abonnement Unibet Coolblue
pi_72621366
Nou, het ziet er eindelijk naar uit dat ik toch ongesteld ga worden, vandaag een beetje bruinige afscheiding en toen ik de pil slikte betekende dat altijd dat ik een dag later ongesteld werd. Dan zou mijn cyclus dus 34 dagen duren, nog net acceptabel, aangezien ik al in mijn hoofd had dat het nog wel eens veel langer zou duren!

Morgen meld ik me dus waarschijnlijk wel weer
pi_72633611
Oeh het wordt wel spannend hier
Ben ook maar druk aan t duimen voor iedereen haha.

Ook voor mezelf hehe, ben benieuwd, as maandag zou mijn nod moeten zijn, enne ben benieuwd haha. Ben iig van plan niet gelijk maandag te gaan testen als ik niet ongesteld wordt. Aangezien dat niet echt betrouwbaar is naar aanleiding van de afgelopen 2 maanden.
Wanneer ik dan wel test, geen idee, zie ik dan wel weer
pi_72636765
Ik ben gister dan toch ongesteld geworden, het is nog niet veel, maar wel echt bloed zeg maar.
Cycluslengte deze keer: 36 dagen

Mijn nieuwe NOD wordt 15 oktober (tjemig wat duurt dat nog lang!)
Zou één van de modjes hem willen veranderen?

Verder blijf ik duimen voor de rest van de dames
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:40:41 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72636902
Nienna, wat jammer...
Ik zal het aanpassen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72637034
Nienna, jammer zeg
pi_72637154
Nienna.
Vervelend dat je cyclus zo lang is zeg.
Hopelijk duurt de volgende nog langer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72637811
Nienna, wat balen van de lange cyclussen!
Hoop net als kolonia dat de volgende zo'n 40 weken duurt!

hier niks te melden
pi_72639734
Nienna wat jammer....

Voor de rest: Spannund!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72641909
Nienna, echt jammer joh!

Ik duim nog mee voor de rest hoor!
pi_72646027
Vandaag zoals verwacht ongesteld geworden, na een cyclus van 34 dagen. Als ik daarvan uitga, is mijn nieuwe NOD op 14 oktober.

Ik duim nog mee voor de rest!
pi_72646194
Mardis, van een kant jammer dat je ongesteld wordt. ik had graag gezien dat je gewoon te vroeg had getest. maar goed, nu is het ook wel goed om te zien dat je een eigen cyclus hebt, en dat dat goed gaat. wat dat betreft voor ongesteld worden en door naar de volgende ronde...

Clovertje, voor jou dus ook spannend inderdaad! ik duim voor je!
pi_72648993
Nienna en Mardis wat jammer
Mijsje, ik duim voor een goede uitslag van het borstonderzoek
IslaBonita hoe was het bij de huisarts?
Guess vervelend dat je nu weer naar de tandarts moet
Voor alle meiden die aan het wachten zijn, ik duim weer voor jullie

Ik mag binnenkort oefenen, een vriendin van me vroeg me of ik op haar dochtertje (9 maanden) wilde passen als zij af en toe ging voetballen
Over dat ongesteldheid worden.. ik ben eigenlijk meteen ongesteld (helder bloed) en na 3 dagen ben ik er weer vanaf, daar heb ik gelukkig weer mazzel mee.
pi_72649730
Nienna, ik las helemaal over je heen... balen weer hoor meid!

dank je Borra!
veel plezier met oefenen weer!
(ik doe oefenen op een wat andere manier... )

bij mij begint ongesteld worden met een dag pijn onderin m'n rug en buik, van die weeïge pijn... (geen steken) en dan worden m'n borsten zacht, en dan komt het een paar uur daarna los...
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:04:05 #212
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72654811
Vanochtend uit bed naar de wc en helaas zijn de geariveerd.Deze ronde een korte cyclus voor mijn doen,28dgn.
Geef mijn nieuwe NOD nog wel door,nu ff geen zin om het uit te rekenen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72655565
Guess...
pi_72656770
Nienna/Mardis/Guess jammer....
Erg balen voor jullie! Ik vind het maar stom dat het gewoon bij jullie alledrie niet is gelukt

Ik heb verder alleen echt héél zere borsten, en ongi krampen en daarom verwacht ik dat dit weekend er een WOD op me te wachten staat..

Maar, met het klussen met ons huisje gaat het goed en ik stond in ons kleine kamertje en ik hoopte zóóó erg dat ik 'm meteen zou mogen inrichten als baby kamer
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72656845
Bedankt weer dames

Guess, wat vreselijk balen!

Baldria, hopelijk betekenen die pijnlijke borsten iets heel anders voor je....en mag je inderdaad dat kamertje gaan inrichten. Ik duim voor je.
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:06:58 #216
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72657003
Thanks.
Ik ben op het moment de moed helemaal kwijt,hoe kan het nou dat het na ruim een jaar en beide gezond te zijn nog steeds niet raak is Ik heb steeds vaker het gevoel dat het voor ons gewoon niet weggelegd is,klotezooi
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72657090
Gewoon even lekker aan het baalmoment toegeven Guess.
Potje janken kan enorm opluchten...verwen jezelf even lekker en geef er eventjes aan toe.

Maar jij wordt ooit wel mooi een mama van een fantastisch kindje
pi_72657315
Guess
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72657478
Mijsje; heftig allemaal! Ik hoop op een goede uitslag, veel sterkte ermee

Isla; wat vervelend van die medicijnen, inderdaad maar eens naar de ha gaan, wellicht heeft die een idee.

Soneal; klinkt als een ingewikkeld verhaal, maar ik snap het. Wel fijn dat je nu weet hoe je lichaam werkt. Ik ben ook heel benieuwd of het van binnen net zo gaat als ik denk dat het gaat.

Guess; wat vervelend zeg!

Becky; je houdt het wel spannend, ik duim voor je!

Nienna en Mardis; wat jammer

Guess; een hele dikke knuffel voor jou. Ik begrijp helemaal dat je boos en verdrietig bent en da's ook logisch, het is iedere keer weer een teleurstelling. Maar geef de moed niet op, ookal moeten jullie wat langer wachten, ook jij zult mama worden van een lief klein babytje en hopelijk heel snel!

Hier nóg een vriendinnetje dat zwanger is, teller staat inmiddels op drie. Vindt het wel erg leuk dat ik dan op de babyafdeling mag rondneuzen naar een cadeautje voor ze Moet dan wel even mijn verstand op nul zetten en niet aan mezelf denken. Verder hier in afwachting op mijn eisprong, pfff, het duurt me te lang allemaal.
pi_72657627
Poezebeest, dat is wel het mooiste excuus om alvast te neuzen wat je zelf eventueel zou willen hebben straks
pi_72657994
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef -Nienna- het volgende:
Poezebeest, dat is wel het mooiste excuus om alvast te neuzen wat je zelf eventueel zou willen hebben straks
Dat wil ik eigenlijk een beetje voorkomen, uit zelfbescherming denk ik, want ik zie zoveel leuke en lieve dingen dat mijn eierstokken extra hard gaan rammelen en dat kan ik even niet gebruiken om mijn hoofd koel te houden.
pi_72658062
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Dat wil ik eigenlijk een beetje voorkomen, uit zelfbescherming denk ik, want ik zie zoveel leuke en lieve dingen dat mijn eierstokken extra hard gaan rammelen en dat kan ik even niet gebruiken om mijn hoofd koel te houden.
Ok, dan neem ik mijn woorden terug
pi_72658176
ohw Guess... meid, ik snap de twijfel wel hoor... die voel ik ook wel, maar goed, er is een gemiddelde van een jaar om zwanger te worden, en tegenover mensen die die na 11 maanden zwanger raken, staan natuurlijk ook mensen die na 1 jaar en 1 maand zwanger raken... hou moed meid, je kindje wacht op je!
maar wat naar dat het deze maand weer niet gelukt is...

Poezebeest, heel fijn dat je vriendinnetje zwanger is hoor! Jammer dat je nog niet samen zwanger kan zijn, maar evengoed fijn dat je er wel van kan meegenieten...
pi_72658233
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ok, dan neem ik mijn woorden terug
Hoeft niet hoor... Ik zou dat ook gezegd hebben, lekker neuzen tussen die lieve kleine spulletjes en denken, dit wil ik, dat wil ik, maar ik heb onderhand de vorige winter en de zomercollectie al bekeken en uitgezocht en nog niets kunnen kopen dat ik dan 'denk' dat ik de goden vervloek als ik dat nu weer doe en dan zeker niet snel zwanger wordt. Een irreële gedachte, weet ik ook wel, maar soms kan ik niet nuchter denken.
pi_72658289
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:37 schreef mijsje het volgende:
ohw Guess... meid, ik snap de twijfel wel hoor... die voel ik ook wel, maar goed, er is een gemiddelde van een jaar om zwanger te worden, en tegenover mensen die die na 11 maanden zwanger raken, staan natuurlijk ook mensen die na 1 jaar en 1 maand zwanger raken... hou moed meid, je kindje wacht op je!
maar wat naar dat het deze maand weer niet gelukt is...

Poezebeest, heel fijn dat je vriendinnetje zwanger is hoor! Jammer dat je nog niet samen zwanger kan zijn, maar evengoed fijn dat je er wel van kan meegenieten...
Een vriendinnetje is eind van het jaar uitgerekend en de andere twee in de lente, dus ik hoop gewoon dat ik voor die tijd zwanger ben en toch nog mee kan zwangeren, al is het maar even...
pi_72658369
Over dat wachten enzo, ik vind het wachten niet zo heel erg, maar meer de onzekerheid die er om heen zit. Als ik zou weten dat ik in december of in april zwanger ben dan wil ik daar best op wachten. Maar dan weet ik dat het er aan zit te komen, maar nu wachten we ergens op en we hebben geen idee wanneer het komt, dat vind ik persoonlijk zo enorm lastig!
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:13:17 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72661397
Dat heb ik ook Poezebeest,al zou het nu nog een jaar of zelfs 2 jaar duren als ik maar weet dat we een kindje van onszelf kunnen krijgen.
We proberen nu wel gewoon ons leven te leven zoals we nu leuk vinden en gaan ons er niet meer mee bezig houden in de zin van,maar wat als ik over 3mnd nu zwanger ben.Dat hebben we nu ruim een jaar gedaan en ik kan het niet meer,hoe het leven er over een jaar of 2 jaar uitziet zien we dan wel weer,nu doen we gewoon lekker ons ding en genieten van andere dingen.
Morgen ons puppy-meisje ophalen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72661716
Wat leuk Guess; morgen jullie kleine puppy-meisje! Even wat afleiding van het hele zwanger worden. Doe maar flink met haar knuffelen, dat helpt bij mij in ieder geval erg goed.
pi_72662293
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Guess. het volgende:
Dat heb ik ook Poezebeest,al zou het nu nog een jaar of zelfs 2 jaar duren als ik maar weet dat we een kindje van onszelf kunnen krijgen.
We proberen nu wel gewoon ons leven te leven zoals we nu leuk vinden en gaan ons er niet meer mee bezig houden in de zin van,maar wat als ik over 3mnd nu zwanger ben.Dat hebben we nu ruim een jaar gedaan en ik kan het niet meer,hoe het leven er over een jaar of 2 jaar uitziet zien we dan wel weer,nu doen we gewoon lekker ons ding en genieten van andere dingen.
Morgen ons puppy-meisje ophalen
Fotootje morgen
pi_72662765
Mardis en Guess... wat jammer weer. Ik hoop zo ontzettend op streepjes elke keer, word er nu ook een beetje triest van. We moeten met z'n allen blijven geloven dat we allemaal een keer zwanger raken, de een wat later dan de ander, maar het gaat echt wel een keer lukken hoor, daar ben ik van overtuigd. Ik probeer ook voor mezelf zo positief mogelijk te blijven (en die gedachten "misschien lukt het niet) toch weg te drukken.[ Want mijn moeder zegt altijd:"gedachten hebben krachten" (en ze heeft altijd gelijk, heb ik gemerkt)

Was nog bij de HA vandaag, helaas zijn er geen alternatieve medicijnen. Er was een invaller, wat een broekie was het. Volgens mij was ie een stuk jonger dan dat ik ben, dan vraag ik me altijd af: Moet ik nou U zeggen? Dit was echt zo'n jochie die in de kroeg je probeert te versieren en die je afpoeiert (omdat ie te jong oogt) en nu moet ik zo'n typ vertellen over mijn opgedroogde pruim (cervix-slijm dus). Heeeeel apart. Hij wist er zelf ook niet veel vanaf en ging de bijsluiter voorlezen (alsof ik die nog nooit bekeken had in die tien jaar en waar dus niks instaat over opdrogend cervixslijm. Nee he he, dat heb ik op een Amerikaanse site gelezen) Anyway, ik mocht wel naar het lab om nog eens mijn bloed te testen op allergieen en meteen mijn hormonen te checken, dus dat heb ik maar meteen gedaan. In afwachting dus.. (ook op mijn ei!)
Slaap lekker allemaal en fijn weekend!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72662816
Guess veel plezier met je kleine meisje!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72662980
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:57 schreef IslaBonita het volgende:
Mardis en Guess... wat jammer weer. Ik hoop zo ontzettend op streepjes elke keer, word er nu ook een beetje triest van. We moeten met z'n allen blijven geloven dat we allemaal een keer zwanger raken, de een wat later dan de ander, maar het gaat echt wel een keer lukken hoor, daar ben ik van overtuigd. Ik probeer ook voor mezelf zo positief mogelijk te blijven (en die gedachten "misschien lukt het niet) toch weg te drukken.[ Want mijn moeder zegt altijd:"gedachten hebben krachten" (en ze heeft altijd gelijk, heb ik gemerkt)

Was nog bij de HA vandaag, helaas zijn er geen alternatieve medicijnen. Er was een invaller, wat een broekie was het. Volgens mij was ie een stuk jonger dan dat ik ben, dan vraag ik me altijd af: Moet ik nou U zeggen? Dit was echt zo'n jochie die in de kroeg je probeert te versieren en die je afpoeiert (omdat ie te jong oogt) en nu moet ik zo'n typ vertellen over mijn opgedroogde pruim (cervix-slijm dus). Heeeeel apart. Hij wist er zelf ook niet veel vanaf en ging de bijsluiter voorlezen (alsof ik die nog nooit bekeken had in die tien jaar en waar dus niks instaat over opdrogend cervixslijm. Nee he he, dat heb ik op een Amerikaanse site gelezen) Anyway, ik mocht wel naar het lab om nog eens mijn bloed te testen op allergieen en meteen mijn hormonen te checken, dus dat heb ik maar meteen gedaan. In afwachting dus.. (ook op mijn ei!)
Slaap lekker allemaal en fijn weekend!
Helaas hebben moeders bijna altijd gelijk

Vervelend dat je zo'n broekie had die je niets kon vertellen. Ik zou ff de bloeduitslagen afwachten en dan terug naar de ha, misschien kun je dan regelen dat je je eigen ha hebt. Misschien heeft hij/zij meer ervaring en een oplossing en anders moet je doorgestuurd worden naar een allergie-dokter in het z'huis, is dat de dermatoloog of een ander?of gynaecoloog...
pi_72666608
Ja dat is idd de dermatoloog. Komende week moet ik zo'n samenlevingstest doen dus wordt er meteen gekeken of dat slijm idd het zaad tegen houdt.Dat is bij mijn eigen HA(en die is ook verloskundige) dus daar heb ik wat meer vertrouwen in. We zullen zien..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72680010
Becky wat balen zeg Dikke knuffel en kus
Fluugs, klote van je 4de miskraam, maar richt je inderdaad nu eerst even op je eigen gezondheid

Triertje was super dat je weer zwanger bent, dat je maar een mooi kindje mag uitpoepen


Hier ongesteld geworden in de vakantie, wel iets later dan we hadden uitgerekent (3 dagen). Maar kon aan het klimaat liggen, en ik heb ook volgens mij iets later me eisprong gevoelt (net thuis templijst gekeken en leek opzich wel te kloppen de ongesteldsheiddatum)
Op naar ronde 9...

Gaan trouwens dinsdag starten met afvallen (nog ergens pm met dieet van happyme in inbox), misschien heeft dat invloed...niet dat ik super te dik ben.. ben 175m en weeg 89 kilo.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72680079
oja NOD mag naar 13 Oktober

En ik was idd op vakantie.. deze ongesteldheid trouwens best mild.. niet dat ik klaag. Juist beter zo in de vakantie

[ Bericht 80% gewijzigd door Ciscostar op 12-09-2009 23:03:52 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72680326
Jammer Cisco, hopelijk brengt ronde 9 je geluk.
pi_72681359
Cisco en Guess waar blijven die tweede streepjes toch
pi_72687136
Wat jammer Cisco....
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72691907
Cisco, wat jammer dat je ongesteld bent geworden.
Succes met afvallen.
Ik probeer ook nog een paar kilootjes kwijt te raken voordat ik zwanger word.
  zondag 13 september 2009 @ 08:54:41 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72691910
Kom ik terug van vakantie en zie ik erg verdrietig nieuws van becky en flugel. Meiden een dikke voor jullie

Voor Tierrr een vette

Voor mijsje een en een knuffel. Hopelijk valt de uitslag mee

En voor de meiden met een negatieve test of menstruatie ook een Even janken en op naar de volgende ronde

Ik blijf gewoon stug doorduimen
pi_72692021


Ongelooflijk, maar dit zijn míjn twee streepjes!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72692024
Gefeliciteerd Baldria!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 september 2009 @ 09:24:55 #243
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72692063
Wat een mooie streepjes, Baldria!!!! Van harte gefeliciteerd en dat je maar een heel fijne zwangerschap mag hebben met een bloedmooi resultaat!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 13 september 2009 @ 09:27:28 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72692086
Nou dat duimen van mij werpt al meteen vruchten af
Baldria, gefeliciteerd met je streepjes!
  zondag 13 september 2009 @ 09:31:19 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72692115
jaaaaaaah Baldria! Gefeliciteerd!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72692121
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:27 schreef Asyniur het volgende:
Nou dat duimen van mij werpt al meteen vruchten af
Baldria, gefeliciteerd met je streepjes!
Inderdaad, en ik denk dat dat duimen extra geholpen heeft

Het is wel een beetje onwerkelijk.. M'n man vroeg zich al wel af of het echt zo was, omdat hij vond dat het niet zo duidelijk was, dat tweede streepje
Hij had waarschijnlijk mijn ovu-test van deze maand nog in z'n hoofd (test streep was duidelijk dan controle streep) en ik kon 'm nu lekker zeggen: Streep is streep (want hij is gewoon wél super duidelijk)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72692146
Wauw Baldria wat GAAAAAAAAAAF! Gefeliciteerd!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72692172
woowwowo super Baldria! gefeliciteerd
pi_72692274
Wauw, super Baldria !!

Gefeliciteerd en geniet ervan
pi_72692324
woeiii gefeliciteerd
pi_72692558
Jaaaaa, da's zeker een mooie 2e streep Baldria! Gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap gewenst!
  zondag 13 september 2009 @ 10:36:47 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_72692762
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72692808
En nu hup, de rest ook!!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zondag 13 september 2009 @ 10:41:55 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72692844
Gefeliciteerd Baldria!
***
  zondag 13 september 2009 @ 10:44:38 #255
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72692889
Gefeliciteerd Baldria!

Wat een kick he? Dat gevoel als ineens dat 2e streepje tevoorschijn piept? Die twijfel maar toch ook ergens heel logisch!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72692912
Wow Baldria.
Gefeliciteerd!
  zondag 13 september 2009 @ 11:04:48 #257
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72693252
Baldria wat goed! Gefeliciteerd

Hoorde gister van een vriendin dat ze ook zwanger is,zo leuk,gun het ze zo En we hebben een tijdje terug afgesproken dat we volgend jaar zomer samen op het terras zouden zitten met onze kids in de kinderwagen dus tja nu kan ik ook gewoon niet meer achterblijven
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72693268
Jaaaaaaaaaaaa, Baldria, wat goed!! Gefeliciteerd!! Inderdaad een mooi duidelijke streep hoor!! Geen twijfel mogelijk!!

Mijsje, misschien heb je het al gezegd, maar wanneer zou jij nou de uitslag krijgen?
pi_72693310
Baldria inderdaad een duidelijke streep hoor Proficiat!
pi_72693647
Goed nieuws Baldria gefeliciteerd
pi_72694698
Baldria van harte met je streepje!!
  zondag 13 september 2009 @ 12:22:21 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72694913
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:04 schreef Guess. het volgende:
Baldria wat goed! Gefeliciteerd

Hoorde gister van een vriendin dat ze ook zwanger is,zo leuk,gun het ze zo En we hebben een tijdje terug afgesproken dat we volgend jaar zomer samen op het terras zouden zitten met onze kids in de kinderwagen dus tja nu kan ik ook gewoon niet meer achterblijven
Lijkt mij ook niet! En belofte maakt schuld dus hup aan de babyknutsel
pi_72695946
Baldria dat is een hele duidelijke streep
Gefeliciteerd
Dat jij net als trierrr een mooi kindje mag uitpoepen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72695973
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Baldria!
Brighteyes jij nog gefeliciteerd met oscar Wist wel dat je ging bevallen in mijn vakantie
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72696044
Baldria!!! Wat geweldig!
en inderdaad, Baldriaman, streep is streep op een zwangerschapstest, dat maakt niet uit hoe dik of dun...


Tierrr, ik krijg de uitslag woensdag. dan moet ik bellen met de huisarts voor die uitslag. ik denk dat ik dan ook aangeef dat ik het genonderzoek ook echt wil. dan is er tenminste duidelijkheid.

Guess, dat is inderdaad een goede reden om lekker te gaan babyknutselen! Maar lekker op jouw tempo! Het mag ook dat je volgende zomer met een buik op knappen staat en in de herfst samen met de kids in de kinderwagen geen druk maar gewoon je eigen tijd!
pi_72696074
Heeeeeeeeeey Cisco is terug!!! Hoe was het op je vakantie?
pi_72696283
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet! En belofte maakt schuld dus hup aan de babyknutsel
Ik herinner mij een afspraak die wij een tijd geleden hadden gemaakt
pi_72697015
daar hadden jullie je allebei mooi aan gehouden
pi_72697079
@ Baldria : hartelijk gefeliciteerd met jullie 2e streepje!!
  zondag 13 september 2009 @ 13:41:52 #270
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_72697262
Baldria van harte gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_72698670
Baldria: Gefeliciteerd!
pi_72707445
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:18 schreef Baldria het volgende:
[ afbeelding ]

Ongelooflijk, maar dit zijn míjn twee streepjes!
Vet mooie streep!

Gefeliciteerd meid!



  Jubileum moderator zondag 13 september 2009 @ 19:43:34 #273
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72707804
Baldria gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72722066
een paar dagen niet online geweest en meteen een hoop bij te lezen!
Met best wat meiden die toch de op bezoek hebben gekregen,
Kop op meiden voor een ieder die het kan gebruiken en de moed niet opgeven hoor!
pi_72722077
En dikke vette streepjes van baldria! van harte en een fijne zwangerschap gewenst!
pi_72722094
en dan mijn eigen nieuws, afgelopen vrijdag geheel onverwachts
(was het dan toch niet de handwas? )

pi_72722160
Ik had zaterdag hele verhalen ingetikt en keurig op iedereen gereageerd, maar toen stond er opeens visite voor mijn snufferd en moest ik snel mijn browser afsluiten.
En gister had ik alleen even tijd om voor Baldria te juichen.

Maar balen weer voor Guess, Mardis en Cisco.

Hoe is het met Clovertje en Freubelmuts?
Voelen jullie al wat dames?
pi_72722186
Freubelmuts!

Gefeliciteerd!
pi_72722246
Streepjesregen in dit topic!!

Gefeliciteerd allen!
pi_72722346
JIPPIE en nog 1 Gefeliciteerd

ik hoop dat ik misschien vanmiddag ook nog goed nieuws kan brengen! heb om half 5 de echo.
pi_72722401
dank jullie wel!

Becky jij heel veel succes/sterkte vanmiddag
  maandag 14 september 2009 @ 09:30:52 #282
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72722590
Oh wat leuk freubelmutsch! Van harte gefeliciteerd en dat ook jij maar een mooie tijd tegemoet gaat
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 14 september 2009 @ 09:33:34 #283
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72722634
Gefeliciteerd dames!

Streepjes zijn geweldig!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 14 september 2009 @ 09:35:02 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_72722653
Wat leuk! freubelmuts gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72722843
Becky, sterkte...

En Baldria en Freubelmuts van harte gefeliciteerd!!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72722864
Freubelmuts wat geweldig!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Becky sterkte vandaag!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72722887
Jaaaaaaaaaaa, freubel!! Jij ook!! Gefeliciteerd!!
Wat goed zeg, eindelijk weer een streepjesregen! Is toch wel vaak zo he? Ineens meerdere tegelijk! Apart!
pi_72722912
Woeiii Freubelmuts, wat cool, streepjesregen hier! Gefeliciteerd
pi_72723211
Streepjesregen!!!

gefeliciteerd dames! Een hele voorspoedige zwangerschap gewenst
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72723375
Joehoeeeee.... nog meer streepjes

Freubelmuts, gefeliciteerd!!
pi_72724800
Baldria en freubelmuts, gefeliciteerd!
En Becky, succes vandaag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 14 september 2009 @ 12:42:22 #292
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72726924
Freubel ,gefeliciteerd

Becky heel erg veel sterkte vandaag,ik weet dat het een hele kleine kans is maar ga toch voor je duimen

En zoals beloofd een foto van onze pup die afgelopen weekend bij ons is gekomen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 14 september 2009 @ 13:03:49 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72727442
Gefeliciteerd freubelmuts!
***
pi_72727755
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:03 schreef mijsje het volgende:
Heeeeeeeeeey Cisco is terug!!! Hoe was het op je vakantie?
Jaa ben terug
Vakantie was fijn, mooi weer gehad.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72727833
Gaat goed hier dames
Freubelmuts gefeliciteerd!!! Dat ook jij mooi kindje mag krijgen

Guess wat een schatje... hebben hebben hebben

Becky succes en sterkte vandaag
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72727988
Guess, wat een droppie!!
pi_72728004
Baldria gefeliciteerd. Dat is een mooie streep

En was er vandaag niet iemand met een echo hier

Aha dat was becky
Succes meid.

[ Bericht 20% gewijzigd door ymme op 14-09-2009 14:02:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')