Ja klopt ja, je moet naar mail order bellen. Of je kan met een groepsorder mee doen en het voor je laten doenquote:Op zondag 6 september 2009 12:44 schreef shmoopy het volgende:
Begrijp ik goed dat je alleen telefonisch kunt bestellen dan?
Natuurlijk mag het van jezelf. Zoals oh-oh al zei, je bent het waardquote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef shmoopy het volgende:
Bedankt voor het aanbod, Cat, als ik eruit ben of het mag van mezelf geef ik een gil.
Ja. Goffer.quote:Op zondag 6 september 2009 14:43 schreef Dipkip het volgende:
Roddel update: honey hugs shower gel is dus een douche gel met de geur van Honey I Washed The Kids!!
Jawel... Ik zie nog een plekje linksachter op de tafel....quote:Op zondag 6 september 2009 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
Stash:
[ afbeelding ]
Hmmm dilemma, kan daar nog een liter douchegel bij of niet...
Het was inderdaad minder moeite geweest om na de voetbal met zn allen te gaan douchenquote:Op zondag 6 september 2009 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh mijn god. Het zou zoveel makkelijk zijn als jullie gewoon mannen waren om te bepalen wie de grootste had
quote:Op zondag 6 september 2009 16:07 schreef Dipkip het volgende:
Jawel... Ik zie nog een plekje linksachter op de tafel....
Ik heb echt heel weinig, het is een te sneue stash voor een fotoquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:06 schreef shmoopy het volgende:
Wat leuk om die foto's te zien.
(Dipkip, ik heb even snel een betere foto van mijn stash in jouw post gezet.)
Hoeveel zou clumsy eigenlijk hebben?
Oh, cluuhuuuums?
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 6 september 2009 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb echt heel weinig, het is een te sneue stash voor een foto. Ik hou mezelf altijd voor dat ik way te blut ben voor Lush, dus koop maar om de zoveel maanden een paar artikelen. Afgezien van wat samples heb ik nu in huis:
Mr. T
The Godmother
You Snap The Whip
Coalface
Godiva
HIWTK sp
Zie? Weinig!
Alleen, nu heb ik dus van de week geld van de Belastingdienst gekregen (géén idee waarom overigens, maar ik kijk een gegeven paard niet in de bek), en moet me nu echt tegenhouden om niets te bestellen. Ik bedoel. HIWTK douchegel!
Maar goed, het helpt echt heel erg dat ik geen bad heb.
Als je het kwijt wiltquote:Op zondag 6 september 2009 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, Douche-eendje, die knalgele zeep die je hebt liggen heb ik ook. Daar heb ik een stuk of 5 samples van in één keer in m'n lushtasje teruggevonden, volgens mij moesten ze ze kwijt. Vind 'm helemaal niet lekker, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |