Het is wel geinig, maar het duurde me net allemaal iets te lang. En ik vind die muziek vreselijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Ik zag net een werkelijk briljant bruiloft-filmpje. Zal vast al eerder voorbij gekomen zijn hier maar ik kende hem nog niet:
Ow gelukkig! En ET en cattie ook!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:57 schreef m@x het volgende:
Schaam je niet hoor Miss, ik werd er gewoon heel ergvan. Heb het filmpje geloof ik al 10 keer gezien maar steeds komen die traantjes weer.
Is zn jasje die omhoog zit en de 'split' die dan open staat. Ik heb ff beeldje voor beeldje gekekenquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:32 schreef Vicky het volgende:
Dat filmpje is leuk!!
Isset jullie opgevallwn dat de bruidwgom uir zijn broek scheurt alstie een koprol maakt...
nahh.. Die kannie zo swingen en al helemaal niet koprollenquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Op zulke dingen let ik niet Vicky
hihi het zal je maar gebeuren als je gaat trouwen. Heeft M een extra broek mee volgende week?
een tutuquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Of hij doet een joggingbroek aan!
charmingquote:
O, gelukkig, dacht al dat het aan mij lag! Ik ben helemaal niet van grootste bruiloften en zo maar zat nu met vochtige oogjes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat en briljante filmpjeHeerlijk als je zo je bruiloft kunt beginnen, het is gewoon al een feestje
Ik word er zelfs een beetjevan
*pfjoei* Hier net zo.. En ik had em ook al eerder gezienquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:10 schreef sombie het volgende:
[..]
O, gelukkig, dacht al dat het aan mij lag! Ik ben helemaal niet van grootste bruiloften en zo maar zat nu met vochtige oogjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |