Op deze manier wek je zelf op dat mensen je niet serieus meer nemen btw, daar heeft Dragorius niemand voor nodig zoquote:Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh.
[..]
Heh.
Die ene hele PM (dat overigens een compliment was voor je weer met deze onzin over mij begon)
Ik mis dan de groepsdynamiek daarin.
Dat is slijmen met iemand waarvan jij denkt dat ...
(leuk he ? toveren ? Ik post het niet maar jij denkt het wel, grappig toch ?)
[..]
Dan heb je het nog steeds niet begrepen.
(naja, eigenlijk begrijp je het wel, en dat is nu juist de reden waarom je het naar prive wil brengen.)
Je wens om de eventuele issues niet openbaar te bespreken is een indicatie dat je die niet openbaar besproken wil hebben.
(bijna een cirkelredenatie)
Wat is er dan met die eventuele issues dat ze het daglicht niet verdragen ?
Het zal toch niet zijn dat die te maken hebben met het jezelf compleet schuldig maken van wat de op en de poster bassos verwerpen ?
foei.. niet zo bekrompen en kortzichtig. Laat zien dat je met Bassos de diepte in durft te gaan! Doe lekker onderzoek (aka: www.google.com) plegen!quote:Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Jij bent echt compleet van de wereld. Op zich is dat wel mooi, dat wil zeggen dat ik me verder niet meer met jou bezig hoef te houden. Doei.
Heb je het nu nog steeds niet begrepen ?quote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:<snip>Als je daar groupstalking in gaat zien, trek je het te ver door imo.
Serieus, die PM staat los van dit betoog van hem...quote:Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op deze manier wek je zelf op dat mensen je niet serieus meer nemen btw, daar heeft Dragorius niemand voor nodig zo
Ach, quasi alle topics worden hier gekaapt, zij het door anderen van wie jij het wel kan verdragen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef Dragorius het volgende:
Ik wil gewoon niet dat dit topic maar ff gekaapt wordt terwijl TS er serieus mee bezig is.
Bedankt voor je on-topic bijdrage, zal de TS vast blij mee zijn!quote:Op zondag 6 september 2009 13:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach, quasi alle topics worden hier gekaapt, zij het door anderen van wie jij het wel kan verdragen.
Ik begrijp het wel. In dit geval zou de groep zijn: de mensen die vuurwerk afsteken + mijn buurvrouw + die mensen die ik nooit heb gezien maar wel weten waar ik woon en waar mn kinderen op school zitten enzo + mn andere buren + de mensen die binnen kijken.quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef bassos het volgende:
[..]
Heb je het nu nog steeds niet begrepen ?
Groupstalking;
het verschijnsel dat de gevestigde orde in een groep eventuele outliers desnoods met harde hand terug brengen tot de norm van de groep.
Je buurvrouw is geen groep.
Een (sub)forum is een groep.
Binnen groepen gaan dingen volgens de manier die organisch tot stand is gekomen.
Als de groep verandert dan verandert die organische balans.
Individuele leden van die groep willen eigenlijk niet dat er iets verandert.
Dus als iemand tegen de verandering in opstand komt volgt de rest van de groep.
Dan kan ook nog volgehouden worden dat het niet als groep gebeurt.
Het is allemaal eigen keuze.
Wel een keuze die volgens de groepsnorm is.
Googleterm :
Egregore.
Je vindt praten over je eigen postgeschiedenis in de derde persoon onacceptabel ?quote:Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:[..]Op deze manier wek je zelf op dat mensen je niet serieus meer nemen btw, daar heeft Dragorius niemand voor nodig zo
Nou, het is meer ontopic dan je denkt, kijk maar es rond op TRUquote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef Dragorius het volgende:
Bedankt voor je on-topic bijdrage, zal de TS vast blij mee zijn!
Als je dat vindt (even als eerlijke tip, geen sarcasme of wat dan ookquote:Op zondag 6 september 2009 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou, het is meer ontopic dan je denkt, kijk maar es rond op TRU
Nee, ik vind de manier waarop jij je verdedigt en anderen beschuldigt van iets dat je fzelf ook doet onacceptabelquote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef bassos het volgende:
[..]
Je vindt praten over je eigen postgeschiedenis in de derde persoon onacceptabel ?
Het is veel dichter bij waarheid dan doen alsof je nog niet bent verandert sinds toen.
En dan de hamvraag;quote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. In dit geval zou de groep zijn: de mensen die vuurwerk afsteken + mijn buurvrouw + die mensen die ik nooit heb gezien maar wel weten waar ik woon en waar mn kinderen op school zitten enzo + mn andere buren + de mensen die binnen kijken.
Die kennen elkaar enzo(bv)
Hey weer zo een nuttige zeikpost (had niet anders verwacht van de held van FB).. Waar blijven je TRU gerelateerde replies en threads?quote:Op zondag 6 september 2009 13:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach, quasi alle topics worden hier gekaapt, zij het door anderen van wie jij het wel kan verdragen.
Buiten dat... jij (JaniesBrownie) bent niet ik..en ik ben niet jij...want volgens mij haalt bassos dat door elkaar (vandaar Derder Persoon Postgeschiedenis )quote:Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind de manier waarop jij je verdedigt en anderen beschuldigt van iets dat je fzelf ook doet onacceptabel
Ok.quote:Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:[..]Nee, ik vind de manier waarop jij je verdedigt en anderen beschuldigt van iets dat je jijzelf ook doet onacceptabel
Muahahahaquote:Wie dit veel leeswerk vind, heeft wellicht niet genoeg interesse in dit onderwerp en hoeft dan ook niet te reageren om te laten zien dat hij geen interesse heeft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bovendien zijn dit losstaande dingen en geen groepsdingen, DAT is wat ik probeer te zeggen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:19 schreef bassos het volgende:
[..]
En dan de hamvraag;
Vind je het belangrijk wat zij van je vinden ?
Laat maarquote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok.
Laten we dan ff specifiek doen.
Wat doe ik ook waar ik andere mensen van beschuldig ?
Waar verdedig ik me ?
Je wilt wel beschuldigen maar niet met aanwijzingen komen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:Laat maar![]()
Wel typisch dat je ingaat op het minst zinnige wat ik zeg en de zinnige dingen compleet negeertquote:Op zondag 6 september 2009 13:30 schreef bassos het volgende:
[..]
Je wilt wel beschuldigen maar niet met aanwijzingen komen.
Ben je een vrouw ?
ik word ziek van mensen zoals jij die enkel kunnen afbeulen. Je durft gewoon niet met Bassos de diepte in te gaan. Ik raad je aan om lekker op onderzoek uit te gaan, nare scpticus!quote:Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel typisch dat je ingaat op het minst zinnige wat ik zeg en de zinnige dingen compleet negeert
Ja, ik ben een vrouw.
Ik zat te twijfelen om ook persoonlijk te worden, maar ik houd de eer nog even aan mezelf.
Mijn welgemeende excuses.quote:Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:Wel typisch dat je ingaat op het minst zinnige wat ik zeg en de zinnige dingen compleet negeert![]()
Je hebt helemaal niets verworpen zelfs...quote:Op zondag 6 september 2009 13:40 schreef bassos het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses.
Ik dacht dat ik alle onderdelen afdoende had verworpen.
Als u zo vriendelijk zou willen zijn om me te wijzen op een nog onverworpen gebied, dan zal ik niet schormen om daar ook iets over te posten, per postduif,
Bassos.
Ik zie wat je hier zegt, maar dat is volgens mij niet waar TS het over heeft. Als je het nl als groep niet met een individu eens bent, hoeft dat nog niet te betekenen dat je die individu lastig valt of het idee wil geven dat hij gek is.quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef bassos het volgende:
[..]
Heb je het nu nog steeds niet begrepen ?
Groupstalking;
het verschijnsel dat de gevestigde orde in een groep eventuele outliers desnoods met harde hand terug brengen tot de norm van de groep.
Je buurvrouw is geen groep.
Een (sub)forum is een groep.
Binnen groepen gaan dingen volgens de manier die organisch tot stand is gekomen.
Als de groep verandert dan verandert die organische balans.
Individuele leden van die groep willen eigenlijk niet dat er iets verandert.
Dus als iemand tegen de verandering in opstand komt volgt de rest van de groep.
Dan kan ook nog volgehouden worden dat het niet als groep gebeurt.
Het is allemaal eigen keuze.
Wel een keuze die volgens de groepsnorm is.
Googleterm :
Egregore.
Top toch ?quote:Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:Je hebt helemaal niets verworpen zelfs...
Nee, de op stelt nu juist dat de aanvallers dat doen.quote:In de OP wordt gesteld dat mensen vaak de verbanden die de slachtoffers zien afschuiven op een "aandoening"
Ik heb het tegen jou, niet tegen de op.quote:<snip>Ik zie wat je hier zegt, maar dat is volgens mij niet waar TS het over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |