Ja, dat is inderdaad de procedure. Maar billijk als wij zijn geven wij de indiener van het bezwaar de kans het bezwaar toe te lichten en gaan wij er niet van uit dat het bezwaar per definitie afgewezen zal worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
word bij eerste afkeuring de naam niet gelijk veranderd? met in het achterhoofd dat een opvolgend topic een andere naam kan krijgen als het protest toch duidelijk is geworden?
Dit was mijn antwooord:quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er staan drie fouten in het protest, dus afgewezen.
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
Heb er maar 1 uitgehaald bij gebrek aan animo
Sorry schatquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwe.
Altijd al gehad man.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat een lelijke OP hebben we eigenlijk nu...!
dan zijn het er zelfs vierquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwe.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zijn het er zelfs vier
dat boek is anders nog wel steeds een grote verkoop hit!quote:
vier fout in één zin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Tog vint ik dat je nied moed zeuren..
En nu?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vier fout in één zin.![]()
Uw recht tot protesteren is hiermee komen te vervallen.
Tegen deze beslissing kan geen protest ingedient worden en ook kan deze beslissing niet mer teruggedraaid worden gedurende de rest van uw leven.
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigquote:
waarom niet? jij krijgt toch niet zo goed betaald als de rest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigOm er nou tussenuit te peren is ook niet echt een optie..
Ik ben (INDIRECT, JAquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de drie kruisjes dienen ook nog gerepareerd te worden in de OP
Uhu, maar ik moet nog 5 maanden stage lopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom niet? jij krijgt toch niet zo goed betaald als de rest.
Ik eis een schorsing uit dit topic voor 2 dagen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben (INDIRECT, JA) schuldig aan één
.
XS.to ging stuk dus heb ik maar m'n UI op m'n eigen server gezet maar niet in de op gewijzigd.
Tuuk wel. Lijkt me dat je beoordeeld wordt op je prestaties/geleverde werk en niet op je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigOm er nou tussenuit te peren is ook niet echt een optie..
Je kent de regels voor een protest?quote:
Komt goed,quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eis een schorsing uit dit topic voor 2 dagen!
Gaat nu in hequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Komt goed,. Morgen uitslapen tot laat in de middag, dan verjaardag vieren 's avonds/'s nachts. Zondag uitslapen en familie op bezoek enzo
.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kent de regels voor een protest?
en owee als je dan tussendoor ook maar 1 post plaatst in dit topic he! ik laat je kielhalen onder alle fok-topics door!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Komt goed,. Morgen uitslapen tot laat in de middag, dan verjaardag vieren 's avonds/'s nachts. Zondag uitslapen en familie op bezoek enzo
.
We zouden je ook gewoon kunnen negerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. *moest lachen*
Maar je vergeet dat ik hier geen verantwoording hoef af te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
En ik was al misseiljkquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en owee als je dan tussendoor ook maar 1 post plaatst in dit topic he! ik laat je kielhalen onder alle fok-topics door!
een dikke elleboog? een dikke fiets? een dike boete?? een dikke ban? wat voor dikke isdatzo wat voor dikke...!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We zouden je ook gewoon kunnen negeren
* Isdatzo liefkozend naar z'n knopjes kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
doe er dan ook een keer wat mee!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo liefkozend naar z'n knopjes kijkt.
Al het bovenstaande, en meer!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een dikke elleboog? een dikke fiets? een dike boete?? een dikke ban? wat voor dikke isdatzo wat voor dikke...!
Ik ga je niet pijpen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo liefkozend naar z'n knopjes kijkt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe er dan ook een keer wat mee!
Edit Isdatzo: OK!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe er dan ook een keer wat mee!
Edit Isdatzo: OK!
de tering... wat een vies idee...!quote:
als je de OP fixed, vervalt je schorsing.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben (INDIRECT, JA) schuldig aan één
.
XS.to ging stuk dus heb ik maar m'n UI op m'n eigen server gezet maar niet in de op gewijzigd.
kijk duidelijk! daar hebben wij users wat aan! onduidelijke dingen hebben we al genoeg door de overheid, die modjes mogen wel eens wat duidelijkheid verschaffen!quote:
stiekum wil je dat wel of niet?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
de tering... wat een vies idee...!
Meid, ik heb die OP een keer helemaal geupdatet (klinkt stom zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je de OP fixed, vervalt je schorsing.
De mijne staat er niet eens inquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
er staan trouwens meer UI's in dan namen van personen die hier te vinden zijn.
Of nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stiekum wil je dat wel of niet?
alsof het zoveel werk is om die drie plaatjes te fixen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meid, ik heb die OP een keer helemaal geupdatet (klinkt stom zo), weet je hoe fucking veel werk dat was
. Overigens host ik al die plaatjes (niet de UI's nee) op m'n server, misschien eens een tubgirl van maken
.
Nee, dat niet. Maar wel om alle oude plaatjes/users te verwijderen en zorgen dat de layout van de OP mooi intact blijft en symmetrisch is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsof het zoveel werk is om die drie plaatjes te fixen.
Durfde daar niet aan te komen, zag er uit als 1 grote teringzooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je zelf voor zorgen.
Zit je nou mijn werk te bekritiserenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Durfde daar niet aan te komen, zag er uit als 1 grote teringzooi
dan fix je alleen die kapotte plaatjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel om alle oude plaatjes/users te verwijderen en zorgen dat de layout van de OP mooi intact blijft en symmetrisch is.
Of jij fixt de kapotte plaatjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan fix je alleen die kapotte plaatjes
fix ik de rest wel eens een keertje![]()
Ik concludeer alleenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit je nou mijn werk te bekritiseren?!
mijn plaatje werkt gewoon.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of jij fixt de kapotte plaatjes.
Een georganiseerde rotzooi dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, deze 3 zijn stuk:
http://i.fokzine.net/usericons/201866/images.jpg
http://forum.fok.nl/usericons/58934/stewie_shake.gif
http://xs228.xs.to/xs228/08256/
Laatste is van mij, die fix ik wel ff. De middelste is van Nico, die fix ik ook wel en de bovenste is van marijeh. Die komt hier niet dus die vervang ik wel door die van SexyRexy.
Akkoord?
Tja, anders werkt het niet. Het kan alleen op deze manier anders krijg je allemaal whitespaces tussen de plaatjes. Maar als je goed kijkt zit er daadwerkelijk een systeem in.quote:
Werken slet!quote:
zal ik dat even voor je doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand ff 't UI van Nico opsnorren terwijl ik bezig ben?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef DjRex89 het volgende:
Maar het weekend staat voor de deur, dus ik ben even open doen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme die wiki. *Boos wordt*.
Dat ding weigert dienst.
Mja, nvm.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar... maar... ik heb de wiki al aangepast, gedeeltelijk. Heb in ieder geval de plaatjes gefixt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, nvm.
Hij doet weer wat ik wil. Weet niet wat jij aangepast had maar als 't goed is moet 't nu kloppen. Zie huide OP.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Keywords:
Indienen, drievoud, foutloos, commissie, bij voorbaat afgekeurd.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Oh trouwens, heb ziekte van Pfeiffer in mijn bloed, alleen is de infectie ouder dan 6 weken. Ik heb ongeveer 2 maanden vermoeidheidsklachten, dus eigenlijk ben ik niet heel veel verder. Wel weer koppijn ook, die nog steeds niet te verklaren is. Kan ik volgende week waarschijnlijk wéér naar de huisarts
[/geklaagoverlichamelijkemankementen]
huisartsen weten ook niet allemaal waar ze het over hebben. Daarom ga ik ook zelden naar mijn huisarts. Meestal word ik er namelijk niet wijzer van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:03 schreef Daph_ het volgende:
Thanks LuctorKomt wel goed, het is alleen een beetje vervelend. Mijn huisarts doet namelijk alsof er niks aan de hand is (die zegt namelijk dat je maximaal 2 - 3 maanden last hebt van Pfeiffer en dat je dus niet máánden uit de running bent) dus ik kan er ook niet zoveel mee. Vriendlief kreeg van zijn huisarts te horen dat ie absoluut niet zoveel uren mocht werken/studeren in de week (om en nabij 55 uur per week). Huisartsen zitten dus niet echt op één lijn wat betreft de diagnose en het advies
Alleen is het zo dat wanneer je geen rust neemt bij Pfeiffer, je grote kans hebt dat je chronisch vermoeid raakt
Gelukkig denkt m'n werkgever wel mee en gaan we maandag kijken hoe we het voor mij makkelijker kunnen maken (hele/halve dagen thuis, ziekmelden wanneer ik me te moe voel etc).![]()
[/nuhouikechtopmetklagenoverlichamelijkemankementenenhetgebrekaanerkenninghiervanvanmijnhuisarts]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |