Dat is net hetzelfde als tussen Saddam en Mugabe kiezen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Maar qua geloofwaardigheid tussen een schreeuwblog en een IVW-bericht kiezen? Mwoa...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me lastig, want het is beide kut met peren
Leggen jullie ook even uit waar dat wantrouwen jegens IVW op gestoeld is?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is net hetzelfde als tussen Saddam en Mugabe kiezen.
ze zijn beiden niet objectiefquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Leggen jullie ook even uit waar dat wantrouwen jegens IVW op gestoeld is?
Die pipo helemaal flippen natuurlijk. "VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Laatst stond ik op Almere Buiten, moest ik naar Bilthoven en werd ik door zo'n pipo ook gewoon de trein richting Weesp in gebonjourd, terwijl er vijf minuten later een stopper kwam die me naar Overvecht zou kunnen brengen. Gelukkig was ik eigenwijs, checkte ik het nog even en kon ik op Almere Centrum de goede trein nog pakken. Maar toch.
En dat ik dat op jouw blauwe ogen aanneemquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zijn beiden niet objectief
Ik heb mijn kleur in ieder geval meequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ik dat op jouw blauwe ogen aanneem
En zonder krantje had die conducteur die passagiere gespaard zeker?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Om mezelf maar even te quoten:
"Voeten op de bank is ook mét krantje niet toegestaan mevrouw!" Sinds wanneer dát?! @ NS to the B
Dikke FAIL!quote:en
Luister nooit naar ns-personeel. Gelukkig weet patatmetfriet het beter. Iemand met de sneltrein van 40 naar den haag hs willen sturen terwijl er om 29 een intercity gaat, falers! @ Ams
Krijgen de conducteurs wel een jaarlijkse APK?quote:Ergernissen alom de laatste dagen, ik weet niet waar de die conducteurs vandaan trekken heden ten dage, maar het is kwalitatief nul.
Laatst stond ik op Almere Buiten, moest ik naar Bilthoven en werd ik door zo'n pipo ook gewoon de trein richting Weesp in gebonjourd, terwijl er vijf minuten later een stopper kwam die me naar Overvecht zou kunnen brengen. Gelukkig was ik eigenwijs, checkte ik het nog even en kon ik op Almere Centrum de goede trein nog pakken. Maar toch.
Barneveld Noord. Verkeerde topic trouwensquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef KapiteinT het volgende:
Tijd voor een raadsel als TVP...
[ afbeelding ]
Op welk station ben ik beland tijdens de beruchte Koninginnedag?
Je bedoelt de stoptreinen? Sinds 14 juni dacht ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Christiaan het volgende:
Sinds wanneer is in Tilburg alles zo omgegooid qua treinen? Andere routes en zo
En op welk station bevond ik me op EXACT hetzelfde moment?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef KapiteinT het volgende:
Tijd voor een raadsel als TVP...
[ afbeelding ]
Op welk station ben ik beland tijdens de beruchte Koninginnedag?
En de IC die niet meer naar Zwolle maar Arnhemquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je bedoelt de stoptreinen? Sinds 14 juni dacht ik
Hint: Ook iedereen in mijn trein had het over de aanslagquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:49 schreef KapiteinT het volgende:
Was wel bijzonder om te zienhoren dat IEDEREEN in de trein van Amersfoort naar Amsterdam het over de aanslag had.
Haha, inderdaad precies op dezelfde minuut genomen. Helaas ben ik niet goed in buitenlandse stations, dus ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En op welk station bevond ik me op EXACT hetzelfde moment?![]()
[ afbeelding ]
Ik was onderweg met de NVBS-Koninginnedagrit door Wallonië. Hier staat de trein stil in Spontin aan de Chemin de fer du Bocqquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:53 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Haha, inderdaad precies op dezelfde minuut genomen. Helaas ben ik niet goed in buitenlandse stations, dus ik heb geen flauw idee.
IC Zwolle-Roosendaal via Arnhem-Den Bosch-Tilburg rijdt nog gewoon, hoewel er in de vakantie drie weken lang werkzaamheden zijn geweest waardoor ie tot Oss of Nijmegen reed. De IC Venlo-Den Haag is ook niks anders aan voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En de IC die niet meer naar Zwolle maar Arnhem
gaat, en de een IC naar Venlo.
Den Haag HS (ook station waar de sneltrein via H-A stopt). Waarom die site te lui is om de juiste, actuele, foto erbij te regelen? Geen idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat staat er op die CTA, behalve Eindhoven? Ik meen ook Heemstede-Aerdenhout te zien staan op de bovenste regel... Dit lijkt toch meer dan sterk op station Haarlem? Of weet iemand beter?
klopt niet want als die IC door een rood sein gereden zou zijn zou automatisch heb blok bezet gemeld worden en het sein voor de HST wegvallen aangezien op ATB-EG zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:35 schreef dennistd het volgende:
Reizigers: bijna treinbotsing HSL
Wazig verhaal...
Nee hoor, want de IC zat op een parallelspoor, is door de flankbeveiliging helemaal niet in de rijweg van de HST gekomen, en dus is het sein voor de HST ook niet afgevallen. Sim-pel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:44 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
klopt niet want als die IC door een rood sein gereden zou zijn zou automatisch heb blok bezet gemeld worden en het sein voor de HST wegvallen aangezien op ATB-EG zitten
Dan kan er nooit een HST voor de ic hebben gezetenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee hoor, want de IC zat op een parallelspoor, is door de flankbeveiliging helemaal niet in de rijweg van de HST gekomen, en dus is het sein voor de HST ook niet afgevallen. Sim-pel.
OMG Nederlanders die in het Engels gaan bloggen..het moet geen rage gaan worden, op Twitter zie ik het ook al. Tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef James1988 het volgende:
Zug met je mooie platenWelcome back
Het verhaaltje op http://funtestic.blogspot.com/ lijkt me trouwens een redelijk waarschijnlijke verklaring. Waarschijnlijker dan die Telegraaf-bagger.
WB!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou ik ga het maar weer eens proberen hier.
Loopt dat andere topic nog na deel 4? Kon/ kan het nergens vinden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Barneveld Noord. Verkeerde topic trouwens
Die zelfmoordenaars beginnen met de dag egoïstischer en idioter te worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:45 schreef knars het volgende:
Die geschrapte IC, was dat die van 17:00? Want dat had te maken met VIRM knuffelaar bij Amsterdam Centraal.
Naar mijn beleveing zijn er net zo veel treinen uitgevallen of vertraagd geweest in deze week op Amstel als in een gewone week. Ik vind het wel best, die 2 IC's extra.
Dan houd ik dit verhaal maar aan, heel simpel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee hoor, want de IC zat op een parallelspoor, is door de flankbeveiliging helemaal niet in de rijweg van de HST gekomen, en dus is het sein voor de HST ook niet afgevallen. Sim-pel.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Loopt dat andere topic nog na deel 4? Kon/ kan het nergens vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zug leuk dat je weer terug bent, al heb ik niks gemist van de platen ieder geval want ik keek gewoon af en toe op je website.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef James1988 het volgende:
Zug met je mooie platenWelcome back
quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:25 schreef Socios het volgende:
[..]
WB!Dat er maar veel mooie foto´s mogen volgen.
Dank allen. Ja ik heb meer :-)quote:
Puur tijdgebrek.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het is de Dag van het Verloren Schaap zie ikwelcome back dudes
Kom je niet ver mee in Parijs en omgeving..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: BNDeStemquote:Voor de tweede opeenvolgende dag zijn treinreizigers tussen Roosendaal-Dordrecht slachtoffer geworden van koperdieven.
Vrijdagmorgen werd het treinverkeer op het traject opnieuw ernstig gestoord doordat onbekenden, net als donderdag, koperdraad langs het spoor hadden gestolen. Seinen en wissels werkten hierdoor niet. Reizigers in de ochtendspits liepen, ook net als donderdag, flinke vertraging op. Volgens ProRail was de schade snel hersteld en reden de treinen in de loop van de ochtend weer normaal.
Donderdag werd het koper gestolen bij het station Oudenbosch. Vrijdag was het station bij Zevenbergen aan de beurt. "Rond half vijf 's ochtends hebben we in de buurt van het station enkele rollen koperdraad aangetroffen. We hebben geen verdachten meer gevonden", zegt politiewoordvoerder André van den Hul.
NS en ProRail proberen al jaren een oplossing te vinden voor de koperdiefstal langs het spoor. ProRail-woordvoerder Henk Wind noemt het 'niet acceptabel dat reizigers worden gedupeerd door onverlaten'. "Het kost ons ook een boel geld: het gaat elke keer om duizenden euro's." Er wordt inmiddels wel extra gesurveilleerd rond het spoor, maar met 6500 kilometer rails in Nederland is dat haast onbegonnen werk. De dieven zijn geïntresseerd in het koper omdat de koperprijs hoog is. ProRail studeert op een alternatief materiaal voor haar leidingen.
De NS kan ook de tyfus krijgen voor de manier waarop ze hiermee omgingen. De IC Vlissingen-Amsterdam reed gewoon helemaal niet meer, evenals de Beneluxtrein, terwijl je die toch makkelijk van en naar Roosendaal kan laten rijden.. Reizigers werden geadviseerd om via Breda te reizen, maar een extra trein die kant op laten gaan was wederom teveel moeite zodat men weer lekker mocht staan in die altijd te korte ICRm stamquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:29 schreef greavy het volgende:
Koperdieven leggen treinen weer stil
[..]
Bron: BNDeStem
Gaat lekker zeg.. Blijf eens met je klauwen van andermans spullen af..
Ze zouden gelijk de vingers af moeten hakken bij deze mensen
Jah, dat is ook zo.. Had de NS beter moeten regelenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De NS kan ook de tyfus krijgen voor de manier waarop ze hiermee omgingen. De IC Vlissingen-Amsterdam reed gewoon helemaal niet meer, evenals de Beneluxtrein, terwijl je die toch makkelijk van en naar Roosendaal kan laten rijden.. Reizigers werden geadviseerd om via Breda te reizen, maar een extra trein die kant op laten gaan was wederom teveel moeite zodat men weer lekker mocht staan in die altijd te korte ICRm stam
Dat wordt voor mij ook gissen.quote:Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef James1988 het volgende:
Wat vertrekt er om 1.22 vanaf spoor 5 te Breda, waar je volgens de CTA niet mag instappen? Kom daar net aan maar heb geen zin om te wachten om te kijken :p
Meer op http://www.nu.nl/algemeen(...)cieel-van-start.htmlquote:De klanten van NS Hispeed kunnen vanaf maandag gebruikmaken van de snelle treinverbinding, waardoor zij in minder dan drie kwartier van de hoofdstad naar de Maasstad reizen.
NS verwacht dat in de spits vooral forenzen gebruik zullen maken van de snellere, maar duurdere verbinding.
Michiel van Roozendaal, directeur van NS Hispeed, voorziet dat de nieuwe verbinding de verhoudingen tussen de twee grote steden zal veranderen.
''Er zal veel meer verkeer tussen die steden komen'', voorspelde hij vorige maand. Een kaartje kost na een aanloopfase van een paar weken in de spits 7 euro meer tussen Amsterdam en Rotterdam. NS Hispeed verwacht dat reizigers dat wel over hebben voor de tijdwinst.
Nu is het wachten wanneer de lijn weer sluit omdat niemand zoveel geld wil betalen voor een paar minuten tijdwinst.quote:Op zondag 6 september 2009 10:37 schreef De_Hertog het volgende:
Hogesnelheidstrein officieel van start
[..]
Meer op http://www.nu.nl/algemeen(...)cieel-van-start.html
NS Hispeed kan beter de tarieven (iets) verlagen.quote:Op zondag 6 september 2009 10:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nu is het wachten wanneer de lijn weer sluit omdat niemand zoveel geld wil betalen voor een paar minuten tijdwinst.
Naar mijn weten doen ze dit nu al een paar maandenquote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef Fixers het volgende:
Koperdieven mogen van mij allemaal een in gebruik zijnde hoogspanningsleiding doorknippen.![]()
BTW, zijn de conducteurs aan het wennen aan controle van ov-chips? Afgelopen twee dagen twee keer gecontroleerd, waar beide keren mijn voordeelurenkaart-chip werd gescanned. Voorheen keken ze nauwelijks naar die kaart, of was het al goed als ze slechts een randje ervan zagen zitten in mijn portemonnee.
OMG inbreuk op mijn privacy, de ns houdt bij waarheen ik reis met de trein. Waar is mijn alu-hoedje?
De tarieven vallen de eerste vier weken nog best mee:quote:Op zondag 6 september 2009 12:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
NS Hispeed kan beter de tarieven (iets) verlagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |