Geef even de uitleg erbij waarom ik een bol varkentje zou zijnquote:
Nederland - Japan, SBS6 jwzquote:
Nou?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef even de uitleg erbij waarom ik een bol varkentje zou zijn
Care k had een paar pilsjes op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stond ook in t boek van maatschappijleerquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:25 schreef Otis. het volgende:
Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Geef eens antwoord op m'n vraag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
DRIE - NULNULNULNULNULNUUUUUUUUUUUUUL
Geen zin anquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op m'n vraag.
Ok, brillie.quote:
Als het je vriendin wordt ervoor zorgen dat ze niet op FOK komt hequote:
hehequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ok, brillie.
[..]
Als het je vriendin wordt ervoor zorgen dat ze niet op FOK komt heOf is MarkM er niet meer?
NGquote:
Dan ben je volgens mij de enigequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind japsnars trouwens wel een van de betere, zo niet beste, newbies. Congrats.
jordeeehquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
NG
[..]
Dan ben je volgens mij de enige
hahaha, dat is zuur, heel zuurquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn flush queen high werd gebeat door flush king high
Awesomequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
http://www.worth1000.com/contest.asp?contest_id=23840&display=photoshop&page=5000#entries
Die gasten hebben Photoshop-talent.
Roep je me als hij stijf is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
Zo, koffie!![]()
Heb net lekker burgerlijk een aardbeienkwark taart gemaakt die nu staat te stijven..![]()
Dat klinkt wel ranzig by the way
Whehehe, zal ik doen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Roep je me als hij stijf is?
Dan wil ik hem wel graag even in mijn mond nemen en slikken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehehe, zal ik doen.![]()
Wil je hem dan komen proeven?
Vooral ook omdat er maar drie harten op tafel lagen en hij er dus ook twee in zijn handen moest hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, dat is zuur, heel zuur
Zonder te kauwen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan wil ik hem wel graag even in mijn mond nemen en slikken.
Ik wacht op jequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
WHEHEHEHEEHH ZONDER DAT JULLIE HET DOOR HEBBEN PRATEN JULLIE NU BEST SEKSUEEL BWAWHHAHAHhahahaaAA OMFGZ!quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WHEHEHEHEEHH ZONDER DAT JULLIE HET DOOR HEBBEN PRATEN JULLIE NU BEST SEKSUEEL BWAWHHAHAHhahahaaAA OMFGZ!
Ricko je userpic doet het niet bij mijquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WHEHEHEHEEHH ZONDER DAT JULLIE HET DOOR HEBBEN PRATEN JULLIE NU BEST SEKSUEEL BWAWHHAHAHhahahaaAA OMFGZ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |