NEEEEE, pistool mag geen mod worden!quote:
pistoliaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef ImTheBase het volgende:
Uniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiteeedd staaateeesss of
Watch thisquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef livalo het volgende:
[..]
NEEEEE, pistool mag geen mod worden!
Eurasiaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef ImTheBase het volgende:
Uniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiteeedd staaateeesss of
Jijquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie maakt er even een pistool ui voor mijin het marineblauw
nijn tot zo!quote:
Nee, m'n jong, ik bien keen melker...quote:
Doei, schat!quote:
dan bunt d`r geen koei`n...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, m'n jong, ik bien keen melker...
HAHA IK BEN ER NOGquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef ImTheBase het volgende:
MODLOOS TOPIC
yeahquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef ImTheBase het volgende:
MODLOOS TOPIC
WE MAKEN ER EEN MONARCHIE VAN, SNEL!quote:
kans keil...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef babybel het volgende:
[..]
yeah![]()
jedoch zit hij over 5 minuten naast me
Get gone king kone...quote:
en moet ik nog voedsel regelen voor de kutmod ookquote:
Lieke for queen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:13 schreef livalo het volgende:
[..]
WE MAKEN ER EEN MONARCHIE VAN, SNEL!
Hoi DD, ik ben DD aangenaam!quote:
Whehe, doet ie goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef babybel het volgende:
[..]
en moet ik nog voedsel regelen voor de kutmod ook
Hyman for king!quote:
In je natte doos.quote:
Ik voor king kong!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Whehe, doet ie goed
[..]
Hyman for king!
Die grap heeft u al gemaakt koninklijke hoogheid.quote:
quote:
Maar dat is geen grapquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die grap heeft u al gemaakt koninklijke hoogheid.
Dus nietquote:
In goffert toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:18 schreef ImTheBase het volgende:
Komen er hier nog menschen naar Coldplay volgende week?
Zoals u wilt DD. Wilt u aub nu uw wetten opstellen?quote:
Ik wil 'n prinsesje zijn!quote:
Hé, dat klopt!quote:
Hier liggen ook kaartjes in huisquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
yesgaat echt de beste avond ooit worden, ik heb me nog nooit zo verheugd op een concert
1. Altijd tietenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zoals u wilt DD. Wilt u aub nu uw wetten opstellen?
Tussen de emooo'squote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef ImTheBase het volgende:
En dan gelijk daarna Appelpopen daarna feesten
quote:
Zijn vast weer free hugs, gewoon een leuk meisje uitzoeken en huggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tussen de emooo'sKyteman is wel vet though. Ze waren geweldig op Lowlands
Ik ben er ook met vriendinnen, om het emogehalte omlaag te werken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tussen de emooo'sKyteman is wel vet though. Ze waren geweldig op Lowlands
En ik je prins.quote:
Maar ik heb geen tieten en geen fristiquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1. Altijd tieten
2. Altijd Fristi
3. Altijd ... [insert vredig woord]
Nee,quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tieten en geen fristi
Heb ik ook extra rechten als naamgenoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik doe niet aan prinsen, prinsen zijn overrated. Kikkers FTW!quote:
Maak foto's en noteer tel-nummers voor mequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zijn vast weer free hugs, gewoon een leuk meisje uitzoeken en huggen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan prinsen, prinsen zijn overrated. Kikkers FTW!
Luie zak, kom zelf maar leuke meisjes uitzoekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maak foto's en noteer tel-nummers voor me
Mijn zus heeft als Kikker nog voorgelezen in de biebquote:
Kermit de kikker is 't leukst.quote:
D'r lopen er genoeg rond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Luie zak, kom zelf maar leuke meisjes uitzoeken
Nee.quote:
print mn profielfoto van hyves heel groot uit en loop ermee rond op je hoofd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Luie zak, kom zelf maar leuke meisjes uitzoeken
Zeg zeg, pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef dirkjo het volgende:
Free-hugs van vrienden is niet cool, daar heb ik een vaste voor![]()
Ik zou ook gaan, maar ik moet werkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef Jotcha het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar appelpop ga.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
print mn profielfoto van hyves heel groot uit en loop ermee rond op je hoofd.
bvb dank.
Dan ga je toch niet werken, als ze je ontslaan zijn er altijd nog wel andere schoonmaakbedrijven/-baantjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan, maar ik moet werken
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dus jij wilt nu foto's van mijn knuffelvriendin?
quote:
Tenzij het cute emo's zijn, kun je ze gelijk om hun naam en nummer vragenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef dirkjo het volgende:
In nijmegen met 4daagse feesten lopen Emo's rond met bordjes waarop staat: ''free hugs'', en dat is ieuw
Min of meer...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dus jij wilt nu foto's van mijn knuffelvriendin?
Hyves profielfoto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hea, mijn ontwerp.quote:
Hoi BB.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hyves profielfoto:Streepjes for sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hyves profielfoto:Bullshit ;p Maar desondanks toch maar even msnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Wat bullshit? En nee die ga ik je niet gevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bullshit ;p Maar desondanks toch maar even msn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef dirkjo het volgende:
Kijk eens hoe goed ik ben met paintEven pimpen met wat voor 'n mooi lichaam je vriendin heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef dirkjo het volgende:
Kijk eens hoe goed ik ben met paintJa wat is er nu met dat wijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet. Is niks op tvquote:
Een groter compliment is er niet lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Even pimpen met wat voor 'n mooi lichaam je vriendin heeft.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een groter compliment is er niet lijkt me
I could get her.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dankjequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Even pimpen met wat voor 'n mooi lichaam je vriendin heeft.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval wie het is als ze gestalkt wordquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Altijd handig met zo'n fotolinkje van hyves.
Oftewel, je vind d'r niet leuk maar geilt wel op d'r?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dankjemaar we hebben niks vast, belemmert zo
Niet meer, 1 week geleden nog welquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef ImTheBase het volgende:
Het is echter niet haar profielfoto.
Gast, veel te jong voor mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval wie het is als ze gestalkt word
nee, oftewel we ''knuffelen'' wel maar hebben niksquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Oftewel, je vind d'r niet leuk maar geilt wel op d'r?
Je had toch 'n pedopas? I don't see the problem!quote:
Ik heb haar nu op msnquote:
Neen, andere dames hebben mijn interesse al.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Je had toch 'n pedopas? I don't see the problem!
Oké, duidelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
nee, oftewel we ''knuffelen'' wel maar hebben niks
Iedereen zou d'r geven, je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef ImTheBase het volgende:
Ok ok ok... ik breek.. ik zou d'r geven.
Sharon is emo. En jong. En.. Sharonachtig.quote:
Met je laptoppie?quote:
hyves is zo beetje niet beschermbaar, je vind hem altijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Mr.DD het volgende:
Mijn hyve is ook al ontdekt door Fokkers, hoe goed je het ook beschermt
Sharon was een vroeger chickie van Maik. Beetje 'n apart geval. En ze hadden telkens ruzie.quote:
MAAR NU BEN IK ZO ORDINARY ~!OMFGGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Iedereen zou d'r geven, je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
hyves is zo beetje niet beschermbaar, je vind hem altijd
Whahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Sharon was een vroeger chickie van Maik. Beetje 'n apart geval. En ze hadden telkens ruzie.
Sharon is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. En jong, op 't randje van x/2+7, dus kan net. En ze is lief. En en, ze is niet meer emo. D'r emo/rock-periode was overigens wel ganz geilquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Sharon is emo. En jong. En.. Sharonachtig.
Gast, je msn staat in je profiel. Groentjequote:
Agossie, en ik maar altijd denken dat die al dicht was.. kut hyvesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Mr.DD het volgende:
aaaah. Jammer. Het begon net leuk te worden
Hyves?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sharon is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. En jong, op 't randje van x/2+7, dus kan net. En ze is lief. En en, ze is niet meer emo. D'r emo/rock-periode was overigens wel ganz geildamn
En het mooie was, na 20x ruzie hebben, steeds weer samen komen en samen in slaap vallen enzoquote:
Dump eens hier dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef ImTheBase het volgende:
Het is echter niet haar profielfoto.
so wat wil je er nu mee gaan doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gast, je msn staat in je profiel. Groentje
Boeiend man :'] Mijn profiel is 99% open. Ze lezen maar lekker mee, I don't care.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Agossie, en ik maar altijd denken dat die al dicht was.. kut hyves
Of picsquote:
Haha, maar ik heb nooit ruziequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En het mooie was, na 20x ruzie hebben, steeds weer samen komen en samen in slaap vallen enzomooie dagen van mijn nog lopende jeugd.
Nouhou.... Pics zonder zonnebril?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Iedereen zou d'r geven, je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Nee, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dump eens hier dan.
Oja en iedereen mag proberen de mijne te vinden.
Oh shit, mijn buurmeisjequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Sharon was een vroeger chickie van Maik. Beetje 'n apart geval. En ze hadden telkens ruzie.
Mij maakt et aan de ene kant geen ruk uit, en aan de andere kant wel... maar nu vraag ik me tog af hoe je vanuit een hyves foto met allemaal cijfertjes de hyves kan achterhalenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Boeiend man :'] Mijn profiel is 99% open. Ze lezen maar lekker mee, I don't care.
Die heb ik zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dump eens hier dan.
Oja en iedereen mag proberen de mijne te vinden.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar oké.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sharon is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. En jong, op 't randje van x/2+7, dus kan net. En ze is lief. En en, ze is niet meer emo. D'r emo/rock-periode was overigens wel ganz geildamn
Dat ik je hyve dus gewoon kan vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
so wat wil je er nu mee gaan doen?Ik krijg al zo'n 20 mails spam per dag
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef ImTheBase het volgende:
De avonden dat een dame met een rokje en hakken naar je kwam om 12 uur 's avonds
Jij hebt mijn achternaam dus mag niet meedoen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet aan beginnen.
Jij bent een meisje, dat telt niet mee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar oké.
Maar dat is te veel werkquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat ik je hyve dus gewoon kan vinden![]()
Een beetje speurder heeft mij ook zo gevonden. Want waar zou DD nou een afkorting van zijn? (voornaam)
En waar ben ik heen geweest 21 22 23 Augustus?
En hoe oud ben ik?
En oìla, you've found me.
Voeg me dan toe eikel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij hebt mijn achternaam dus mag niet meedoen.
Ja ik die van jou ook dus...
Omdat ?quote:
Ik zou d'r niet geven. Ze woonde overigens 12 jaar naast me. Ofja. Toen ik 12 was ben ik verhuisd, geen idee hoe oud ze is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar oké.
quote:
Dat ik 'n meisje ben wil niet zeggen dat ik daardoor niet weet of een ander meisje knap en aardig is of niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, dat telt niet mee.
IK IK IKquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil een jongen om te knuffelen, iemand die zich aanbiedt?
Dit meen je niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Jotcha het volgende:
Kloepoek halen.
Nou ik was eerst dus spreekt voor zich.quote:
Dat is zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat ik 'n meisje ben wil niet zeggen dat ik daardoor niet weet of een ander meisje knap en aardig is of niet.
Oké dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nou ik was eerst dus spreekt voor zich.
Maar je knuffelt maar een andere keer ofzo, ik moet gaan want mn vader wil sjetten
Allemaal, stuk voor stukquote:
HOMO!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is zo.
Trouwens wel stom dat als een jongen dat hier zegt hij waarschijnlijk 100x "HOMO!!" over zich heen krijgt
Grapje vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké dan.
Nijn, what's with the gun?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nou ik was eerst dus spreekt voor zich.
Maar je knuffelt maar een andere keer ofzo, ik moet gaan want mn vader wil sjetten
Als je het lief vraagt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil een jongen om te knuffelen, iemand die zich aanbiedt?
jij weet niet hoe de 'ik-zou-haar-doen'-drempel is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat ik 'n meisje ben wil niet zeggen dat ik daardoor niet weet of een ander meisje knap en aardig is of niet.
Kusjequote:
Wauw, er komen wel erg veel mensjes naar nijmegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ga woensdag naar Coldplay!
Michel heeft een fotokaart gefixed.![]()
![]()
Whehe ik kan niet ontkennen dat ik iets soortgelijks dacht, meer zo van 'kontlikker'.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is zo.
Trouwens wel stom dat als een jongen dat hier zegt hij waarschijnlijk 100x "HOMO!!" over zich heen krijgt
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wauw, er komen wel erg veel mensjes naar nijmegen
Blijkbaar is die voor Lieke dus hoger en neuk jij lelijke sletjes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
jij weet niet hoe de 'ik-zou-haar-doen'-drempel is.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Bij jou? Zolang het vrouwelijk en 14+ is dan is 't goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zou haar geven :'0quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Liekequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Bij jou? Zolang het vrouwelijk en 14+ is dan is 't goed.
Coldplay is ook zo onbekend he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
:$ (L)quote:
Ik ga de donderdag. En ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef nijnja het volgende:
Noortje, mag ik je heel lief knuffelen? Ik kom uit Deventer
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Blijkbaar is die voor Lieke dus hoger en neuk jij lelijke sletjes.Jij bent echt een banale kontlikker he, serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles wat er tegen een meisje negatief wordt gezegd hier is gelijk OMFG KILL IT WITH FIREEEE
Het is wel kut, dus wel raar ja...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Coldplay is ook zo onbekend he.
Het is echt vreemd.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Coldplay is ook zo onbekend he.
Het is echt vreemd.
Wanneerquote:
Dat verteld burnaboy netquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil godverdomme ook naar Coldplay. Waarom was het zo duur?
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jij bent echt een banale kontlikker he, serieusalles wat er tegen een meisje negatief wordt gezegd hier is gelijk OMFG KILL IT WITH FIREEEE
Fout. Een combinatie van lekker + de x/2+7 regel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Bij jou? Zolang het vrouwelijk en 14+ is dan is 't goed.
Volgende keer is dat mijn huwelijkscadeau voor jou :$quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is wel kut, dus wel raar ja...
Het schijnt /2 +5 te zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Fout. Een combinatie van lekker + de x/2+7 regel.
Lekker is echter niet als een feit te omschrijven.
Bovendien is iemand 'doen' niet hetzelfde als iets met haar willen, want daarbij ben ik aardig kieskeurig.
Verteltquote:
Je hebt je gewone UI weer terugquote:
Dude er zijn nog kaartjes te koop gewoon hequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Noortje. het volgende:
Ik ging niet omdat het zo duur was.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben geen manquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
NU! Ik heb het koud en behoefte aan een man.
En Maik, ik dacht dat je niet meer ging FOK!ken?
Coldplay live is echt très cool.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Blaxje het volgende:
ColdplayHet valt me mee dat de hele zaal elk concert weer wakker blijft
Goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
...Hihi maar hoe is het met iedereen
?
Ik dacht hetzelfde over jouquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
NU! Ik heb het koud en behoefte aan een man.
En Maik, ik dacht dat je niet meer ging FOK!ken?
Nu ken je me weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Je hebt je gewone UI weer terug.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Ben je groter dan ik?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben geen manIk ben een jongetje
Waarom? Omdat je het hele concert loopt te spacen op een overweldigend gevoel, bijna orgasmisch, zo goed is coldplayquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Blaxje het volgende:
Jij bent wel een man. Een rare vogel, maar wel een man.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben geen manIk ben een jongetje
+5 met een pedopas was 't toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Fout. Een combinatie van lekker + de x/2+7 regel.
Lekker is echter niet als een feit te omschrijven.
Bovendien is iemand 'doen' niet hetzelfde als iets met haar willen, want daarbij ben ik aardig kieskeurig.
Ik weet niet wat voor orgasmes jij hebt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je het hele concert loopt te spacen op een overweldigend gevoel, bijna orgasmisch, zo goed is coldplay![]()
Maar 'wahey', ik loop fftjes deze avond te ouwehoeren idd. Hoe is het met de permban van relmof?quote:
Je haat mequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Je hebt je gewone UI weer terug.
IK WIST HEt IK WIST HETquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor orgasmes jij hebt?
Zoals ik al zei is z'n drempel laag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor orgasmes jij hebt?
Daarom hebben we de superpedopas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef livalo het volgende:
[..]
+5 met een pedopas was 't toch?
En lekker is een mening, maar er zijn nou eenmaal mensen die door zo goed als iedereen als knap worden beschouwd. En door zo goed als iedereen als lelijk worden gezien.
Geen idee, niks terug gekregen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar 'wahey', ik loop fftjes deze avond te ouwehoeren idd. Hoe is het met de permban van relmof?
Inkoppers moeten soms gemaakt worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
IK WIST HEt IK WIST HETdie reactie zou ik krijgen
Mooiquote:
1.92quote:
Zeg eens iets nieuws. Dit is zooooooooo oldschool algemeen bekend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef livalo het volgende:
[..]
+5 met een pedopas was 't toch?
En lekker is een mening, maar er zijn nou eenmaal mensen die door zo goed als iedereen als knap worden beschouwd. En door zo goed als iedereen als lelijk worden gezien.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is z'n drempel laag.
Dan ben ik dus een vogel, een konijn, maar geen manquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij bent wel een man. Een rare vogel, maar wel een man.
Als jij ze maakt ben ik een gelukkig mens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee, niks terug gekregen.
[..]
Inkoppers moeten soms gemaakt worden.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je haat me_!
Btw, léon, doe eens nijnja sturen
Nee. Jat hem maar. Mike heeft hem wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je haat me_!
Btw, léon, doe eens nijnja sturen
Oh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als jij ze maakt ben ik een gelukkig mens.
Wel okequote:
Echt he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
Regeltjes voor leeftijdsverschillen.
Inderdaad, hoe ik ze ook toepas, Romy is en blijft te jongquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:10 schreef Noortje. het volgende:
Regeltjes voor leeftijdsverschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |