Lijkt me lastig, want het is beide kut met perenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Maar qua geloofwaardigheid tussen een schreeuwblog en een IVW-bericht kiezen? Mwoa...
Dat is net hetzelfde als tussen Saddam en Mugabe kiezen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Maar qua geloofwaardigheid tussen een schreeuwblog en een IVW-bericht kiezen? Mwoa...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me lastig, want het is beide kut met peren
Leggen jullie ook even uit waar dat wantrouwen jegens IVW op gestoeld is?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is net hetzelfde als tussen Saddam en Mugabe kiezen.
ze zijn beiden niet objectiefquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Leggen jullie ook even uit waar dat wantrouwen jegens IVW op gestoeld is?
Die pipo helemaal flippen natuurlijk. "VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Laatst stond ik op Almere Buiten, moest ik naar Bilthoven en werd ik door zo'n pipo ook gewoon de trein richting Weesp in gebonjourd, terwijl er vijf minuten later een stopper kwam die me naar Overvecht zou kunnen brengen. Gelukkig was ik eigenwijs, checkte ik het nog even en kon ik op Almere Centrum de goede trein nog pakken. Maar toch.
En dat ik dat op jouw blauwe ogen aanneemquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zijn beiden niet objectief
Ik heb mijn kleur in ieder geval meequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ik dat op jouw blauwe ogen aanneem
En zonder krantje had die conducteur die passagiere gespaard zeker?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Om mezelf maar even te quoten:
"Voeten op de bank is ook mét krantje niet toegestaan mevrouw!" Sinds wanneer dát?! @ NS to the B
Dikke FAIL!quote:en
Luister nooit naar ns-personeel. Gelukkig weet patatmetfriet het beter. Iemand met de sneltrein van 40 naar den haag hs willen sturen terwijl er om 29 een intercity gaat, falers! @ Ams
Krijgen de conducteurs wel een jaarlijkse APK?quote:Ergernissen alom de laatste dagen, ik weet niet waar de die conducteurs vandaan trekken heden ten dage, maar het is kwalitatief nul.
Laatst stond ik op Almere Buiten, moest ik naar Bilthoven en werd ik door zo'n pipo ook gewoon de trein richting Weesp in gebonjourd, terwijl er vijf minuten later een stopper kwam die me naar Overvecht zou kunnen brengen. Gelukkig was ik eigenwijs, checkte ik het nog even en kon ik op Almere Centrum de goede trein nog pakken. Maar toch.
Barneveld Noord. Verkeerde topic trouwensquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef KapiteinT het volgende:
Tijd voor een raadsel als TVP...
[ afbeelding ]
Op welk station ben ik beland tijdens de beruchte Koninginnedag?
Je bedoelt de stoptreinen? Sinds 14 juni dacht ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Christiaan het volgende:
Sinds wanneer is in Tilburg alles zo omgegooid qua treinen? Andere routes en zo
En op welk station bevond ik me op EXACT hetzelfde moment?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef KapiteinT het volgende:
Tijd voor een raadsel als TVP...
[ afbeelding ]
Op welk station ben ik beland tijdens de beruchte Koninginnedag?
En de IC die niet meer naar Zwolle maar Arnhemquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je bedoelt de stoptreinen? Sinds 14 juni dacht ik
Hint: Ook iedereen in mijn trein had het over de aanslagquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:49 schreef KapiteinT het volgende:
Was wel bijzonder om te zienhoren dat IEDEREEN in de trein van Amersfoort naar Amsterdam het over de aanslag had.
Haha, inderdaad precies op dezelfde minuut genomen. Helaas ben ik niet goed in buitenlandse stations, dus ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En op welk station bevond ik me op EXACT hetzelfde moment?![]()
[ afbeelding ]
Ik was onderweg met de NVBS-Koninginnedagrit door Wallonië. Hier staat de trein stil in Spontin aan de Chemin de fer du Bocqquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:53 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Haha, inderdaad precies op dezelfde minuut genomen. Helaas ben ik niet goed in buitenlandse stations, dus ik heb geen flauw idee.
IC Zwolle-Roosendaal via Arnhem-Den Bosch-Tilburg rijdt nog gewoon, hoewel er in de vakantie drie weken lang werkzaamheden zijn geweest waardoor ie tot Oss of Nijmegen reed. De IC Venlo-Den Haag is ook niks anders aan voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En de IC die niet meer naar Zwolle maar Arnhem
gaat, en de een IC naar Venlo.
Den Haag HS (ook station waar de sneltrein via H-A stopt). Waarom die site te lui is om de juiste, actuele, foto erbij te regelen? Geen idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat staat er op die CTA, behalve Eindhoven? Ik meen ook Heemstede-Aerdenhout te zien staan op de bovenste regel... Dit lijkt toch meer dan sterk op station Haarlem? Of weet iemand beter?
klopt niet want als die IC door een rood sein gereden zou zijn zou automatisch heb blok bezet gemeld worden en het sein voor de HST wegvallen aangezien op ATB-EG zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:35 schreef dennistd het volgende:
Reizigers: bijna treinbotsing HSL
Wazig verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |