abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72636765
Ik ben gister dan toch ongesteld geworden, het is nog niet veel, maar wel echt bloed zeg maar.
Cycluslengte deze keer: 36 dagen

Mijn nieuwe NOD wordt 15 oktober (tjemig wat duurt dat nog lang!)
Zou één van de modjes hem willen veranderen?

Verder blijf ik duimen voor de rest van de dames
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:40:41 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72636902
Nienna, wat jammer...
Ik zal het aanpassen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72637034
Nienna, jammer zeg
pi_72637154
Nienna.
Vervelend dat je cyclus zo lang is zeg.
Hopelijk duurt de volgende nog langer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72637811
Nienna, wat balen van de lange cyclussen!
Hoop net als kolonia dat de volgende zo'n 40 weken duurt!

hier niks te melden
pi_72639734
Nienna wat jammer....

Voor de rest: Spannund!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72641909
Nienna, echt jammer joh!

Ik duim nog mee voor de rest hoor!
pi_72646027
Vandaag zoals verwacht ongesteld geworden, na een cyclus van 34 dagen. Als ik daarvan uitga, is mijn nieuwe NOD op 14 oktober.

Ik duim nog mee voor de rest!
pi_72646194
Mardis, van een kant jammer dat je ongesteld wordt. ik had graag gezien dat je gewoon te vroeg had getest. maar goed, nu is het ook wel goed om te zien dat je een eigen cyclus hebt, en dat dat goed gaat. wat dat betreft voor ongesteld worden en door naar de volgende ronde...

Clovertje, voor jou dus ook spannend inderdaad! ik duim voor je!
pi_72648993
Nienna en Mardis wat jammer
Mijsje, ik duim voor een goede uitslag van het borstonderzoek
IslaBonita hoe was het bij de huisarts?
Guess vervelend dat je nu weer naar de tandarts moet
Voor alle meiden die aan het wachten zijn, ik duim weer voor jullie

Ik mag binnenkort oefenen, een vriendin van me vroeg me of ik op haar dochtertje (9 maanden) wilde passen als zij af en toe ging voetballen
Over dat ongesteldheid worden.. ik ben eigenlijk meteen ongesteld (helder bloed) en na 3 dagen ben ik er weer vanaf, daar heb ik gelukkig weer mazzel mee.
pi_72649730
Nienna, ik las helemaal over je heen... balen weer hoor meid!

dank je Borra!
veel plezier met oefenen weer!
(ik doe oefenen op een wat andere manier... )

bij mij begint ongesteld worden met een dag pijn onderin m'n rug en buik, van die weeïge pijn... (geen steken) en dan worden m'n borsten zacht, en dan komt het een paar uur daarna los...
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:04:05 #212
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72654811
Vanochtend uit bed naar de wc en helaas zijn de geariveerd.Deze ronde een korte cyclus voor mijn doen,28dgn.
Geef mijn nieuwe NOD nog wel door,nu ff geen zin om het uit te rekenen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72655565
Guess...
pi_72656770
Nienna/Mardis/Guess jammer....
Erg balen voor jullie! Ik vind het maar stom dat het gewoon bij jullie alledrie niet is gelukt

Ik heb verder alleen echt héél zere borsten, en ongi krampen en daarom verwacht ik dat dit weekend er een WOD op me te wachten staat..

Maar, met het klussen met ons huisje gaat het goed en ik stond in ons kleine kamertje en ik hoopte zóóó erg dat ik 'm meteen zou mogen inrichten als baby kamer
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72656845
Bedankt weer dames

Guess, wat vreselijk balen!

Baldria, hopelijk betekenen die pijnlijke borsten iets heel anders voor je....en mag je inderdaad dat kamertje gaan inrichten. Ik duim voor je.
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:06:58 #216
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72657003
Thanks.
Ik ben op het moment de moed helemaal kwijt,hoe kan het nou dat het na ruim een jaar en beide gezond te zijn nog steeds niet raak is Ik heb steeds vaker het gevoel dat het voor ons gewoon niet weggelegd is,klotezooi
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72657090
Gewoon even lekker aan het baalmoment toegeven Guess.
Potje janken kan enorm opluchten...verwen jezelf even lekker en geef er eventjes aan toe.

Maar jij wordt ooit wel mooi een mama van een fantastisch kindje
pi_72657315
Guess
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72657478
Mijsje; heftig allemaal! Ik hoop op een goede uitslag, veel sterkte ermee

Isla; wat vervelend van die medicijnen, inderdaad maar eens naar de ha gaan, wellicht heeft die een idee.

Soneal; klinkt als een ingewikkeld verhaal, maar ik snap het. Wel fijn dat je nu weet hoe je lichaam werkt. Ik ben ook heel benieuwd of het van binnen net zo gaat als ik denk dat het gaat.

Guess; wat vervelend zeg!

Becky; je houdt het wel spannend, ik duim voor je!

Nienna en Mardis; wat jammer

Guess; een hele dikke knuffel voor jou. Ik begrijp helemaal dat je boos en verdrietig bent en da's ook logisch, het is iedere keer weer een teleurstelling. Maar geef de moed niet op, ookal moeten jullie wat langer wachten, ook jij zult mama worden van een lief klein babytje en hopelijk heel snel!

Hier nóg een vriendinnetje dat zwanger is, teller staat inmiddels op drie. Vindt het wel erg leuk dat ik dan op de babyafdeling mag rondneuzen naar een cadeautje voor ze Moet dan wel even mijn verstand op nul zetten en niet aan mezelf denken. Verder hier in afwachting op mijn eisprong, pfff, het duurt me te lang allemaal.
pi_72657627
Poezebeest, dat is wel het mooiste excuus om alvast te neuzen wat je zelf eventueel zou willen hebben straks
pi_72657994
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef -Nienna- het volgende:
Poezebeest, dat is wel het mooiste excuus om alvast te neuzen wat je zelf eventueel zou willen hebben straks
Dat wil ik eigenlijk een beetje voorkomen, uit zelfbescherming denk ik, want ik zie zoveel leuke en lieve dingen dat mijn eierstokken extra hard gaan rammelen en dat kan ik even niet gebruiken om mijn hoofd koel te houden.
pi_72658062
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Dat wil ik eigenlijk een beetje voorkomen, uit zelfbescherming denk ik, want ik zie zoveel leuke en lieve dingen dat mijn eierstokken extra hard gaan rammelen en dat kan ik even niet gebruiken om mijn hoofd koel te houden.
Ok, dan neem ik mijn woorden terug
pi_72658176
ohw Guess... meid, ik snap de twijfel wel hoor... die voel ik ook wel, maar goed, er is een gemiddelde van een jaar om zwanger te worden, en tegenover mensen die die na 11 maanden zwanger raken, staan natuurlijk ook mensen die na 1 jaar en 1 maand zwanger raken... hou moed meid, je kindje wacht op je!
maar wat naar dat het deze maand weer niet gelukt is...

Poezebeest, heel fijn dat je vriendinnetje zwanger is hoor! Jammer dat je nog niet samen zwanger kan zijn, maar evengoed fijn dat je er wel van kan meegenieten...
pi_72658233
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ok, dan neem ik mijn woorden terug
Hoeft niet hoor... Ik zou dat ook gezegd hebben, lekker neuzen tussen die lieve kleine spulletjes en denken, dit wil ik, dat wil ik, maar ik heb onderhand de vorige winter en de zomercollectie al bekeken en uitgezocht en nog niets kunnen kopen dat ik dan 'denk' dat ik de goden vervloek als ik dat nu weer doe en dan zeker niet snel zwanger wordt. Een irreële gedachte, weet ik ook wel, maar soms kan ik niet nuchter denken.
pi_72658289
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:37 schreef mijsje het volgende:
ohw Guess... meid, ik snap de twijfel wel hoor... die voel ik ook wel, maar goed, er is een gemiddelde van een jaar om zwanger te worden, en tegenover mensen die die na 11 maanden zwanger raken, staan natuurlijk ook mensen die na 1 jaar en 1 maand zwanger raken... hou moed meid, je kindje wacht op je!
maar wat naar dat het deze maand weer niet gelukt is...

Poezebeest, heel fijn dat je vriendinnetje zwanger is hoor! Jammer dat je nog niet samen zwanger kan zijn, maar evengoed fijn dat je er wel van kan meegenieten...
Een vriendinnetje is eind van het jaar uitgerekend en de andere twee in de lente, dus ik hoop gewoon dat ik voor die tijd zwanger ben en toch nog mee kan zwangeren, al is het maar even...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')