hahaha, dat is zuur, heel zuurquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn flush queen high werd gebeat door flush king high
Awesomequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
http://www.worth1000.com/contest.asp?contest_id=23840&display=photoshop&page=5000#entries
Die gasten hebben Photoshop-talent.
Roep je me als hij stijf is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
Zo, koffie!![]()
Heb net lekker burgerlijk een aardbeienkwark taart gemaakt die nu staat te stijven..![]()
Dat klinkt wel ranzig by the way
Whehehe, zal ik doen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Roep je me als hij stijf is?
Dan wil ik hem wel graag even in mijn mond nemen en slikken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehehe, zal ik doen.![]()
Wil je hem dan komen proeven?
Vooral ook omdat er maar drie harten op tafel lagen en hij er dus ook twee in zijn handen moest hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, dat is zuur, heel zuur
Zonder te kauwen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan wil ik hem wel graag even in mijn mond nemen en slikken.
Ik wacht op jequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
WHEHEHEHEEHH ZONDER DAT JULLIE HET DOOR HEBBEN PRATEN JULLIE NU BEST SEKSUEEL BWAWHHAHAHhahahaaAA OMFGZ!quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WHEHEHEHEEHH ZONDER DAT JULLIE HET DOOR HEBBEN PRATEN JULLIE NU BEST SEKSUEEL BWAWHHAHAHhahahaaAA OMFGZ!
Ricko je userpic doet het niet bij mijquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WHEHEHEHEEHH ZONDER DAT JULLIE HET DOOR HEBBEN PRATEN JULLIE NU BEST SEKSUEEL BWAWHHAHAHhahahaaAA OMFGZ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |