Hallo, kom ook weer eens ff binnen vallen, wel steeds meegelezen maar voordat ik wil reageren staat er weer een lap tekst.
@ Murp, succes en ook voor je vrouw.
@ Bj, fijn dat je bent opgeknapt.
Ik had vrij snel last van harde buiken en wist niet wat het was, tot het me overkwam.
Net of er een voetbal in je buik zit zeg maar (zo las ik het ergens en ik vind het wel kloppen)
@ Sssssserpente, lekker rustig aan doen vanavond en goed dat je de visite hebt afgebeld.
@ Mefke, nog vol te houden?
@ Rocka, hoest met je buik?
Zag een foto in een vorig topic, jee dat zal behoorlijk *** zijn.
@ Kleertjes, hier 4 setjes in 56, 1 in 50 en 1 in 62.
Wel genoeg rompertjes en sokjes maar omdat we neit weten wat het word willen we t.z.t wel goede kleding kopen aangezien het nu veel specifiek jongen/meisje is vind ik.
En ik stuur wel wat vriendinnen of mn

"t dorp" in hier, en wie weet wat je ook nog krijgt.
@ Alles in orde maken, ik heb de eerste kleertjes ook pas met 26 wkn ofzo gekocht.
Inmiddels wel zo goed als alles gewassen (moet nog stel kleertjes die ik nog ff te leen heb gekregen en een jasje dat ik nog ff snel heb gekocht).
Kamertje is helemaal klaar en schoon dus bedje kan opgemaakt etc. en dan is dat geroggeld.
@ Mezelf, alles gaat gewoon rustig zo door.
Moet niet teveel doen, soms voel ik me een hele piet zoals vanochtend en dan doe ik teveel en dan direct harde buiken, buikpijn en rugpijn (de ongsteldheidspijnen) dus vanmiddag ff 2,5 u in bed gelegen.
Ben benieuwd of de vk gelijk krijgt of ik eerder beval.
Donderdag weer op controle.
Iemand trouwens nog iets van Duchess en poppedein gehoord of gelezen?