abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72464079
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat is geen teken van onvolwassenheid hoor, zelfs regeringsleiders gaan op die manier met elkaar om als het zo uit komt.
Zijn die volwassen dan?
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:14:05 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72466330
Nog nieuws te verwachten over madamme Laura?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:17:10 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72466396
Haar volgende actie zal zijn dat ze aangeeft wanneer mama wel aan de beurt is om te spreken

Helga Bärbel, you may speak now
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:37:30 #184
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72466925
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:21 schreef sunmoonstar het volgende:
Download hieronder het kranten-artikel. Ik heb hier geen scanner, maar heb van het artikel even een foto gemaakt. Dit leverde overigens wel een wat groot bestand op, zo' n 13 MB.

Hierrrr is de foto te downloaden, en het Volkskrant-artikel dus te lezen:
http://www.2shared.com/file/7591356/9d7c7a27/krant.html
Wat een verhaal...

Volgens moeder is het zelfstandigheid van Laura vooral gebaseerd op de spartaanse opvoeding van vader Laura moet alles vanaf haar zesde zelf regelen want dat doet vader niet, het ging zelfs zover dat haar moeder verschillende keren in de rechtbank heeft gestaan om volledige zeggenschap te krijgen, ze heeft het echter verloren. Ze is er mee gestopt omdat laura 12 werd en zelf mocht bepalen waar ze ging wonen. In de zes jaar dat dit duurde is er erg weinig contact tussen moeder en dochter geweest.

Moeder is overtuigd dat vader het hele record idee in het hoofd van zijn dochter geramd heeft, en is er tot kort geleden in meegegaan omdat ze bang was dat haar dochter haar dreigement zou uitvoeren. Iets wat ik overigens wat slap vind, maar dit terzijde. Nu de plannen concreet worden slaat de angst om het hart en wil ze toch niet dat haar dochter gaat. De reden dat vader en moeder gescheiden zijn moet gezocht worden in de rechtlijnigheid van vader, als hij wat in zijn hoofd heeft heeft hij schijt aan alles en iedereen inclusief zijn vrouw zo lijkt het.

Dat ze niet in de rechtbank is verschenen komt omdat ze eenvoudig weg de uitnodiging niet heeft ontvangen. Omdat de advocaat van haar dochter blijft verklaren dat beide ouders achter het plan van de dochter staan voelde ze zich genoodzaakt om zich middels dit interview te laten horen.

Allemachtig ik krijg echt medelijden met dit kind, twee ouders die elkaar kennelijk sinds haar zesde uit de tent vechten. Alles zelf moeten regelen vanaf je zesde. En tot slot een dramatisch plan dat redelijke kans heeft getorpedeerd te worden waarmee je de eerst komende jaren gebrandmerkt wordt.

Het is inderdaad geen 'gewoon' meisje het is een in en in zielig meisje.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_72467064
Erg sneu zeg...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72467146
Heftig! Als dit zo doorgaat voorzie ik dat BJZ nog heel andere stappen gaat nemen dan enkel de zeilreis verbieden
pi_72467199
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:37 schreef MOVO het volgende:

[..]

Wat een verhaal...

Volgens moeder is het zelfstandigheid van Laura vooral gebaseerd op de spartaanse opvoeding van vader Laura moet alles vanaf haar zesde zelf regelen want dat doet vader niet,

als hij wat in zijn hoofd heeft heeft hij schijt aan alles en iedereen inclusief zijn vrouw zo lijkt het.

Dat ze niet in de rechtbank is verschenen komt omdat ze eenvoudig weg de uitnodiging niet heeft ontvangen. Omdat de advocaat van haar dochter blijft verklaren dat beide ouders achter het plan van de dochter staan voelde ze zich genoodzaakt om zich middels dit interview te laten horen.

Allemachtig ik krijg echt medelijden met dit kind, twee ouders die elkaar kennelijk sinds haar zesde uit de tent vechten. Alles zelf moeten regelen vanaf je zesde. En tot slot een dramatisch plan dat redelijke kans heeft getorpedeerd te worden waarmee je de eerst komende jaren gebrandmerkt wordt.

Het is inderdaad geen 'gewoon' meisje het is een in en in zielig meisje.
- Wat ik al een paar delen geleden al zei: Ze is niet volwassen voor haar leeftijd, ze heeft nooit kind kunnen zijn..

- En schijt aan zijn dochter, kennelijk.. Hij zou ervoor moeten zorgen dat ze ook regelmatig contact met haar moeder heeft, om te beginnen..

- De moeder is dus niet behoorlijk opgeroepen..
pi_72467291
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Laat haar gewoon zeilen, als het tegenvalt keer je om en ben zo weer aan het vaste land. En wat betreft die moeder, waarom moet ze haar verhaal via de media uiten en waarom gaat ze niet gewoon in gesprek met haar dochter om die op andere gedachten te brengen als ze niet wil dat de reis door gaat. Dat is de juiste weg, niet de krant.
Als het tegenvalt komt ze niet meer terug.. één van de bezwaren is juist dat het gevaarlijk is..
pi_72467340
Maar zo'n kind is overduidelijk weer een speelbal tussen ouders... dat is het trieste hieraan...

Ben benieuwd of dit ook weer wordt afgedaan als uit-de-duim-gezogen
Mr. Prolapse 2009
pi_72467413
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

- Wat ik al een paar delen geleden al zei: Ze is niet volwassen voor haar leeftijd, ze heeft nooit kind kunnen zijn..

- En schijt aan zijn dochter, kennelijk.. Hij zou ervoor moeten zorgen dat ze ook regelmatig contact met haar moeder heeft, om te beginnen..

- De moeder is dus niet behoorlijk opgeroepen..
"De moeder is, hoewel behoorlijk opgeroepen, niet verschenen."

Of twijfel je aan het oordeel van de rechtbank en geloof je het hartverscheurende relaas van moeder?
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:00:14 #191
62292 MOVO
pi_72467459
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
Heftig! Als dit zo doorgaat voorzie ik dat BJZ nog heel andere stappen gaat nemen dan enkel de zeilreis verbieden
Dat doen ze al, ze willen nog steeds een OTS, hetgeen ook verklaarbaar is: ze zijn er al meerdere keren bij dit gezin betrokken geweest.
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:01:06 #192
62292 MOVO
pi_72467478
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Of twijfel je aan het oordeel van de rechtbank en geloof je het hartverscheurende relaas van moeder?
De rechtbank heeft nog geen oordeel.
pi_72467497
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:00 schreef MOVO het volgende:

[..]

Dat doen ze al, ze willen nog steeds een OTS, hetgeen ook verklaarbaar is: ze zijn er al meerdere keren bij dit gezin betrokken geweest.
Gelukkig leeft dit kind nog
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:01 schreef MOVO het volgende:

[..]

De rechtbank heeft nog geen oordeel.
De rechtbank heeft haar oordeel omtrent de oproeping van de moeder weergegeven in de uitspraak.
pi_72467576
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Gelukkig leeft dit kind nog
[..]

De rechtbank heeft haar oordeel omtrent de oproeping van de moeder weergegeven in de uitspraak.
Wat een domme reactie zeg
Wat heeft mishandeling op fysiek gebied nu te maken met mishandeling op geeestelijk gebied.
Mr. Prolapse 2009
pi_72467593
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

het gebeurt veel vaker dat mensen niet op een behoorlijke manier worden opgeroepen.. De rechter moet dat zeggen anders moeten ze de zaak verdagen.

Ja, ik geloof het hartverscheurende relaas van de moeder omdat het met minder vaagheden is omgeven.
Verder komt ze in dat interview behoorlijk integer over, ze lijkt niet aan vuilspuiterij te doen en ze maakt haar ex ook niet zwart, ze benadrukt tevens de kwaliteiten van haar dochter.
Verder komt het verhaal heel logisch over. En het komt aardig overeen met de aannames die mensen deden, die veelal wel gemotiveerd waren op basis van de nieuwsberichten en hun eigen levenservaring.. en dus 'aannemelijk' waren.

De rechtbank twijfelt in ieder geval wel aan de woorden van Dicky Dick..
pi_72467646
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Oh, brrr, anarchisten. Anarchisten zijn mensen die over heel wat zeker beter na hebben gedacht dan de gemiddelde Nederlander, en daarbij tot de conclusie zijn gekomen dat het terugdringen van autoriteiten als overheid en andere vormen van illegaal verkregen gezag er toen kan leiden dat we in prettiger omgeving gaan samenleven. Een conclusie waar ik zeker gedeeltelijk achter sta.
Waarom ben je dan eigenlijk mod?
pi_72468316
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat een domme reactie zeg
Wat heeft mishandeling op fysiek gebied nu te maken met mishandeling op geeestelijk gebied.
Die twee hebben alles met elkaar te maken.
pi_72472138
We hebben iig in deze discussie geleerd dat varen op een oceaan erg prettig en heel feestelijk is en beslist ongevaarlijk tijdens het studeren, op een meer is dat een héél ander verhaal!

En dat bewijst onderstaand bericht:

Skûtsjewedstijd stopt na reeks ongelukken
Uitgegeven: 5 september 2009 21:29
Laatst gewijzigd: 5 september 2009 21:29
AMSTERDAM - Een wedstrijd tussen elf skûtsjes is zaterdag abrupt gestaakt na een reeks ongelukken. Een bejaarde zeiler viel overboord en moest met onderkoelingsverschijnselen naar het ziekenhuis.
© ANP

Door de harde wind kwam de hele bemanning van een ander skûtsje in het water terecht. Ook was er een aanvaring tussen twee skûtsjes, meldt de gemeente Leeuwarden.

De wedstrijd vond plaats met bootjes uit Leeuwarden en Boarnsterhim om de samenwerking tussen de twee gemeenten te vieren. Dertig leden van de gemeenteraden en de colleges van burgmeester en wethouders waren aan boord van de skûtsjes.

Nog voor de wedstrijd goed en wel begonnen was ging het mis. Een bemanningslid viel bij een grijpmanoeuvre overboord. Hij werd door een ander bemanningslid gered.

Burgemeester overboord

Na de start wakkerde de wind aan tot windkracht 6. Door een windvlaag sloeg het skûtsje 'Hoop op Zegen' om, waarbij alle opvarenden in het water terecht kwamen. Hierbij raakte niemand gewond.

Ondertussen botste in het wedstrijdveld twee skûtsjes op elkaar, waarbij een persoon aan zijn ribbenkast gewond raakte. Burgemeester van Leeuwarden Ferd Crone kwam door de botsing in het water terecht.

De burgervader kon zich nog aan de reling vasthouden en kon met behulp van de bemanning weer aan boord klimmen.
© Novum

http://www.nu.nl/algemeen(...)eeks-ongelukken.html
pi_72475043
Ja maar.. ja maar.. Dat zijn wedstrijdzeilers die het uiterste van zichzelf en van hun boot vergen..

Dat is niet te vergelijken met het vrolijke admiraalzeilen wat iedereen altijd doet op de oceaan...
pi_72475395
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom ben je dan eigenlijk mod?
Waarom niet? Ik keur autoriteit niet per definitie af, alleen als die autoriteit in mijn ogen niet op juiste wijze verkregen is.
pi_72475428
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja maar.. ja maar.. Dat zijn wedstrijdzeilers die het uiterste van zichzelf en van hun boot vergen.
Dat is inderdaad een heel groot verschil.
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:58:00 #202
62292 MOVO
pi_72475838
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja maar.. ja maar.. Dat zijn wedstrijdzeilers die het uiterste van zichzelf en van hun boot vergen..

Dat is niet te vergelijken met het vrolijke admiraalzeilen wat iedereen altijd doet op de oceaan...
Ja!

Hé Moussie:

Ben je overstag?
Is je ra lam geslagen?
Kom moussie: aan de bak!
Heb je inmiddels een kop als een boei?
Gooi je kont eens tegen de krib!
Heb je je anker gelicht?
Heb je het roer al omgegooid?
Ga je door de wind?
Kom op voor niemand de zeilen strijken nu!

Of heb je als een rat het zinkende schip verlaten?
pi_72476038
Tsja... na het bericht van mama zijn alle voorstanders (en vooral Laura zelf) in de aap gelogeerd

Er is geen rechter die nu nog toestemming gaat geven, als 1 ouder het er al niet mee eens is.
pi_72476044
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik keur autoriteit niet per definitie af, alleen als die autoriteit in mijn ogen niet op juiste wijze verkregen is.
Welke autoriteit is in jouw ogen niet op de juiste wijze verkregen, dan?
pi_72476429
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef MOVO het volgende:

[..]

Ja!

Hé Moussie:

Ben je overstag?
Is je ra lam geslagen?
Kom moussie: aan de bak!
Heb je inmiddels een kop als een boei?
Gooi je kont eens tegen de krib!
Heb je je anker gelicht?
Heb je het roer al omgegooid?
Ga je door de wind?
Kom op voor niemand de zeilen strijken nu!

Of heb je als een rat het zinkende schip verlaten?
nope, ik heb meer te doen ..

Ik vind anders de woordkeuze van mams best wel apart .. Laura zeilt als een duivel ..
pleased to meet you
pi_72476500
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:28 schreef moussie het volgende:

[..]

nope, ik heb meer te doen ..

Ik vind anders de woordkeuze van mams best wel apart .. Laura zeilt als een duivel ..
Addergebroed
pi_72476561
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:31 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Addergebroed
Bezeten ..
pleased to meet you
pi_72476665
Het is me echt een raadsel waarom iedereen hier nou zo goed een mening over moet hebben. Eigenlijk hebben ze het wel slim gespeeld, die ouders en het meisje zelf, haar naam is al meer dan een miljoen keer terug te vinden op het internet en het staat leuk op het CV.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72476822
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is me echt een raadsel waarom iedereen hier nou zo goed een mening over moet hebben. Eigenlijk hebben ze het wel slim gespeeld, die ouders en het meisje zelf, haar naam is al meer dan een miljoen keer terug te vinden op het internet en het staat leuk op het CV.
Omdat heel veel ouders pubers met dromen hebben? En schoolplicht en leerplicht etc... Een uitspraak in deze kwestie heeft verstrekkende gevolgen. Niet alleen voor Laura, maar voor alle ouders van leerplichtige kids (en omgekeerd).
pi_72476902
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:51 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Omdat heel veel ouders pubers met dromen hebben? En schoolplicht en leerplicht etc.. Een uitspraak in deze kwestie heeft verstrekkende gevolgen. Niet alleen voor Laura, maar voor alle ouders van leerplichtige kids (en omgekeerd).
Nou en? Ik ken genoeg gevallen die 'speciale' regelingen hebben op school die nog leerplichtig zijn, maar niet altijd op school hoeven te zijn vanwege hun talent. Bijv. voor sport. Leerplichtig of niet maakt in dit geval niks uit.

Een uitspraak in deze kwestie zorgt alleen maar voor geroddel aan de keukentafel bij pappa en mamma die hun kinderen aankijken en zeggen; " je haalt het niet in je hoofd! "
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')