Done!quote:Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef -Peach het volgende:
oef. HIWTK douchegel! voeg die maar toe aan mijn lijstje Cat!
Het zou op zich wel in een envelop moeten passen denk ik, zijn 3 stukjes.quote:Op zondag 6 september 2009 17:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je het kwijt wilt. Kreeg vorig jaar een stukje van dipkip(of was dat begin dit jaar... ik weet het niet meer!), heb dit jaar een nieuw stuk gekocht (lag nog in lush leidse) en heb ook het parfum gekocht bij Bnever. Bscent is jummie!
Ja. Hallo. Kappen nouquote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Nieuwste party roddel: Comforter showergel!
Ik begin me af te vragen of het allemaal waar is. De info komt via twitter van Lush hobo's maar ik heb het vermoeden dat ze ons gek zitten te maken en er op donderdag niks van dit leuks te koop is.
De GO is voor de forumparty die donderdag in de UK plaatsvindt.quote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar de GO is dus voor de forumparty? Of ga je dingen uit Engeland bestellen? En de forumparty is dus donderdag? En dan wordt ook bekend of die douchegels waar zijn?
Man o man, Lush wordt m'n financiële dood, deze zomer.
De mensen die in mijn GO zitten ken ik allemaal min of meer, ik verwacht geen problemen. Maar als iemand zich meteen met dit gedoe meldt dan vind ik dat een slecht voorteken voor de overige afhandeling. Dus dat was buhbye!quote:Op maandag 7 september 2009 12:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat een gezeik weer met de GO, da's de reden waarom ik er nooit aan zal beginnen..
Maarre, ergens hoop ik dat je gelijk hebt Cat, dat we genaaid worden. Puur voor mn portomonee dan hé, want comforter showergel klinkt wel errug
quote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga even een lijstje maken met dingen die ik eventueel zou willen, niet dat ik ga bestellen maar gewoon om te kijken wat ik zou bestellen als ik het dan toch zou doen.
Ohquote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Dipkip het volgende:
Hmpf, net bevestigd: géén comforter, géén honey hugs, géén lotion.
p00p. Haal die dan maar van mn lijstje Cat.quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Dipkip het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:
Clums, je kunt geen verse maskers uit engeland bestellen...
quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Dipkip het volgende:
Thanksquote:Op maandag 7 september 2009 17:38 schreef Dipkip het volgende:
Jouw SP is trouwens ook net op de post gegaan dus die heb je morgen als ze niet weer gek gaan doen.
Is die ook helemaal zwart?quote:
Helemaal zwart ja, op wat verdwaalde grijze haartjes na. klikquote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Is die ook helemaal zwart?
Tis ook precies Donkey trouwens, als ik de foto's een keer afdruk moet ik echt de naam op de achterkant gaan schrijven.
Deze heet Cookie Woo. (don't ask)
Ach gos wat een dropjequote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef shmoopy het volgende:
Lieve Cat, dat shmoopvormige plekje ga ik toch maar niet opvullen.
Vorige week een zwerfkatje van straat gehaald en meneer moet ge-ent en gechipped/gechipt/gechippedt worden á 80 euro.
Ze zat weer aan d'r tieten, wedden? Dat wief doet maar en maakt de mannen maar gek!quote:
Aww, thanksquote:Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef Dipkip het volgende:
Je mag wel bij mij hoor clums. Maar mondje dicht tegen al die mensen die ik heb gezegd dat ik écht alleen aan afhalen doe deze keer. Van jou weet ik dat je te vertrouwen bent met meebestellen.
zijn er emnsen egweest die met je meebestelden, en vervolgens gewoon nooit meer wat van zich lieten horen ofzo?quote:Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef Dipkip het volgende:
Je mag wel bij mij hoor clums. Maar mondje dicht tegen al die mensen die ik heb gezegd dat ik écht alleen aan afhalen doe deze keer. Van jou weet ik dat je te vertrouwen bent met meebestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |