Balzaal! Holy smokes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:17 schreef styliste het volgende:
hij doet ut weer!
ff snelle vloer-foto's!
van voor naar achter:
[ afbeelding ]
hier komt de keuken:
[ afbeelding ]
van achter naar voor:
[ afbeelding ]
close-upje:
[ afbeelding ]
ik mag m nog niet dweilen omdat het te koud is in huis. Morgen even stucloper er overheen en dan kunnen we weer verder!
en daar hebben we over nagedacht, op onze vorige vloer gleed ie de hele woonkamer door als ie reageerde op de deurbel. Deze vloer heeft v-groef en houtnerfstructuur en dus betere grip voor de sprintjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nice!![]()
Daar kun je als grote hond zijnde mooie sprintjes trekken om vervolgens uit de bocht te vliegen
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:48 schreef Itt het volgende:
ik dacht dat je de vloer altijd vanuit het licht moest leggen en niet dwars? Dan lijkt de ruimte ook langer.
dat is de reden. De ruimte is ongeveer 13m x 4m en om m dan in de lengte te gaan leggen is niet echt mooi. Dan krijg je echt een pijpelaatje. Nu lijkt de kamer ook echt veel breder!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef glitter het volgende:
Dat zeggen ze wel ja! Maar wij hebben de vloer ook in de breedte liggen en niet in de langte. De kamer is al zó lang dat het nu juist de breedte versterkt. Vink persoonlijk mooier..dus bij Stylistes huisje eigenlijk ook wel...
Maar klopt, zo wordt het wel geadviseerd....
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef glitter het volgende:
Dat zeggen ze wel ja! Maar wij hebben de vloer ook in de breedte liggen en niet in de langte. De kamer is al zó lang dat het nu juist de breedte versterkt. Vink persoonlijk mooier..dus bij Stylistes huisje eigenlijk ook wel...
Maar klopt, zo wordt het wel geadviseerd....
Ik zou die vloer nog maar eens goed nalopen, die is niet zo netjes gelegd . Beetje lijm eronder en goed aanduwen, niemand die het zietquote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef styliste het volgende:
We zijn nog niet klaar maar dit wil ik jullie niet onthouden: de keuken bijna klaar!
[ afbeelding ]
Haha grapjas!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik zou die vloer nog maar eens goed nalopen, die is niet zo netjes gelegd . Beetje lijm eronder en goed aanduwen, niemand die het ziet![]()
P.S. boeiend project!
Mooohooi!!! Dat wordt nette kastjes houden met diequote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef styliste het volgende:
We zijn nog niet klaar maar dit wil ik jullie niet onthouden: de keuken bijna klaar!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |