Moet je zo'n ding op je buik zetten:quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Karin: gelukkig weer goedgekeurd!
Voor alle shoppers hier: leuk al die nieuwe spullen!!
Ik zou echt graag meer willen posten hier, maar ik hou het echt niet bij met lezen hier!! Waar halen jullie de tijd vandaan? 's Avonds ben ik al snel moe en lig er dan vroeg in.
Vandaag op mn werk te snel de trap op aan het rennen tijdens een telefoongesprek....daar lag ik languit.....ik zie de treden toch ineens minder goed met die buik ervoor
Erg vroeg? Wen er maar aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Incantrix het volgende:
Mijn schoonouders wilden eigenlijk om een uur of 9 hier zijn, gelukkig heeft lief het nog kunnen dealen naar 10 uur, maar écht.. Dat is nog steeds toch wel érg vroeg hoor, zul je zien dat ik morgen voor het eerst in tijden weer doorslaap
Als je zelf een beeb hebt komt het vast helemaal goedquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:27 schreef sindell het volgende:
Over dat spullen kopen he....
Ik heb nog helemaal niks gekochtniet eens een paar sokjes ofzo
![]()
Misschien komt het ook wel omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik allemaal moet kopen, want eigenlijk weet ik bijzonder weinig van babiesof het is allemaal of roze of blauw, misschien wordt het wat concreter zodra ik weet wat het wordt
Nou ja het gaat vast goedkomen
Troost je, volgens mij zijn er best veel mensen die er niks vanaf weten. Zoals ik!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:27 schreef sindell het volgende:
![]()
Misschien komt het ook wel omdat ik gewoon niet zo goed weet wat ik allemaal moet kopen, want eigenlijk weet ik bijzonder weinig van babiesof het is allemaal of roze of blauw, misschien wordt het wat concreter zodra ik weet wat het wordt
Leuk is dat he?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef Aoraki het volgende:
Troost je, volgens mij zijn er best veel mensen die er niks vanaf weten. Zoals ik!Ik heb nog nooit een luier verschoond en zelfs nog nooit een baby vastgehouden...
Maar ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt. Toen we in de prenatal stonden om voor de eerste keer kleertjes te kopen, waren die maten ook een mysterie. Hoe lang zitten ze in 56? Geen idee (nog steeds niet) In andere winkels staat de maat er soms in maanden in, dat is wel makkelijker.
Murp, succes vandaag voor je vrouw en jezelf![]()
BJ, ik hoop dat je je alweer wat beter voelt. Dan denk je dat je het overgeven en misselijke gevoel na de eerste 3 maanden hebt gehad, krijg je dit.![]()
Wet van Fok: post ik hier gisteren dat ik ons ventje niet zo uitgesproken voel als de anderen hier... Vannacht ben ik dus even goed wakker gehouden, hij moest even laten zien dat hij er toch echt was. Placenta ervoor of niet, schoppen zal ik![]()
Ik heb ook nog helemaal niets gekocht hoor. Wel wat kleertjes etc gekregen, maar zelf heb ik alleen nog maar een positiebroek gekocht. Je weet gewoon bijna niet waar je moet beginnen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:27 schreef sindell het volgende:
![]()
haha nou ik hoop van harte dat dat alleen maar geldt voor LLM'squote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef Aoraki het volgende:
Pas op BJ, je weet wat er van komt, he? Pannenkoeken eten
Haha, donderdag was de dag van het geregistreerde partnerschap. En we hebben die dag niets bijzonders gedaan, gewoon gezellig thuis gezeten met fam. en 's avonds uiteten. En het was een super dagquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:23 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ymme, las ik nou dat je gisteren niks bijzonders had gedaan? Maar gisteren was toch de dag dat jullie geregistreerd partnerschap gingen doen? Of vergis ik me in de dagen?
Ik heb ook alles al klaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:51 schreef sindell het volgende:
Nee okay dan is het wel goed.
Ik ken ook genoeg mensen die alles al helemaal klaar hebben met 20 weken, dan heb ik echt het gevoel dat ik flink achterloop of dat het me misschien niet zo interesseert. Maar dat is natuurlijk niet zo
Jaaaaaaaaa, ik sta erin, ik sta erinquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Incantrix het volgende:
Guuzewuus, hehe, bij deze een eervolle vermelding dan!Maarehm, dat vráágt natuurlijk om foto's!
weeeen om de 10 min, 2 cm ontsluiting en gestriptquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:05 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat is er met Murp en zijn vrouw? Ik kan het zo snel niet vinden...
en nog steeds geen verdere ontwikkelingquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
weeeen om de 10 min, 2 cm ontsluiting en gestript*samenvatting*
Oh nee, Murp, veel sterkte voor jullie. Ik weet niet hoe lang het al bezig is, maar ik hoop dat het snel wat gaat vorderen danquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef murp het volgende:
[..]
en nog steeds geen verdere ontwikkeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |