abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72658369
Over dat wachten enzo, ik vind het wachten niet zo heel erg, maar meer de onzekerheid die er om heen zit. Als ik zou weten dat ik in december of in april zwanger ben dan wil ik daar best op wachten. Maar dan weet ik dat het er aan zit te komen, maar nu wachten we ergens op en we hebben geen idee wanneer het komt, dat vind ik persoonlijk zo enorm lastig!
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:13:17 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72661397
Dat heb ik ook Poezebeest,al zou het nu nog een jaar of zelfs 2 jaar duren als ik maar weet dat we een kindje van onszelf kunnen krijgen.
We proberen nu wel gewoon ons leven te leven zoals we nu leuk vinden en gaan ons er niet meer mee bezig houden in de zin van,maar wat als ik over 3mnd nu zwanger ben.Dat hebben we nu ruim een jaar gedaan en ik kan het niet meer,hoe het leven er over een jaar of 2 jaar uitziet zien we dan wel weer,nu doen we gewoon lekker ons ding en genieten van andere dingen.
Morgen ons puppy-meisje ophalen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72661716
Wat leuk Guess; morgen jullie kleine puppy-meisje! Even wat afleiding van het hele zwanger worden. Doe maar flink met haar knuffelen, dat helpt bij mij in ieder geval erg goed.
pi_72662293
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Guess. het volgende:
Dat heb ik ook Poezebeest,al zou het nu nog een jaar of zelfs 2 jaar duren als ik maar weet dat we een kindje van onszelf kunnen krijgen.
We proberen nu wel gewoon ons leven te leven zoals we nu leuk vinden en gaan ons er niet meer mee bezig houden in de zin van,maar wat als ik over 3mnd nu zwanger ben.Dat hebben we nu ruim een jaar gedaan en ik kan het niet meer,hoe het leven er over een jaar of 2 jaar uitziet zien we dan wel weer,nu doen we gewoon lekker ons ding en genieten van andere dingen.
Morgen ons puppy-meisje ophalen
Fotootje morgen
pi_72662765
Mardis en Guess... wat jammer weer. Ik hoop zo ontzettend op streepjes elke keer, word er nu ook een beetje triest van. We moeten met z'n allen blijven geloven dat we allemaal een keer zwanger raken, de een wat later dan de ander, maar het gaat echt wel een keer lukken hoor, daar ben ik van overtuigd. Ik probeer ook voor mezelf zo positief mogelijk te blijven (en die gedachten "misschien lukt het niet) toch weg te drukken.[ Want mijn moeder zegt altijd:"gedachten hebben krachten" (en ze heeft altijd gelijk, heb ik gemerkt)

Was nog bij de HA vandaag, helaas zijn er geen alternatieve medicijnen. Er was een invaller, wat een broekie was het. Volgens mij was ie een stuk jonger dan dat ik ben, dan vraag ik me altijd af: Moet ik nou U zeggen? Dit was echt zo'n jochie die in de kroeg je probeert te versieren en die je afpoeiert (omdat ie te jong oogt) en nu moet ik zo'n typ vertellen over mijn opgedroogde pruim (cervix-slijm dus). Heeeeel apart. Hij wist er zelf ook niet veel vanaf en ging de bijsluiter voorlezen (alsof ik die nog nooit bekeken had in die tien jaar en waar dus niks instaat over opdrogend cervixslijm. Nee he he, dat heb ik op een Amerikaanse site gelezen) Anyway, ik mocht wel naar het lab om nog eens mijn bloed te testen op allergieen en meteen mijn hormonen te checken, dus dat heb ik maar meteen gedaan. In afwachting dus.. (ook op mijn ei!)
Slaap lekker allemaal en fijn weekend!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72662816
Guess veel plezier met je kleine meisje!
pi_72662980
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:57 schreef IslaBonita het volgende:
Mardis en Guess... wat jammer weer. Ik hoop zo ontzettend op streepjes elke keer, word er nu ook een beetje triest van. We moeten met z'n allen blijven geloven dat we allemaal een keer zwanger raken, de een wat later dan de ander, maar het gaat echt wel een keer lukken hoor, daar ben ik van overtuigd. Ik probeer ook voor mezelf zo positief mogelijk te blijven (en die gedachten "misschien lukt het niet) toch weg te drukken.[ Want mijn moeder zegt altijd:"gedachten hebben krachten" (en ze heeft altijd gelijk, heb ik gemerkt)

Was nog bij de HA vandaag, helaas zijn er geen alternatieve medicijnen. Er was een invaller, wat een broekie was het. Volgens mij was ie een stuk jonger dan dat ik ben, dan vraag ik me altijd af: Moet ik nou U zeggen? Dit was echt zo'n jochie die in de kroeg je probeert te versieren en die je afpoeiert (omdat ie te jong oogt) en nu moet ik zo'n typ vertellen over mijn opgedroogde pruim (cervix-slijm dus). Heeeeel apart. Hij wist er zelf ook niet veel vanaf en ging de bijsluiter voorlezen (alsof ik die nog nooit bekeken had in die tien jaar en waar dus niks instaat over opdrogend cervixslijm. Nee he he, dat heb ik op een Amerikaanse site gelezen) Anyway, ik mocht wel naar het lab om nog eens mijn bloed te testen op allergieen en meteen mijn hormonen te checken, dus dat heb ik maar meteen gedaan. In afwachting dus.. (ook op mijn ei!)
Slaap lekker allemaal en fijn weekend!
Helaas hebben moeders bijna altijd gelijk

Vervelend dat je zo'n broekie had die je niets kon vertellen. Ik zou ff de bloeduitslagen afwachten en dan terug naar de ha, misschien kun je dan regelen dat je je eigen ha hebt. Misschien heeft hij/zij meer ervaring en een oplossing en anders moet je doorgestuurd worden naar een allergie-dokter in het z'huis, is dat de dermatoloog of een ander?of gynaecoloog...
pi_72666608
Ja dat is idd de dermatoloog. Komende week moet ik zo'n samenlevingstest doen dus wordt er meteen gekeken of dat slijm idd het zaad tegen houdt.Dat is bij mijn eigen HA(en die is ook verloskundige) dus daar heb ik wat meer vertrouwen in. We zullen zien..
pi_72680010
Becky wat balen zeg Dikke knuffel en kus
Fluugs, klote van je 4de miskraam, maar richt je inderdaad nu eerst even op je eigen gezondheid

Triertje was super dat je weer zwanger bent, dat je maar een mooi kindje mag uitpoepen

Hier ongesteld geworden in de vakantie, wel iets later dan we hadden uitgerekent (3 dagen). Maar kon aan het klimaat liggen, en ik heb ook volgens mij iets later me eisprong gevoelt (net thuis templijst gekeken en leek opzich wel te kloppen de ongesteldsheiddatum)
Op naar ronde 9...

Gaan trouwens dinsdag starten met afvallen (nog ergens pm met dieet van happyme in inbox), misschien heeft dat invloed...niet dat ik super te dik ben.. ben 175m en weeg 89 kilo.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72680079
oja NOD mag naar 13 Oktober

En ik was idd op vakantie.. deze ongesteldheid trouwens best mild.. niet dat ik klaag. Juist beter zo in de vakantie

[ Bericht 80% gewijzigd door Ciscostar op 12-09-2009 23:03:52 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72680326
Jammer Cisco, hopelijk brengt ronde 9 je geluk.
pi_72681359
Cisco en Guess waar blijven die tweede streepjes toch
pi_72687136
Wat jammer Cisco....
pi_72691907
Cisco, wat jammer dat je ongesteld bent geworden.
Succes met afvallen.
Ik probeer ook nog een paar kilootjes kwijt te raken voordat ik zwanger word.
  zondag 13 september 2009 @ 08:54:41 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72691910
Kom ik terug van vakantie en zie ik erg verdrietig nieuws van becky en flugel. Meiden een dikke voor jullie

Voor Tierrr een vette

Voor mijsje een en een knuffel. Hopelijk valt de uitslag mee

En voor de meiden met een negatieve test of menstruatie ook een Even janken en op naar de volgende ronde

Ik blijf gewoon stug doorduimen
pi_72692021

Ongelooflijk, maar dit zijn míjn twee streepjes!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72692024
Gefeliciteerd Baldria!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 september 2009 @ 09:24:55 #243
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72692063
Wat een mooie streepjes, Baldria!!!! Van harte gefeliciteerd en dat je maar een heel fijne zwangerschap mag hebben met een bloedmooi resultaat!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 13 september 2009 @ 09:27:28 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72692086
Nou dat duimen van mij werpt al meteen vruchten af
Baldria, gefeliciteerd met je streepjes!
  zondag 13 september 2009 @ 09:31:19 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72692115
jaaaaaaah Baldria! Gefeliciteerd!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72692121
quote:
Op zondag 13 september 2009 09:27 schreef Asyniur het volgende:
Nou dat duimen van mij werpt al meteen vruchten af
Baldria, gefeliciteerd met je streepjes!
Inderdaad, en ik denk dat dat duimen extra geholpen heeft

Het is wel een beetje onwerkelijk.. M'n man vroeg zich al wel af of het echt zo was, omdat hij vond dat het niet zo duidelijk was, dat tweede streepje
Hij had waarschijnlijk mijn ovu-test van deze maand nog in z'n hoofd (test streep was duidelijk dan controle streep) en ik kon 'm nu lekker zeggen: Streep is streep (want hij is gewoon wél super duidelijk)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72692146
Wauw Baldria wat GAAAAAAAAAAF! Gefeliciteerd!
pi_72692172
woowwowo super Baldria! gefeliciteerd
pi_72692274
Wauw, super Baldria !!

Gefeliciteerd en geniet ervan
pi_72692324
woeiii gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')