Ik ook!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh mens! Tis gewoon alweer zo ver
Morgen wordt ik voor de heel veelste keer 22
Ja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
desigual of zoiets, Oxy !
Wat voor laarzen ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Oxy en TF wat goed van jullie!! Afvalen is![]()
De hele dag op sleeptouw geweest, maar ik ben flink in de watten gelegd![]()
Zo heb ik hele mooie dure laarzen gekregen,
een herfst/winterjas (als het een hele strenge winter wordt dan pak ik toch mijn winterjas van vorig jaar)
Een leuk rokje en een truitje.
Ohja en een handig keukending voor de aluminiumfolie en huishoudfolie
Wat een feestje he?
Met hulp van een diëtiste, zelfdiscilpine (als ik me iets voorneem, dan doe ik het echt), en hulp van de groepsleiding, die niks meer op het boodschappenlijstje zet dat lekker is.. En de dorps-super, die cassieres letten ook op, wat ik koop.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
hoe heb je dat gedaan oxy?
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Leuke laarzen !
Zal goed staan onder rokjes, jurkjes en broeken!
nee zelf geen reading, misschien 8 tot 10 mensen ofzo in een zaal met 930 manquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef cattie het volgende:
Klinkt goed Belana! Ik kan me voorstellen dat je dat showelement niet zo tof vond. Jullie hebben zelf geen reading gehad?
Ik heb Desigual idd bij V&D gezienquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:11 schreef Oxymoron het volgende:
Hoe heette die kleding, met felle prints en kleuren, ook alweer (merk)? Ik kan het topic, niet meer vinden dat, daar over ging [SC]-topic.
Schijnbaar is het ook bij V&D te koop, als dat wat zegt
Hysterischquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga bankhangen en Bert Visscher kijken
Oh echt? Is dat nu alweer?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:51 schreef pinquit het volgende:
bijna nieuwe boobiesdan lekker desigual shoppen
![]()
![]()
spannend pinq!! Woensdag toch??quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh echt? Is dat nu alweer?Ik hoop dat je zo enorm tevreden wordt!!!
Bedankt voor het vragenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:46 schreef snoopy het volgende:
Ik huppel alweer rond zonder krukken. De boel is alleen nog steeds blauw en gevoelig etc. Maar dat gaat wel over
En je jeuk? Jeukt het nog?![]()
Wij waren vandaag naar het bakkerijmuseum in Medemblik. Erg leuk voor Jut en Jul! Ze mochten helpen met speculaasjes bakken en aan het einde mochten ze die ook nog versieren![]()
En je kon zien hoe chocoladetruffels werden gemaakt![]()
Die is schattig! Maar je krijgt toch een jongetje, Rocka?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Och en deze... van die kippesoeplink van KP:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:40 schreef cattie het volgende:
Oke, ga lekker samen met Kobus slapen. Dat is zo knus! En als je dan wakker wordt en op zij kijkt, zie je je schatje. Of je wordt wakker omdat iemand met haar babyhandje in je gezicht slaat.
Gelukkig was het schrikken snel over, ik hoop die jeuk ook!quote:
ze zijn vast aan het oefenen voor je 22e verjaardagquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG tis weer vuurwerk hiernaast
Jouw man is ook gaafquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG Rock..je klinkt als mijn man! Die ziet paella als spaanse nasi
ze zijn te vroegquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze zijn vast aan het oefenen voor je 22e verjaardag
Nee maar met appelmoes, knoflooksaus en/of slasaus weet ik alles op smaak te krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ze zijn te vroeg
Rocka, eet jij scones ook met satésaus? En kofta met chilisaus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |