Nee, gekkie! De boodschap is natuurlijk dat het gevaarlijk is om gebruik te maken van je telefoon terwijl je je op de weg begeeft! Als je dit toch doet kan dit desastreuze gevolgen met zich meebrengen, zoals te zien in het filmpje!quote:
Ah ok, bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik het.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, gekkie! De boodschap is natuurlijk dat het gevaarlijk is om gebruik te maken van je telefoon terwijl je je op de weg begeeft! Als je dit toch doet kan dit desastreuze gevolgen met zich meebrengen, zoals te zien in het filmpje!
Immer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik het.
Die is oudquote:
Die was zo voorspelbaar.quote:
Als iedereen nou gewoon in kleine lichte auto's zou rijden zou het voor de veiligheid niet veel schelen. Minder slachtoffers denk ik zelfs. Want die grote auto's rijden die kleine helemaal kapot nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:25 schreef Rosbief het volgende:
Het sowieso niet echt verstandig om met lichte boodschappenwagentjes aan verkeer deel te nemen.
Goffur, ik schrok best wel hard van dat eerste filmpjequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:55 schreef fs180 het volgende:
Ze maken wel vakere goede verkeersreclames daar
Je bent ook echt een idioot als je op de motor compleet links van de weg langs zijstraten scheurt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:55 schreef fs180 het volgende:
Misschien doet ie dat omdat de autos ook links rijden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je bent ook echt een idioot als je op de motor compleet links van de weg langs zijstraten scheurt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
Misschien doet ie dat omdat de autos ook links rijden?
Dat doe ik ook wel eens met mijn Google Maps-printje.quote:
het 2de filmpje is wel lachenquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:55 schreef fs180 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik bel en sms niet als ik aan het rijden ben.
Ik kwam er laatst tijdens het kijken van een film dat ik ook "blind" kan smsénquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:23 schreef erikkll het volgende:
ik hoef niet naar het schermpje te kijken tijdens het smsen hoor
Maar ach, zo schokkend is het toch niet?
Ik sms ook niet in de auto, op een of andere manier krijg ik dat achter het stuur gewoon niet voor elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik bel en sms niet als ik aan het rijden ben.
Het lukt me al lopend niet eens om een normale zin te sms'enquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik sms ook niet in de auto, op een of andere manier krijg ik dat achter het stuur gewoon niet voor elkaar
Nimmer. Kleine rottoetsjes. Of grote vingers, het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik sms niet .
Preciesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lukt me al lopend niet eens om een normale zin te sms'en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |