Waarom? Omdat je het hele concert loopt te spacen op een overweldigend gevoel, bijna orgasmisch, zo goed is coldplayquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Blaxje het volgende:
ColdplayHet valt me mee dat de hele zaal elk concert weer wakker blijft
Jij bent wel een man. Een rare vogel, maar wel een man.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben geen manIk ben een jongetje
+5 met een pedopas was 't toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Fout. Een combinatie van lekker + de x/2+7 regel.
Lekker is echter niet als een feit te omschrijven.
Bovendien is iemand 'doen' niet hetzelfde als iets met haar willen, want daarbij ben ik aardig kieskeurig.
Ik weet niet wat voor orgasmes jij hebt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je het hele concert loopt te spacen op een overweldigend gevoel, bijna orgasmisch, zo goed is coldplay![]()
Maar 'wahey', ik loop fftjes deze avond te ouwehoeren idd. Hoe is het met de permban van relmof?quote:
Je haat mequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Je hebt je gewone UI weer terug.
IK WIST HEt IK WIST HETquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor orgasmes jij hebt?
Zoals ik al zei is z'n drempel laag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor orgasmes jij hebt?
Daarom hebben we de superpedopas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef livalo het volgende:
[..]
+5 met een pedopas was 't toch?
En lekker is een mening, maar er zijn nou eenmaal mensen die door zo goed als iedereen als knap worden beschouwd. En door zo goed als iedereen als lelijk worden gezien.
Geen idee, niks terug gekregen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar 'wahey', ik loop fftjes deze avond te ouwehoeren idd. Hoe is het met de permban van relmof?
Inkoppers moeten soms gemaakt worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
IK WIST HEt IK WIST HETdie reactie zou ik krijgen
Mooiquote:
1.92quote:
Zeg eens iets nieuws. Dit is zooooooooo oldschool algemeen bekend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef livalo het volgende:
[..]
+5 met een pedopas was 't toch?
En lekker is een mening, maar er zijn nou eenmaal mensen die door zo goed als iedereen als knap worden beschouwd. En door zo goed als iedereen als lelijk worden gezien.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is z'n drempel laag.
Dan ben ik dus een vogel, een konijn, maar geen manquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij bent wel een man. Een rare vogel, maar wel een man.
Als jij ze maakt ben ik een gelukkig mens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee, niks terug gekregen.
[..]
Inkoppers moeten soms gemaakt worden.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je haat me_!
Btw, léon, doe eens nijnja sturen
Nee. Jat hem maar. Mike heeft hem wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je haat me_!
Btw, léon, doe eens nijnja sturen
Oh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als jij ze maakt ben ik een gelukkig mens.
Wel okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |