30 flessen á 10 pond + nog ene meuk regulier... over de 200 pond zou moeten lukken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
LOL
Zit jij over de 200 pond? Ik vraag me af of je dan kan splitsen en twee keer parfum krijgen. Dat parfum is veel duurder dan die 12 pond verzendkosten oid dus misschien heeft iemand daar wel interesse in...?
Dan doe je toch alsnog mee? En er is ook iemand die graag wil delen met douchegel, moet je ff in het topic kijken, denk dat ze nog wel interesse heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hwb nu al spijt dat ik me terug getrokken had uit de GO van dipkip maar ik heb ook zoveel douchegel maar deze zijn volgens mij wel echt heerlijk
Ja nou die was het dus wel, die ouwequote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
Wat lief! Was dat ouwe mens er niet?![]()
In mijn GO zit iemand die op vakantie is. We hebben pb contact gehad maar ik heb nergens een lijstje van haar. Óf ik heb hem weggegooid of ze heeft hem nooit doorgegeven. En ik vind het vervelend als ze door mijn schuld naast de party produkten grijpt. Ik zag wel ergens dat ze van Avowash en Uluru hield dus ik bestel van beiden maar een fles extra.
Heb ik straks 5 flessen party douchgel thuis staan.![]()
*gaat zich aanmelden op evilbay*
Oeoeoeh *toevoegt*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh die fucking Fairy Jasmine, die was het he!
Als je es een kadootje zoekt voor iemand die je heel erg haat
Ik had een enorme klote dag gisteren maar dit nieuws doet me goedquote:Op woensdag 9 september 2009 20:56 schreef Dipkip het volgende:Schnuggle @ £7.50 -> http://lush.pbworks.com/Schnuggle-Body-Butter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |