He shit ik moet dat morgen ook maar proberen, want vorige keer lukte het mij ook niet met beide mobieltjes (vriend en mij) en toen met de vaste lijn wel maar onze vaste lijn is opgehevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef Cat22 het volgende:
Ow kutterdekutterdekut!
Vorige keer kwam ik niet erdoor met de party, ik dacht dat het aan de drukte lag en uiteindelijk hebben ze mij gebeld.
Haha en je uuuuuren ergerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Maar kost me wel telefoontikken. Vorige keer wast gratis gebeld worden.
Ik doe het met de creditcard, iedereen die meebestelt gireert het naar me zodat het morgen op de rekening staat. Denk dat jij dat niet meer redt maar anders ff een printscreen mailen is ook ok. Ik had het ff moeten zeggen, solly.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dipkip, hoe doe je dat met betalen?
Aaah kut, hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Dipkip het volgende:
Heb net de Flying Fox ontvangen, die ging lek op het moment dat ik m uit de verpakking haalde*hééél erg naar jasmijn ruikt nu*
[..]
Deed ik, maar dan moet je dus wel eerst bij het zakje zien te komen, anders zit je in de bubbels te knippen en komt er geen net hoekje af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef shmoopy het volgende:
Is het een idee dat de ontvanger van een flopje met vloeibaar spul gewoon een hoekje er afknipt en dat leeg laat lopen in een flesje?
Telefoon MO: 0044 1202 668 545quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Dipkip het volgende:
Heb net de Flying Fox ontvangen, die ging lek op het moment dat ik m uit de verpakking haalde*hééél erg naar jasmijn ruikt nu*
[..]
He shit ik moet dat morgen ook maar proberen, want vorige keer lukte het mij ook niet met beide mobieltjes (vriend en mij) en toen met de vaste lijn wel maar onze vaste lijn is opgeheven![]()
Wat is het nummer volgens jou? Dan bel ik ze morgen even...
Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Aaah kut, hoe kan dat nou?En ik had er nog wel zó m'n best op gedaan! Zelfs de ziplockzak nog extra afgeplakt aan de randen en hoeken tegen lekken.
Heb je de Flying Fox wel redelijk kunnen redden? De envelop is van een vochtbestendige plastic-achtig materiaal gemaakt toch?
Ik heb jouw Snowcake zonder problemen ontvangen in ieder geval. Zo had ik niks en met smart wachtend op de kerstproducten en zo heb ik ineens 3 stukken Snowcake. De kinders kijken me al meewarrig aan als ik weer met in m'n handen snuivend voorbij loop.![]()
-Peach en Dipkip, nogmaals bedankt!!
Is o.a. bloemig en gember.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand van jullie die toevallig weet wat de Badass showergel is die bij de leftovers wordt verkocht?
Arme ikke! Mijn flessen ontploffen vaak of de doppen gaan los.quote:
30 flessen á 10 pond + nog ene meuk regulier... over de 200 pond zou moeten lukken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
LOL
Zit jij over de 200 pond? Ik vraag me af of je dan kan splitsen en twee keer parfum krijgen. Dat parfum is veel duurder dan die 12 pond verzendkosten oid dus misschien heeft iemand daar wel interesse in...?
Dan doe je toch alsnog mee? En er is ook iemand die graag wil delen met douchegel, moet je ff in het topic kijken, denk dat ze nog wel interesse heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hwb nu al spijt dat ik me terug getrokken had uit de GO van dipkip maar ik heb ook zoveel douchegel maar deze zijn volgens mij wel echt heerlijk
Ja nou die was het dus wel, die ouwequote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
Wat lief! Was dat ouwe mens er niet?![]()
In mijn GO zit iemand die op vakantie is. We hebben pb contact gehad maar ik heb nergens een lijstje van haar. Óf ik heb hem weggegooid of ze heeft hem nooit doorgegeven. En ik vind het vervelend als ze door mijn schuld naast de party produkten grijpt. Ik zag wel ergens dat ze van Avowash en Uluru hield dus ik bestel van beiden maar een fles extra.
Heb ik straks 5 flessen party douchgel thuis staan.![]()
*gaat zich aanmelden op evilbay*
Oeoeoeh *toevoegt*quote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh die fucking Fairy Jasmine, die was het he!
Als je es een kadootje zoekt voor iemand die je heel erg haat
Ik had een enorme klote dag gisteren maar dit nieuws doet me goedquote:Op woensdag 9 september 2009 20:56 schreef Dipkip het volgende:Schnuggle @ £7.50 -> http://lush.pbworks.com/Schnuggle-Body-Butter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |