abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73484544
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:
Ah, professioneel werkeloos dus.
Dat dacht ik al.
De post was goed, tot aan deze conclusie. Onnodig denk ik.

Dadelijk moet ik dan ook weer gaan werken.
quote:
Ach gut, maak je je zorgen over mij en mijn werk ?
Neem zelf eens wat serieuze verantwoordelijkheid en zoek eens een baan, dan hoef je niet op fora andere mensen om leningen en eten te vragen.
Ik mag toch aannemen dat software met een waarde in de miljoenen, het uiterste van de ontwikkelaars verwacht, oftewel elke concentratie is meegenomen omdat een fout grote gevolgen kan hebben. Jij begint dan ook weer op een persoonlijke toer te gaan die me niet bevalt aan de hand van een conclusie die je onmogelijk kunt trekken, omdat er simpelweg te weinig informatie beschikbaar is. Bedankt daarom voor het verduidelijken van mijn voorbeeld.
quote:
Je bedoelt mensen zoals TS die ook met rare verhalen aankomen zonder argumenten ?
Waarop baseer jij je uitspraak dat hij geen argumenten geeft?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:30:14 #152
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73484602
Zou het kunnen dat TS of MediaConsument ooit een trauma op school heeft opgelopen ofzo (gepest door groepjes kinderen uit de klas?),
waardoor ie de rest van de wereld alleen maar ziet als groepen mensen die samenwerken, terwijl hij zelf alleen is...?
zzz
pi_73484620
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja hoor media, het is goed hoor media. Vooral blijven denken dat ik niet weet wat ik op Fok! doe ( ) en denken dat ik erop uit ben om enkel op jou te reageren....
Ik heb het alleen over de reacties die je binnen dit topic op mij gegeven hebt. Je spreekt jezelf tegen, dat is niet goed voor een discussie.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73484623
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op mij ook.
Als ik in het andere topic lees over 'buren die herrie maken' denk ik dat een bezoek aan de psych hoognodig is.
Maar dat idee zal wel afgewezen worden ben ik bang.
Ach dat idee zal zeker afgewimpeld worden.. Zoals ik zelf al schreef
quote:
Een psychiater zal altijd naar mensen als de TS luisteren. Helaas word hier een dergelijk advies als een regelrechte belediging gezien (wat het natuurlijk niet is, maar mensen horen liever dat ze verrijkt zijn dan dat ze "gek" zijn en dat is natuurlijk maar niet altijd even realistisch) of worden pyschiaters als bekrompen wetenschappers gezien die nooit het beste voorhebben met hun parienten. Deze gedachten lossen het probleem niet op maar verergeren het alleen maar totdat er echte ongelukjes gebeuren, de TS door zijn waanbeelden door het lint gaat en er onschuldige slachtoffers gaan vallen. Het volgende hoofdstuk is dan iets met een gevangenis en TBS.

Een pyschiater heeft dijken van opleidingen en studies voltooid en is zeker in staat -naast zijn enorme kennis veelal ook een enorme ervaring- om mensen zoals de TS te helpen maar daarvoor moet een psychiater ook de kans krijgen natuurlijk. Meestal door onbegrip, haat tegen de wetenschappelijke wereld en het zeker weten dat iedereen het mis heeft behalve jezelf die alle snode plannen van buurman tom en zelfs mevrouw miep doorziet zal het enkel in een neerwaardse spiraal geraken vanaf hier.

Laat het aub niet zo ver komen.
Mensen willen nu eenmaal liever "speciaal" zijn dan gek.. En dus is de psychiater geen optie omdat deze man, die wel beste bedoelingen heeft om je te helpen, nou eenmaal gezien word als iemand die gekken helpt en je bij voorbaat al gek noemt omdat het een kortzichtige wetenschapper is. Daarom vallen er ook onschuldige slachtoffers, omdat deze doorgedraaide mensen vrij rondlopen zonder hulp.
pi_73484662
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik heb het alleen over de reacties die je binnen dit topic op mij gegeven hebt. Je spreekt jezelf tegen, dat is niet goed voor een discussie.
Ga je dan ook nog even in op mijn on-topic gedeelte? Deze discussie hadden we inmiddels al gesloten, want off-topic en onnodig
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:34:35 #156
31101 _Led_
pi_73484723
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De post was goed, tot aan deze conclusie. Onnodig denk ik.

Dadelijk moet ik dan ook weer gaan werken.
"ik heb heus werk hoor, maar ik vertel lekker niet wat"

Niet om het een of ander, maar je zei net dat je vandaag niet hoefde te werken, en nu zeg je opeens dat je dadelijk weer moet gaan werken. Wees dan op zijn minst consequent
quote:
Ik mag toch aannemen dat software met een waarde in de miljoenen, het uiterste van de ontwikkelaars verwacht, oftewel elke concentratie is meegenomen omdat een fout grote gevolgen kan hebben.
Ik kan me prima concentreren op mijn werk op 2 monitoren, en op de andere monitor iets anders doen.
Misschien is dat wel waarom ik goed ben in wat ik doe, wie zal het zeggen
quote:
Jij begint dan ook weer op een persoonlijke toer te gaan die me niet bevalt aan de hand van een conclusie die je onmogelijk kunt trekken, omdat er simpelweg te weinig informatie beschikbaar is. Bedankt daarom voor het verduidelijken van mijn voorbeeld.
Ik denk dat je de vorige keer vergeten bent, toen ik ook over meer informatie beschikte dan jij mogelijk achtte
Zoals mijn vriendin Summers altijd zegt : "alles is mogelijk"
quote:
Waarop baseer jij je uitspraak dat hij geen argumenten geeft?
Omdat ie ze anders wel zou geven ?
zzz
pi_73484734
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Zou het kunnen dat TS of MediaConsument ooit een trauma op school heeft opgelopen ofzo (gepest door groepjes kinderen uit de klas?),
waardoor ie de rest van de wereld alleen maar ziet als groepen mensen die samenwerken, terwijl hij zelf alleen is...?
Of dat _led_ een trauma heeft opgelopen, omdat zijn ouders hem vroeger sloegen op het moment dat hij andere kinderen niet beledigde. Daarom dat hij nu als een kip zonder kop, dit tegen iedereen doet, en hij zelfs denkt dat dit normaal is.

Dat insinueren van jou slaat dan ook kant noch wal.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:37:36 #158
31101 _Led_
pi_73484817
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Of dat _led_ een trauma heeft opgelopen, omdat zijn ouders hem vroeger sloegen op het moment dat hij andere kinderen niet beledigde. Daarom dat hij nu als een kip zonder kop, dit tegen iedereen doet, en hij zelfs denkt dat dit normaal is.

Dat insinueren van jou slaat dan ook kant noch wal.
Verklaar jij zelf dan eens waarom jij voortdurend denkt dat ik in een groep samenwerk of bij een groep wil horen ?
Het lijkt wel alsof het voor jou onmogelijk is dat iemand schijt heeft aan 'groepen' en gewoon zelf doet waar ie zin in heeft
zzz
pi_73484831
Stel het is wel waar, dan heb je er wel een hele kluif aan om dit te bewijzen (want alles hangt van toevalligheden aan elkaar) zat ik me net te bedenken.

Hoe weet je wie de aanstichter is?
Maar vooral, wat is de motivatie? Waarom zou iemand weggepest/doodgestalked moeten worden?
Mij zal dat bijvoorbeeld nooit gebeuren, kan ik nu al stellen, daar ben ik niet belangrijk genoeg voor

En hoe krijg je een groep zover dat ze zo minimaal merkbaar iemand gaan "vernietigen"?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:39:30 #160
31101 _Led_
pi_73484879
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
Stel het is wel waar, dan heb je er wel een hele kluif aan om dit te bewijzen (want alles hangt van toevalligheden aan elkaar) zat ik me net te bedenken.

Hoe weet je wie de aanstichter is?
Maar vooral, wat is de motivatie? Waarom zou iemand weggepest/doodgestalked moeten worden?
Mij zal dat bijvoorbeeld nooit gebeuren, kan ik nu al stellen, daar ben ik niet belangrijk genoeg voor

En hoe krijg je een groep zover dat ze zo minimaal merkbaar iemand gaan "vernietigen"?
Waar haalt iemand de arrogantie vandaan om te denken dat ie belangrijk genoeg is in het leven van een boel andere mensen dat ze zo met die persoon bezig zijn dat ze 'm weg willen hebben / kapot willen maken ?

Mensen zouden zich lang niet zo druk maken om wat andere mensen van ze vinden, als ze zich realiseerden hoe weinig andere mensen daadwerkelijk aan ze denken.
zzz
pi_73484917
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"ik heb heus werk hoor, maar ik vertel lekker niet wat"

Niet om het een of ander, maar je zei net dat je vandaag niet hoefde te werken, en nu zeg je opeens dat je dadelijk weer moet gaan werken. Wees dan op zijn minst consequent
Ik werd net opgebeld dat ze me nodig hebben. Conclusies trekken aan de hand van schaarse informatie is dan ook erg dwaas mijns inziens.
quote:
Ik kan me prima concentreren op mijn werk op 2 monitoren, en op de andere monitor iets anders doen.
Misschien is dat wel waarom ik goed ben in wat ik doe, wie zal het zeggen
Of je bent stiekem een vrouw, die kunnen dat ook erg goed namelijk. Je bent nu namelijk excuses aan het verzinnen om je op je werk meer bezig te houden met forums, dan met je werk zelf.
quote:
Ik denk dat je de vorige keer vergeten bent, toen ik ook over meer informatie beschikte dan jij mogelijk achtte
Dat vond ik dan ook erg eng, het liet aan mij dan ook zien dat jij discussies kostte wat kost wilt winnen, en hierdoor het liefst de tegenstander persoonlijk zo diep afvalt, dat hij niet meer begrijpt wat het doel van je posts is. Om deze reden trok je jezelf dan ook al snel terug toen ik aangaf niet te zitten wachten op dergelijke inbreuk mbt. privacy.
quote:
Omdat ie ze anders wel zou geven ?
Of heeft hij ze al gegeven, en heb jij dat niet goed gelezen.
pi_73484921
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waar haalt iemand de arrogantie vandaan om te denken dat ie belangrijk genoeg is in het leven van een boel andere mensen dat ze zo met die persoon bezig zijn dat ze 'm weg willen hebben / kapot willen maken ?

Mensen zouden zich lang niet zo druk maken om wat andere mensen van ze vinden, als ze zich realiseerden hoe weinig andere mensen daadwerkelijk aan ze denken.
Dat bedoel ik dus vooral. Stel je bent CEO van een groot bedrijf, of iets met dierproeven of iets met daden tegen de mensheid, dan kan ik het me voorstellen.
Of als je "teveel weet" van bepaalde onfrisse zaken, dan ook. Maar er zijn zoveel efficientere manieren. Giffen die niet te traceren zijn zonder specifiek erop te testen (en dat gebeurt niet zomaar) etc.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:42:27 #163
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73484958
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
ik zal er wel op reageren dan.

Ja, dit kan.
Sommige kinderen ontwikkelen hierdoor ook een laag zelfbeeld, een lichte vorm van paranoia e.d.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_73485000
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat dus. Mensen wanen zich vaak belangrijker dan ze zijn. Dat is het probleem voor sommigen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:44:45 #165
31101 _Led_
pi_73485018
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik werd net opgebeld dat ze me nodig hebben. Conclusies trekken aan de hand van schaarse informatie is dan ook erg dwaas mijns inziens.
Lang niet zo dwaas als telefoontjes verzinnen
quote:
Of je bent stiekem een vrouw, die kunnen dat ook erg goed namelijk. Je bent nu namelijk excuses aan het verzinnen om je op je werk meer bezig te houden met forums, dan met je werk zelf.
Steekt het, dat ik gewoon kan Fok!'en tijdens werk ?
Ik zie niet zo goed waarom jij je daar druk om zou maken... Maar hey, dat heb ik met wel meer dingen waar jij je schijnbaar erg druk om maakt.
quote:
Dat vond ik dan ook erg eng, het liet aan mij dan ook zien dat jij discussies kostte wat kost wilt winnen
Dat was geen kwestie van een discussie winnen, met een foto win je geen discussie.
Dat was een kwestie van een lange neus naar je trekken
quote:
en hierdoor het liefst de tegenstander persoonlijk zo diep afvalt
Afvallen kan pas als je aangehangen hebt.
Ik ben nooit een aanhanger van jou geweest.
quote:
dat hij niet meer begrijpt wat het doel van je posts is. Om deze reden trok je jezelf dan ook al snel terug toen ik aangaf niet te zitten wachten op dergelijke inbreuk mbt. privacy.
Neuh, dat was om te voorkomen dat ik een ban kreeg, meer niet
quote:
Of heeft hij ze al gegeven, en heb jij dat niet goed gelezen.
Het is inderdaad moeilijk om zinnige dingen te vinden in die posts over groepen daders die al hun tijd besteden aan het pesten van iemand die misschien wel schizofreen is maar toch zeker weet dat de rest van de wereld er op uit is om hem KAPOT TE MAKEN.
zzz
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:44:46 #166
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73485019
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus. Mensen wanen zich vaak belangrijker dan ze zijn. Dat is het probleem voor sommigen.
En als je werkloos bent, mag je dit ook best toegeven
pi_73485069
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie met groeps-stalking niet?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:46:55 #168
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73485093
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie met groeps-stalking niet?
Ik wel. Liegen over zaken om de "groep die hem aan het stalken is" verkeerde informatie te geven
pi_73485113
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik wel. Liegen over zaken om de "groep die hem aan het stalken is" verkeerde informatie te geven
Heb ik gemist dat TS werkloos is dan?

Heel flauw misschien, maar dan heb je wel meer gelegenheid om te kijken of je ge groeps-stalked wordt.
Mr. Prolapse 2009
pi_73485141
Nah ja hij zei dat ie niet hoefde te werken en 10 min later moest ie ineens werken toen de discussie een andere point of view kreeg...

Ik ben nu ook werkeloos en geef dit wel gewoon toe
pi_73485154
Ik moet zometeen werken. Tot straks!
pi_73485160
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Lang niet zo dwaas als telefoontjes verzinnen
Dus jij weet ook al wie me belt. Mooi is dat.
quote:
Steekt het, dat ik meer dan 2x modaal krijg en gewoon lekker zit te Fok!'en ?
Daar heb ik geen last van. Echter zou ik met dergelijke feiten niet zo te koop lopen. Het was dan ook niet negatief bedoeld.
quote:
Afvallen kan pas als je aangehangen hebt.
Ik ben nooit een aanhanger van jou geweest.
Kennelijk ben ik interessant genoeg om helemaal uitgeplozen te worden. Oftewel geef maar toe dat je een aanhanger van mij bent, en dat je daarom je Sherlock imitatie zo goed uitvoerde.

Uiteindelijk blijft het feit dat je de discussie niet kon winnen, en dat je daardoor naar lagere middelen hebt gegrepen.
quote:
Neuh, dat was om te voorkomen dat ik een ban kreeg, meer niet
Ja omdat je toen ineens wel bang was, omdat je wist dat je fout zat.
quote:
Het is inderdaad moeilijk om zinnige dingen te vinden in die posts over groepen daders die al hun tijd besteden aan het pesten van iemand die misschien wel schizofreen is maar toch zeker weet dat de rest van de wereld er op uit is om hem KAPOT TE MAKEN.
Vooral als je deze posts niet goed doorleest nadat je bent afgeleid door een paar woorden.
pi_73485243
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef Michielos het volgende:

[..]

Vind ik ook.
pi_73485248
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef Flammie het volgende:
Nah ja hij zei dat ie niet hoefde te werken en 10 min later moest ie ineens werken toen de discussie een andere point of view kreeg...

Ik ben nu ook werkeloos en geef dit wel gewoon toe
Mediaconsument is niet de TS
Mr. Prolapse 2009
pi_73485309
Oei, nu moet ik dus weg. Succes nog met de discussie, ik hoop dat jullie er veel van leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')