abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2009 @ 17:33:12 #51
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72490959
oef. HIWTK douchegel! voeg die maar toe aan mijn lijstje Cat!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_72491013
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:28 schreef Dipkip het volgende:
Die electro troep? Brrrrr.
Ja die neongele zeep . Maarja, jij hebt weer tig stukken snowcake en marzibain, brrrr!
pi_72491026
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef -Peach het volgende:
oef. HIWTK douchegel! voeg die maar toe aan mijn lijstje Cat!
Done!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72491933
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Als je het kwijt wilt . Kreeg vorig jaar een stukje van dipkip(of was dat begin dit jaar... ik weet het niet meer!), heb dit jaar een nieuw stuk gekocht (lag nog in lush leidse) en heb ook het parfum gekocht bij Bnever. Bscent is jummie!
Het zou op zich wel in een envelop moeten passen denk ik, zijn 3 stukjes.
pi_72496952
Sorry voor de ordinaire tvp
pi_72503044
Nieuwste party roddel: Comforter showergel!

Ik begin me af te vragen of het allemaal waar is. De info komt via twitter van Lush hobo's maar ik heb het vermoeden dat ze ons gek zitten te maken en er op donderdag niks van dit leuks te koop is.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72503160
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Nieuwste party roddel: Comforter showergel!

Ik begin me af te vragen of het allemaal waar is. De info komt via twitter van Lush hobo's maar ik heb het vermoeden dat ze ons gek zitten te maken en er op donderdag niks van dit leuks te koop is.
Ja. Hallo. Kappen nou .
pi_72503260
Jamaar... jamaar....
Het is mijn verplichting als major stash holder om anderen te laten delen in de Lush luuuurrrrrve!
pi_72504314
JamaarjemoetwetendatikTheComforternietkannegeren!
pi_72504336
pi_72504369
Vuigling.
pi_72514858
Nois.
Ik organiseer een groepsorder op het NL forum. Er staan nu 15 mensen op, vinnik zat (maar een Smoopyvormig plekje is altijd wel over, had ik beloofd ). Komt er gisteren iemand in het algemene topic klagen dat ze geen plekje heeft in een GO. Op dat moment had ik 5 mensen in mijn GO staan en er liepen nog wat andere orders zag ik. Dus mijn tip: joh, kijk eens in het groeporderforum! Kun je jezelf aanmelden!

Meldt ze zich net weer: ze was me gisteren vergeten te pb-en en zag dat ik nu vol zat, of ze ahalsteblief nog met mijn GO mee kon doen....

Sorry meid, als jij te lam bent om in het groepordertopic te kijken maar wel kunt huilen dat je geen plekje hebt en vervolgens mij vergeet te pb-en, dan zit mijn deur ook voor jou op slot (mijn GO zat toen net een uur vol).
pi_72515131
Maar de GO is dus voor de forumparty? Of ga je dingen uit Engeland bestellen? En de forumparty is dus donderdag? En dan wordt ook bekend of die douchegels waar zijn?

Man o man, Lush wordt m'n financiële dood, deze zomer .

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 12:05:35 ]
pi_72515462
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar de GO is dus voor de forumparty? Of ga je dingen uit Engeland bestellen? En de forumparty is dus donderdag? En dan wordt ook bekend of die douchegels waar zijn?

Man o man, Lush wordt m'n financiële dood, deze zomer .
De GO is voor de forumparty die donderdag in de UK plaatsvindt. Ik bestel ook gewone Lush naast de party produkten.

De Uluru en Avo showergel zijn definitief, de andere SG is nog even afwachten.

*klopt Clums op het hoofdje* Komt goed meid.
pi_72515482
Wat een gezeik weer met de GO, da's de reden waarom ik er nooit aan zal beginnen..

Maarre, ergens hoop ik dat je gelijk hebt Cat, dat we genaaid worden. Puur voor mn portomonee dan hé, want comforter showergel klinkt wel errug
pi_72515496
Ik ga even een lijstje maken met dingen die ik eventueel zou willen, niet dat ik ga bestellen maar gewoon om te kijken wat ik zou bestellen als ik het dan toch zou doen .
pi_72515565
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat een gezeik weer met de GO, da's de reden waarom ik er nooit aan zal beginnen..

Maarre, ergens hoop ik dat je gelijk hebt Cat, dat we genaaid worden. Puur voor mn portomonee dan hé, want comforter showergel klinkt wel errug
De mensen die in mijn GO zitten ken ik allemaal min of meer, ik verwacht geen problemen. Maar als iemand zich meteen met dit gedoe meldt dan vind ik dat een slecht voorteken voor de overige afhandeling. Dus dat was buhbye!
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga even een lijstje maken met dingen die ik eventueel zou willen, niet dat ik ga bestellen maar gewoon om te kijken wat ik zou bestellen als ik het dan toch zou doen .

Eventuele lijstjes maken is leuk! Je gaat toch niet voor het eggie bestellen.
pi_72515679
Ik ga binnenkort naar Italie (Rome welteverstaan) en ik zag al dat ze daar ook een stuk of 3 Lushwinkels hebben
Dus ja....als ik er toch ben ...........
Weet iemand welke Lushprodukten uit Rome ik absoluut mee zou moeten nemen? Welke dingen hebben ze daar die we hier niet hebben en die erg de moeite waard zijn? En welke dingen zijn daar stukken goedkoper dan hier?

(heb ff op die site gekeken van Lush Italie. Wel vreemd: sommige produkten zijn duurder dan hier, en andere weer goedkoper :-/)
pi_72515804
Je zou kunnen kijken naar de specials. Zo heeft Lush Italië in sommige winkels Karma showergel verkocht. Voor de rest zou je de prijzen moeten vergelijken. Als het goedkoper is, is het altijd interessant om mee te nemen.
pi_72516327
Hm, ik heb op zich een lijstje wat nog best bestelbaar is (Soft coeur, catastrophe cosmetic, T for toes en king of skin). Daar zouden dan wat producten van de forumparty bijkomen, maar vast niet veel. Op zich goed te doen.

Alleen moet ik dan dus even een creditcard zien te vinden, voor donderdag . Hoe zijn de verzendkosten eigenlijk? En dan hou ik op met irritante vragen .
pi_72516448
Nevermind, al een overzichtje van de verzendkosten gevonden.
pi_72517039
Clums, je kunt geen verse maskers uit engeland bestellen...
pi_72518039
Samenvatting info & roddels voor de party van donderdag!!!

- bevestigd: er komt een douchegel met de geur van avobath, een douchegel met de geur van uluru, en een BBS met een nieuwe geur (waarschijnlijk amandel - abrikoos - cake achtig), en je kunt steam cream kopen voor een lagere prijs met een kortere houdbaarheidsdatum

- bevestigd: er zullen leftovers zijn maar we weten nog niet wat en hoe veel

- bevestigd: op de dag van de party zullen er nieuwe retro producten zijn (die kun je dus ook na de party bestellen, het is gewoon de eerste dag dat ze bestelbaar zullen zijn)

- roddel: volgens de een gaat het om 13 producten, volgens de ander om 15

- roddel: via twitter is gezegd dat er een 'honey hugs' showergel zal zijn voor de party, met de geur van Honey I Washed The Kids

- roddel: er zal een 'bloomin good offer' zijn, maar niemand weet nog wat...

- roddel: iemand is 'special editions' aan het testen: comforter shower gel en een body lotion die de geur van snowshowers schijnt te hebben... maar of met special edition forum special wordt bedoelt is niet duidelijk!
pi_72519224
Hmpf, net bevestigd: géén comforter, géén honey hugs, géén lotion.
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 15:29:39 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_72520158
Een vriend van me gaat bij Lush werken, dus ik verwacht er vaker te komen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_72520248
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh
  maandag 7 september 2009 @ 16:00:03 #77
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72520967
quote:
p00p. Haal die dan maar van mn lijstje Cat. Heul kei vals.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_72521630
Die vanille perfume is wel erg Alkmaar-achtig. Ik ruik er helemaal geen vanille in, alleen maar jasmijn.

Ze zijn wel weer lekker vlot in the UK though!
Go hard or go home
pi_72521733
Dipkip, je envelop met Flying Fox is gepost.

Ik heb er mijn best op gedaan, hoop echt dat het onbeschadigd bij je aankomt. M'n handen en de vlop roken behoorlijk naar FF dus vond het beetje twijfelachtig totdat ik me bedacht dat Cat's proefjesenvelop ook op verre afstand te ruiken was. Mocht er toch iets gelekt hebben, laat het me dan even weten.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_72523035
Jouw snowcake is ook net op de post gegaan!! Ik heb een leeg flesje klaar staan voor de FF dus zolang ie niet echt gescheurd is is een beetje plakkerigheid niet erg.
pi_72523238
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:
Clums, je kunt geen verse maskers uit engeland bestellen...
.
quote:
.

Nou, daar gingen m'n redenen om uit Engeland te bestellen . King of skin is in NL gewoon bijna 2 keer zo duur, dat is echt belachelijk .

Nou ja, mocht iemand in Engeland gaan bestellen, ik wil die producten op zich nog steeds wel hebben, dus als er een plekje is wil ik die wel .
pi_72523331
Ik ga ook bestellen met de party maar dan kan het nog wel een maand of meer duren eer het verstuurd wordt, dus ik zou als ik jou was kijken of je met een gewone bestelling mee kan doen...
pi_72523513
Het heeft nu inderdaad ook geen haast meer. Ik zou het in NL kunnen bestellen, maar dan ben ik een euro of 20 duurder uit, dus ik wacht wel efkes.
pi_72524119
Jouw SP is trouwens ook net op de post gegaan dus die heb je morgen als ze niet weer gek gaan doen.
pi_72525071
Aaah kijk, en bij thuiskomst lag er een flop Snowcake op me te wachten.
Bedankt -Peach!
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_72525347
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:38 schreef Dipkip het volgende:
Jouw SP is trouwens ook net op de post gegaan dus die heb je morgen als ze niet weer gek gaan doen.
Thanks .
pi_72527068
Lieve Cat, dat shmoopvormige plekje ga ik toch maar niet opvullen.
Vorige week een zwerfkatje van straat gehaald en meneer moet ge-ent en gechipped/gechipt/gechippedt worden á 80 euro.

Wat een Lush ik daarvoor had kunnen kopen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72527130
Ja, waar blijven die foto's ?
pi_72527354
Hier dan maar eentje:

pi_72527478
Oh my, dat is *precies* Noah! !
pi_72527726
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh my, dat is *precies* Noah! !
Is die ook helemaal zwart?
Tis ook precies Donkey trouwens, als ik de foto's een keer afdruk moet ik echt de naam op de achterkant gaan schrijven.

Deze heet Cookie Woo. (don't ask)
pi_72527948
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Is die ook helemaal zwart?
Tis ook precies Donkey trouwens, als ik de foto's een keer afdruk moet ik echt de naam op de achterkant gaan schrijven.

Deze heet Cookie Woo. (don't ask)
Helemaal zwart ja, op wat verdwaalde grijze haartjes na. klik
pi_72528511
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef shmoopy het volgende:
Hier dan maar eentje:

[ afbeelding ]
Ahhh wat een moppie!
pi_72528643
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef shmoopy het volgende:
Lieve Cat, dat shmoopvormige plekje ga ik toch maar niet opvullen.
Vorige week een zwerfkatje van straat gehaald en meneer moet ge-ent en gechipped/gechipt/gechippedt worden á 80 euro.
Ach gos wat een dropje dag koekiewoekiepoekie *kinnetje kriebelt*
pi_72528759
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef shmoopy het volgende:
Hier dan maar eentje:

[ afbeelding ]
Z'n oogjes vallen er zo uit
Tap tap tap
pi_72528778
Bah, mijn kon past nóóit in dat Shmoopvormige plekje . Cat, is er geen groter plekkie nog? .
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Z'n oogjes vallen er zo uit
Ze zat weer aan d'r tieten, wedden? Dat wief doet maar en maakt de mannen maar gek!

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 19:50:46 ]
pi_72528806
Heb zaterdag een voetenbadje met een klein stukje Comforter gehad . Gewone trilstand ging nog goed, maar toen ik hem op whirl zette, wist ik niet hoe snel ik hem weer uit moest zetten. Mijn god, wat een bubbels . En het was maar een heul klein brokje .
Tap tap tap
pi_72528821
Je mag wel bij mij hoor clums. Maar mondje dicht tegen al die mensen die ik heb gezegd dat ik écht alleen aan afhalen doe deze keer. Van jou weet ik dat je te vertrouwen bent met meebestellen.
pi_72529391
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef Dipkip het volgende:
Je mag wel bij mij hoor clums. Maar mondje dicht tegen al die mensen die ik heb gezegd dat ik écht alleen aan afhalen doe deze keer. Van jou weet ik dat je te vertrouwen bent met meebestellen.
Aww, thanks . Ik dring mezelf een tíkje op, maar door Cat d'r schuld ( .) heb ik nu een kant en klaar lijstje wat ik natuurlijk moét hebben.
pi_72529394
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef Dipkip het volgende:
zijn er emnsen egweest die met je meebestelden, en vervolgens gewoon nooit meer wat van zich lieten horen ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')