Ik had geen Eva dienst vandaag gelukkig, ik heb gisteren een kies laten trekken en daar komt mijn heftige nacht vandaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:34 schreef Stout het volgende:
oehh lois dat klinkt als een heftige nacht
Straks 2 verzopen mannenquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En mijn middelste staat nu op het voetbalveld en het hooooooost hier echt!Ik hoop dat hubs een paraplu mee heeft genomen
Wélke langwerpige?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de laatste lamp tof![]()
En die langwerpige ook erg mooi
Ze hebben zelf handjes toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Straks 2 verzopen mannen
Ik zou maar voor koffie chocomelk en handdoeken zorgen als ik jou was
quote:
jamaarjamaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben zelf handjes toch?
Nou, dan ben je er gelijk lekker doorheenquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Awww ramde met m`n elleboog tegen de punt van het nachtkastje zojuist..dat is lekker wakker worden![]()
Ik ben niet de mama van die grootste hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:42 schreef freecell het volgende:
[..]
jamaarjamaar
Daar zij mama's toch ook een beetje voor?
En als ze eerst het halve huis door moeten banjeren om die handdoeken te scoren dan gaan ze met die eigen handjes daarna ook de doorbanjerschade opdweilen??quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben zelf handjes toch?
Dit is alleen nog maar het vrijgezellenfeest!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef freecell het volgende:
Och, bij ons was er een daggast op de bruiloft zomaar nietZonder afmelding vooraf of excuus achteraf
En ze was ook niet te bereiken die dag
Verder ging ook alles prima, dus als er iemand niet is, och, komt ook wel weer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nou ja, we zien wel![]()
Leuk dat filmpje Lois! had m laatst al eens gezien, maar echt grappig.Vind al die michael Jacksonfilmpjes ook zo grappig maar mijn zwager wilde niet. Zoooooooooo kinderachtig
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Oh, wat leuk!! DAt lijkt me echt gaaf. Heeft ie er wat zin in? En durft hij dat zomaar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:48 schreef m@x het volgende:
Hier schijnt de zon ook
Blij toe want we moeten vandaag naar Kinderparkpop. Kai moet als razende reporter aan de slag
Wat en briljante filmpjequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Ik zag net een werkelijk briljant bruiloft-filmpje. Zal vast al eerder voorbij gekomen zijn hier maar ik kende hem nog niet:
Het lijkt mij ook heel gaaf en ik ben hem al maanden aan het voorbereiden dat ie dan wel heel vaak op de foto moet enzo. Hij heeft zelfs echte, officiële persaccreditatiequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, wat leuk!! DAt lijkt me echt gaaf. Heeft ie er wat zin in? En durft hij dat zomaar?
Toen ik van de week in een kasteeltje op een bruid zat te wachten moest ik zó vreselijk aan dit filmpje denken.. dat het me zo gaaf zou lijken als er nu zoiets zou gebeuren..quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Ik zag net een werkelijk briljant bruiloft-filmpje. Zal vast al eerder voorbij gekomen zijn hier maar ik kende hem nog niet:
Oh!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook heel gaaf en ik ben hem al maanden aan het voorbereiden dat ie dan wel heel vaak op de foto moet enzo. Hij heeft zelfs echte, officiële persaccreditatie
Durven is nooit zo'n probleem hier, zo lang het om volwassenen gaat. Op de één of andere manier zijn kinderen een stuk enger om voor het eerst mee te praten.
Dus ik ben niet gek?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:57 schreef m@x het volgende:
Schaam je niet hoor Miss, ik werd er gewoon heel ergvan. Heb het filmpje geloof ik al 10 keer gezien maar steeds komen die traantjes weer.
Geweldig!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |