abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:22:15 #252
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75661392
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:17 schreef styliste het volgende:
hij doet ut weer!

ff snelle vloer-foto's!

van voor naar achter:
[ afbeelding ]

hier komt de keuken:
[ afbeelding ]

van achter naar voor:
[ afbeelding ]

close-upje:
[ afbeelding ]

ik mag m nog niet dweilen omdat het te koud is in huis. Morgen even stucloper er overheen en dan kunnen we weer verder!
Balzaal! Holy smokes.
Big mouth strikes again
pi_75661932
Nice!

Daar kun je als grote hond zijnde mooie sprintjes trekken om vervolgens uit de bocht te vliegen
pi_75662015
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nice!

Daar kun je als grote hond zijnde mooie sprintjes trekken om vervolgens uit de bocht te vliegen
en daar hebben we over nagedacht, op onze vorige vloer gleed ie de hele woonkamer door als ie reageerde op de deurbel. Deze vloer heeft v-groef en houtnerfstructuur en dus betere grip voor de sprintjes
pi_75664462
Mooie vloer Styliste!!!
En keuken binnen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 16 december 2009 @ 08:24:28 #257
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_75676812

Mooie vloer

Daarnaast zien de muren er ook alweer een stuk beter uit. Boven ook tevreden?
pi_75676900
*bij wil blijven...

Tangootje anyone?

Ziet er goed uit!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_75677033
Wat mooi zeg
Daar zit je dan.
pi_75727833
ik dacht dat je de vloer altijd vanuit het licht moest leggen en niet dwars? Dan lijkt de ruimte ook langer.
pi_75728562
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:48 schreef Itt het volgende:
ik dacht dat je de vloer altijd vanuit het licht moest leggen en niet dwars? Dan lijkt de ruimte ook langer.
Ja dat viel mij ook al op.
Wel heel mooi allemaal verder hoor!
pi_75730775
Dat zeggen ze wel ja! Maar wij hebben de vloer ook in de breedte liggen en niet in de langte. De kamer is al zó lang dat het nu juist de breedte versterkt. Vink persoonlijk mooier..dus bij Stylistes huisje eigenlijk ook wel...
Maar klopt, zo wordt het wel geadviseerd....
pi_75730818
Ik bedoel natuurlijk léngte
pi_75731413
Oh ik vind het ook een mooie vloer hoor! Vroeg het me alleen even af.
pi_75734932
Ik heb mijn vloer ook dwars gelegd, inderdaad omdat ik liever mijn kamer optisch breder dan langer wil maken. Ook was het praktischer met leggen, om nou laminaat planken 8 meter aaneensluitend te gaan leggen werkt gewoon niet zo lekker als 4 of 5 meter.
pi_75735438
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef glitter het volgende:
Dat zeggen ze wel ja! Maar wij hebben de vloer ook in de breedte liggen en niet in de langte. De kamer is al zó lang dat het nu juist de breedte versterkt. Vink persoonlijk mooier..dus bij Stylistes huisje eigenlijk ook wel...
dat is de reden. De ruimte is ongeveer 13m x 4m en om m dan in de lengte te gaan leggen is niet echt mooi. Dan krijg je echt een pijpelaatje. Nu lijkt de kamer ook echt veel breder!
  donderdag 17 december 2009 @ 17:09:29 #267
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75735444
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef glitter het volgende:
Zo denk ik er ook over.
Anders krijg je zo'n pijpenla effect.
Big mouth strikes again
  zondag 20 december 2009 @ 12:08:49 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_75831177
Wij hebben de natuursteen hier ook in de breedte gelegd omdat het al een lange kamer is. Dan heb ik liever een wat breder effect ipv nog langer. Snap je keuze helemaal.

Hoest met jullie planning?
pi_75831350
onze planning is prut. We hebben gelukkig sinds gister wel verwarming beneden dus we gaan zo maar weer eens aan de schilder als het goed is. Gister spoelbak voor de keuken opgehaald dus die kunnen we nu ook ver af gaan maken. We willen nu zo snel mogelijk beneden klaar hebben, dan de badkamer af gaan maken zodat er weer gestuct kan worden en dan kunnen we er al weer een heel eind in denk ik. Dus nog ff doorbikkelen komende weken.

Ik ben het goed zat dus ik zal weer even mn klus-drive moeten opsnorren. Gelukkig heeft nu ook vakantie en is er verder geen afleiding op het moment dus dat zou helemaal goed moeten komen denk ik!
  zondag 20 december 2009 @ 13:44:54 #270
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_75834868
Ik wens je behalve een hele fijne kerst dan ook heel veel kluslust toe!!! Gaat inderdaad vast goed komen, helemaal als je steeds meer resultaat ziet .
pi_76231209
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef styliste het volgende:
We zijn nog niet klaar maar dit wil ik jullie niet onthouden: de keuken bijna klaar!
[ afbeelding ]
Ik zou die vloer nog maar eens goed nalopen, die is niet zo netjes gelegd . Beetje lijm eronder en goed aanduwen, niemand die het ziet

P.S. boeiend project!
Da gao nie nou!
pi_76231553
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef vigier het volgende:

[..]

Ik zou die vloer nog maar eens goed nalopen, die is niet zo netjes gelegd . Beetje lijm eronder en goed aanduwen, niemand die het ziet

P.S. boeiend project!
Haha grapjas! ik zal zo blij zijn als die stucloop er uit kan!

Dank je!
pi_76238783
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef styliste het volgende:
We zijn nog niet klaar maar dit wil ik jullie niet onthouden: de keuken bijna klaar!
[ afbeelding ]
Mooohooi!!! Dat wordt nette kastjes houden met die glazen deurtjes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_76253624
mooie spoelbak.. is dat er 1 van 90? daar kun je bijna in baden..
heb dezelfde gehad
ben benieuwd naar het eindresultaat
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')