Neuh want ik liet van te voren betalen. Maar er was een griet en die zei dat de helft van dr spullen ontbrak. Begon vervolgens een hele lijst dingen op te sommen die ik zogenaamd achtergehouden had - waarbij ze even vergat rekening te houden met het bedrag wat ze betaalt had (er miste zogenaamd meer dan ze ooit betaalt had) dus gelukkig geloofde niemand haar. Maar ik kan er slecht tegen om zwartgemaakt te worden, vooral als het om vertrouwenskwesties zoals dit gaat.quote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Mirjam het volgende:
zijn er emnsen egweest die met je meebestelden, en vervolgens gewoon nooit meer wat van zich lieten horen ofzo?
Ik denk dat je minder last zult hebben van King of Skin, omdat er geen stukkies in zitten. Maar ik heb hem niet dus ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Even voordat ik een definitieve bestelling plaats. Van You Snap The Whip ging mijn doucheputje verstopt zitten, zo erg was de smurrie. Is dat bij King of Skin en de andere bodybutters ook het geval?
Had je hem te nat gemaakt misschien, YSTW? King of skin knoeit niet vind ik, het is net of je je lijf met boter in smeertquote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Even voordat ik een definitieve bestelling plaats. Van You Snap The Whip ging mijn doucheputje verstopt zitten, zo erg was de smurrie. Is dat bij King of Skin en de andere bodybutters ook het geval?
Hm, nou, dan zoek ik wel een andere scrub uit. Dat van de soda is inderdaad een goed idee. Ik kiek nog even op de sitequote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef Dipkip het volgende:
Rub rub rub is lekker maar wel vrij irritant want het zout gaat onderin het potje zittenik vind m lekker ruiken maar van mij mogen ze dat zout er wel uit laten als het zich toch niet weet te gedragen
Ocean Salt is fijn en de sugar scrubs ook, niet vettig dus geen verstopping, smelt veel beter.quote:Op maandag 7 september 2009 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, nou, dan zoek ik wel een andere scrub uit. Dat van de soda is inderdaad een goed idee. Ik kiek nog even op de site.
Echt, hé? Zo kijkt ie de hele dag.quote:
Oja, dat waren mooie popcorntijdenquote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Neuh want ik liet van te voren betalen. Maar er was een griet en die zei dat de helft van dr spullen ontbrak. Begon vervolgens een hele lijst dingen op te sommen die ik zogenaamd achtergehouden had - waarbij ze even vergat rekening te houden met het bedrag wat ze betaalt had (er miste zogenaamd meer dan ze ooit betaalt had) dus gelukkig geloofde niemand haar. Maar ik kan er slecht tegen om zwartgemaakt te worden, vooral als het om vertrouwenskwesties zoals dit gaat.
Ik voelde me daar zo kut over dat ik een tijdje weg ben gebleven van dat forum, en nu dus alleen nog met verzenden zou doen met mensen die ik echt vertrouw. Mensen die ik niet genoeg ken mogen het hier live komen ophalen - als er dan wat ontbreekt moeten ze me daar live mee confronteren en kunnen we het alletwee zien, en is er geen gedoe met dingen die zogenaamd niet in het pakket zitten die ik er wél in gestopt heb.
Overigens bleek later dankzij Memento-Mori, die mij vroeg wat het adres was geweest van die griet, dat zij dezelfde was als degene die tijden daarvoor ook al allemaal mensen had opgelicht (ruilen / handelen en dan niets opsturen, enzo). Dus toen wist ik helemaal zeker dat mensen me niet raar zouden aankijken en ben ik weer terug gekomen op dat forum. Maar ik blijf voorlopig mooi bij het afhaalprincipe.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, het werden geen klonten, maar ik denk dat de gaatjes gewoon ont-zet-tend vet werden.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar. Bij mij is het net houtskool, maar zonder dikke klonten, het verdwijnt allemaal
. En lekker dat het is he
Had ik al gezegd dat ik een 10% kortingsbon gebruikquote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar, ik kijk niet meer op de site! De keuze is gemaakt!
- Soft Coeur
- T for toes
- Happy Hippy 100gr
- Coalface
- Sugar Babe
- Mange Too
Klaar! Komt niets meer bij! Basta!
Ze zouden een lushzeep naam je moeten vernoemenquote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een 10% kortingsbon gebruik![]()
Ik reken google koers + 5 cent en verdeel de verzendkosten over iedereen (nu 7 dus zal niet veel zijn).
Nee hoor, ik ben gewoon veel te lief.quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik regel helemaal niks hoor. Voel me niet verplicht daartoe, ik regel de boel, ik bestel het meeste van iedereen en als het geen groepsbestelling was hadden we allemaal niks. Ben ik nu een kreng?
Ach welnee, het is een pokkewerk, zo'n GO. Daar macht best iets extra's tegenoverstaan.quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik regel helemaal niks hoor. Voel me niet verplicht daartoe, ik regel de boel, ik bestel het meeste van iedereen en als het geen groepsbestelling was hadden we allemaal niks. Ben ik nu een kreng?
Je weet dat die naar niks ruikt? Verder prima spul, maar Dreamcream werkt net zo goed en heeft tenminste wat geur van zichzelf.quote:Op maandag 7 september 2009 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, misschien moet ik ook meteen maar een pot cocolotion doen.
Dat is precies m'n bedoelingquote:Op maandag 7 september 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet dat die naar niks ruikt? Verder prima spul, maar Dreamcream werkt net zo goed en heeft tenminste wat geur van zichzelf.
Graagquote:Op zondag 6 september 2009 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zou op zich wel in een envelop moeten passen denk ik, zijn 3 stukjes.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaan ze nou dingen verkopen met een use by feb 09? Zijn daar geen wetten tegen in Engeland??
Hmmm, oke, da's tenminste iets, maar aan de andere kant: wat als je dan niet blij bent met de kwaliteit? Nou ja, ik zou dat een logischer cadeau vinden dan wat er nu wordt weggegeven (of het erbij weggeven of zo), maar voor de liefhebbers is het een leuke kansquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef Dipkip het volgende:
Ze verkopen het voor een kwart van de prijs.
Dan wist je van te voren dat het over de datum was... Als ik afgeprijsde bloemen koop bij appie weet ik ook dat ze korter staan dan die die de normale prijs hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, oke, da's tenminste iets, maar aan de andere kant: wat als je dan niet blij bent met de kwaliteit? Nou ja, ik zou dat een logischer cadeau vinden dan wat er nu wordt weggegeven (of het erbij weggeven of zo), maar voor de liefhebbers is het een leuke kansBen benieuwd naar wat er verder nog wordt onthuld!
Oh jawel hoor, maar dit is een forum party. Spullen die over de datum zijn zul je in de winkel niet vinden of het zal per ongeluk zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaan ze nou dingen verkopen met een use by feb 09? Zijn daar geen wetten tegen in Engeland??
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Was dat de vorige keer dan ook, cat? Gewoon een cijfertje teveel?
He shit ik moet dat morgen ook maar proberen, want vorige keer lukte het mij ook niet met beide mobieltjes (vriend en mij) en toen met de vaste lijn wel maar onze vaste lijn is opgehevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef Cat22 het volgende:
Ow kutterdekutterdekut!
Vorige keer kwam ik niet erdoor met de party, ik dacht dat het aan de drukte lag en uiteindelijk hebben ze mij gebeld.
Haha en je uuuuuren ergerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Maar kost me wel telefoontikken. Vorige keer wast gratis gebeld worden.
Ik doe het met de creditcard, iedereen die meebestelt gireert het naar me zodat het morgen op de rekening staat. Denk dat jij dat niet meer redt maar anders ff een printscreen mailen is ook ok. Ik had het ff moeten zeggen, solly.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dipkip, hoe doe je dat met betalen?
Aaah kut, hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Dipkip het volgende:
Heb net de Flying Fox ontvangen, die ging lek op het moment dat ik m uit de verpakking haalde*hééél erg naar jasmijn ruikt nu*
[..]
Deed ik, maar dan moet je dus wel eerst bij het zakje zien te komen, anders zit je in de bubbels te knippen en komt er geen net hoekje af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef shmoopy het volgende:
Is het een idee dat de ontvanger van een flopje met vloeibaar spul gewoon een hoekje er afknipt en dat leeg laat lopen in een flesje?
Telefoon MO: 0044 1202 668 545quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Dipkip het volgende:
Heb net de Flying Fox ontvangen, die ging lek op het moment dat ik m uit de verpakking haalde*hééél erg naar jasmijn ruikt nu*
[..]
He shit ik moet dat morgen ook maar proberen, want vorige keer lukte het mij ook niet met beide mobieltjes (vriend en mij) en toen met de vaste lijn wel maar onze vaste lijn is opgeheven![]()
Wat is het nummer volgens jou? Dan bel ik ze morgen even...
Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Aaah kut, hoe kan dat nou?En ik had er nog wel zó m'n best op gedaan! Zelfs de ziplockzak nog extra afgeplakt aan de randen en hoeken tegen lekken.
Heb je de Flying Fox wel redelijk kunnen redden? De envelop is van een vochtbestendige plastic-achtig materiaal gemaakt toch?
Ik heb jouw Snowcake zonder problemen ontvangen in ieder geval. Zo had ik niks en met smart wachtend op de kerstproducten en zo heb ik ineens 3 stukken Snowcake. De kinders kijken me al meewarrig aan als ik weer met in m'n handen snuivend voorbij loop.![]()
-Peach en Dipkip, nogmaals bedankt!!
Is o.a. bloemig en gember.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand van jullie die toevallig weet wat de Badass showergel is die bij de leftovers wordt verkocht?
Arme ikke! Mijn flessen ontploffen vaak of de doppen gaan los.quote:
30 flessen á 10 pond + nog ene meuk regulier... over de 200 pond zou moeten lukken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
LOL
Zit jij over de 200 pond? Ik vraag me af of je dan kan splitsen en twee keer parfum krijgen. Dat parfum is veel duurder dan die 12 pond verzendkosten oid dus misschien heeft iemand daar wel interesse in...?
Dan doe je toch alsnog mee? En er is ook iemand die graag wil delen met douchegel, moet je ff in het topic kijken, denk dat ze nog wel interesse heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hwb nu al spijt dat ik me terug getrokken had uit de GO van dipkip maar ik heb ook zoveel douchegel maar deze zijn volgens mij wel echt heerlijk
Ja nou die was het dus wel, die ouwequote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
Wat lief! Was dat ouwe mens er niet?![]()
In mijn GO zit iemand die op vakantie is. We hebben pb contact gehad maar ik heb nergens een lijstje van haar. Óf ik heb hem weggegooid of ze heeft hem nooit doorgegeven. En ik vind het vervelend als ze door mijn schuld naast de party produkten grijpt. Ik zag wel ergens dat ze van Avowash en Uluru hield dus ik bestel van beiden maar een fles extra.
Heb ik straks 5 flessen party douchgel thuis staan.![]()
*gaat zich aanmelden op evilbay*
Oeoeoeh *toevoegt*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh die fucking Fairy Jasmine, die was het he!
Als je es een kadootje zoekt voor iemand die je heel erg haat
Ik had een enorme klote dag gisteren maar dit nieuws doet me goedquote:Op woensdag 9 september 2009 20:56 schreef Dipkip het volgende:Schnuggle @ £7.50 -> http://lush.pbworks.com/Schnuggle-Body-Butter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |