Mardis en Guess...

wat jammer weer. Ik hoop zo ontzettend op streepjes elke keer, word er nu ook een beetje triest van.
We moeten met z'n allen blijven geloven dat we allemaal een keer zwanger raken, de een wat later dan de ander, maar het gaat echt wel een keer lukken hoor, daar ben ik van overtuigd. Ik probeer ook voor mezelf zo positief mogelijk te blijven (en die gedachten "misschien lukt het niet) toch weg te drukken.[ Want mijn moeder zegt altijd:"gedachten hebben krachten" (en ze heeft altijd gelijk, heb ik gemerkt)Was nog bij de HA vandaag, helaas zijn er geen alternatieve medicijnen. Er was een invaller, wat een broekie was het. Volgens mij was ie een stuk jonger dan dat ik ben, dan vraag ik me altijd af: Moet ik nou U zeggen? Dit was echt zo'n jochie die in de kroeg je probeert te versieren en die je afpoeiert (omdat ie te jong oogt) en nu moet ik zo'n typ vertellen over mijn opgedroogde pruim (cervix-slijm dus).

Heeeeel apart. Hij wist er zelf ook niet veel vanaf en ging de bijsluiter voorlezen (alsof ik die nog nooit bekeken had in die tien jaar en waar dus niks instaat over opdrogend cervixslijm. Nee he he, dat heb ik op een Amerikaanse site gelezen) Anyway, ik mocht wel naar het lab om nog eens mijn bloed te testen op allergieen en meteen mijn hormonen te checken, dus dat heb ik maar meteen gedaan. In afwachting dus.. (ook op mijn ei!)
Slaap lekker allemaal en fijn weekend!