abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72443515
Guuzewuus, ik heb in de afgelopen 8 maanden vaker de slappe lach gehad om echt heeeeleeeeemaal niets dan tijdens mijn hele tienerjaren, geloof ik. Tja, zoals ik al zei...hormonen he.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72443611
Hier ben ik weer.

Gisteren een superdag gehad. Echt geweldig. Niets bijzonders gedaan en juist dat maakt het zo leuk.

En vandaag naar baby dump geweest.

We hebben een mooie maxicose kinderwagen, autostoel en nog wat leuke dingen gekocht (naja gekregen van mijn ouders en schoonmoeders). Een mooie boxkleed van woezel en pip, waar ik helemaal verliefd op ben. En het geboortepakje samengesteld voor baby

En nu ben ik maar helemaal in de wolken nog.

Sorry, heb nog niet bijgelezen zal dit morgen direct doen. Dan begint het normale leven weer.
pi_72443718
Ymme klinkt als een fijne dag gisteren!

Zo vanmorgen eerst met mijn ouders het huis hier schoon gemaakt en daarna naar Ikea geweest voor nieuwe eettafelstoelen. Zijn ook meteen door mijn vader in elkaar gezet dus we hebben er net met eten meteen lekker op gezeten!
pi_72443836
Gefeli Ymme!

Ik heb hem weer hoor

Wel op mijn kop gekregen dat ik gister niet had gebeld nadat ik allerlei half mens/ half kerstverlichting zag lopen in de stad. De volgende keer moest ik echt echt bellen.
Ze heeft mijn urine nog gecheckt op eiwitten, maar helemaal schoon!

Kindje weer goed voelbaar, helaas nog niet ingedaald, maar toch wel een eindje op weg nu. Het zit dieper als vorige week. Verder nog een goed gesprekje gehad over de bv, waar ik me een beetje zorgen over maakte of ik het wel zou kunnen, maar ze heeft me echt kunnen gerust stellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72443926
Karin, speciaal voor jou:

pi_72444081
haha Lijnloos, thanks!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:59:55 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72444247
Ymme, fijn dat je zo;n leuke dag hebt gehad gisteren en natuurlijk nogmaals gefeliciteerd...

en de rest van de dames wat zijn jullie lief! Ik doe idd erg rustig aan...
heb een beetje groente en een klein stukje vlees op en nog 2 nectarines.. en dat blijft er tnt gelukkig in...
*fingers crossed*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72444275
Karin: gelukkig weer goedgekeurd!

Voor alle shoppers hier: leuk al die nieuwe spullen!!

Ik zou echt graag meer willen posten hier, maar ik hou het echt niet bij met lezen hier!! Waar halen jullie de tijd vandaan? 's Avonds ben ik al snel moe en lig er dan vroeg in.
Vandaag op mn werk te snel de trap op aan het rennen tijdens een telefoongesprek....daar lag ik languit.....ik zie de treden toch ineens minder goed met die buik ervoor
pi_72444381
BJ: Beterschap
pi_72444439
Begrijp dat je ziek bent Beessie...heel veel beterschap!
pi_72444494
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Karin: gelukkig weer goedgekeurd!

Voor alle shoppers hier: leuk al die nieuwe spullen!!

Ik zou echt graag meer willen posten hier, maar ik hou het echt niet bij met lezen hier!! Waar halen jullie de tijd vandaan? 's Avonds ben ik al snel moe en lig er dan vroeg in.
Vandaag op mn werk te snel de trap op aan het rennen tijdens een telefoongesprek....daar lag ik languit.....ik zie de treden toch ineens minder goed met die buik ervoor
Moet je zo'n ding op je buik zetten:
pi_72444731
Whaaahh Lijnloos

Zag nog ff heel snel een hele discussie over wel of geen kraamzorg. Ik vond het eerlijk gezegd bij de 1e ook verschrikkelijk. Voelde me zo beperkt in mn eigen huis. Toch denk ik dat het voor bepaalde dingen wel goed is...je weet nooit hoe het na de bevalling met je gaat. Ik ga er dus toch wel gewoon voor, alhoewel ik geen verlenging meer zou doen als ze dat voorstellen (kreeg ik vorige keer vanwege BV). En ach de keine verwennerijen van de kraamzorg maakten het ook wel weer goed
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:57:53 #263
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72446366
BJ beterschap!

En alle goedgekeurde dames:

Vanavond kon ik zelfs niet meer van de keukenstoel af komen... Teveel gedaan geloof ik Deed erg veel pijn. Naja, weten we dat ook weer.
Goeie nieuws: volgens mij is mijn buik ietsjepietsje gezakt, want had ik eerst de godganse dag last van maagzuur, nu stukken minder! Ben wel de halve dag beroerd geweest dus het zou kunnen kloppen, toch?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:30:35 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72449810
Wupwup, whaha! En jij je maar druk maken om die tijd, pfff.. En ook echt kijken waar je gaat bevallen, haha! Deze dame zei dat het inderdaad vooral een gesprekje was en dat ze niet naar de kamer hoefde te kijken enzo (pfiew: de kamer is dan al best een eind af, maar qua uitzet moet er nog een hoop), dus ik denk dat het wel goedkomt. Denk ik. En die tepelcrème, tja.. Als ze dat écht zo nodig willen vertel ik wel heel uitgebreid over mijn wondermiddel: lippencrème van Clinique, zo ongeveer voor elke tere en beschadigde huid te grbruiken

Guuzewuus, hehe, bij deze een eervolle vermelding dan! Maarehm, dat vráágt natuurlijk om foto's!

Lijnloos Nou zeg, daar krijg je toch plaatsvervangende stress van? Fijn dat jíj er de volgende keer niet meer bij hoeft te zijn hoor, grmbl.. En leuk, samen puffen!

Ymme, wij hebben dat boxkleed ook gekocht daro, ik was er ook meteen helemaal leip van (en mijn lief vond 'm ook al zo lief ).. Leuk! En ook leuk dat júllie dag zo fijn was

Karin, hoera voor je sticker! (Al dacht ik eigenlijk altijd dat je leukere kreeg, zoals op de basisschool als je jarig was ofzo Met van die blije popjes enzo?)

En Meimeltje, maakt toch niet uit als je niet zo vaak meepost? Kan het me wel voorstellen hoor, ik kan wat meer nu ik halve dagen werk, maar anders..

Pfff, en ik ga maar eens naar bed. Mijn schoonouders wilden eigenlijk om een uur of 9 hier zijn, gelukkig heeft lief het nog kunnen dealen naar 10 uur, maar écht.. Dat is nog steeds toch wel érg vroeg hoor, zul je zien dat ik morgen voor het eerst in tijden weer doorslaap
3!
pi_72450199
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Incantrix het volgende:
Mijn schoonouders wilden eigenlijk om een uur of 9 hier zijn, gelukkig heeft lief het nog kunnen dealen naar 10 uur, maar écht.. Dat is nog steeds toch wel érg vroeg hoor, zul je zien dat ik morgen voor het eerst in tijden weer doorslaap
Erg vroeg? Wen er maar aan

Hier wil de kleine man toch echt om 08:00 uiterlijk zijn broodje hebben, anders horen we de hele tijd over de babyfoon: eten eten broodje broodje
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:06:38 #266
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72451014
Mjah, ik was eigenlijk van plan dat wennen nog héél even uit te stellen nu het nog kan

haha, wel droog trouwens, ik zie nu echt een soort van baby-pacman voor me Hoe oud is je zoontje?
3!
pi_72454652
goedemorgen! geen nachtbrakers vannacht? mooi! Hier ook niet, gewoon lekker geslapen. De truc is om zo lang mogelijk op mijn rug te blijven liggen, de buikpijn komt pas als ik op mijn zij lig.
Iemand nog bevallen met de volle maan?
Ik zag diverse stickertjes, mooi, zo hoort dat.
  Forum Admin zaterdag 5 september 2009 @ 09:05:29 #268
58651 crew  murp
murp
pi_72454696
nou, de hele nacht heeft mijn vrouw om de 10 minuten weeën gehad en toen hebben we vanmorgen de verloskundige gebeld

de verloskundige is net geweest en mijn vrouw heeft 2 cm ontsluiting.. De verloskundige heeft haar gestript

ze is nu lekker even aan het douchen en dan is het nog even afwachten of de weeën doorzetten
pi_72454703
Hier geen volle-maan-bevallingstruc geweest vannacht Wel weer lekker geslapen, dus dat was ook erg fijn!
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:09:02 #270
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72454710
Spannend Murp! Succes vandaag!

Stiemie: Fijn goed je goed geslapen hebt!

Ik ga zo (eindelijk) naar huis!
A grand adventure has begun.
pi_72454723
Stiemie, de volgende volle maan gaan we niet meer halen, dat is pas in oktober...maar ik vind ook voor lekker slapen, want het geeft je veel meer energie.
En Ssserpente, bij jou? Of Linda misschien?
Keshet, goede thuisreis!
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:14:28 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72454738
Nou.. ik was wel weer aan het nachtbraken. Kan me niet meer herinneren wanneer ik dat niet had, ik denk een maand of 3 terug.

Incantrix, bij de intake van de kraam hoeft je partner niet thuis te zijn.

Murp en mevr. Murp SUCCES!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72454742
Murp je wordt vast papa vandaag!
pi_72454833
Oeh Murp spannend! Hopelijk vandaag een babietje erbij
pi_72454840
Over dat spullen kopen he....

Ik heb nog helemaal niks gekocht niet eens een paar sokjes ofzo

Misschien komt het ook wel omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik allemaal moet kopen, want eigenlijk weet ik bijzonder weinig van babies of het is allemaal of roze of blauw, misschien wordt het wat concreter zodra ik weet wat het wordt

Nou ja het gaat vast goedkomen
pi_72454852
Ohw en natuurlijk succes gewenst voor Murp en vrouw!
pi_72454929
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:27 schreef sindell het volgende:

Misschien komt het ook wel omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik allemaal moet kopen, want eigenlijk weet ik bijzonder weinig van babies of het is allemaal of roze of blauw, misschien wordt het wat concreter zodra ik weet wat het wordt

Als je zelf een beeb hebt komt het vast helemaal goed Gelukki is er altijd kraamzorg om je op weg te helpen TARA wist ook niet zoveel van baby's, maar die was na de geboorte 3 weken vrij en toen wist hij alles
pi_72455166
Spannend Murp!!
Hoop dst het een beetje vlot gaat bij je vrouw!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72455325
Goedemorgen allemaal, hier wel weer heerlijk geslapen hoor en pas vanmorgen om 6 uur voor het eerste naar het toilet

Keshet, wat heerlijk hormonaal klink je en wat lekker dat je vandaag (eindelijk) naar huis gaat. Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten

BJ, ik hoop dat je je weer beter voelt. Dit is geen tijd om zo ziek te zijn

Meimeltje, ik heb precies hetzelfde hoor. Dan is er al weer zoveel gekletst, dan voel ik me echt zo'n spuit 11 en dan reageer ik maar niet En oei, wat schrik je dan hè als je valt. Ik ben in het begin van de zwangerschap een keer van mijn fiets gevallen. Nog heel lang spierpijn gehad, ik was helemaal verkrampt.

Over de kraamzorg, ik ontvang de kraam met open armen. Er zijn nog zoveel dingen waar ik onzeker over ben. Ik ga haar helemaal leegzuigen voor informatie Ik bedoel, mijn huis schoonmaken kan ik wel of mijn of (schoon)moeders, daar heb ik haar niet voor nodig (maar ik hou haar niet tegen) maar juist die handige baby weetjes enzo wil ik graag horen hoor.

Rocka, ik beneid je niet zo de laatste periode met je jeuk, lichamelijk klachten, nachtelijke activiteiten. Kun je overdag nog wel wat slaap pakken? Want je kunt je energie nog flink nodig hebben straks!

En Incantrix? Doorgeslapen? Ik hoop het voor je! En veel succes vandaag met het vroege klaarstaan.

Voor Mefke gewoon even een trek je het nog meis? De laatste loodjes?

Murp, succes vandaag! En voor je vrouw een paar

sindell, hier hetzelfde hoor. Nog niets gekocht, wel inmiddels diverse sokjes, mutsje, pakjes, slabbetjes gekregen, maar nog niets gekocht. Morgen is de babydump open, dus dan gaan we eens sfeerproeven Wij hebben in principe bedacht dat als we de 20 weken echo hebben gehad, we dan echt gaan kopen. Wel al lijstjes gezocht enzo met wat we allemaal nodig hebben, maar al doende leert men denk ik altijd maar.

Het weer is trouwens een stuk beter dan ik verwachte. Zo maar even lekker naar buiten.
pi_72455530
Ik heb eigenlijk alles al in huis wat 'moet'
Naja, de kinderwagen en autostoel komen ze over 3 weken dan brengen.

Ik ben echt een controlfreak, en moet alles zeer op tijd, in huis hebben.

Over 2 weken gaan we de meubels in de babykamer zetten.
pi_72455562
Fijn dat je al weer wat binnen kunt houden BJ

Jawel hoor, hier ook genachtbraakt, mar ik ga niet op internet 's nachts want dan kom ik helemaal niet meer in bed Ik heb gewoon een heel saai boek gelezen en het journaal uit mijn hoofd geleerd

Beebje heeft nu ineens een stuk minder ruimte, ik kan bijna niet meer voelen hoe hij nu ligt, voel gewoon een grote dikke bobbel!

Net werd het kraampakket gebracht, kraamverband is idd best wel errug groot! Zie er nu al naar uit: kraamverband in een netbroekje hihi
Als cadeautje zat er een buidelsling bij het pakket! Echt leuk! Maar hij is mij te groot geloof ik of ik weet gewoon niet of ik zo'n ding om moet doen, kan ook
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72455567
quote:

Troost je, volgens mij zijn er best veel mensen die er niks vanaf weten. Zoals ik! Ik heb nog nooit een luier verschoond en zelfs nog nooit een baby vastgehouden... Maar ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt. Toen we in de prenatal stonden om voor de eerste keer kleertjes te kopen, waren die maten ook een mysterie. Hoe lang zitten ze in 56? Geen idee (nog steeds niet) In andere winkels staat de maat er soms in maanden in, dat is wel makkelijker.

Murp, succes vandaag voor je vrouw en jezelf

BJ, ik hoop dat je je alweer wat beter voelt. Dan denk je dat je het overgeven en misselijke gevoel na de eerste 3 maanden hebt gehad, krijg je dit.

Wet van Fok: post ik hier gisteren dat ik ons ventje niet zo uitgesproken voel als de anderen hier... Vannacht ben ik dus even goed wakker gehouden, hij moest even laten zien dat hij er toch echt was. Placenta ervoor of niet, schoppen zal ik
pi_72456287
goedemorgen

@Murp; spannende dag dus! succes vandaag en ik hoop dat jullie je kleintje snel in jullie armen mogen sluiten...

en dames bedankt voor de bezorgheid, ik heb vrij redelijk geslapen, eten van gister is erin gebleven en ga nu zo een poging tot ontbijt doen..
wordt vervolgd dus... (nu bijna een kopje thee op).
hoop dat het vandaag een beetje goed blijft, wilde eigenlijk vanmiddag nog ff de stad in met een vriendin en vanavond zouden we pannenkoeken gaan eten samen met de partners...
(moet er nu nog ff niet aan denken... maar misschien komt dat nog...)

en @ Aoraki; wat fijn! en dat had ik gister ook, ik post hier dan vriendlief beebje nog niet heeft gevoeld en mijn buik niet zichtbaar beweegt... en dezelfde middag schopt beebje vriendlief en zien we bultjes op mijn buik zo grappig....
Wet van FOk inderdaad haha
pi_72456328
Pas op BJ, je weet wat er van komt, he? Pannenkoeken eten
pi_72456395
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef Aoraki het volgende:
Troost je, volgens mij zijn er best veel mensen die er niks vanaf weten. Zoals ik! Ik heb nog nooit een luier verschoond en zelfs nog nooit een baby vastgehouden... Maar ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt. Toen we in de prenatal stonden om voor de eerste keer kleertjes te kopen, waren die maten ook een mysterie. Hoe lang zitten ze in 56? Geen idee (nog steeds niet) In andere winkels staat de maat er soms in maanden in, dat is wel makkelijker.

Murp, succes vandaag voor je vrouw en jezelf

BJ, ik hoop dat je je alweer wat beter voelt. Dan denk je dat je het overgeven en misselijke gevoel na de eerste 3 maanden hebt gehad, krijg je dit.

Wet van Fok: post ik hier gisteren dat ik ons ventje niet zo uitgesproken voel als de anderen hier... Vannacht ben ik dus even goed wakker gehouden, hij moest even laten zien dat hij er toch echt was. Placenta ervoor of niet, schoppen zal ik
Leuk is dat he?

Mijn meisje heeft gisteren twee keer de hik gehad. Dat vind ik wel een beetje zielig als ik dat voel.

Murp succes!

Ymme, las ik nou dat je gisteren niks bijzonders had gedaan? Maar gisteren was toch de dag dat jullie geregistreerd partnerschap gingen doen? Of vergis ik me in de dagen?

En ook ik wist helemaal niks van baby's en zwangerschap. Heb ook nog nooit een baby verschoond of vastgehouden Ik dacht bijvoorbeeld dat een commode een kant en klare kast inclusief allerlei atributen was om te verschonen. Ik heb echt ontzettend veel moeten leren. En enorm veel van de kennis heb ik opgedaan in deze reeks topics hier. En ook veel gepraat met collega's met kleine kinderen. Inmiddels denk ik dat ik redelijk 'up to speed' ben met wat ik weten moet. Maar ik heb de kraamzorg wel gewaarschuwd dat ik heel veel nog moet leren

Gisteren heb ik (alweer) een kinderwagen gekocht. De derde Maar dit keer wel een hele echte nieuwe. Met 360 graden draaiend voorwieltje De eerste die ik 2e hands kocht kon helemaal niet draaien en hij paste alleen in mijn achterbak als alle wieltjes eraf waren. De tweede kon wel draaien en paste iets beter, maar ik vond in de reiswieg nog een vies spuugdoekje en toen wilde ik hem ook niet meer (hormonen...).
Deze is helemaal perfect. Het kleinste onderstel, een supermooie reiswieg en een nog mooiere buggybak.
pi_72456428
quote:

Ik heb ook nog helemaal niets gekocht hoor. Wel wat kleertjes etc gekregen, maar zelf heb ik alleen nog maar een positiebroek gekocht. Je weet gewoon bijna niet waar je moet beginnen.
Ik denk dat het allemaal wel komt. Ik ga binnenkort gewoon wat kleine dingen aanschaffen, bijvoorbeeld een aankleedkussen, dan komt de rest vanzelf wel....
pi_72456643
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef Aoraki het volgende:
Pas op BJ, je weet wat er van komt, he? Pannenkoeken eten
haha nou ik hoop van harte dat dat alleen maar geldt voor LLM's
daar ben ik nog heeeeeeeelemaaaaaal niet aan toe, laat die kleine nog maar lekker in zijn eigen babyhuisje blijven
pi_72456917
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:23 schreef Xenia het volgende:

[..]

Ymme, las ik nou dat je gisteren niks bijzonders had gedaan? Maar gisteren was toch de dag dat jullie geregistreerd partnerschap gingen doen? Of vergis ik me in de dagen?

Haha, donderdag was de dag van het geregistreerde partnerschap. En we hebben die dag niets bijzonders gedaan, gewoon gezellig thuis gezeten met fam. en 's avonds uiteten. En het was een super dag

Gisteren zijn we bij de babydump geweest, spullen gekocht zoals kinderwagen, autostoel, boxkleed en nog veel meer dingen
pi_72456922
Nee okay dan is het wel goed.

Ik ken ook genoeg mensen die alles al helemaal klaar hebben met 20 weken, dan heb ik echt het gevoel dat ik flink achterloop of dat het me misschien niet zo interesseert. Maar dat is natuurlijk niet zo
pi_72456984
succes murp en ook voor je vrouw
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:01:04 #291
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72457069
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:51 schreef sindell het volgende:
Nee okay dan is het wel goed.

Ik ken ook genoeg mensen die alles al helemaal klaar hebben met 20 weken, dan heb ik echt het gevoel dat ik flink achterloop of dat het me misschien niet zo interesseert. Maar dat is natuurlijk niet zo
Ik heb ook alles al klaar . De baby krijgt namelijk Stella's babykamertje (Oké, ik moet het spijlenbedje nog blauw verven (knul hè) en er wordt een borduurwerkje vervangen (Stella neemt de hare mee naar haar nieuwe kamer)).

Alleen Stella's nieuwe kamertje, daar moet ik dan wel nog aan beginnen .
pi_72457098
Wij hadden geloof ik het meeste wel klaar rond de 30 weken. En toen nog wat extra dingen gedaan toen mijn verlof begon (34 weken).

En de adressen van de kaartjes tijdens de weeën ingevoerd We hadden niet gerekend op 37 wk 0 dagen

Nu ga ik alles wel wat eerder doen denk ik,maar dat is puur omdat ik bij Leander zelf niet zoveel meer mocht na een weekje of 26 wegens harde (pijnlijke) buiken.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:03:32 #293
223453 Guuzewuus
pi_72457119
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Incantrix het volgende:
Guuzewuus, hehe, bij deze een eervolle vermelding dan! Maarehm, dat vráágt natuurlijk om foto's!
Jaaaaaaaaa, ik sta erin, ik sta erin ...

Maar wat voor foto's dan , eentje waarop ik zit te snacken na het eten?
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:05:09 #294
223453 Guuzewuus
pi_72457153
Wat is er met Murp en zijn vrouw? Ik kan het zo snel niet vinden...
pi_72457171
en wij hebben ook al heeeeel veel gekocht... nu alleen nog de details te gaan...
maar wij spreiden het een beetje... steeds weer wat uitzoeken, zo blijft het overzichtelijk.

en mijn ontbijt zit dr nog steeds in
pi_72457188
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:05 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat is er met Murp en zijn vrouw? Ik kan het zo snel niet vinden...
weeeen om de 10 min, 2 cm ontsluiting en gestript *samenvatting*
  Forum Admin zaterdag 5 september 2009 @ 12:11:16 #297
58651 crew  murp
murp
pi_72457268
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:07 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

weeeen om de 10 min, 2 cm ontsluiting en gestript *samenvatting*
en nog steeds geen verdere ontwikkeling
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:14:30 #298
223453 Guuzewuus
pi_72457340
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef murp het volgende:

[..]

en nog steeds geen verdere ontwikkeling
Oh nee, Murp, veel sterkte voor jullie. Ik weet niet hoe lang het al bezig is, maar ik hoop dat het snel wat gaat vorderen dan .
pi_72457450
Murp-vrouw zet hem op!
BJ, fijn dat je je weer wat beter voelt! En straks lekker shoppen dus!
Hier ook nog niet veel gekocht hoor, behalve meubeltjes en wagen in de bestelling. Ik heb soms wel heel erg zin om iets van kleertjes te kopen, maar kan niet vaak iets vinden wat ik echt moet hebben zeg maar... dus dan maar niet. Komt allemaal nog wel. Eerst maar eens aan de kamer beginnen straks (als onze zooi er weg is).

Oh ja Ymme nog gefeliciteerd!
pi_72457967
Oeh Murpvrouw en Murp Succes he!!

Wij hebben nu 1 pakje in maat 50 en 3 pakjes in maat 56, geen flauw idee of dat genoeg is Ik lees op internet dat sommige kinderen best nog een tijd in die maten zitten en anderen na 3 weken er al uitgegroeid zijn.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')