jij weet niet hoe de 'ik-zou-haar-doen'-drempel is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat ik 'n meisje ben wil niet zeggen dat ik daardoor niet weet of een ander meisje knap en aardig is of niet.
Kusjequote:
Wauw, er komen wel erg veel mensjes naar nijmegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ga woensdag naar Coldplay!
Michel heeft een fotokaart gefixed.![]()
![]()
Whehe ik kan niet ontkennen dat ik iets soortgelijks dacht, meer zo van 'kontlikker'.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is zo.
Trouwens wel stom dat als een jongen dat hier zegt hij waarschijnlijk 100x "HOMO!!" over zich heen krijgt
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wauw, er komen wel erg veel mensjes naar nijmegen
Blijkbaar is die voor Lieke dus hoger en neuk jij lelijke sletjes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
jij weet niet hoe de 'ik-zou-haar-doen'-drempel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Bij jou? Zolang het vrouwelijk en 14+ is dan is 't goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zou haar geven :'0quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Liekequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Bij jou? Zolang het vrouwelijk en 14+ is dan is 't goed.
Coldplay is ook zo onbekend he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
:$ (L)quote:
Ik ga de donderdag. En ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef nijnja het volgende:
Noortje, mag ik je heel lief knuffelen? Ik kom uit Deventer
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Blijkbaar is die voor Lieke dus hoger en neuk jij lelijke sletjes.Jij bent echt een banale kontlikker he, serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles wat er tegen een meisje negatief wordt gezegd hier is gelijk OMFG KILL IT WITH FIREEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |