abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:12:13 #101
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73480836
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Het probleem met de zgn. 'slachtoffers' is volgens mij gewoon dat ze in hun hoofd een verhaal hebben zitten waarin andere mensen non-stop met hen bezig zijn. Ze betrekken alles op zichzelf, zien overal een aanval in, voelen zich permanent bekeken en zijn uiteindelijk zelf 24/7 bezig met het verhaal in hun hoofd, dat daardoor epische proporties aan neemt en hun hele leven beheerst.
Terwijl hun zogenaamde kwelgeest gewoon zijn/haar leven leidt en zich nergens van bewust is.
Precies, moet dan meteen aan Hans Teeuwen denken, over dat stuk dat z'n vriendin een avond aan het stappen is zonder hem. Hij draait helemaal door in z'n eigen fantasie.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_73481065
Deze aandoeningen kunnen dus ook gevaarlijk worden denk ik.
Vanuit de op
quote:
Medewerkers aan het fenomeen moeten nog beter op hun woorden letten, of keihard vluchten, want ik heb geen groep nodig om je kapot te maken.
Iedereen is dus een potentioneel slachtoffer van mensen zoals de TS omdat in zijn fantasie de hele wereld schuldig kan zijn. Kan zeker gevaarlijke situaties opleveren.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:26:14 #103
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73481173
Help, is er een psychiater in de zaal ?
zzz
pi_73481759
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Precies, moet dan meteen aan Hans Teeuwen denken, over dat stuk dat z'n vriendin een avond aan het stappen is zonder hem. Hij draait helemaal door in z'n eigen fantasie.
Het probleem is groter dan dat volgens mij. Onbegrip is de grootste reden van deze groupstalking.

Zowel de daders, als de slachtoffers hebben uiteindelijk weinig te zeggen over dit verhaal. Daarom is het ook raar om te zeggen dat dit altijd aan het slachtoffer ligt, meestal zeggen de daders dan ook dat er psychologisch een steekje los zit bij het slachtoffer. Mensen die dat zeggen kunnen zichzelf dan ook beter laten onderzoeken mijns inziens.

Je kunt namelijk op 2 manieren met mensen omgaan:
- Je kunt ze als een vriend behandelen, luisteren, vragen, en proberen een positieve wending aan het verhaal te geven dmv. eerlijkheid. Iedereen heeft immers iets te vertellen, en van iedereen kun je iets leren.

- Je kunt ze als een zwerver behandelen dmv. luisteren, concluderen, uitlachen. In tussentijd is het dan ook erg belangrijk om achter de rug van het slachtoffer zijn naam nog verder door het slijk te halen, want het is me toch een rare gast. Het probleem is dan dat hij niet begrepen wordt, en dat is niet het probleem van het slachtoffer, maar het probleem van de dader. Het getuigd dus van respect als je hier eerlijk over bent.

Oftewel dat je in een discussie als je verkeerd zit, toegeeft dat je iets niet begrepen hebt, en dit dan ook vraagt. De daders in dit verhaal hebben dan ook last van een ziekte waar het grootste deel van de maatschappij last van heeft, oftewel een probleem mbt het groeien tot een volwassene en het moeilijk positief kunnen denken. Ze denken namelijk allemaal dat ze volwassen zijn, echter hebben ze niet door dat ze zelf erg onhandig bezig zijn. Ze laten dan ook continu zien dat ze bang zijn, en als puntje bij paaltje komt, durven ze niks.Deze eerlijkheid is dan ook waar het om draait, deze eerlijkheid komt voort uit respect. Het valt me op dat de zogenaamde slachtoffers in dit verhaal, meestal wel eerlijk zijn, en de zgn daders hier het liefst vanaf zien.

Daarom is dit forum zo'n mooi voorbeeld. Iedereen zit achter namen en plaatjes verscholen, dus waarom zou je eerlijk zijn? Het is hier ook de makkelijkste plek om anderen in een hoekje te duwen, want hier lopen de mensen rond die hun hoofd boven het maaiveld uit durven steken zoals lord_of_the_string al zei. Daarom zie je ook vaak dat op het moment dat een discussie inhoudelijk niet begrepen/gewonnen kan worden, er naar andere zaken gegrepen wordt, inclusief het zoeken van persoonlijke informatie om deze persoon mee lastig te vallen. De andersdenkende moet namelijk bestreden worden, hij is een gevaar voor ons allemaal!

Er zijn dan ook mensen die hier een database over bijhouden, en het liefst over iedereen rotzooi weten, om zodoende voor iedereen een reden te krijgen om er geen contact mee te krijgen, behalve dan met de mensen die je meehelpen en likken, omdat je toch wel erg cool bent dat je op internet iemand durft te beledigen.
quote:
Acht niet hen hoog die al uw woorden en daden prijzen, maar hen die u welgemeend op uw fouten wijzen.
Socrates wist dit ook al. Welgemeend is dan ook de sleutel in deze zin.

Oftewel mijn huidige conclusie binnen dit verhaal. De slachtoffers beginnen eerlijk, en schieten hier soms in door. Echter is dit geen reden om de daders een vrijbrief te geven, want juist die eerlijkheid laten zij na. Het draaikomt effect wordt dat weleens genoemd.

Echter, in de slachtoffer-rol is het zaak om je niet af te laten leiden door de kinderachtige trolls, en direct actie te ondernemen op het moment dat zij te ver gaan. Om deze reden zullen de daders in dit verhaal uiteindelijk niets leren, omdat niemand meer serieus op hen in wil gaan, en de slachtoffers krijgen een mogelijkheid om wel wat te leren, omdat het verschil tussen mensen met en zonder respect, erg duidelijk is. Deze afleiding kan echter soms moeilijk te weerstaan zijn, en zal zodoende de valkuil vormen. Om deze reden is het dan ook altijd fijn om een goede discussieleider te hebben.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73481868
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:22 schreef Flammie het volgende:
Deze aandoeningen kunnen dus ook gevaarlijk worden denk ik.
Vanuit de op
[..]

Iedereen is dus een potentioneel slachtoffer van mensen zoals de TS omdat in zijn fantasie de hele wereld schuldig kan zijn. Kan zeker gevaarlijke situaties opleveren.
Het enige waar ik het dan ook mee oneens ben mbt het verhaal van TS. is dat deze schuldigheid, beter gezien kan worden als onhandigheid. En juist daar hebben veel mensen moeite mee om het toe te geven. Je bent toch veel te goed om een fout te maken?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73481881
Mediaconsument, denk jij echt dat TS ge groeps-stalked wordt? Want zo komt je verhaal op mij over. Dat de "daders" een vrijbrief zouden krijgen door het ridiculiseren van de TS.

Zijn andere topic spreekt namelijk boekdelen, dat fragment met geluid. Dat zijn gewoon normale woongeluiden die iedereen met buren heeft namelijk.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73481978
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:48 schreef Dragorius het volgende:
Mediaconsument, denk jij echt dat TS ge groeps-stalked wordt? Want zo komt je verhaal op mij over. Dat de "daders" een vrijbrief zouden krijgen door het ridiculiseren van de TS.

Zijn andere topic spreekt namelijk boekdelen, dat fragment met geluid. Dat zijn gewoon normale woongeluiden die iedereen met buren heeft namelijk.
Je kunt het verhaal af proberen te breken, of er iets mee doen. Jij kiest kennelijk voor het eerste.

Overigens is geluidsoverlast erg lastig om goed mee om te gaan, er zijn dan ook genoeg mensen die het niet erg vinden om de hele dag op vol volume muziek te draaien. Als er dan iets over word gezegd, worden ze boos, en ben jij de reden dat ze een klote avond hebben.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:51:46 #108
31101 _Led_
pi_73481982
Holy shit, wat een hoop schizofrene paranoia hier zeg

Mensen die zich slachtoffers wanen van groepsstalking door mensen die ze niet eens kennen,
die zich belaagd voelen door opmerkingen op een forum,
die mensen die het niet met ze eens zijn op een forum gaan betitelen als 'daders'....

En maar denken dat er iemand is die een groep mensen tegen ze op zet,
in plaats van in te zien dat mensen raar op ze reageren omdat ze er van de pot gerukte denkbeelden op na houden en zich psychotisch gedragen.

Freaking scary dit soort figuren.
zzz
pi_73481999
Een psychiater zal altijd naar mensen als de TS luisteren. Helaas word hier een dergelijk advies als een regelrechte belediging gezien (wat het natuurlijk niet is, maar mensen horen liever dat ze verrijkt zijn dan dat ze "gek" zijn en dat is natuurlijk maar niet altijd even realistisch) of worden pyschiaters als bekrompen wetenschappers gezien die nooit het beste voorhebben met hun parienten. Deze gedachten lossen het probleem niet op maar verergeren het alleen maar totdat er echte ongelukjes gebeuren, de TS door zijn waanbeelden door het lint gaat en er onschuldige slachtoffers gaan vallen. Het volgende hoofdstuk is dan iets met een gevangenis en TBS.

Een pyschiater heeft dijken van opleidingen en studies voltooid en is zeker in staat -naast zijn enorme kennis veelal ook een enorme ervaring- om mensen zoals de TS te helpen maar daarvoor moet een psychiater ook de kans krijgen natuurlijk. Meestal door onbegrip, haat tegen de wetenschappelijke wereld en het zeker weten dat iedereen het mis heeft behalve jezelf die alle snode plannen van buurman tom en zelfs mevrouw miep doorziet zal het enkel in een neerwaardse spiraal geraken vanaf hier.

Laat het aub niet zo ver komen.
pi_73482106
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je kunt het verhaal af proberen te breken, of er iets mee doen. Jij kiest kennelijk voor het eerste.
Verhaal afbreken? Ik zeg enkel dat TS (zie zijn andere topic) gewoon eens met zijn buren moet praten. Je kunt geen conclusie trekken zonder die mensen erin te betrekken. En omdat hij zelf aangeeft te lijden aan schizofrenie (want dat is echt een klote ziekte) is praten met een psych goed voor hem.
quote:
Overigens is geluidsoverlast erg lastig om goed mee om te gaan, er zijn dan ook genoeg mensen die het niet erg vinden om de hele dag op vol volume muziek te draaien. Als er dan iets over word gezegd, worden ze boos, en ben jij de reden dat ze een klote avond hebben.
En als dat niet werkt, doe je aangifte, dien je een klacht in bij de woningvereniging... er zijn zoveel manieren voor

En overdag mogen ze draaien wat ze willen dan ben ik toch werken
Mr. Prolapse 2009
pi_73482114
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:51 schreef _Led_ het volgende:
Holy shit, wat een hoop schizofrene paranoia hier zeg

Mensen die zich slachtoffers wanen van groupsstalking door mensen die ze niet eens kennen,
die zich belaagd voelen door opmerkingen op een forum,
die mensen die het niet met ze eens zijn op een forum gaan betitelen als 'daders'....

En maar denken dat er iemand is die een groep mensen tegen ze op zet,
in plaats van in te zien dat mensen raar op ze reageren omdat ze er van de pot gerukte denkbeelden op na houden en zich psychotisch gedragen.

Freaking scary dit soort figuren.
Wat is enger?

Een led die ineens een persoonlijke foto post, die ik nog nooit eerder gepost had binnen dit forum? Dit om een discussie over een totaal ander onderwerp, even wat kracht bij te zetten.

Of een mediaconsument die zegt dat led wel erg kinderachtig bezig is?

Mensen die dit niet begrijpen zijn dan ook het engst. Die kun je niet inschatten. Het ene moment doen ze lief tegen je, omdat ze iets bij je moeten hebben, de volgende dag proberen ze je kapot te maken dmv het erbij halen van nutteloze persoonlijke dingen binnen een discussie, meestal omdat ze de discussie niet kunnen winnen.

Oftewel probeer jezelf daarom niet uit de daders positie weg te manouvreren. Ben dan een man en geef eens een keer toe dat jij ook met regelmaat mensen op een dergelijke manier sneu behandeld hebt. Dat zou je sieren.

Ik vraag me dan ook af waar dat krampachtige liegen vandaan komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 08-10-2009 12:04:50 ]
pi_73482124
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:56 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Verhaal afbreken? Ik zeg enkel dat TS (zie zijn andere topic) gewoon eens met zijn buren moet praten. Je kunt geen conclusie trekken zonder die mensen erin te betrekken. En omdat hij zelf aangeeft te lijden aan schizofrenie (want dat is echt een klote ziekte) is praten met een psych goed voor hem.
[..]

En als dat niet werkt, doe je aangifte, dien je een klacht in bij de woningvereniging... er zijn zoveel manieren voor

En overdag mogen ze draaien wat ze willen dan ben ik toch werken
Als je aangifte doet, en ze komen erachter, dan wordt je huis afgebrand. Wat dan?
pi_73482155
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als je aangifte doet, en ze komen erachter, dan wordt je huis afgebrand. Wat dan?
Nee, dat is een aanname. Een, zoals jij dat weleens zegt, extreem voorbeeld.

Mijn oude buren zijn uiteindelijk ook uit hun huis gezet na herhaaldelijke klachten uit de buurt. Zonder wraakacties terwijl het echte tokkies zijn.
Mr. Prolapse 2009
pi_73482221
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, dat is een aanname. Een, zoals jij dat weleens zegt, extreem voorbeeld.

Mijn oude buren zijn uiteindelijk ook uit hun huis gezet na herhaaldelijke klachten uit de buurt. Zonder wraakacties terwijl het echte tokkies zijn.
Inderdaad een flinke aanname. Echter kun je er niet vanuit gaan dat er niets gebeurd en leven er op die manier stiekem veel tokkies in nederland. Mensen zijn namelijk als de dood voor de politie. Jij zou het dan ook niet fijn vinden om te weten dat je buurman de politie op je af heeft gestuurd. Dit kun je dan uitspreken, of stilhouden, waarna er onverwachte acties kunnen gebeuren.
pi_73482299
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Inderdaad een flinke aanname. Echter kun je er niet vanuit gaan dat er niets gebeurd en leven er op die manier stiekem veel tokkies in nederland. Mensen zijn namelijk als de dood voor de politie.
Nou, daar merk ik anders weinig van. Het lijkt juist dat men steeds minder respect heeft voor gezag en dat is zeer betreurenswaardig.
quote:
Jij zou het dan ook niet fijn vinden om te weten dat je buurman de politie op je af heeft gestuurd. Dit kun je dan uitspreken, of stilhouden, waarna er onverwachte acties kunnen gebeuren.
Nee want zo'n vaart laat ik het niet lopen. Er is ook nog zoiets als als volwassenen met elkaar praten, een ergernis aankaarten en er samen uitkomen. Soms werkt dat niet, en dan doe je aangifte.
Dat staat niet gelijk aan intimidatie. Het leven is geen film zeg ik wel eens.

En waarom ga je hier eigenlijk van uit? Hoeveel meldingen van dit soort geweld zullen er per jaar zijn?
Mr. Prolapse 2009
pi_73482388
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nou, daar merk ik anders weinig van. Het lijkt juist dat men steeds minder respect heeft voor gezag en dat is zeer betreurenswaardig.
[..]

Nee want zo'n vaart laat ik het niet lopen. Er is ook nog zoiets als als volwassenen met elkaar praten, een ergernis aankaarten en er samen uitkomen. Soms werkt dat niet, en dan doe je aangifte.
Dat staat niet gelijk aan intimidatie. Het leven is geen film zeg ik wel eens.

En waarom ga je hier eigenlijk van uit? Hoeveel meldingen van dit soort geweld zullen er per jaar zijn?
Het gros wordt stilgehouden en zelf opgelost. Op vele manieren.

Ik ga er overigens niet vanuit, zoals ik zei. Echter weet ik wel dat het belangrijk is om hierover te blijven praten. Daarbij is het ook een feit dat veel mensen dit verkeerd oppakken, en het zodoende een goede bron kan zijn voor een felle burenruzie.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:08:46 #117
31101 _Led_
pi_73482415
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat is enger?

Een led die ineens een persoonlijke foto post, die ik nog nooit eerder gepost had binnen dit forum? Dit om een discussie over een totaal ander onderwerp, even wat kracht bij te zetten.
Welcome to the fucking internet, jezus christus
quote:
Of een mediaconsument die zegt dat led wel erg kinderachtig bezig is?
Zegt dat iemand kinderachtig bezig is, of beweert dat groepen mensen hem aan het stalken zijn en die als daders gaat betitelen in een samenzwering tegen zijn gevoelige persoontje ? Klein verschilletje
quote:
de volgende dag proberen ze je kapot te maken dmv het erbij halen van nutteloze persoonlijke dingen binnen een discussie.
Dit bedoel ik dus - dat enorme drama wat overal van gemaakt wordt.
"Ze proberen me KAPOT te maken... KAPOT ZEG IK JE !!!! "
quote:
Oftewel probeer jezelf daarom niet uit de daders positie weg te manouvreren. Ben dan een man en geef eens een keer toe dat jij ook met regelmaat mensen op een dergelijke manier sneu behandeld hebt. Dat zou je sieren.
Oh, ik geef direct toe dat ik op internet wel eens lekker te keer kan gaan hoor.
Op internet is iedereen ten slotte een held.
Maar er zit een groot verschil tussen eens kinderachtig of sneu bezig zijn, of "MENSEN KAPOT MAKEN !!!!! DADERS !!!!! GROEPSSTALKING !!!!".
quote:
Ik vraag me dan ook af waar dat krampachtige liegen vandaan komt.
Niemand liegt hier.

Er zijn een paar mensen die - zelf toegegeven - fokking psychotisch en schizofreen zijn,
en die maken een fokking drama van de hele wereld.
Alles en iedereen is tegen ze, en WIL ZE KAPOT MAKEN - denken ze.

Is het een groep die je lastig valt,
of zijn het gewoon veel mensen die raar op je reageren omdat je je tegenover iedereen psychotisch en schizofreen gedraagt ?
zzz
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:10:53 #118
31101 _Led_
pi_73482460
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Maar wat als je op internet post en iemand schiet je kat neer ??? WAT DAN ??? MIJN GOD, NOOIT MEER OP INTERNET POSTEN DUS !!!!
zzz
pi_73482565
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Welcome to the fucking internet, jezus christus
[..]

Zegt dat iemand kinderachtig bezig is, of beweert dat groepen mensen hem aan het stalken zijn en die als daders gaat betitelen in een samenzwering tegen zijn gevoelige persoontje ? Klein verschilletje
[..]

Dit bedoel ik dus - dat enorme drama wat overal van gemaakt wordt.
"Ze proberen me KAPOT te maken... KAPOT ZEG IK JE !!!! "
[..]

Oh, ik geef direct toe dat ik op internet wel eens lekker te keer kan gaan hoor.
Op internet is iedereen ten slotte een held.
Maar er zit een groot verschil tussen eens kinderachtig of sneu bezig zijn, of "MENSEN KAPOT MAKEN !!!!! DADERS !!!!! GROEPSSTALKING !!!!".
[..]

Niemand liegt hier.

Er zijn een paar mensen die - zelf toegegeven - fokking psychotisch en schizofreen zijn,
en die maken een fokking drama van de hele wereld.
Alles en iedereen is tegen ze, en WIL ZE KAPOT MAKEN - denken ze.

Is het een groep die je lastig valt,
of zijn het gewoon veel mensen die raar op je reageren omdat je je tegenover iedereen psychotisch en schizofreen gedraagt ?
Of dat dit forum inmiddels niet meer is dan een grote flamearena, die gevoed wordt door een groepje die dit aan iedereen duidelijk willen maken?

In mijn geval hoef ik ergens maar mijn visie op te geven, en er staan 3/4 man paraat om deze visie af te breken, telkens weer dezelfde mensen overigens. Ik ben dan ook aan het aanleren om deze mensen links te laten liggen, en dat gaat steeds beter. Uiteindelijk zijn er toch altijd wel mensen te vinden die dit wel op een positieve manier durven doen, en waar ik dan ook leerzame discussies mee heb. Er is dus maar 1 vraag aan jou:

Is het jouw doel om ervoor te zorgen dat ik je links laat liggen?
pi_73482601
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar wat als je op internet post en iemand schiet je kat neer ??? WAT DAN ??? MIJN GOD, NOOIT MEER OP INTERNET POSTEN DUS !!!!
Als je in een forum als TRU post, verwacht je dit niet. In een forum als ONZ verwacht je dat.

Wie zit er te wachten op een dergelijk mening bijvoorbeeld? Wat is het doel van deze post eigenlijk?

Je komt nu wel erg gefrustreerd over.

Wat heb jij trouwens al aan dit topic toegevoegd? Of wat heb jij de laatste tijd aan dit forum toegevoegd?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:19:10 #121
31101 _Led_
pi_73482673
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:14 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Of dat dit forum inmiddels niet meer is dan een grote flamearena, die gevoed wordt door een groepje die dit aan iedereen duidelijk willen maken?
Dramaqueen to the max...
"Dit FORUM is een flamearena !!!"
quote:
In mijn geval hoef ik ergens maar mijn visie op te geven, en er staan 3/4 man paraat om deze visie af te breken.
Precies wat ik zeg, jij blijft het maar op andere mensen projecteren, in plaats van er over na te denken dat het misschien komt omdat je er gewoon heel rare meningen op na houdt.

Als ik iets post staan er ook altijd 5 of 6 man paraat om het niet met me eens te zijn hoor, je bent niet zo fokking speciaal als je denkt.
quote:
Ik ben dan ook aan het aanleren om deze mensen links te laten liggen, en dat gaat steeds beter. Uiteindelijk zijn er toch altijd wel mensen te vinden die dit wel op een positieve manier durven doen, en waar ik dan ook leerzame discussies mee heb. Er is dus maar 1 vraag aan jou:

Is het jouw doel om ervoor te zorgen dat ik je links laat liggen?
Nee, ik heb geen 'doel'.
Ik hang rond op een forum, ik verdoe mijn tijd een beetje en ik discussieer met mensen.
Je weet wel, waar een forum voor bedoeld is.
Als ik het niet met iemand eens ben ga ik er tegenin met argumenten, en als iemand het niet met mij eens is verwacht ik ook met argumenten om mijn oren geslagen te worden.
En ach, soms een beetje trollen of onzin posten links of rechts om de humor erin te houden.

Oh, dat en ik wil natuurlijk een nieuwe wereld orde oprichten samen met de reptilians.
zzz
pi_73482788
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:19 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dramaqueen to the max...
"Dit HELE forum is een flamearena !!!"
quote:
Precies wat ik zeg, jij blijft het maar op andere mensen projecteren, in plaats van er over na te denken dat het misschien komt omdat je er gewoon heel rare meningen op na houdt.
Als je iets niet begrijpt, is dat niet meteen raar. Die oorzaak moet je echt bij jezelf zoeken. Jij komt dan ook liever met conclusies dan vragen. Oftewel je doel is anders dan dat je beschrijft in het volgende deel.
quote:
Nee, ik heb geen 'doel'.
Ik hang rond op een forum, ik verdoe mijn tijd een beetje en ik discussieer met mensen.
Je weet wel, waar een forum voor bedoeld is.
Als ik het niet met iemand eens ben ga ik er tegenin met argumenten, en als iemand het niet met mij eens is verwacht ik ook met argumenten om mijn oren geslagen te worden.

Oh, dat en ik wil natuurlijk een nieuwe wereld orde oprichten samen met de reptilians.
Waarom heb je dan niet het respect voor jezelf om in ONZ te gaan posten? Ik zit namelijk nogsteeds op de eerste post van _led_ te wachten waarvan ik wat kan leren.

Owja, geen doel hebben is niet handig. Je weet kennelijk dus niet waar je mee bezig bent.
pi_73482988
Er valt van iedereen wat te leren
pi_73483124
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[..]

Als je iets niet begrijpt, is dat niet meteen raar. Die oorzaak moet je echt bij jezelf zoeken. Jij komt dan ook liever met conclusies dan vragen. Oftewel je doel is anders dan dat je beschrijft in het volgende deel.
[..]

Waarom heb je dan niet het respect voor jezelf om in ONZ te gaan posten? Ik zit namelijk nogsteeds op de eerste post van _led_ te wachten waarvan ik wat kan leren.

Owja, geen doel hebben is niet handig. Je weet kennelijk dus niet waar je mee bezig bent.
Wat dat betreft leer ik ook vrij weinig van jouw gehuil.
pi_73483179
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat dat betreft leer ik ook vrij weinig van jouw gehuil.
Dat is dan jouw probleem. Jij komt dan ook telkens naar voren binnen dit soort discussies, verder heb ik jou dan ook nog maar weinig toe zien voegen aan dit forum.

Owja, jij bent een lezer zei je.

Waarom reageer je dan wel telkens als je denkt een rel te hebben gevonden?
pi_73483189
Zeg gaan jullie ff lekker verder via MSN, of ga elkaar stalken ofzo
Mr. Prolapse 2009
pi_73483220
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
Je kunt beter wachter op de meeting volgens mij.
pi_73483225
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Dragorius het volgende:
ja maar, ja maar, hij doet gemeen teg mij
pi_73483249
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:42 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je kunt beter wachter op de meeting volgens mij.
Dat is inderdaad een verzameling van een groep mensen. Maar mijn doel daar is gezelligheid

Maar laten we maar weer on-topic gaan
Mr. Prolapse 2009
pi_73483296
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een verzameling van een groep mensen. Maar mijn doel daar is gezelligheid

Maar laten we maar weer on-topic gaan
Het is nieteens off-topic geweest volgens mij. Onhandigheid en onbegrip zijn 2 erg belangrijke zaken binnen dit geheel.

Koning onbegrip heeft mijns inziens dan ook veel te veel aanzien.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:46:06 #131
31101 _Led_
pi_73483306
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, het ligt aan mij, ik begrijp jou gewoon niet.
En al die andere mensen die raar op je reageren ook.
En de rest van de wereld ook.
Iedereen is gek behalve de schizofreen - hele groepen mensen zelfs die 'm stalken, allemaal begrijpen ze 'm niet
quote:
Waarom heb je dan niet het respect voor jezelf om in ONZ te gaan posten?
Daar post ik ook hoor.
Als ik hier post ben ik bloedserieus.
quote:
Ik zit namelijk nogsteeds op de eerste post van _led_ te wachten waarvan ik wat kan leren.
Grappig, dat zei Ticker gisteren ook, toen moest ik hem even wijzen op een topic waar ik 'm uitlegde hoe JPEG-compressie werkt omdat ie onzin over foto's aan het verkondigen was.
Wat mij opvalt is dat de mensen die dit zeggen mijn posts meestal gewoon niet lezen.
Mijn posts zijn altijd op argumenten gebaseerd, ik leg uitvoerig uit en ik geef links.
Het punt is dat mensen als jij expres compleet blind zijn voor dingen die niet in hun straatje / geloof passen.
quote:
Jawel hoor, ik ben mijn tijd aan het verdoen terwijl ik op 2 andere monitoren aan het werk ben.
En jij ?
Hoe zit het met jouw productieve leven, wat doe jij nu tijdens werktijd ?

[ Bericht 0% gewijzigd door _Led_ op 08-10-2009 12:51:07 ]
zzz
pi_73483319
Jullie gekibbel en het betrekken op jezelf heeft niks te maken met Organized Stalking zoals de TS dat aankaart.

TS > Heb je inmiddels met je buren gepraat? Die van de mp3?
Mr. Prolapse 2009
pi_73483418
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve de schizofreen - hele groepen mensen zelfs die 'm stalken, allemaal begrijpen ze 'm niet
[..]

Daar post ik ook hoor.
[..]

Grappig, dat zij Ticker gisteren ook, toen moest ik hem even wijzen op een topic waar ik 'm uitlegde hoe JPEG-compressie werkt omdat ie onzin over foto's aan het verkondigen was.
Wat mij opvalt is dat de mensen die dit zeggen mijn posts meestal gewoon niet lezen.
Mijn posts zijn altijd op argumenten gebaseerd, ik leg uitvoerig uit en ik geef links.
Het punt is dat mensen als jij expres compleet blind zijn voor dingen die niet in hun straatje / geloof passen.
[..]

Jawel hoor, ik ben mijn tijd aan het verdoen terwijl ik op 2 andere monitoren aan het werk ben.
En jij ?
Het leven van een programmer gaat over rozen
Zo zat ik ook gedurende mijn grafische periode haha Heerlijk is dat meerdere monitoren
pi_73483458
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve de schizofreen
Op het moment dat je mensen waarmee je discussiert, schizofreen gaat noemen, denk ik niet dat je erg ver zult komen binnen de discussie. Dit is namelijk beledigen. Ik weet niet of jij dat begrijpt?
quote:
Daar post ik ook hoor.
quote:
Grappig, dat zij Ticker gisteren ook, toen moest ik hem even wijzen op een topic waar ik 'm uitlegde hoe JPEG-compressie werkt omdat ie onzin over foto's aan het verkondigen was.
2 mensen zeggen tegen jou hetzelfde, en de 2 die het zeggen tegen jou zijn dus gek? Dat is precies die onhandigheid waar ik het over heb.
quote:
En jij ?
Ik werk vandaag niet, normaalgesproken ben ik tijdens werktijd dan ook met werk bezig. En als ik aan het werken ben, ga ik niet de hele dag mijn tijd lopen verdoen op fok. Voordat dat gebeurd, heb ik al een andere baan, omdat dit tegen mij zegt dat de baan niet interessant genoeg is.

Forummen doe je dan ook in je vrije tijd, niet in de tijd van de baas. In mijn zaak zouden dit soort mensen dan ook linea recta de deur uit vliegen. Concentratie staat voorop tijdens het werk.

Verveling is namelijk ook een erg belangrijk punt in deze discussie.
pi_73483510
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dragorius het volgende:
Jullie gekibbel en het betrekken op jezelf heeft niks te maken met Organized Stalking zoals de TS dat aankaart.

TS > Heb je inmiddels met je buren gepraat? Die van de mp3?
Juist wel, TS zal dit dan ook bevestigen als hij weer komt posten.
pi_73483530
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Op het moment dat je mensen waarmee je discussiert, schizofreen gaat noemen, denk ik niet dat je erg ver zult komen binnen de discussie. Dit is namelijk beledigen. Ik weet niet of jij dat begrijpt?
TS heeft zelf aangegeven schizofreen te zijn. Dat is geen belediging.
quote:
Ik werk vandaag niet, normaalgesproken ben ik tijdens werktijd dan ook met werk bezig. En als ik aan het werken ben, ga ik niet de hele dag mijn tijd lopen verdoen op fok. Voordat dat gebeurd, heb ik al een andere baan, omdat dit tegen mij zegt dat de baan niet interessant genoeg is.

Forummen doe je dan ook in je vrije tijd, niet in de tijd van de baas. In mijn zaak zouden dit soort mensen dan ook linea recta de deur uit vliegen. Concentratie staat voorop tijdens het werk.

Meh, ik haal mijn targets, ga tevreden naar mijn werk en tevreden naar huis. Het bedrijf draait winst. Dan is het niet erg dat ik 1 van mijn 2 monitoren gebruik om Fok! open te hebben staan.
Sterker nog, als er iemand veel internet is het de "baas" zelf wel
Mr. Prolapse 2009
pi_73483550
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Juist wel, TS zal dit dan ook bevestigen als hij weer komt posten.
Dus jij voelt je nu gegroeps-stalked?

< oeps, foutje >

[ Bericht 8% gewijzigd door Dragorius op 08-10-2009 13:12:55 ]
Mr. Prolapse 2009
pi_73483649
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

TS heeft zelf aangegeven schizofreen te zijn. Dat is geen belediging.
Led gaf dat anders aan.
quote:
Meh, ik haal mijn targets, ga tevreden naar mijn werk en tevreden naar huis. Het bedrijf draait winst. Dan is het niet erg dat ik 1 van mijn 2 monitoren gebruik om Fok! open te hebben staan.
Sterker nog, als er iemand veel internet is het de "baas" zelf wel
In tussentijd kan het bedrijf dan dubbel zoveel verdienen, op het moment dat er gewerkt word. Maar dat maakt niet uit. Aanmodderen, en iedereen tevreden houden. Dat is de manier om succes af te dwingen.

Kijk, als er internet beschikbaar is, zal dat niet snel een slechte zaak zijn. Op sites als nu.nl en wikipedia is namelijk genoeg te leren. Echter als je je bezig gaat houden met discussies op een forum, is het erg moeilijk volgens mij om de concentratie over deze discussie, en de concentratie op je werk, goed te houden. Vrouwen kunnen dit makkelijker dan mannen overigens, dat echter terzijde.
pi_73483684
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dus jij voelt je nu gegroeps-stalked?
Zei ik dat?
quote:
Door wie dan? Want _Led_ en ik postten hier al eerder dan dat jij hier postte in dit topic
Dit is precies dat tekort aan concentratie dat ik aangaf.

Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!

Ik begin me het doel van je posts wederom af te vragen namelijk.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:00:40 #140
31101 _Led_
pi_73483717
quote:

[..]

Uhm, TS is schizofreen zo zegt hij zelf.
quote:
2 mensen zeggen tegen jou hetzelfde, en de 2 die het zeggen tegen jou zijn dus gek? Dat is precies die onhandigheid waar ik het over heb.
Ja, want dan heb je het ook wel over de 2 waar de rest van het forum zich ook een kriek om lacht
Je weet wel, het type mensen dat een flesje water (oh nee, mono-atomic gold) koopt voor 50 euro in de hoop dat ze ubermenschen worden, gelooft in reptilians en dat soort dingen.
quote:
Ik werk vandaag niet, normaalgesproken ben ik tijdens werktijd dan ook met werk bezig.
Waar werk je, wat doe je 'normaal' ?
quote:
En als ik aan het werken ben, ga ik niet de hele dag mijn tijd lopen verdoen op fok. Voordat dat gebeurd, heb ik al een andere baan, omdat dit tegen mij zegt dat de baan niet interessant genoeg is.
Als je de software schrijft waar per jaar miljoenen's euro mee wordt verdiend vlieg je er niet zo snel uit, en is men geneigd je goed te belonen.
Weglopen doe je niet zo snel op het moment dat je goed beloond wordt en de vrijheid hebt om ook nog andere mensen te kunnen onderwijzen in TRU
quote:
TRU verveelt me nooit
zzz
pi_73483751
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Je snapt niet eens dat de TS zelf heeft aangegeven dat hij schizofreen is?
pi_73483773
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Led gaf dat anders aan.
Volgens mij (maar ik kan niet voor Led spreken uiteraard) bedoelde hij toch echt de TS.
quote:
In tussentijd kan het bedrijf dan dubbel zoveel verdienen, op het moment dat er gewerkt word. Maar dat maakt niet uit. Aanmodderen, en iedereen tevreden houden. Dat is de manier om succes af te dwingen.
Nee, zo werkt het niet bij dit bedrijf. We verwerken wat er is en moeten wachten tot er meer binnenkomt. Er valt niet "meer" te verdienen dus gelieve die financiele analyses achterwege te laten
quote:
Kijk, als er internet beschikbaar is, zal dat niet snel een slechte zaak zijn. Op sites als nu.nl en wikipedia is namelijk genoeg te leren. Echter als je je bezig gaat houden met discussies op een forum, is het erg moeilijk volgens mij om de concentratie over deze discussie, en de concentratie op je werk, goed te houden. Vrouwen kunnen dit makkelijker dan mannen overigens, dat echter terzijde.
Nee hoor, gaat prima
Mr. Prolapse 2009
pi_73483824
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zei ik dat?
Je geeft notabene zelf aan dat er meteen 4-5 man klaarstaan om jouw posts "aan te vallen" (wat klinkklare onzin is, maar goed). Daarna zeg ik wat van jullie kinderlijke gekibbel en noem jij het weldegelijk relevant en "zoals de TS het bedoelt"

Aangezien het topic over groeps-stalking gaat, is 1+1 = 2.
quote:
Dit is precies dat tekort aan concentratie dat ik aangaf.

Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!

Ik begin me het doel van je posts wederom af te vragen namelijk.
Welk doel? Ik heb als user hetzelfde doel als Led, en als moderator op BNW weer een ander "doel". Je moet je niet teveel afvragen over mij, dat is werkelijk onnodig
Mr. Prolapse 2009
pi_73484004
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:00 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Uhm, TS is schizofreen zo zegt hij zelf.
Heeft er last van gehad, dat is wat anders dan het zijn.

Echter zeg jij ook dit in een discussie met mij.
quote:
quote:
Ja, want dan heb je het ook wel over de 2 waar de rest van het forum zich ook een kriek om lacht
Je weet wel, het type mensen dat een flesje water (oh nee, mono-atomic gold) koopt voor 50 euro in de hoop dat ze ubermenschen worden, gelooft in reptilians en dat soort dingen.
Dit is groupstalkers gedrag ten top. Even aanduiden dat jij gelijk hebt, omdat de grote groep deze mensen uitlacht, jij wil namelijk erg graag bij de grote groep horen, dat is veilig. Dit terwijl jij zelf de fout maakt, door het respect te laten varen.
quote:
Waar werk je, wat doe je 'normaal' ?
Voor jou de vraag, voor mij een weet. Ik vraag me dan ook af waarom ik dit soort vragen van jou zou beantwoorden. Jouw persoonlijke leven boeit mij dan ook niet.
quote:
Als je de software schrijft waar per jaar miljoenen's euro mee wordt verdiend vlieg je er niet zo snel uit, en is men geneigd je goed te belonen.
Weglopen doe je niet zo snel op het moment dat je goed beloond wordt en de vrijheid hebt om ook nog andere mensen te kunnen onderwijzen in TRU
Als je dan een fout maakt door concentratie, is dat miljoenenverhaal snel afgelopen. Deze verantwoordelijkheid zou ik dan ook erg serieus nemen. Privé en zaken kunnen dan ook het best gescheiden worden.
quote:
TRU verveelt me nooit
Mij ook niet. Er lopen genoeg mensen rond waarvan ik wel wat kan leren, zonder hiervoor eerst de afbraakprocedure te moeten overleven.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 08-10-2009 13:14:44 ]
pi_73484121
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je geeft notabene zelf aan dat er meteen 4-5 man klaarstaan om jouw posts "aan te vallen" (wat klinkklare onzin is, maar goed). Daarna zeg ik wat van jullie kinderlijke gekibbel en noem jij het weldegelijk relevant en "zoals de TS het bedoelt"

Aangezien het topic over groeps-stalking gaat, is 1+1 = 2.
Daarom legde ik ook uit dat dit aanvallen voortkomt uit een onhandigheid die veelal wordt veroorzaakt door een tekort aan concentratie. Kijk als je persoonlijk discussieert met iemand, en deze persoon zit in tussentijd een programma op tv te volgen. Wat voor gevoel houd jij dan hieraan over?
quote:
Welk doel? Ik heb als user hetzelfde doel als Led, en als moderator op BNW weer een ander "doel". Je moet je niet teveel afvragen over mij, dat is werkelijk onnodig
Je weet het doel nieteens van je eigen posts.

Dat afvragen over jou, komt dan ook van het feit dat jij op het gros van mijn posts een reactie geeft, a la: Dat kan niet, dat is onzin, onmogelijk, dat is niet zo want.
pi_73484250
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:13 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom legde ik ook uit dat dit aanvallen voortkomt uit een onhandigheid die veelal wordt veroorzaakt door een tekort aan concentratie. Kijk als je persoonlijk discussieert met iemand, en deze persoon zit in tussentijd een programma op tv te volgen. Wat voor gevoel houd jij dan hieraan over?
[..]

Je weet het doel nieteens van je eigen posts.

Dat afvragen over jou, komt dan ook van het feit dat jij op het gros van mijn posts een reactie geeft, a la: Dat kan niet, dat is onzin, onmogelijk, dat is niet zo want.
Ja hoor media, het is goed hoor media. Vooral blijven denken dat ik niet weet wat ik op Fok! doe ( ) en denken dat ik erop uit ben om enkel op jou te reageren....

Ik trek het zelf maar even on-topic dan >
Als je de gevolgen van groeps-stalking als slachtoffer merkt, dan zou je er dus ook bewijs van moeten kunnen presenteren, nietwaar?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:20:57 #147
31101 _Led_
pi_73484329
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:09 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Heeft er last van gehad, dat is wat anders dan het zijn.
Tometo, tomato.
quote:
Echter zeg jij ook dit in een discussie met mij.
Oh sorry daarvoor, jij en TS zijn soms moeilijk uit elkaar te houden
quote:
Dit is groupstalkers gedrag ten top. Even aanduiden dat jij gelijk hebt, omdat de grote groep deze mensen uitlacht, jij wil namelijk erg graag bij de grote groep horen, dat is veilig. Dit terwijl jij zelf de fout maakt, door het respect te laten varen.
Ik wil bij geen enkele groep horen.
Ja, ik lach jullie wel uit, omdat ik jullie de meest belachelijke dingen zie uitkramen.
Iemand uitlachen of belachelijk vinden heeft niks met groepsstalking te maken, dat kun je ook prima in je eentje doen hoor. Er zijn ook genoeg TRU'ers dij mij belachelijk maken, en om mij lachen als "verstokte verzuurde skepticus".
Als ik in TRU bij de groep zou willen horen zou het juist het makkelijkst zijn om gewoon te roepen dat ik dagelijks met geesten ouwehoer, astrale sex heb met aliens en met mijn gedachten objecten kan verplaatsen.
quote:
Voor jou de vraag, voor mij een weet. Ik vraag me dan ook af waarom ik dit soort vragen van jou zou beantwoorden. Jouw persoonlijke leven boeit mij dan ook niet.
Ah, professioneel werkeloos dus, dat dacht ik al.
quote:
Als je dan een fout maakt door concentratie, is dat miljoenenverhaal snel afgelopen. Deze verantwoordelijkheid zou ik dan ook erg serieus nemen. Privé en zaken kunnen dan ook het best gescheiden worden.
Ach gut, maak je je zorgen over mij en mijn werk ?
Don't worry, dat doe ik ook niet
quote:
Mij ook niet. Er lopen genoeg mensen rond waarvan ik wel wat kan leren, zonder hiervoor eerst de afbraakprocedure te moeten overleven.
Je bedoelt mensen zoals TS die ook met rare verhalen aankomen zonder argumenten ?

[ Bericht 0% gewijzigd door _Led_ op 08-10-2009 13:26:26 ]
zzz
pi_73484384
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hm, komt op mij toch behoorlijk paranoia en psychotisch over.
Helemaal omdat je zegt dat de oplossing niet down-to-earth was maar je daar weinig over wilt zeggen.
Klinkt meer alsof je met duivels in je hoofd aan het vechten bent dan met mensen die daadwerkelijk actie ondernemen om jou "kapot te maken".
Op mij ook.
Als ik in het andere topic lees over 'buren die herrie maken' denk ik dat een bezoek aan de psych hoognodig is.
Maar dat idee zal wel afgewezen worden ben ik bang.
pi_73484413
pi_73484483
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op mij ook.
Als ik in het andere topic lees over 'buren die herrie maken' denk ik dat een bezoek aan de psych hoognodig is.
Maar dat idee zal wel afgewezen worden ben ik bang.
En dat is helemaal niet erg voor de TS, het kan zelfs zijn leven wat beter maken, zodat ie beter kan functioneren voor zichzelf zonder dat hij overal groeps-stalking achter zal zien.
Lijkt me namelijk behoorlijk bedrukkend, als je overal dit fenomeen in gaat zien...
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')