Ja, dat is inderdaad de procedure. Maar billijk als wij zijn geven wij de indiener van het bezwaar de kans het bezwaar toe te lichten en gaan wij er niet van uit dat het bezwaar per definitie afgewezen zal worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
word bij eerste afkeuring de naam niet gelijk veranderd? met in het achterhoofd dat een opvolgend topic een andere naam kan krijgen als het protest toch duidelijk is geworden?
Dit was mijn antwooord:quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er staan drie fouten in het protest, dus afgewezen.
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
Heb er maar 1 uitgehaald bij gebrek aan animo
Sorry schatquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwe.
Altijd al gehad man.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat een lelijke OP hebben we eigenlijk nu...!
dan zijn het er zelfs vierquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwe.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zijn het er zelfs vier
dat boek is anders nog wel steeds een grote verkoop hit!quote:
vier fout in één zin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Tog vint ik dat je nied moed zeuren..
En nu?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vier fout in één zin.![]()
Uw recht tot protesteren is hiermee komen te vervallen.
Tegen deze beslissing kan geen protest ingedient worden en ook kan deze beslissing niet mer teruggedraaid worden gedurende de rest van uw leven.
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigquote:
waarom niet? jij krijgt toch niet zo goed betaald als de rest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigOm er nou tussenuit te peren is ook niet echt een optie..
Ik ben (INDIRECT, JAquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de drie kruisjes dienen ook nog gerepareerd te worden in de OP
Uhu, maar ik moet nog 5 maanden stage lopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom niet? jij krijgt toch niet zo goed betaald als de rest.
Ik eis een schorsing uit dit topic voor 2 dagen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben (INDIRECT, JA) schuldig aan één
.
XS.to ging stuk dus heb ik maar m'n UI op m'n eigen server gezet maar niet in de op gewijzigd.
Tuuk wel. Lijkt me dat je beoordeeld wordt op je prestaties/geleverde werk en niet op je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigOm er nou tussenuit te peren is ook niet echt een optie..
Je kent de regels voor een protest?quote:
Komt goed,quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eis een schorsing uit dit topic voor 2 dagen!
Gaat nu in hequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Komt goed,. Morgen uitslapen tot laat in de middag, dan verjaardag vieren 's avonds/'s nachts. Zondag uitslapen en familie op bezoek enzo
.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kent de regels voor een protest?
en owee als je dan tussendoor ook maar 1 post plaatst in dit topic he! ik laat je kielhalen onder alle fok-topics door!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Komt goed,. Morgen uitslapen tot laat in de middag, dan verjaardag vieren 's avonds/'s nachts. Zondag uitslapen en familie op bezoek enzo
.
We zouden je ook gewoon kunnen negerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. *moest lachen*
Maar je vergeet dat ik hier geen verantwoording hoef af te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
En ik was al misseiljkquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en owee als je dan tussendoor ook maar 1 post plaatst in dit topic he! ik laat je kielhalen onder alle fok-topics door!
een dikke elleboog? een dikke fiets? een dike boete?? een dikke ban? wat voor dikke isdatzo wat voor dikke...!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We zouden je ook gewoon kunnen negeren
* Isdatzo liefkozend naar z'n knopjes kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
doe er dan ook een keer wat mee!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo liefkozend naar z'n knopjes kijkt.
Al het bovenstaande, en meer!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een dikke elleboog? een dikke fiets? een dike boete?? een dikke ban? wat voor dikke isdatzo wat voor dikke...!
Ik ga je niet pijpen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo liefkozend naar z'n knopjes kijkt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe er dan ook een keer wat mee!
Edit Isdatzo: OK!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe er dan ook een keer wat mee!
Edit Isdatzo: OK!
de tering... wat een vies idee...!quote:
als je de OP fixed, vervalt je schorsing.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben (INDIRECT, JA) schuldig aan één
.
XS.to ging stuk dus heb ik maar m'n UI op m'n eigen server gezet maar niet in de op gewijzigd.
kijk duidelijk! daar hebben wij users wat aan! onduidelijke dingen hebben we al genoeg door de overheid, die modjes mogen wel eens wat duidelijkheid verschaffen!quote:
stiekum wil je dat wel of niet?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
de tering... wat een vies idee...!
Meid, ik heb die OP een keer helemaal geupdatet (klinkt stom zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je de OP fixed, vervalt je schorsing.
De mijne staat er niet eens inquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
er staan trouwens meer UI's in dan namen van personen die hier te vinden zijn.
Of nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stiekum wil je dat wel of niet?
alsof het zoveel werk is om die drie plaatjes te fixen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meid, ik heb die OP een keer helemaal geupdatet (klinkt stom zo), weet je hoe fucking veel werk dat was
. Overigens host ik al die plaatjes (niet de UI's nee) op m'n server, misschien eens een tubgirl van maken
.
Nee, dat niet. Maar wel om alle oude plaatjes/users te verwijderen en zorgen dat de layout van de OP mooi intact blijft en symmetrisch is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsof het zoveel werk is om die drie plaatjes te fixen.
Durfde daar niet aan te komen, zag er uit als 1 grote teringzooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je zelf voor zorgen.
Zit je nou mijn werk te bekritiserenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Durfde daar niet aan te komen, zag er uit als 1 grote teringzooi
dan fix je alleen die kapotte plaatjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel om alle oude plaatjes/users te verwijderen en zorgen dat de layout van de OP mooi intact blijft en symmetrisch is.
Of jij fixt de kapotte plaatjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan fix je alleen die kapotte plaatjes
fix ik de rest wel eens een keertje![]()
Ik concludeer alleenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit je nou mijn werk te bekritiseren?!
mijn plaatje werkt gewoon.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of jij fixt de kapotte plaatjes.
Een georganiseerde rotzooi dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, deze 3 zijn stuk:
http://i.fokzine.net/usericons/201866/images.jpg
http://forum.fok.nl/usericons/58934/stewie_shake.gif
http://xs228.xs.to/xs228/08256/
Laatste is van mij, die fix ik wel ff. De middelste is van Nico, die fix ik ook wel en de bovenste is van marijeh. Die komt hier niet dus die vervang ik wel door die van SexyRexy.
Akkoord?
Tja, anders werkt het niet. Het kan alleen op deze manier anders krijg je allemaal whitespaces tussen de plaatjes. Maar als je goed kijkt zit er daadwerkelijk een systeem in.quote:
Werken slet!quote:
zal ik dat even voor je doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand ff 't UI van Nico opsnorren terwijl ik bezig ben?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef DjRex89 het volgende:
Maar het weekend staat voor de deur, dus ik ben even open doen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme die wiki. *Boos wordt*.
Dat ding weigert dienst.
Mja, nvm.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar... maar... ik heb de wiki al aangepast, gedeeltelijk. Heb in ieder geval de plaatjes gefixt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, nvm.
Hij doet weer wat ik wil. Weet niet wat jij aangepast had maar als 't goed is moet 't nu kloppen. Zie huide OP.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Keywords:
Indienen, drievoud, foutloos, commissie, bij voorbaat afgekeurd.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Oh trouwens, heb ziekte van Pfeiffer in mijn bloed, alleen is de infectie ouder dan 6 weken. Ik heb ongeveer 2 maanden vermoeidheidsklachten, dus eigenlijk ben ik niet heel veel verder. Wel weer koppijn ook, die nog steeds niet te verklaren is. Kan ik volgende week waarschijnlijk wéér naar de huisarts
[/geklaagoverlichamelijkemankementen]
huisartsen weten ook niet allemaal waar ze het over hebben. Daarom ga ik ook zelden naar mijn huisarts. Meestal word ik er namelijk niet wijzer van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:03 schreef Daph_ het volgende:
Thanks LuctorKomt wel goed, het is alleen een beetje vervelend. Mijn huisarts doet namelijk alsof er niks aan de hand is (die zegt namelijk dat je maximaal 2 - 3 maanden last hebt van Pfeiffer en dat je dus niet máánden uit de running bent) dus ik kan er ook niet zoveel mee. Vriendlief kreeg van zijn huisarts te horen dat ie absoluut niet zoveel uren mocht werken/studeren in de week (om en nabij 55 uur per week). Huisartsen zitten dus niet echt op één lijn wat betreft de diagnose en het advies
Alleen is het zo dat wanneer je geen rust neemt bij Pfeiffer, je grote kans hebt dat je chronisch vermoeid raakt
Gelukkig denkt m'n werkgever wel mee en gaan we maandag kijken hoe we het voor mij makkelijker kunnen maken (hele/halve dagen thuis, ziekmelden wanneer ik me te moe voel etc).![]()
[/nuhouikechtopmetklagenoverlichamelijkemankementenenhetgebrekaanerkenninghiervanvanmijnhuisarts]
True, maar zonder doorverwijzing van de huisarts kun je geen bloed af laten nemen, weet je dus niet of het Pfeiffer is en of je rust moet houdenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huisartsen weten ook niet allemaal waar ze het over hebben. Daarom ga ik ook zelden naar mijn huisarts. Meestal word ik er namelijk niet wijzer van.
nieuwe hd er inquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Mijn laptop is stuk
Hij wil nog wel aan, maar opstarten van programma's duurt dagen, twee dingen tegelijk starten wil niet, zo'n beetje alles waar internet voor nodig is wil niet, Firefox, IE, LastFM, maar Outlook en MSN dan wel weer...
En de hd kraakt/knarst/stottert soms...
De OP...quote:
Vervangende huisartsenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef The_Dean het volgende:
Ben twee maanden geleden voor het eerst in mijn leven naar de huisarts geweest. En niet eens mijn eigen, die was op vakantie
Had die van de oude laptop er al bij, maar die past natuurlijk niet... wat kost zoiets?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vervangende huisartsenDan ga ik nog liever naar mijn 'echte' huisarts. Ben een keer bij een vervanger geweest toen ik iets aan mijn teen had waardoor ik ontzettend veel pijn had met lopen en er zat een soort bobbeltje op mijn teen. Kreeg ik een middeltje voor wat zou helpen. Wat bleek nou? Die knakker had me vleeswegetende creme meegegeven, dan gaat het wel weg ja
Hangt er vanaf wat je voor type er in hebt zitten & hoe veel gb je wilt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had die van de oude laptop er al bij, maar die past natuurlijk niet... wat kost zoiets?
Ik ben niet geweldig met hardware moet ik bekennen. Wat ik zo zie is dat er een SATA hardeschijf van 120 gb in zit. Kom zo gauw op een 20-50 euro uit wat ik zo op het internet zie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee wat het type is... het is een Acer Aspire 5315. Zo rond de 80-100 gb graag.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar was in mijn geval niet erg, was een leuke meid
Ik heb misschien een appartement gevonden waar ik bij wil gaan kijken, dus ik ben eigenlijk wel heel gelukkig op het momentquote:
Om jou te pestenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom duurt dat downloaden zo lang
Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zal ik Easy Peasy op mijn eeePC installeren?![]()
![]()
Ubuntu!quote:
Ik hoor juist iedereen zo positief over windows 7quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ubuntu!
Ik heb er nu windows 7 op staan maar dat loopt niet helemaal lekker... dus wou wat anders proberen, en ik ga niet meer terug naar Windows XP dat vind ik wel zo'n kut besturingssysteem
dat is het ook, her werkt ook relaxed op mijn normale pc, maar op mijn eeepc waar eigenlijk XP maar net op kan draaien draait windows 7 matig...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoor juist iedereen zo positief over windows 7
Tsja, dan moet je op zoek naar wat andersquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is het ook, her werkt ook relaxed op mijn normale pc, maar op mijn eeepc waar eigenlijk XP maar net op kan draaien draait windows 7 matig...!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb misschien een appartement gevonden waar ik bij wil gaan kijken, dus ik ben eigenlijk wel heel gelukkig op het moment![]()
quote:
andere vriend nemen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Edit: not dus. Het komt niet door de keuring van mijn vriend heen.![]()
True that. 2e Keer een kruisband afgescheurd, kom ik daar en zeg ik tegen 'm dat ik m'n andere kruisband gescheurd heb. Gelooft hij 't niet en wil hij toch zelf even voelen enzo. Gaat 'ie OP m'n been zitten en aan de andere kant aan 't been trekken, duwen en buigen. Ja wtf, het deed zeker nog niet genoeg pijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huisartsen weten ook niet allemaal waar ze het over hebben. Daarom ga ik ook zelden naar mijn huisarts. Meestal word ik er namelijk niet wijzer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Zweedse chicksquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
bijna ontbloot bovenlichaam bij zo'n Zweedse.
ik heb een zweedse vriendin gehad!!!quote:
quote:
FAILquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb een zweedse vriendin gehad!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog steeds goed contact mee, woont alleen nu aan de andere kant van de wereld...!quote:
picsquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog steeds goed contact mee, woont alleen nu aan de andere kant van de wereld...!![]()
En daarnaast verhuis ik over 2 maand naar de totaal andere kant van de wereld...!
Scandinavische zijn meestal goed te doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Noorse ziet er ook niet slecht uit.
weet niet of mijn huidige (duitse) vriendin het leuk vind!quote:
hier vind ik dus helemaal niets leuks aan hequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rreur_bankpasje.html
. Klassieker.
Finnen maken dan weer goede rockmuziekquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Scandinavische zijn meestal goed te doen. Finland uitgezonderd, maar Finland hoort er dan ook niet echt bij.
IJslandse, Noorse en Zweedse (in willekeurige volgorde) meisjes. Denemarken mag ook meedoen, een beetje
.
dat was het opwindendste van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:20 schreef Puala het volgende:
Oh mijn god. Luctor, word eens volwassen
weet blij dan sparen die zweedse dames hun krachten voor strax na de finale als ze helemaal los gaan in de afterparty!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uitgerekend de lelijkste Zweedse scoort.
ze halen alleen de finale niet, zelfs de halve niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet blij dan sparen die zweedse dames hun krachten voor strax na de finale als ze helemaal los gaan in de afterparty!
Who cares. 't Sportieve aspect is toch ondergeschiktquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen een beetje raar dat deze wedstrijd geleid wordt door een Duitse scheidsrechtster en dat de volgende tegenstander van de winnaar van deze wedstrijd (Noorwegen) het in de halve finale Duitsland treft.
het gaat om het uitzicht inderdaad. Die Duitse scheidsrechtster zag er ook niet verkeerd uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Who cares. 't Sportieve aspect is toch ondergeschikt.
quote:
Mwhehequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:55 schreef Bootje84 het volgende:
Vandaag DJ uitgehangen door de ipod aan te sluiten op de grote boxen van het hotel. Ging een uur goed totdat de echte DJ boos aan kwam lopen.. Houniet zn mix ook even gedraaid
hier ook hoor..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Bootje84 het volgende:
Populair nummer hier in Turkije. Heerlijk nummer!
Nog nooit gehoord in Nederland.. Maar goed, misschien net nadat ik naar het heerlijk warme Turkije ging, dat ie uitkwam.. Hehhe. Lekker kutweer daar geloof ik hè?quote:
Dat klopt.. 2xquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord in Nederland.. Maar goed, misschien net nadat ik naar het heerlijk warme Turkije ging, dat ie uitkwam.. Hehhe. Lekker kutweer daar geloof ik hè?
Ik moet nog even gaan bedenken wat voor kattenkwaad we hier nog uit gaan halen.. Hebben jullie suggesties..? We willen kijken of we de glijbaan midden in de nacht aan kunnen zetten en dan ervan kunnen genieten. Alleen moeten we dat de laatste nacht doen, anders heeft het teveel consequenties als we gekickt wordenquote:
Groningen in?!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef DjRex89 het volgende:
Zin om vanavond flink te zuipenNu nog mensen vinden die mee willen
quote:
ik stap nu in mn Audi R8 V10!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Kom jij me ff ophalen dan? Met de trein red ik het net niet
lul niet man...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Groningen. Da's echt zo'n kutstad man.
Volgens mij is het best een gezellige (studenten)stad. Alleen een beetje ver wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik stap nu in mn Audi R8 V10!
[..]
lul niet man...!
zeker een leuke stad!! (alleen woon ik er te lang en vind ik andere steden een stuk leuker..!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het best een gezellige (studenten)stad. Alleen een beetje ver weg
Kom stappen in Den Bosch of Nijmegen danquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeker een leuke stad!! (alleen woon ik er te lang en vind ik andere steden een stuk leuker..!
Eindhovenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kom stappen in Den Bosch of Nijmegen dan
Idd ook erg gezellig!quote:
ik voer het even in in mn GPS!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kom stappen in Den Bosch of Nijmegen dan
Ach alsof die stad waar jij woont zo goed is!quote:
dan scoren we toch wat bitsches!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd ook erg gezellig!
Daar ken ik alleen niemand om te blijven pitten
bitjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan scoren we toch wat bitsches!
laat die kusjes maar voor een lief klein turks meisje!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Bootje84 het volgende:
nijmegen of eindhoven
Het barst hier van de limbo's nu.. Blegh.. Keigaaf enzulks.. Zucht.. Vage mensen..
Goed.. Kusjes! tot morgen!
Deal!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan scoren we toch wat bitsches!
Ja, en dan zijn 's ochtends je portemonnee en je telefoon 'weg'.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laat die kusjes maar voor een lief klein turks meisje!
nee bitsches!quote:
En dan brengen jullie die naar mij toe en laat ik jullie lekker op straat slapenquote:
ja maar die moet je ook nooit meenemen naar turkije!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn 's ochtends je portemonnee en je telefoon 'weg'.
Hoe moet je anders filmpjes voor op youtube makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar die moet je ook nooit meenemen naar turkije!
lieve kleine turkse meisjes? Nee die moet je lekker in Nederland laten wonenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar die moet je ook nooit meenemen naar turkije!
ik dacht we eerlijk alles met zn tweetjes zouden delen en die Rex gewoon onder een brug lieten slapen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan brengen jullie die naar mij toe en laat ik jullie lekker op straat slapen.
Ideaal!
met je HD handycam natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe moet je anders filmpjes voor op youtube maken!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik dacht we eerlijk alles met zn tweetjes zouden delen en die Rex gewoon onder een brug lieten slapen?
En ja ik slaap echt wel bij zo'n meisje hoor, niet bij jou in de buurt!![]()
![]()
![]()
sorry...quote:
quote:
Daarvan zaten er ook een aantal leuke tussen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe zagen die Noorsen er trouwens uit?
biertje? beerenburgje?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Daar is wel wat meer voor nodig..
Dat zou toch gemeen zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik dacht we eerlijk alles met zn tweetjes zouden delen en die Rex gewoon onder een brug lieten slapen?
Zoek je eigen meisje maar dat bij jou op straat gaat blijven slapenquote:En ja ik slaap echt wel bij zo'n meisje hoor, niet bij jou in de buurt!![]()
![]()
![]()
Hertog Jan...quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zou toch gemeen zijn?
[..]
Zoek je eigen meisje maar dat bij jou op straat gaat blijven slapen.
komt helemaal goed!quote:
wat download je?quote:
aaah zeker torrent?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de show 200 van Arie & Silvester
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dat shirt moet uit
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dat shirt moet uit
doe mij maar een colaatje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga even een biertje halen, wie wil er 1? (2, 3, 4?)
echt waar? Luctor ziet m wel toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Leuk zo'n "Hotlink niet toegestaan"-plaatje.
Ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt waar? Luctor ziet m wel toch?
niet op FOK!, maar ik heb even de url naar een ander tabblad gekopieerd dan kan je d'r wel zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt waar? Luctor ziet m wel toch?
pepsi cola of coca colaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doe mij maar een colaatje.
inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Mag de titel 'slechte rip-off' nog niet dragen.
jaaa. heerlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ze staat ook op dumpert, doh.
http://www.dumpert.nl/med(...)uk_hoogendijk_1.html
Ik twijfel nog, sterven aan de gevolgen van uitdroging of overleven door pepsi te drinkenquote:
eensch! Als het niet duidelijk is in een restaurant of cafe en ik krijg een pepsi, dan geef ik m altijd terugquote:
Precies. Er is maar één cola. Dat bocht mag geen naam hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eensch! Als het niet duidelijk is in een restaurant of cafe en ik krijg een pepsi, dan geef ik m altijd terug
Ik bestel verdomme cola.. geen pepsi!
meestal staat het op zo'n dranken kaart er altijd bij. Althans in de restaurants waar ik kom. Als ze Coca-Cola serveren, staat er op de kaart Coca-Cola en anders gewoon Cola.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eensch! Als het niet duidelijk is in een restaurant of cafe en ik krijg een pepsi, dan geef ik m altijd terug
Ik bestel verdomme cola.. geen pepsi!
misschien ligt dat wel aan jouquote:
wij eigenlijk meestal B-merkquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb eigenlijk ook alleen maar coca cola in huis![]()
![]()
net zo als zeggen dat je geen verschil proeft tussen Coca Cola en Coca Cola zero!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. Er is maar één cola. Dat bocht mag geen naam hebben.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat je 't verschil niet proeft![]()
![]()
![]()
.
uh... nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
net zo als zeggen dat je geen verschil proeft tussen Coca Cola en Coca Cola zero!![]()
De rest haakt afquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
misschien ligt dat wel aan jou
[/inkopertje]
Ja idd. Wtfquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
net zo als zeggen dat je geen verschil proeft tussen Coca Cola en Coca Cola zero!![]()
Waar woon je?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De rest haakt afMoe enzo.... Stelletje lamballen, zuipen gvd!
zet die twee maar naast elkaar en proef dan nog maar een keerquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh... nee.Maar dat kan ook aan mijn smaak liggen.
Misschien dat maar eens doen dan. Maar zovaak ga ik niet uit drinken en als ik toch buiten de deur drink dan koop ik altijd het echte spul.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet die twee maar naast elkaar en proef dan nog maar een keer
Kom nou, je proeft 't heus ook wel zonder dat je ze daarvoor naast elkaar hoeft te zettenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet die twee maar naast elkaar en proef dan nog maar een keer
Vond 't stiekem een beetje een anti-climax. Maar goed, toch leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Exclusief: FOK!hacker in de val gelokt:-FOK!hacker-in-de-val-gelokt.html
OEH OEH OEH ! ! ! spannend verhaal om te lezen!![]()
Dorpje bij Oss in de buurt (tussen Den Bosch en Nijmegen)quote:
gatver.. dat is ook gewoon ranzig, die zero. Net zoals die light troep trouwens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
beetje anti climax inderdaad... ze hadden die gast echt helemaal dood moeten slaan...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vond 't stiekem een beetje een anti-climax. Maar goed, toch leuk.
Precies. En dan, nadat hij dood was, er nog een keer overheen pissen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
beetje anti climax inderdaad... ze hadden die gast echt helemaal dood moeten slaan...!
door alle fok users!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. En dan, nadat hij dood was, er nog een keer overheen pissen.
Tja, ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat (vrijwillig) drinkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gatver.. dat is ook gewoon ranzig, die zero. Net zoals die light troep trouwens.
Ook interessant is:quote:Zoetstof leidt tot dikke ratten
door: Merien ten Houten
over: biologie, gezondheid, consumenten, voedsel
op: 12 februari 2008
Ratten die voedsel gezoet met sacharine krijgen worden sneller dik dan ratten die met suiker gezoet voedsel krijgen. Dit blijkt uit Amerikaans onderzoek waar VPRO Noorderlicht over bericht.
Zoetstoffen zijn juist populair bij mensen die op hun gewicht proberen te letten. Zoetstoffen bevatten ook geen calorieën, dus je kan er niet dik van worden. Maar ze misleiden wel het lichaam.
In hun onderzoek schrijven Susan Swithers en Terry Davidson dat het lichaam veel calorieën verwacht als het iets zoets eet. De natuurlijke reactie hierop is vervolgens minder te gaan eten omdat aan de energiebehoefte is voldaan. Suiker beperkt dus de eetlust.
Zoetstoffen halen een rem weg
Maar als er regelmatig zoetstoffen gebruikt worden, leert het lichaam deze natuurlijke reactie af, veronderstellen de onderzoekers. Hierdoor blijven ratten die met zoetstoffen gezoete yoghurt eten gewoon dooreten van hun normale voer. De andere ratten die met suiker gezoete yoghurt kregen, lieten meer van hun normale voer staan omdat de yoghurt met suiker al in hun energiebehoefte had voorzien.
Welk mechanisme er ook achter zit, Swithers en Davidson zijn ervan overtuigd dat kunstmatige zoetstoffen dik kunnen maken. Collega-onderzoekers en diëtisten zijn nog lang niet overtuigd van deze hypothese. Toch zijn de statistieken in het voordeel van de onderzoekers. Hoewel de consumptie van suikervervangers in de Verenigde Staten de laatste twintig jaar flink is gestegen, werd het probleem met overgewicht niet kleiner. Integendeel: het probleem is er alleen maar groter op geworden.
Bovenstaand is een stukje uit dit: http://sync.nl/eten-als-een-oermens-voorkomt-diabetes/quote:Als we iets eten komt de energie daarvan via onze darmen in het bloed terecht. Het bloed brengt het naar de cellen. Maar de cellen houden hun celwanden gesloten tenzij ze een bericht krijgen dat ze open moeten. Dit bericht komt van het hormoon insuline. Als je iets eet, wordt er daarom insuline aangemaakt. Omdat het lichaam gebouwd is voor die langzame voedingsmiddelen duurt het ongeveer 2 uur nadat het eten je mond gepasseerd is voordat het hormoon de cellen bereikt. Je eten moet immers nog helemaal door de maag en dunne darm heen.
Het probleem van iedereen die nu leeft is dat we voedsel eten dat vrijwel direct energie vrijgeeft. Suiker, zoetstof, witmeel, fruitsap: het kost geen 2 uur om de energie ervan in ons bloed te krijgen. Ons lichaam is getraind sinds je geboorte en heeft zichzelf aangewend om een lading insuline in het bloed te storten zodra je mond iets zoets proeft. Dat verklaart waarom je vlak na het eten zin hebt in wat lekkers, in een toetje. Je lichaamscellen staan al open door de insuline, maar je darmen hebben nog niets ontvangen uit de maag. Iedereen die zin heeft in een toetje na het avondeten heeft een ontregelde insulineproductie, een aandoening die hypoglycemie heet.
Het maakt dan ook niet meer uit of je ‘echte’ suiker eet of zoetstoffen zonder calorieën: je mond proeft iets zoets en de lading insuline gaat los.
jammer dat de politie niet is ingeschakeld.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Exclusief: FOK!hacker in de val gelokt:-FOK!hacker-in-de-val-gelokt.html
OEH OEH OEH ! ! ! spannend verhaal om te lezen!![]()
nu al? het is vrijdag avond!!quote:
quote:
Oss ken ik welquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dorpje bij Oss in de buurt (tussen Den Bosch en Nijmegen)
Ga je mee dan?
Woon jij in Valkenswaard?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oss ken ik wel. Euh, nee.. iets te ver uit de richting als je vanuit Valkenswaard moet komen
.
dus?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu al? het is vrijdag avond!!
neequote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus?
Moet ik de kroeg dan nog in om vervolgens onverrichterzaken weer huiswaarts te keren?
je fotoboek!quote:
Waalre, Dommelen, Riethoven?quote:
ik moet morgen ook maar eens iets van beweging doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga ook maar eens slapen. Morgen hardlopen!
Nietusquote:
Dommelen is gemeente Valkenswaard.. Waalre groeit langzamerhand aan Eindhoven vast en wat is er met Riethovenquote:
Het is inderdaad kut-weer. ik voel af en toe de hele kamer bewegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
needoe ik ook niet het is fucking kut weer buiten...! Maar toch...!
zo vroeg...!
je hebt wel even gekeken of dat er echt niet stond he?quote:
zit op een zolder kamer, echt fucking harde regen op het zolder dak!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is inderdaad kut-weer. ik voel af en toe de hele kamer bewegen.
Yup. Maar 't staat wel in m'n profiel volgens mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hebt wel even gekeken of dat er echt niet stond he?![]()
Dommelen heeft mn oma gewoond. Riethoven woont mn andere oma nu. Waalre is mn pa geborenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nietus.
[..]
Dommelen is gemeente Valkenswaard.. Waalre groeit langzamerhand aan Eindhoven vast en wat is er met Riethoven?
Oh in riethoven hebben ze de Stuif Snuif, en die ligt aan de Hennepstraat![]()
.
Ken wel een Kirsten alleen die is 20quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:42 schreef DjRex89 het volgende:
Als je trouwens in valkenswaard woont. Ken je ene Kirsten (17) of Eline (19?)?
pics van beide!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken wel een Kirsten alleen die is 20. Pics van die Eline
?
ik doe graag mee in die PM!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:48 schreef DjRex89 het volgende:
Zal eens kijken wat ik kan vinden en PM dan wel
Nah, 17 is toch echt veel te jongquote:
Arme luctorquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doe graag mee in die PM!
echt de 17 van nu is echt niet meer te jong hoor...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, 17 is toch echt veel te jong. En er moet ook nog iets voor Luctor overblijven hè
.
hoezo nou weer arm...?quote:
Geestelijk nog wel hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt de 17 van nu is echt niet meer te jong hoor...!![]()
ah dat...!quote:
maar dat merk je niet op een foto toch...?quote:
Nou..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dat merk je niet op een foto toch...?
stuur eens dat soort foto's... waar je geestelijkheid kan zien...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou... Soms wel.. kan je nagaan
.
nee, 1ste verdieping, de zolder zit daar weer boven.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit op een zolder kamer, echt fucking harde regen op het zolder dak!
Kijk eens in 't breezah-topic oid? Of hoe dat tegenwoordig heetquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stuur eens dat soort foto's... waar je geestelijkheid kan zien...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |