quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Bartjebart het volgende:
Oh! Deze zijn wel heeeel erg leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef Csbs het volgende:
http://www.designtegels.nl/![]()
Ik wil ooook!
castello'squote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef styliste het volgende:
er had iemand om foto's van de portugese tegels gevraagd?
even een kleine greep uit mijn collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
en verder:
foto's van afgelopen week:
[ afbeelding ]
de gang met uitzicht op mijn 'kantoor'
[ afbeelding ]
waterleidingen voor de douche in de muur
[ afbeelding ]
leidingen voor de wastafels
[ afbeelding ]
muur slaapkamer waar het bed tegenaan komt
[ afbeelding ]
wandjes badkamer bijna helemaal dicht met isolatie en constructieplaten
[ afbeelding ]
wandjes 'kantoor'
de rotzak.. hij kan er ook niks aan doen maar het is wel iedere keer iets.. heb er genoeg van.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jullie hebben geen geluk met stucadoors hè?
ja ik doe mijn best... ik ben benieuwd of het gaat lukken...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Beijtje het volgende:
Nog even snel een andere regelen voordat de vloer komt?
Als je dat zou willen doen? Super!!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Rallydame het volgende:
Jeetje wat vervelend![]()
![]()
Daar kan ie idd niets aan doen maar het is wel verdraaid lastig. Ik zal eens even aan onze stucadoor vragen of ie nog tijd heeft en je kant in kan komen.
Is dat goed?
Weet alleen niet hoe laat vandaag ik antwoord heb want het is een collega van Niels en die hebben een oefendag en zitten dus niet zo op hun telefoon als normaal
Je hebt PM!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:53 schreef Rallydame het volgende:
Meteen na mijn getypte verhaal heb Ik N gesmst.![]()
Beter een keer teveel vragen dan niet of te laat toch? Als je me even via PM bijv je mob nr wil geven dan kan ik je sneller op de hoogte brengen van het ja of nee, dan via het forum.
Ik heb hem net gebeld, hij komt morgen even kijken!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:30 schreef Rallydame het volgende:
Jij ook.![]()
En belangrijker nog een sms met nummer van een stucadoorHopelijk heb je met hem meer geluk. Wij zijn meer dan tevreden over hem.
Wat goedquote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb hem net gebeld, hij komt morgen even kijken!
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb hem net gebeld, hij komt morgen even kijken!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef styliste het volgende:
ook even hier omdat ik heel erg blij ben: Ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef styliste het volgende:
ook even hier omdat ik heel erg blij ben: Ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!
Dank jullie wel!quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:08 schreef Rallydame het volgende:
Gefelicieerd!!!! Wat goed zeg![]()
Hoe is het afgelopen met de stucadoor?![]()
Wat doe je nou verder met zo'n muur, kan je daar gelijk over verven nadat de gaten zijn gestopt of moet zoiets nog gestucced worden?quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef styliste het volgende:
[ afbeelding ]
wandjes badkamer bijna helemaal dicht met isolatie en constructieplaten
In theorie kan je ze volgens mij inderdaad afstrijken, gaten vullen etc en dan schilderen. Wij laten ze wel stuccen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat doe je nou verder met zo'n muur, kan je daar gelijk over verven nadat de gaten zijn gestopt of moet zoiets nog gestucced worden?
De theorie is in de praktijk lastig, echt mooi glad wordt het eigenlijk nooit.quote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef styliste het volgende:
[..]
In theorie kan je ze volgens mij inderdaad afstrijken, gaten vullen etc en dan schilderen. Wij laten ze wel stuccen.
Wat goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:55 schreef styliste het volgende:
aangezien mijn camera het niet doetmoeten jullie het even doen met een schriftelijke update:
De afgelopen dagen is er heel hard gewerkt. er is boven en beneden gestuct. Boven wordt afgemaakt als we de badkamer hebben betegeld en beneden is de keuken nog hard aan het drogen.
De woonkamer is al geschilderd () en ziet er mooi strak uit.
De keukenkastjes zitten in elkaar en zijn alvast op hun plek gezet want vandaag....
Wordt de vloer gelegd!!!! Er komt een eind in zicht!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |