abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2009 @ 13:09:45 #51
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72483680
jullie vechten tegen stromannen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72483684
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef bassos het volgende:

[..]

Heh.
[..]

Heh.
Die ene hele PM (dat overigens een compliment was voor je weer met deze onzin over mij begon )
Ik mis dan de groepsdynamiek daarin.
Dat is slijmen met iemand waarvan jij denkt dat ...
(leuk he ? toveren ? Ik post het niet maar jij denkt het wel, grappig toch ?)
[..]

Dan heb je het nog steeds niet begrepen.
(naja, eigenlijk begrijp je het wel, en dat is nu juist de reden waarom je het naar prive wil brengen.)
Je wens om de eventuele issues niet openbaar te bespreken is een indicatie dat je die niet openbaar besproken wil hebben.
(bijna een cirkelredenatie)
Wat is er dan met die eventuele issues dat ze het daglicht niet verdragen ?

Het zal toch niet zijn dat die te maken hebben met het jezelf compleet schuldig maken van wat de op en de poster bassos verwerpen ?
Op deze manier wek je zelf op dat mensen je niet serieus meer nemen btw, daar heeft Dragorius niemand voor nodig zo
compact en kleverig.
  zondag 6 september 2009 @ 13:12:14 #53
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72483740
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Jij bent echt compleet van de wereld. Op zich is dat wel mooi, dat wil zeggen dat ik me verder niet meer met jou bezig hoef te houden. Doei.
foei.. niet zo bekrompen en kortzichtig. Laat zien dat je met Bassos de diepte in durft te gaan! Doe lekker onderzoek (aka: www.google.com) plegen!

pi_72483744
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:<snip>Als je daar groupstalking in gaat zien, trek je het te ver door imo.
Heb je het nu nog steeds niet begrepen ?

Groupstalking;
het verschijnsel dat de gevestigde orde in een groep eventuele outliers desnoods met harde hand terug brengen tot de norm van de groep.
Je buurvrouw is geen groep.
Een (sub)forum is een groep.
Binnen groepen gaan dingen volgens de manier die organisch tot stand is gekomen.
Als de groep verandert dan verandert die organische balans.
Individuele leden van die groep willen eigenlijk niet dat er iets verandert.
Dus als iemand tegen de verandering in opstand komt volgt de rest van de groep.
Dan kan ook nog volgehouden worden dat het niet als groep gebeurt.
Het is allemaal eigen keuze.
Wel een keuze die volgens de groepsnorm is.

Googleterm :
Egregore.
pi_72483746
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Op deze manier wek je zelf op dat mensen je niet serieus meer nemen btw, daar heeft Dragorius niemand voor nodig zo
Serieus, die PM staat los van dit betoog van hem...

En met issues per PM bedoel ik zijn persoonlijke issues (waaronder het pipo-gebruik) tegen mij.

Ik wil gewoon niet dat dit topic maar ff gekaapt wordt terwijl TS er serieus mee bezig is.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72483822
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef Dragorius het volgende:
Ik wil gewoon niet dat dit topic maar ff gekaapt wordt terwijl TS er serieus mee bezig is.
Ach, quasi alle topics worden hier gekaapt, zij het door anderen van wie jij het wel kan verdragen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72483842
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach, quasi alle topics worden hier gekaapt, zij het door anderen van wie jij het wel kan verdragen.
Bedankt voor je on-topic bijdrage, zal de TS vast blij mee zijn!
Mr. Prolapse 2009
pi_72483850
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef bassos het volgende:

[..]

Groupstalking;
het verschijnsel dat de gevestigde orde in een groep eventuele outliers desnoods met harde hand terug brengen tot de norm van de groep.
Binnen groepen gaan dingen volgens de manier die organisch tot stand is gekomen.

Googleterm :
Egregore.
Ik begrijp het wel. In dit geval zou de groep zijn: de mensen die vuurwerk afsteken + mijn buurvrouw + die mensen die ik nooit heb gezien maar wel weten waar ik woon en waar mn kinderen op school zitten enzo + mn andere buren + de mensen die binnen kijken.

Die kennen elkaar enzo (bv)

Ik bedoel daarmee gewoon dat dingen ook losstaand van elkaar kunnen gebeuren en dat sommige mensen daarin verbanden (willen) zien die er niet zijn en dat het daardoor DUS idd voor buitenstaanders moeilijk kan zijn om te beoordelen wat nu wel of niet onder groupstalking valt.
compact en kleverig.
pi_72483857
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:[..]Op deze manier wek je zelf op dat mensen je niet serieus meer nemen btw, daar heeft Dragorius niemand voor nodig zo
Je vindt praten over je eigen postgeschiedenis in de derde persoon onacceptabel ?
Het is veel dichter bij waarheid dan doen alsof je nog niet bent verandert sinds toen.
pi_72483869
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef Dragorius het volgende:
Bedankt voor je on-topic bijdrage, zal de TS vast blij mee zijn!
Nou, het is meer ontopic dan je denkt, kijk maar es rond op TRU
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72483894
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou, het is meer ontopic dan je denkt, kijk maar es rond op TRU
Als je dat vindt (even als eerlijke tip, geen sarcasme of wat dan ook ) dan zet je dat toch in de TRU-Feedback? Dan kunnen Bastard en Jogy er wat mee doen
Mr. Prolapse 2009
pi_72483904
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef bassos het volgende:

[..]

Je vindt praten over je eigen postgeschiedenis in de derde persoon onacceptabel ?
Het is veel dichter bij waarheid dan doen alsof je nog niet bent verandert sinds toen.
Nee, ik vind de manier waarop jij je verdedigt en anderen beschuldigt van iets dat je fzelf ook doet onacceptabel
compact en kleverig.
pi_72483912
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. In dit geval zou de groep zijn: de mensen die vuurwerk afsteken + mijn buurvrouw + die mensen die ik nooit heb gezien maar wel weten waar ik woon en waar mn kinderen op school zitten enzo + mn andere buren + de mensen die binnen kijken.

Die kennen elkaar enzo (bv)
En dan de hamvraag;
Vind je het belangrijk wat zij van je vinden ?
pi_72483914
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hey weer zo een nuttige zeikpost (had niet anders verwacht van de held van FB).. Waar blijven je TRU gerelateerde replies en threads?

Pipo
pi_72483956
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, ik vind de manier waarop jij je verdedigt en anderen beschuldigt van iets dat je fzelf ook doet onacceptabel
Buiten dat... jij (JaniesBrownie) bent niet ik..en ik ben niet jij...want volgens mij haalt bassos dat door elkaar (vandaar Derder Persoon Postgeschiedenis )

Mr. Prolapse 2009
pi_72483982
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:[..]Nee, ik vind de manier waarop jij je verdedigt en anderen beschuldigt van iets dat je jijzelf ook doet onacceptabel
Ok.
Laten we dan ff specifiek doen.
Wat doe ik ook waar ik andere mensen van beschuldig ?
Waar verdedig ik me ?
pi_72484087
quote:
Wie dit veel leeswerk vind, heeft wellicht niet genoeg interesse in dit onderwerp en hoeft dan ook niet te reageren om te laten zien dat hij geen interesse heeft..
Muahahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72484088
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:19 schreef bassos het volgende:

[..]

En dan de hamvraag;
Vind je het belangrijk wat zij van je vinden ?
Nee, bovendien zijn dit losstaande dingen en geen groepsdingen, DAT is wat ik probeer te zeggen.
Natuurlijk is het voor buitenstaanders moeilijk om verbanden te zien die er net zo goed NIET zouden kunnen zijn.
Ik wil dus alleen maar duidelijk maken dat het lastig is om die grens te herkennen en dat je dus inderdaad vaak niet serieus genomen zal worden.
EN ik wil aangeven dat er ook mensen zijn die verbanden zijn die er helemaal niet zijn.
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef bassos het volgende:

[..]

Ok.
Laten we dan ff specifiek doen.
Wat doe ik ook waar ik andere mensen van beschuldig ?
Waar verdedig ik me ?
Laat maar
compact en kleverig.
pi_72484207
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:Laat maar
Je wilt wel beschuldigen maar niet met aanwijzingen komen.
Ben je een vrouw ?
pi_72484270
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:30 schreef bassos het volgende:

[..]

Je wilt wel beschuldigen maar niet met aanwijzingen komen.
Ben je een vrouw ?
Wel typisch dat je ingaat op het minst zinnige wat ik zeg en de zinnige dingen compleet negeert

Ja, ik ben een vrouw.

Ik zat te twijfelen om ook persoonlijk te worden, maar ik houd de eer nog even aan mezelf.
compact en kleverig.
  zondag 6 september 2009 @ 13:35:49 #71
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72484319
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wel typisch dat je ingaat op het minst zinnige wat ik zeg en de zinnige dingen compleet negeert

Ja, ik ben een vrouw.

Ik zat te twijfelen om ook persoonlijk te worden, maar ik houd de eer nog even aan mezelf.
ik word ziek van mensen zoals jij die enkel kunnen afbeulen. Je durft gewoon niet met Bassos de diepte in te gaan. Ik raad je aan om lekker op onderzoek uit te gaan, nare scpticus!
pi_72484435
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:Wel typisch dat je ingaat op het minst zinnige wat ik zeg en de zinnige dingen compleet negeert
Mijn welgemeende excuses.
Ik dacht dat ik alle onderdelen afdoende had verworpen.
Als u zo vriendelijk zou willen zijn om me te wijzen op een nog onverworpen gebied, dan zal ik niet schormen om daar ook iets over te posten, per postduif,
Bassos.
pi_72485420
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:40 schreef bassos het volgende:

[..]

Mijn welgemeende excuses.
Ik dacht dat ik alle onderdelen afdoende had verworpen.
Als u zo vriendelijk zou willen zijn om me te wijzen op een nog onverworpen gebied, dan zal ik niet schormen om daar ook iets over te posten, per postduif,
Bassos.
Je hebt helemaal niets verworpen zelfs...

Maar okee.

In de OP wordt gesteld dat mensen vaak de verbanden die de slachtoffers zien afschuiven op een "aandoening" Ik geef net aan door mijn voorbeeld dat dat op zich niet eens heel raar is. De TS geeft als voorbeeld bv dat er meerdere keren per dag door verschillende mensen met keiharde muziek door de straat kan worden gereden.
Ik zeg dat dat door buitenstaanders idd gemakkelijk af kan worden gedaan als toeval en dat je het die mensen nauwelijks kwalijk kan nemen als ze een slachtoffer niet serieus nemen.
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef bassos het volgende:

[..]

Groupstalking;

Googleterm :
Egregore.
Ik zie wat je hier zegt, maar dat is volgens mij niet waar TS het over heeft. Als je het nl als groep niet met een individu eens bent, hoeft dat nog niet te betekenen dat je die individu lastig valt of het idee wil geven dat hij gek is.
Wat jij zegt is dat je wel "als groep" tegen iemand bent, ook al span je niet bewust samen.
Dat klopt op zch natuurlijk wel, maar is dus niet waar het om gaat volgens mij.

Bovendien weerlegt dat op geen enkele manier dat het wel enigszins logisch is dat mensen het niet altijd even serieus nemen als slachtoffers roepen dat ze gestalkt worden.
compact en kleverig.
pi_72485735
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:Je hebt helemaal niets verworpen zelfs...
Top toch ?
quote:
In de OP wordt gesteld dat mensen vaak de verbanden die de slachtoffers zien afschuiven op een "aandoening"
Nee, de op stelt nu juist dat de aanvallers dat doen.
quote:
<snip>Ik zie wat je hier zegt, maar dat is volgens mij niet waar TS het over heeft.
Ik heb het tegen jou, niet tegen de op.
Die heeft zijn/haar eigen ingang.
pi_72485770
Net District 9 gekeken, deze film neemt de strekking van dit onderwerp ook zeer serieus. Peter Jackson heeft weereens goed werk afgeleverd!

http://www.imdb.com/title/tt1136608/

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')