abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72529768
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Mirjam het volgende:
zijn er emnsen egweest die met je meebestelden, en vervolgens gewoon nooit meer wat van zich lieten horen ofzo?
Neuh want ik liet van te voren betalen. Maar er was een griet en die zei dat de helft van dr spullen ontbrak. Begon vervolgens een hele lijst dingen op te sommen die ik zogenaamd achtergehouden had - waarbij ze even vergat rekening te houden met het bedrag wat ze betaalt had (er miste zogenaamd meer dan ze ooit betaalt had) dus gelukkig geloofde niemand haar. Maar ik kan er slecht tegen om zwartgemaakt te worden, vooral als het om vertrouwenskwesties zoals dit gaat.

Ik voelde me daar zo kut over dat ik een tijdje weg ben gebleven van dat forum, en nu dus alleen nog met verzenden zou doen met mensen die ik echt vertrouw. Mensen die ik niet genoeg ken mogen het hier live komen ophalen - als er dan wat ontbreekt moeten ze me daar live mee confronteren en kunnen we het alletwee zien, en is er geen gedoe met dingen die zogenaamd niet in het pakket zitten die ik er wél in gestopt heb.

Overigens bleek later dankzij Memento-Mori, die mij vroeg wat het adres was geweest van die griet, dat zij dezelfde was als degene die tijden daarvoor ook al allemaal mensen had opgelicht (ruilen / handelen en dan niets opsturen, enzo). Dus toen wist ik helemaal zeker dat mensen me niet raar zouden aankijken en ben ik weer terug gekomen op dat forum. Maar ik blijf voorlopig mooi bij het afhaalprincipe.
pi_72529899
oi, naar wijf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72529956
Ik vind dat écht knap, je moet gewoon geen geweten hebben voor dat soort zaken.
pi_72529970
Kut he, dat je zo paranoia moet zijn op internet?

Zeker wanneer je enthousiast over iets bent en gewoon lekker vol gas ergens voor wil gaan...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_72530040
Zeker. Ze was ook heel onvriendelijk en begon te klagen toen ik haar pakket 2 dagen nadat de 2 enorme dozen Lush (het was een bestelling voor 15 personen) arriveerde 'pas' kon versturen. Terwijl ik dus echt fulltime bezig was met alles sorteren en verpakken en naar het postkantoor lopen. Uiteraard heb ik het toen nog een dag langer laten duren *sneue passief agressieve nerd is*
pi_72530273
Even voordat ik een definitieve bestelling plaats. Van You Snap The Whip ging mijn doucheputje verstopt zitten, zo erg was de smurrie. Is dat bij King of Skin en de andere bodybutters ook het geval?
pi_72530335
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Even voordat ik een definitieve bestelling plaats. Van You Snap The Whip ging mijn doucheputje verstopt zitten, zo erg was de smurrie. Is dat bij King of Skin en de andere bodybutters ook het geval?
Ik denk dat je minder last zult hebben van King of Skin, omdat er geen stukkies in zitten. Maar ik heb hem niet dus ik weet het niet zeker.

Soda, trouwens, helpt heel goed als je last hebt van vettig spul wat je putje verstopt.
pi_72530417
En Shmoop, ik zag dat je Rub rub rub hebt, hoe is die?
pi_72530577
Rub rub rub is lekker maar wel vrij irritant want het zout gaat onderin het potje zitten ik vind m lekker ruiken maar van mij mogen ze dat zout er wel uit laten als het zich toch niet weet te gedragen
pi_72530659
quote:
Had je hem te nat gemaakt misschien, YSTW? King of skin knoeit niet vind ik, het is net of je je lijf met boter in smeert Ik heb al aardig wat bars versleten, al heb ik hem met hete dagen achterwege gelaten omdat ik er zo van ging zweten
pi_72530714
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef Dipkip het volgende:
Rub rub rub is lekker maar wel vrij irritant want het zout gaat onderin het potje zitten ik vind m lekker ruiken maar van mij mogen ze dat zout er wel uit laten als het zich toch niet weet te gedragen
Hm, nou, dan zoek ik wel een andere scrub uit. Dat van de soda is inderdaad een goed idee. Ik kiek nog even op de site .
pi_72530848
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, nou, dan zoek ik wel een andere scrub uit. Dat van de soda is inderdaad een goed idee. Ik kiek nog even op de site .
Ocean Salt is fijn en de sugar scrubs ook, niet vettig dus geen verstopping, smelt veel beter.
pi_72531554
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Z'n oogjes vallen er zo uit
Echt, hé? Zo kijkt ie de hele dag. "Waar ben ik nou in terechtgekomen?!" zo'n blik.

En clums, echnie! Ik ben braaf, heb nu 5 mannen in huis, jeweets.
en Noah is een bjoetie, heur, en dus echt niet zo dik als jij denkt, je hebt gewoon Anorexia by Proxy
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72531819
Vijf mannen . En die foto van Noah was toen hij 3 maanden was .

Maar, ik kijk niet meer op de site! De keuze is gemaakt!
- Soft Coeur
- T for toes
- Happy Hippy 100gr
- Coalface
- Sugar Babe
- Mange Too

Klaar! Komt niets meer bij! Basta!
pi_72531968
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Neuh want ik liet van te voren betalen. Maar er was een griet en die zei dat de helft van dr spullen ontbrak. Begon vervolgens een hele lijst dingen op te sommen die ik zogenaamd achtergehouden had - waarbij ze even vergat rekening te houden met het bedrag wat ze betaalt had (er miste zogenaamd meer dan ze ooit betaalt had) dus gelukkig geloofde niemand haar. Maar ik kan er slecht tegen om zwartgemaakt te worden, vooral als het om vertrouwenskwesties zoals dit gaat.

Ik voelde me daar zo kut over dat ik een tijdje weg ben gebleven van dat forum, en nu dus alleen nog met verzenden zou doen met mensen die ik echt vertrouw. Mensen die ik niet genoeg ken mogen het hier live komen ophalen - als er dan wat ontbreekt moeten ze me daar live mee confronteren en kunnen we het alletwee zien, en is er geen gedoe met dingen die zogenaamd niet in het pakket zitten die ik er wél in gestopt heb.

Overigens bleek later dankzij Memento-Mori, die mij vroeg wat het adres was geweest van die griet, dat zij dezelfde was als degene die tijden daarvoor ook al allemaal mensen had opgelicht (ruilen / handelen en dan niets opsturen, enzo). Dus toen wist ik helemaal zeker dat mensen me niet raar zouden aankijken en ben ik weer terug gekomen op dat forum. Maar ik blijf voorlopig mooi bij het afhaalprincipe.
Oja, dat waren mooie popcorntijden .
Tap tap tap
pi_72532006
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar . Bij mij is het net houtskool, maar zonder dikke klonten, het verdwijnt allemaal . En lekker dat het is he
Tap tap tap
pi_72532158
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar . Bij mij is het net houtskool, maar zonder dikke klonten, het verdwijnt allemaal . En lekker dat het is he
Nou ja, het werden geen klonten, maar ik denk dat de gaatjes gewoon ont-zet-tend vet werden.
pi_72534418
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar, ik kijk niet meer op de site! De keuze is gemaakt!
- Soft Coeur
- T for toes
- Happy Hippy 100gr
- Coalface
- Sugar Babe
- Mange Too

Klaar! Komt niets meer bij! Basta!
Had ik al gezegd dat ik een 10% kortingsbon gebruik

Ik reken google koers + 5 cent en verdeel de verzendkosten over iedereen (nu 7 dus zal niet veel zijn).
pi_72537893
Wooohooo, ze doen gratis vanillary parfum bij party orders over 100 pond oh en een kleintje charity pot bij alle orders...

En er zijn nog leftovers, ik ga proberen voor de ol' blue skies is back en de shut up and get over its, verder nog artemis cream, badass gel, toilettasjes... Allemaal beperkte hoeveelheid.
pi_72538403
Ik dacht even dat ik in een F&F topic verzeild was. Wat een scheetje Smoop!

En CC is bezweken voor de verleiding en inmiddels al onder dak, zie ik?

Ik ben vanmiddag even bij Lush Maastricht binnen gewipt om de Avobath te ruiken. Ik had het kunnen weten... je ruikt niks in die winkel. Maar ik heb de dames daar wel even uitgelegd wat een forumparty is.

Van die leftovers is OBSIB wel heel verleidelijk, zeker voor dat geld. Maar ik heb nog een volle fles staan. Moek eigenlijk niet doen. Eigenlijk niet....

Die vanillairy parfum.. dat wordt lastig verdelen met mijn GO. En heppik eigenlijk geen zin in. Eens kijken wat ik met de dames kan regelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72538458
Deze stond hier nog niet he? De plaatjes bij de party!

[size=150]Batty Cake Bubble Bar Slice. 2988 100g £2.85[/size]

Taking inspiration from Battenburg cake, we have made this bubble bar, which has our Snowcake, almondy fragrance in the yellow part, and a newly invented, just for this product, peachy fruity fragrance in the pink part.

Batty Cake Bubble Bar
Ingredients:
Sodium Bicarbonate, Cream of Tartar (Tartaric acid) , Sodium Laureth Sulfate, White icing Sugar, Lauryl Betaine, Perfume, Golden Lustre Sparkle, Cocamide DEA, Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia), Orange Oil (Citrus Aurantium dulcis), Benzoin Resinoid (Styrax benzoin), Cassie Absolute (Acacia farnesiana), Rose Absolute (Rosa damascena), *Limonene, *Linalool, , Colour 45410, Colour 17200
Vegan

This product is to commemorate our good forum friend Euro Diva, who very sadly passed away earlier this year.
We wanted to do a one off special product, for this very special lady.
All money from Batty Cake ( minus the VAT, which must go to the Government ) will go to the David Sheldrick Foundation, towards their orphan elephant project. It is estimated that it costs almost £10,000 to see an orphaned baby elephant through the first 18 months ‘nursery’ stage - so as you can imagine, any money we can raise will be gratefully received by them !!
Euro Diva was a great lover of elephants, and we hope she would be happy to know that we are donating the money from her product to help orphaned elephants to be taken in, hand reared and supported towards a normal adult life.
To find out more about the Trust and the amazing work they do, click on the following link to their website.

http://www.sheldrickwildlifetrust.org/html/raiseorphan.htm" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank

There are two other made to order specials being offered at this party :

[size=150]Uluru Shower Gel. 2986 500g £13.95[/size]

Inspired by orangey sunsets, this shower gel contains Australian Macadamia oil and a burst of sunny citrus. Wesley says it leaves a lovely lingering fragrance on the skin.

Ingredients
Fresh Lemon Infusion (Citrus limonum), Water (Aqua) , Sodium Alkyl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Fine Sea Salt, Glyceryl Staerat – PEG 100, Cocamide MEA, Glycol Cetearate, Perfume, Propylene Glycol, Lauryl Betaine, Orange Oil (Citrus Aurantium dulcis), Lemon Oil (Citrus limonum), Rosewood Oil (Aniba rosaeodora), Sandalwood Oil (Santalum spicatum), Coumarin, *Limonene, Gardenia Extract (Gardenia jasminoides) , Colour 18050, Methylparaben, Propylparaben.
* Occurs naturally in essential oils
Vegan

[size=150]Avoshower Gel. 2987 500g £14.95[/size]

Our lemongrass and avocado classic comes to you as a shower gel at last !!

Ingredients:
Lemongrass Infusion (Cymbopogon schoenanthus), Water (Aqua) , Sodium Alkyl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Fine Sea Salt, Glyceryl Staerat – PEG 100, Cocamide MEA, Glycol Cetearate, Propylene Glycol, Lauryl Betaine, Organic Avacado Oil (Persea gratissima), Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia), Lemongrass Oil (Cymbopogon schoenanthus), Rosewood Oil (Aniba rosaeodora), *Citral, *Geraniol, *Farnesol, *Limonene, *Linalool, Perfume, Gardenia Extract (Gardenia jasminoides) , Green Glitter ((Polyethylene terephthalate), Methylparaben, Propylparaben.
* Occurs naturally in essential oils
Vegan

We have the following leftovers, available during the party, on a first come first served basis.
Quantities vary - but some are very limited numbers available. Once they are gone, they are gone.

[size=150]Artemis Cream £12.00

Badass Shower Gel 500g £16.50

Shut Up & Get Over It Ballistic £3.40

Small Washbags £7.00
[/size]

[size=150]Ol’ Blue Skies is Back Shower Gel ( use by Feb 09 )
250g £1.50
500g £3.00[/size]

We have also scrounged some stock from our friends at SteamCream, to do as a trial offer.
[size=150]Steam Cream £4.95[/size] ( with various shorter use by dates - but approx 4 to 5 months to use )
Tin designs will be a random selection from the following :
Original, Life, Blanc, Snow Crystal, Jane.

Party Freebies:

1 Free 50g Charity Pot with every order placed ( whilst stocks last )
1 Free 30ml Vanillary Perfume ( spray ) with every order over £100 ( whilst stocks last )

Regular Product Orders:
You can order Regular Products, RETRO products and B products at the same time as the party specials – but please be aware that unless you wish to pay two separate postage charges, the goods will not go out until the party products have been made and are ready to despatch.

Standard shipping rates apply (please see website for details).

Mystery Shop Credits can be used as normal.

10% Vouchers do not apply on any of the Forum Special products
and offers, but can be used against all regular Lush and Retro items.

At this stage I say to myself the inevitable ; Phew ! Hope I have managed to remember it all !!

hilary @ Lush
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72538519
Ik regel helemaal niks hoor. Voel me niet verplicht daartoe, ik regel de boel, ik bestel het meeste van iedereen en als het geen groepsbestelling was hadden we allemaal niks. Ben ik nu een kreng?
pi_72538580
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik een 10% kortingsbon gebruik

Ik reken google koers + 5 cent en verdeel de verzendkosten over iedereen (nu 7 dus zal niet veel zijn).
Ze zouden een lushzeep naam je moeten vernoemen .

Je gaat goed scoren, zo te lezen .
pi_72538635
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik regel helemaal niks hoor. Voel me niet verplicht daartoe, ik regel de boel, ik bestel het meeste van iedereen en als het geen groepsbestelling was hadden we allemaal niks. Ben ik nu een kreng?
Nee hoor, ik ben gewoon veel te lief.

Maar wel heel goed in het manipuleren van mensen. Denken zij dat ze me een plezier doen en krijg ik mijn zin. En als ze het er niet mee eens zijn dan houd ik het evengoed zelf.
pi_72538700
En het mooie is, eerst vond ik die geur niet lekker, en de laatste tijd vind ik m steeds lekkerder maar wil m niet kopen voor het geval het gevoel weer wegzakt, terwijl ik m eigenlijk onwijs wil, dus krijgen zou super zijn en als ie dan toch niet bevalt doe ik m voor de helft aan een van de groeporderdames ofzo. Want misschien vind ik m alleen niet lekker op mijn huid en wel op anderen, want ik heb zo'n irritante huid die dat soort truukjes uithaalt.
pi_72538724
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
Ach welnee, het is een pokkewerk, zo'n GO. Daar macht best iets extra's tegenoverstaan.
pi_72538766
Ik wilde hem dus ook niet kopen. Teveel parfums, duur, de geur van de lotion verdwijnt op mijn huid.

Maar gratis slaan we niet af.
pi_72538826
Hm, misschien moet ik ook meteen maar een pot cocolotion doen.
pi_72539019
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, misschien moet ik ook meteen maar een pot cocolotion doen.
Je weet dat die naar niks ruikt? Verder prima spul, maar Dreamcream werkt net zo goed en heeft tenminste wat geur van zichzelf.
pi_72539108
Ik vind dream cream wel anders dan coco lotion eerlijk gezegd...

Ik ben inmiddels helemaal om wat betreft Charity Pot. Ik vond het eerst he-le-maal niks, maar ben nu aan de geur gewend en het doet mn huid zoveel goed!! Meer nog dan Dream Cream lijkt het, zo gek....
pi_72539157
Ik heb vandaag Charity Pot op een naakthond geroken en moet zeggen dat de geur me toen best meeviel. Normaal vind ik die echt niet lekker.
pi_72539187
Hij ruikt een beetje naar snowcake vind ik.
pi_72539215
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je weet dat die naar niks ruikt? Verder prima spul, maar Dreamcream werkt net zo goed en heeft tenminste wat geur van zichzelf.
Dat is precies m'n bedoeling . Dreamcream vond ik in de winkel goor ruiken, en ik wil gewoon een hele neutrale, niet vette lotion voor na het douchen. Om na het douchen ook nog 's een lotion te smeren die een geurtje heeft, gaat me wat te ver.
pi_72539355
Dan heb je aan Coco lotion de perfecte creme.
Ik weet dat hij mij tegenviel toen ik hem binnen kreeg. Met zo'n naam verwacht je toch cocosgeur. Maar het gaat om de cocos-olie.
pi_72539390
Dan is coco zeker geschikt ik vind het ook fijn dat ie dunner is dan dream cream, want die vind ik nogal dik voor als het warm is zeg maar.
pi_72539513
Oh heck, doe er dan ook maar een pot cocolotion bij .
pi_72542297
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het zou op zich wel in een envelop moeten passen denk ik, zijn 3 stukjes.
Graag Wil je er nog wat voor terug hebben?

@ Dipkip: die fragrance is je gegund hoor, en als je hem niet lekker vind stuur je hem maar naar mij toe
pi_72542430
Geen idee, heb je nog ergens een proefje van
liggen ofzo? Het zijn maar 3 kleine stukjes, bij elkaar misschien 50 gram. PM je adres maar .
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2009 @ 09:25:00 #139
43556 miss_dynastie
pi_72543374
Gaan ze nou dingen verkopen met een use by feb 09 ? Zijn daar geen wetten tegen in Engeland??
pi_72543534
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaan ze nou dingen verkopen met een use by feb 09 ? Zijn daar geen wetten tegen in Engeland??
Blijkbaar niet.

Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat mensen massaal flessen gan kopen om ze vervolgens op Ebay te gooien.

Forum special van vorig jaar!!!! Over de datum!!!! Is nog prima!!!! En ik heb er 15 pond voor betaald dus biedingen vanaf dat bedrag.

Kan ik slecht tegen, ook al is het mijn probleem niet en kun je er toch niks aan doen.

Als mijn kittens eindelijk uitgeraasd zijn en ik mijn meubilair alleen kan laten ga ik mezelf eens in een bad gooien met....

Geen idee.
pi_72545059
Volgens mij mag het prima als je use by date staat voor 'gegarandeerd lekker vers tot' en niet voor 'geen gevaar voor je gezondheid tot'.
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2009 @ 11:26:53 #142
43556 miss_dynastie
pi_72545956
Ja, het zal ook wel mogen hoor, maar ik vind zelf dat je dat gewoon niet doet, als bedrijf. Cadeau geven kan best, maar verkopen (en ook nog voor het volle pond misschien?) voelt wat mij betreft niet goed. Maar ik ben Lush niet
pi_72546191
Ze verkopen het voor een kwart van de prijs.
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2009 @ 11:40:47 #144
43556 miss_dynastie
pi_72546311
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef Dipkip het volgende:
Ze verkopen het voor een kwart van de prijs.
Hmmm, oke, da's tenminste iets, maar aan de andere kant: wat als je dan niet blij bent met de kwaliteit? Nou ja, ik zou dat een logischer cadeau vinden dan wat er nu wordt weggegeven (of het erbij weggeven of zo), maar voor de liefhebbers is het een leuke kans Ben benieuwd naar wat er verder nog wordt onthuld!
pi_72546434
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, oke, da's tenminste iets, maar aan de andere kant: wat als je dan niet blij bent met de kwaliteit? Nou ja, ik zou dat een logischer cadeau vinden dan wat er nu wordt weggegeven (of het erbij weggeven of zo), maar voor de liefhebbers is het een leuke kans Ben benieuwd naar wat er verder nog wordt onthuld!
Dan wist je van te voren dat het over de datum was... Als ik afgeprijsde bloemen koop bij appie weet ik ook dat ze korter staan dan die die de normale prijs hebben.

Douchegel is echt heel lang houdbaar (veel langer dan Lush beweert) en forum party mensen weten dat want die hebben ervaring met de producten van Lush. Bovendien is dit een heel sterk ruikende douchegel dus ik geloof er niks van dat de geur er af zou zijn.

Ik zou juist bij weggeven zoiets hebben van, niet iedereen stelt dat op prijs, iets dat over de datum is. Nu kunnen mensen er voor kiezen en de prijs vind ik ook wel echt een weggeefprijs eigenlijk als het kan sla ik een paar flessen in voor mn vriend.
pi_72547175
Ow kutterdekutterdekut!

Vorige keer kwam ik niet erdoor met de party, ik dacht dat het aan de drukte lag en uiteindelijk hebben ze mij gebeld.

Maar net heb ik voor de zekere geit maar wat testbelletjes eraan gewaagd. En ik kom er nog niet door! Moet dus aan mijn verbinding liggen. Chips. En Ziggo klantenservice heeft een wachtrij van een kilometer.

Mijn mobiel vreet het ook al niet (en kost klauwen met geld als ik mijn ellenlange lijst ga doorgeven).

Iemand hier die ook Ziggo internet en telefonie heeft en de gouden tip voor mij?
Het staat een beetje slordig als ik van 15 mensen lijstjes heb en deze niet kan doorgeven.

edit: YAY! brainwave! Ik had er een nul teveel instaan en nu werkte het wel!

De MO dame moest wel een beetje met me lachen. en had geen verse roddels over party produkten.
pi_72549675
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jawel hoor, maar dit is een forum party. Spullen die over de datum zijn zul je in de winkel niet vinden of het zal per ongeluk zijn.

Ik lees trouwens dat er groene glitter in avoshower zit

[ Bericht 12% gewijzigd door Miracle_Drug op 08-09-2009 15:10:57 ]
pi_72553826
Is er hier trouwens iemand die The Olive Branch en/of Paradise Regained gebruikt?

Ik heb ze hier liggen, maar vind er helemaal niets aan...
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2009 @ 17:14:30 #149
43556 miss_dynastie
pi_72555035
Was dat de vorige keer dan ook, cat? Gewoon een cijfertje teveel?
pi_72556223
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Was dat de vorige keer dan ook, cat? Gewoon een cijfertje teveel?
Waarschijnlijk wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')