelfs denkt dat dit normaal is.
Dat insinueren van jou slaat dan ook kant noch wal.
Waar haalt iemand de arrogantie vandaan om te denken dat ie belangrijk genoeg is in het leven van een boel andere mensen dat ze zo met die persoon bezig zijn dat ze 'm weg willen hebben / kapot willen maken ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
Stel het is wel waar, dan heb je er wel een hele kluif aan om dit te bewijzen (want alles hangt van toevalligheden aan elkaar) zat ik me net te bedenken.
Hoe weet je wie de aanstichter is?
Maar vooral, wat is de motivatie? Waarom zou iemand weggepest/doodgestalked moeten worden?
Mij zal dat bijvoorbeeld nooit gebeuren, kan ik nu al stellen, daar ben ik niet belangrijk genoeg voor
En hoe krijg je een groep zover dat ze zo minimaal merkbaar iemand gaan "vernietigen"?
Ik werd net opgebeld dat ze me nodig hebben. Conclusies trekken aan de hand van schaarse informatie is dan ook erg dwaas mijns inziens.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"ik heb heus werk hoor, maar ik vertel lekker niet wat"
Niet om het een of ander, maar je zei net dat je vandaag niet hoefde te werken, en nu zeg je opeens dat je dadelijk weer moet gaan werken. Wees dan op zijn minst consequent
Of je bent stiekem een vrouw, die kunnen dat ook erg goed namelijk. Je bent nu namelijk excuses aan het verzinnen om je op je werk meer bezig te houden met forums, dan met je werk zelf.quote:Ik kan me prima concentreren op mijn werk op 2 monitoren, en op de andere monitor iets anders doen.
Misschien is dat wel waarom ik goed ben in wat ik doe, wie zal het zeggen
Dat vond ik dan ook erg eng, het liet aan mij dan ook zien dat jij discussies kostte wat kost wilt winnen, en hierdoor het liefst de tegenstander persoonlijk zo diep afvalt, dat hij niet meer begrijpt wat het doel van je posts is. Om deze reden trok je jezelf dan ook al snel terug toen ik aangaf niet te zitten wachten op dergelijke inbreuk mbt. privacy.quote:Ik denk dat je de vorige keer vergeten bent, toen ik ook over meer informatie beschikte dan jij mogelijk achtte
Of heeft hij ze al gegeven, en heb jij dat niet goed gelezen.quote:Omdat ie ze anders wel zou geven ?
Dat bedoel ik dus vooral. Stel je bent CEO van een groot bedrijf, of iets met dierproeven of iets met daden tegen de mensheid, dan kan ik het me voorstellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar haalt iemand de arrogantie vandaan om te denken dat ie belangrijk genoeg is in het leven van een boel andere mensen dat ze zo met die persoon bezig zijn dat ze 'm weg willen hebben / kapot willen maken ?
Mensen zouden zich lang niet zo druk maken om wat andere mensen van ze vinden, als ze zich realiseerden hoe weinig andere mensen daadwerkelijk aan ze denken.
ik zal er wel op reageren dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Zou het kunnen dat TS of MediaConsument ooit een trauma op school heeft opgelopen ofzo (gepest door groepjes kinderen uit de klas?),
waardoor ie de rest van de wereld alleen maar ziet als groepen mensen die samenwerken, terwijl hij zelf alleen is...?
Dat dus. Mensen wanen zich vaak belangrijker dan ze zijn. Dat is het probleem voor sommigen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar haalt iemand de arrogantie vandaan om te denken dat ie belangrijk genoeg is in het leven van een boel andere mensen dat ze zo met die persoon bezig zijn dat ze 'm weg willen hebben / kapot willen maken ?
Mensen zouden zich lang niet zo druk maken om wat andere mensen van ze vinden, als ze zich realiseerden hoe weinig andere mensen daadwerkelijk aan ze denken.
Lang niet zo dwaas als telefoontjes verzinnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik werd net opgebeld dat ze me nodig hebben. Conclusies trekken aan de hand van schaarse informatie is dan ook erg dwaas mijns inziens.
Steekt het, dat ik gewoon kan Fok!'en tijdens werk ?quote:Of je bent stiekem een vrouw, die kunnen dat ook erg goed namelijk. Je bent nu namelijk excuses aan het verzinnen om je op je werk meer bezig te houden met forums, dan met je werk zelf.
Dat was geen kwestie van een discussie winnen, met een foto win je geen discussie.quote:Dat vond ik dan ook erg eng, het liet aan mij dan ook zien dat jij discussies kostte wat kost wilt winnen
Afvallen kan pas als je aangehangen hebt.quote:en hierdoor het liefst de tegenstander persoonlijk zo diep afvalt
Neuh, dat was om te voorkomen dat ik een ban kreeg, meer nietquote:dat hij niet meer begrijpt wat het doel van je posts is. Om deze reden trok je jezelf dan ook al snel terug toen ik aangaf niet te zitten wachten op dergelijke inbreuk mbt. privacy.
Het is inderdaad moeilijk om zinnige dingen te vinden in die posts over groepen daders die al hun tijd besteden aan het pesten van iemand die misschien wel schizofreen is maar toch zeker weet dat de rest van de wereld er op uit is om hem KAPOT TE MAKEN.quote:Of heeft hij ze al gegeven, en heb jij dat niet goed gelezen.
En als je werkloos bent, mag je dit ook best toegevenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen wanen zich vaak belangrijker dan ze zijn. Dat is het probleem voor sommigen.
Ik zie de relevantie met groeps-stalking niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
En als je werkloos bent, mag je dit ook best toegeven
Ik wel. Liegen over zaken om de "groep die hem aan het stalken is" verkeerde informatie te gevenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met groeps-stalking niet?
Heb ik gemist dat TS werkloos is dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik wel. Liegen over zaken om de "groep die hem aan het stalken is" verkeerde informatie te geven
Dus jij weet ook al wie me belt. Mooi is dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Lang niet zo dwaas als telefoontjes verzinnen
Daar heb ik geen last van. Echter zou ik met dergelijke feiten niet zo te koop lopen. Het was dan ook niet negatief bedoeld.quote:Steekt het, dat ik meer dan 2x modaal krijg en gewoon lekker zit te Fok!'en ?
Kennelijk ben ik interessant genoeg om helemaal uitgeplozen te worden. Oftewel geef maar toe dat je een aanhanger van mij bent, en dat je daarom je Sherlock imitatie zo goed uitvoerde.quote:Afvallen kan pas als je aangehangen hebt.
Ik ben nooit een aanhanger van jou geweest.
Ja omdat je toen ineens wel bang was, omdat je wist dat je fout zat.quote:Neuh, dat was om te voorkomen dat ik een ban kreeg, meer niet
Vooral als je deze posts niet goed doorleest nadat je bent afgeleid door een paar woorden.quote:Het is inderdaad moeilijk om zinnige dingen te vinden in die posts over groepen daders die al hun tijd besteden aan het pesten van iemand die misschien wel schizofreen is maar toch zeker weet dat de rest van de wereld er op uit is om hem KAPOT TE MAKEN.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
En als je werkloos bent, mag je dit ook best toegeven
Mediaconsument is niet de TSquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef Flammie het volgende:
Nah ja hij zei dat ie niet hoefde te werken en 10 min later moest ie ineens werken toen de discussie een andere point of view kreeg...
Ik ben nu ook werkeloos en geef dit wel gewoon toe
Ik hoop vooral dat TS leert om toch met de psych te praten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef mediaconsument het volgende:
Oei, nu moet ik dus weg. Succes nog met de discussie, ik hoop dat jullie er veel van leren.
"Fear me, for I am a cybergod."quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dus jij weet ook al wie me belt. Mooi is dat.
Waarom zou ik het krampachtig proberen te verbergen ? Ik schaam me er niet voor.quote:Daar heb ik geen last van. Echter zou ik met dergelijke feiten niet zo te koop lopen. Het was dan ook niet negatief bedoeld.
Jij hebt blijkbaar de indruk dat dat soort dingen mij veel tijd kosten ofzoquote:Kennelijk ben ik interessant genoeg om helemaal uitgeplozen te worden. Oftewel geef maar toe dat je een aanhanger van mij bent, en dat je daarom je Sherlock imitatie zo goed uitvoerde.
Welke discussie ?quote:Uiteindelijk blijft het feit dat je de discussie niet kon winnen, en dat je daardoor naar lagere middelen hebt gegrepen.
Omdat ik weet dat men er mogelijk een ban voor geeft jaquote:Ja omdat je toen ineens wel bang was, omdat je wist dat je fout zat.
Nou, als je het aan mij vraagt heeft het toch meer te maken met het schizofrene karakter van de inhoudquote:Vooral als je deze posts niet goed doorleest nadat je bent afgeleid door een paar woorden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef mediaconsument het volgende:
Oei, nu moet ik dus weg. Succes nog met de discussie, ik hoop dat jullie er veel van leren.
Mag ik jouw uitspraak in mijn sig zetten?quote:Als ik tijdens mijn werk naar borsten mocht kijken zou ik het ook trots vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |