Hey, daar ging het pas nog over. Hier in beide zwangerschappen alleen rond de 20 weken, met niesen, bukken, enzo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey dames; ff het fenomeen harde buiken;
hebben jullie die vaak??
Haha, nou, zo'n foto met zo'n chocolademondje natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:03 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, ik sta erin, ik sta erin...
Maar wat voor foto's dan, eentje waarop ik zit te snacken na het eten?
Dat zit er hier ook nog in, vrees ik. Of zou 50 passen met 3000 gram?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:20 schreef freecell het volgende:
Wij hadden wel veel kleertjes in 50 (maar goed ook achteraf) maar TARA kon mooi wel op maandag naar de winkel rennen voor een stapel 44
Gelukkig!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, 6 pond is vrij normaal hoor. Kan zijn dat ze een weekje of 2 verzuipen in maat 50 maar maat 44 is echt heel baby born prematuur
L was 2860 gram geloof ik, maar ook heel kort (46 CM) heeft anderhalve maand in 44 en franse 50-jes gezeten. (franse maatjes zijn iets kleiner)quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat zit er hier ook nog in, vrees ik. Of zou 50 passen met 3000 gram?
Thanks, Freecell!![]()
tja, vaak is moeilijk te omschrijven, maar ik heb soms in rust ineens echt een 'bal' in mijn buik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
BJ, wat is vaak?
Maak je je zorgen?
3 to 4cm dus vanavond heb ik een dochtertje!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:26 schreef Vicky het volgende:
![]()
hoop dat het nu op gaat schieten!!
Hoeveel cm heeft ze nu?
Leuk leuk leuk!!1quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
3 to 4cm dus vanavond heb ik een dochtertje!!
thuis natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!!1
Blijven jullie thuis of gaan jullie naar het zh?
ik ga het proberen hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:54 schreef Books het volgende:
Succes Murp en als jullie toch thuis blijven wel ieder uur minimaal updaten hoor!!! Heel veel sterkte en voor straks lekker genieten met zijn drietjes.
Maat 44 zijn net poppenkleertjes, ik heb een stel bewaard van Mila en als ik nu kijk dan is het echt zoooo klein!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, 6 pond is vrij normaal hoor. Kan zijn dat ze een weekje of 2 verzuipen in maat 50 maar maat 44 is echt heel baby born prematuur
Spannenddddd! Veel succes daar!quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
3 to 4cm dus vanavond heb ik een dochtertje!!
quote:
Dat is niet geheel volgens planquote:
Succes Murp en meissiequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef murp het volgende:
om de 5min weeën, maar mijn meissie is een bikkel en die puft ze allemaal weg!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:44 schreef Renesite het volgende:
PFFPFFPFFFF MURP!
Waarom ben je niet op de meet!
Hier alles welquote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef McLaura het volgende:
* Lurk *
Alles goed met alle zwangeren?
wat voor hogere wiskunde is dit? de verwekdatum ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef TheFrankey het volgende:
over 1 week is mijn zoon theoretisch een jaar oud. Hij is op 20 juni geboren en was ik week te laat haha. Gek idee
Nooit van gehoord, snap ook niet precies wat het nou is maar het is niet een specifiek zwangerschaps-ding als ik het begrijp toch?quote:Op zondag 6 september 2009 10:41 schreef Tan het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met het syndroom van Tietze?
Daar kom ik wel aanquote:Eigenlijk vind ik dat ze een vaste dagelijkse dosering chocolade moeten verplichten voor alle zwangeren, gewoon uit voorzorg
hey dat wist ik dus niet, en het is wel vaak als het kindje ook heel druk is.... misschien verklaart dat het een en ander, thanx BEquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Go Murp en MsMurp!![]()
![]()
BJ, de vk (of pufjuf, ik weet het niet meer precies) legde het mij uit dat de buikwand ook hard kan worden doordat de baby hem aan raakt. Dat is dan niet per sé een harde buik, hoewel de buik dan wel harder aan voelt zeg maar.
hahaaaaaquote:Op zondag 6 september 2009 12:27 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, ik heb net nog een voordeel van een voedingskussen ontdekt: bij een pillowfight ben je zwáár in het voordeel
naja niet helemaal precies, want anders zou je 10 maanden zwanger zijn, 4 weken is niet direct een maand toch...quote:Op zondag 6 september 2009 12:47 schreef ymme het volgende:
17 weken is gewoon al meer dan 4 maanden joh
Had ik helemaal nog niet over nagedacht. Ben zo bezig met weken steeds
Maar je bent ook meer dan 9 maanden zwanger raken, net geen 10. 40 weken is in ieder geval meer dan 9 maandenquote:Op zondag 6 september 2009 12:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
naja niet helemaal precies, want anders zou je 10 maanden zwanger zijn, 4 weken is niet direct een maand toch...
maar wel bijna 4 maanden inderdaad![]()
en tijd gaat idd snel!!!
Hij heeft nog niks op FOK! gezegd erover. Ik heb hem op Hyves en zag daar dat de kleine is geboren. Het hoe, wat, waar enz weet ik ook niet. Dat komt murp vast nog wel vertellen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:29 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ in zwangerschappen spreekt men toch van maanmaanden (28 dagen dus)
* RockabeIIa is de 9 maanden gepasseerd... dikke bolla!
Is er al meer bekend over Murp en zijn vrouw en kind? Ik neem wel aan dat het kindje al geboren is maar wie wat waar en door welk bericht dan?
Tegenwoordig vraag ik gewoon of mijn man meedoet met mijquote:Op zondag 6 september 2009 13:50 schreef Incantrix het volgende:
Haha, BJ en Leonieke, zou ik zeker doen, ik ben er eigenlijk best blij meeEnnuhm, hoe vaak kun je nou tegen je man zeggen "well, mine's bigger"?
Ah!quote:Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks op FOK! gezegd erover. Ik heb hem op Hyves en zag daar dat de kleine is geboren. Het hoe, wat, waar enz weet ik ook niet. Dat komt murp vast nog wel vertellen.
Ik dacht toch echt dat ik gisteravond een berichtje van murp zag staan 'Het is eruit!'... kan 'm alleen zo snel niet meer terug vinden...quote:Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks op FOK! gezegd erover. Ik heb hem op Hyves en zag daar dat de kleine is geboren. Het hoe, wat, waar enz weet ik ook niet. Dat komt murp vast nog wel vertellen.
Dat kan, laatste wat ik zag van murp was dat ze naar het ziekenhuis gingen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik gisteravond een berichtje van murp zag staan 'Het is eruit!'... kan 'm alleen zo snel niet meer terug vinden...
Gefeliciteerdquote:
Nogmaals gefeliciteerd murp.quote:Op zondag 6 september 2009 15:10 schreef murp het volgende:
ik ben kapot, oververmoeid, slapjes, huilerig maar ik ben PAPPA![]()
ik ben echt net net thuis, nog niet geslapen maar oh zo voldaanquote:Op zondag 6 september 2009 15:00 schreef Stiemie het volgende:
Murp laat eens iets van je horen, we zijn allemaal zo nieuwsgierig naar je kleine meisje![]()
Evaquote:Op zondag 6 september 2009 15:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nogmaals gefeliciteerd murp.![]()
![]()
![]()
Hoe heet je dochter eigenlijk?
Wanneer mogen ze naar huis?quote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef murp het volgende:
mn meisie kreeg koorts in het ziekenhuis van Hoofddorp en toen kreeg ze tijdens de weeen een antibioticakuur... dit heeft Eva dus ook gehad en iedereen was bang dat Eva ook een verhoging ofzoiets had, alleen was er geen plek voor mijn 2 meiden dus werden ze naar de bevalling met de ziekenauto apart naar het ziekenhuis in Haarlem gebracht en daar zijn ze nu
4520 gram zonder hulpstukken eruit geperst
kan max een wwek duren maar ik denk 2 dagenquote:Op zondag 6 september 2009 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer mogen ze naar huis?
En heb je al een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |