Ik had geen Eva dienst vandaag gelukkig, ik heb gisteren een kies laten trekken en daar komt mijn heftige nacht vandaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:34 schreef Stout het volgende:
oehh lois dat klinkt als een heftige nacht
Straks 2 verzopen mannenquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En mijn middelste staat nu op het voetbalveld en het hooooooost hier echt!Ik hoop dat hubs een paraplu mee heeft genomen
Wélke langwerpige?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de laatste lamp tof![]()
En die langwerpige ook erg mooi
Ze hebben zelf handjes toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Straks 2 verzopen mannen
Ik zou maar voor koffie chocomelk en handdoeken zorgen als ik jou was
quote:
jamaarjamaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben zelf handjes toch?
Nou, dan ben je er gelijk lekker doorheenquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Awww ramde met m`n elleboog tegen de punt van het nachtkastje zojuist..dat is lekker wakker worden![]()
Ik ben niet de mama van die grootste hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:42 schreef freecell het volgende:
[..]
jamaarjamaar
Daar zij mama's toch ook een beetje voor?
En als ze eerst het halve huis door moeten banjeren om die handdoeken te scoren dan gaan ze met die eigen handjes daarna ook de doorbanjerschade opdweilen??quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben zelf handjes toch?
Dit is alleen nog maar het vrijgezellenfeest!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef freecell het volgende:
Och, bij ons was er een daggast op de bruiloft zomaar nietZonder afmelding vooraf of excuus achteraf
En ze was ook niet te bereiken die dag
Verder ging ook alles prima, dus als er iemand niet is, och, komt ook wel weer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nou ja, we zien wel![]()
Leuk dat filmpje Lois! had m laatst al eens gezien, maar echt grappig.Vind al die michael Jacksonfilmpjes ook zo grappig maar mijn zwager wilde niet. Zoooooooooo kinderachtig
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Oh, wat leuk!! DAt lijkt me echt gaaf. Heeft ie er wat zin in? En durft hij dat zomaar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:48 schreef m@x het volgende:
Hier schijnt de zon ook
Blij toe want we moeten vandaag naar Kinderparkpop. Kai moet als razende reporter aan de slag
Wat en briljante filmpjequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Ik zag net een werkelijk briljant bruiloft-filmpje. Zal vast al eerder voorbij gekomen zijn hier maar ik kende hem nog niet:
Het lijkt mij ook heel gaaf en ik ben hem al maanden aan het voorbereiden dat ie dan wel heel vaak op de foto moet enzo. Hij heeft zelfs echte, officiële persaccreditatiequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, wat leuk!! DAt lijkt me echt gaaf. Heeft ie er wat zin in? En durft hij dat zomaar?
Toen ik van de week in een kasteeltje op een bruid zat te wachten moest ik zó vreselijk aan dit filmpje denken.. dat het me zo gaaf zou lijken als er nu zoiets zou gebeuren..quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Ik zag net een werkelijk briljant bruiloft-filmpje. Zal vast al eerder voorbij gekomen zijn hier maar ik kende hem nog niet:
Oh!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook heel gaaf en ik ben hem al maanden aan het voorbereiden dat ie dan wel heel vaak op de foto moet enzo. Hij heeft zelfs echte, officiële persaccreditatie
Durven is nooit zo'n probleem hier, zo lang het om volwassenen gaat. Op de één of andere manier zijn kinderen een stuk enger om voor het eerst mee te praten.
Dus ik ben niet gek?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:57 schreef m@x het volgende:
Schaam je niet hoor Miss, ik werd er gewoon heel ergvan. Heb het filmpje geloof ik al 10 keer gezien maar steeds komen die traantjes weer.
Geweldig!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Het is wel geinig, maar het duurde me net allemaal iets te lang. En ik vind die muziek vreselijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Ow gelukkig! En ET en cattie ook!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:57 schreef m@x het volgende:
Schaam je niet hoor Miss, ik werd er gewoon heel ergvan. Heb het filmpje geloof ik al 10 keer gezien maar steeds komen die traantjes weer.
Is zn jasje die omhoog zit en de 'split' die dan open staat. Ik heb ff beeldje voor beeldje gekekenquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:32 schreef Vicky het volgende:
Dat filmpje is leuk!!
Isset jullie opgevallwn dat de bruidwgom uir zijn broek scheurt alstie een koprol maakt...
nahh.. Die kannie zo swingen en al helemaal niet koprollenquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Op zulke dingen let ik niet Vicky
hihi het zal je maar gebeuren als je gaat trouwen. Heeft M een extra broek mee volgende week?
een tutuquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Of hij doet een joggingbroek aan!
charmingquote:
O, gelukkig, dacht al dat het aan mij lag! Ik ben helemaal niet van grootste bruiloften en zo maar zat nu met vochtige oogjes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat en briljante filmpjeHeerlijk als je zo je bruiloft kunt beginnen, het is gewoon al een feestje
Ik word er zelfs een beetjevan
*pfjoei* Hier net zo.. En ik had em ook al eerder gezienquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:10 schreef sombie het volgende:
[..]
O, gelukkig, dacht al dat het aan mij lag! Ik ben helemaal niet van grootste bruiloften en zo maar zat nu met vochtige oogjes.
Hee, dan schelen we maar tien jaar en een dagquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh mens! Tis gewoon alweer zo ver
Morgen wordt ik voor de heel veelste keer 22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben even geweest.Ik ben zo trots op mijn broertie!!
't Duurt tot 23 uur, dus nog even in de herrie zitten.![]()
(hip hop)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
Haai!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef Emiliedepemelie het volgende:
Haaai. Effe internetten heur. Pffff....
En dat is nog best lastig op een frans arabisch toetsenbord
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh mens! Tis gewoon alweer zo ver
Morgen wordt ik voor de heel veelste keer 22
Ja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
desigual of zoiets, Oxy !
Wat voor laarzen ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Oxy en TF wat goed van jullie!! Afvalen is![]()
De hele dag op sleeptouw geweest, maar ik ben flink in de watten gelegd![]()
Zo heb ik hele mooie dure laarzen gekregen,
een herfst/winterjas (als het een hele strenge winter wordt dan pak ik toch mijn winterjas van vorig jaar)
Een leuk rokje en een truitje.
Ohja en een handig keukending voor de aluminiumfolie en huishoudfolie
Wat een feestje he?
Met hulp van een diëtiste, zelfdiscilpine (als ik me iets voorneem, dan doe ik het echt), en hulp van de groepsleiding, die niks meer op het boodschappenlijstje zet dat lekker is.. En de dorps-super, die cassieres letten ook op, wat ik koop.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
hoe heb je dat gedaan oxy?
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Leuke laarzen !
Zal goed staan onder rokjes, jurkjes en broeken!
nee zelf geen reading, misschien 8 tot 10 mensen ofzo in een zaal met 930 manquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef cattie het volgende:
Klinkt goed Belana! Ik kan me voorstellen dat je dat showelement niet zo tof vond. Jullie hebben zelf geen reading gehad?
Ik heb Desigual idd bij V&D gezienquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:11 schreef Oxymoron het volgende:
Hoe heette die kleding, met felle prints en kleuren, ook alweer (merk)? Ik kan het topic, niet meer vinden dat, daar over ging [SC]-topic.
Schijnbaar is het ook bij V&D te koop, als dat wat zegt
Hysterischquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga bankhangen en Bert Visscher kijken
Oh echt? Is dat nu alweer?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:51 schreef pinquit het volgende:
bijna nieuwe boobiesdan lekker desigual shoppen
![]()
![]()
spannend pinq!! Woensdag toch??quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh echt? Is dat nu alweer?Ik hoop dat je zo enorm tevreden wordt!!!
Bedankt voor het vragenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:46 schreef snoopy het volgende:
Ik huppel alweer rond zonder krukken. De boel is alleen nog steeds blauw en gevoelig etc. Maar dat gaat wel over
En je jeuk? Jeukt het nog?![]()
Wij waren vandaag naar het bakkerijmuseum in Medemblik. Erg leuk voor Jut en Jul! Ze mochten helpen met speculaasjes bakken en aan het einde mochten ze die ook nog versieren![]()
En je kon zien hoe chocoladetruffels werden gemaakt![]()
Die is schattig! Maar je krijgt toch een jongetje, Rocka?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Och en deze... van die kippesoeplink van KP:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:40 schreef cattie het volgende:
Oke, ga lekker samen met Kobus slapen. Dat is zo knus! En als je dan wakker wordt en op zij kijkt, zie je je schatje. Of je wordt wakker omdat iemand met haar babyhandje in je gezicht slaat.
Gelukkig was het schrikken snel over, ik hoop die jeuk ook!quote:
ze zijn vast aan het oefenen voor je 22e verjaardagquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG tis weer vuurwerk hiernaast
Jouw man is ook gaafquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG Rock..je klinkt als mijn man! Die ziet paella als spaanse nasi
ze zijn te vroegquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze zijn vast aan het oefenen voor je 22e verjaardag
Nee maar met appelmoes, knoflooksaus en/of slasaus weet ik alles op smaak te krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ze zijn te vroeg
Rocka, eet jij scones ook met satésaus? En kofta met chilisaus?
Hahahahaquote:Op zondag 6 september 2009 08:26 schreef freecell het volgende:
Wees gefeliciteerd o gij 22-jarige
Ik hoor een schaap over de babyfoonWe hebben hem geleerd wat voor een geluid een schaap maakt en nu houdt hij niet meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
raissa ook van harte gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 6 september 2009 11:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Sb klote situatie zeg
Zeg dames raissa is ook jarig heur
oei wat zal jij blij zijn geweest!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:39 schreef _Bar_ het volgende:
kom even melden dat ik veilig thuis aangekomen ben
was al even thuis maar er moest eerst iemand even iets verlossen bij mama
En nu doodmoe naar m'n bedje
Helemaal goed Christanquote:Op zondag 6 september 2009 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Maus is leuk maar tot nu toe vonden we alleen maar hele dure op de rommelmarkt. Deze mocht mee voor 1 euro![]()
tip: laat je kind naar de prijs informeren
quote:
ik moest ook gelijk aan Kim denken jaquote:Op zondag 6 september 2009 17:13 schreef Ticootje het volgende:
Haha huup, Kim had je al gewaarschuwd.
hij is je van harte gegund christanquote:Op zondag 6 september 2009 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Buckley's, vroeger had je daar reclame van met een fraaie blonde meneer. En dat was de buurman van mijn oma
Even lady-wrb jaloers maken: wij hebben een Maus gekocht op de rommelmarkt![]()
[ afbeelding ]
We hebben vanmiddag allemaal Maus-filmpjes zitten kijken op Youtubequote:Op zondag 6 september 2009 17:19 schreef lady-wrb het volgende:
hij is je van harte gegund christan
wij zijn niet zo van de knuffels. we hebben maus kussens, maus lampen en maus valletjes (klinkt stom maar het zijn van die stroken vitrage met maus)
we willen een maus slaapkamer (voor onszelf ja![]()
)
Ja-maar-het-staat-in-een-spoiler-dan-staat-het-er-niet-echtquote:Op zondag 6 september 2009 12:08 schreef m@x het volgende:
Heel rot SB, maar toch hoop ik dat de vriendin van mijn ex zich nooit op zo'n manier over mij uit zal laten op internet. Niet vanwege mijzelf maar meer vanwege Kai. Lijkt me niet leuk om dat soort dingen over je moeder terug te moeten lezen.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest ook gelijk aan Kim denken jaghehe
quote:Op zondag 6 september 2009 18:48 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar nu heb je nog je hormonen als excuus. Je hebt die dingen niet voor niks.
Waar denk je dat die 9 maanden voor waren? Voorbereiding op de juiste hoeveelheid om je schoonmoeder de baas te kunnen na de bevallingquote:Op zondag 6 september 2009 18:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ooooh mag ik die nog gebruiken ja?
quote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waar denk je dat die 9 maanden voor waren? Voorbereiding op de juiste hoeveelheid om je schoonmoeder de baas te kunnen na de bevalling.
oeh!quote:Op zondag 6 september 2009 19:10 schreef oeke het volgende:
Nou, lekker dan.Gooi het maar op je hormonen hoor Huup, je hebt nog 8 en halve maand om recht voor zijn raap te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er nog nooooit van gehoord maar, heel flauw, ik vind het zo verschrikkelijk droog klinken![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ zet een appel abrikoos cake op het bankje.
om te vieren dat ik 5 jaar mama ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |