Er staat nu een underscore achterquote:
Ik ben benieuwd wat de eerste topics wordenquote:
Verrek je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er staat nu een underscore achter
Oh dat was ik vergeten te fiksen toen ik het vorige topic opendequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand bedoelde het vast goed maar de OP was gaar
Die linksboven trok gelijk mijn aandachtquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, je mag kiezen. Zoals je ziet is er al één weg.
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook geen bakkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een beetje oefenen op unifrmiteit Nem. Mzar ze zien er uitermate smakelijk uit.
Lucht schijnt makkelijk te zijn als ik naar sommige collega's kijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg nu ook zin om wat te bakken
Ik post overalquote:
Vroeger wel eens overwogen kok of bakker te worden. Maar dat is niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo kom je nooit aan de bak in een industriele bakkerij
Ik kom op FOK! bijna overalquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik post overal![]()
De grote vraag is: waarom zit jij in mijn topics te neuzen?
Ja mooi toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kom op FOK! bijna overalEn topics waairn cadeau's voor jubileums worden gevraagd, vooral in PUB, vraagt om domme reacties. Die ik leuk vind om te lezen
Ik reageer ook zelden in PUB maar soms heb ik het gewoon niet doorquote:
Ik vind het wel leuk er te baggerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil liever niet in ONZ en PUB postenONZ is zo'n beetje het afvalputje van FOK! geworden. KLB zul je me ook niet snel in zien trouwens
De twee dingen die nu vaststaan zijn door mij geregeldquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de eerste topics worden
Dat is geen antwoord op de vraag he Miepquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
De twee dingen die nu vaststaan zijn door mij geregeld
Ik doe het welquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wie schopt mij even aan het werk?ik kan maar geen goed boek vinden voor die reccensie en ben nu ook al onbehoorlijk lang bezig met de laatste twee woordjes commentaar van de tweede lezer van mn scriptie
quote:
Beidequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
vanwege het terug vinden van een vermiste cd of is het een goeie cd?
Pink is wel goed ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BeideIk vroeg me al af waar die was en ik vind het een goede cd
Is van Pink
kun je hier ook niet eens zoeken? ik mis er ook nog 1quote:
[X] Geschiktquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik doe het wel
* Schopt LB weer aan het werk
Ik heb 2 cd's van d'r, Missundaztood en Try Thisquote:
Ik vond de mijne terug tussen een stel dingen van schoolquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kun je hier ook niet eens zoeken? ik mis er ook nog 1
Dus ik moet een vermiste Radio Head cd zoeken tussen mijn cd's?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon zoeken waar je denkt dat die niet ligt
quote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus ik moet een vermiste Radio Head cd zoeken tussen mijn cd's?
Ik wilde hier posten, maar las dit en ging dus naar de active topics van Nem, vervolgens via een andere user naar weer een ander topic, etc.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde hier posten, maar las dit en ging dus naar de active topics van Nem, vervolgens via een andere user naar weer een ander topic, etc.
Weg anderhalf uur.![]()
Hehehequote:
Ik heb nog geen klap gedaan vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde hier posten, maar las dit en ging dus naar de active topics van Nem, vervolgens via een andere user naar weer een ander topic, etc.
Weg anderhalf uur.![]()
Ik heb wel al wat meer gedaan. Een college geleerd, een stuk geschreven voor een vak, een blz gelezen in een studieboek, 3 hoofdstukken uit memoirs of a geisha gelezen, ruim een uur gefietst, naar de bank geweest voor een nieuwe bankpas, sportbroek opgehaald, stofgezogen, krant gelezen en boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog geen klap gedaan vandaagNou ja, iets opgezocht over een nog te schijven essay.
Wedden dat die schoen helemaal achterin ligt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Soempie het volgende:
En ik ben een schoen kwijt. Hij ligt ergens in de kelder, maar die zit vol met troep. Ik wil vanavond die schoenen aan (hardloopschoenen), dus nu zit ik moed te verzamelen om de kelder leeg te trekken.
Da's meer dan mij hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb wel al wat meer gedaan. Een college geleerd, een stuk geschreven voor een vak, een blz gelezen in een studieboek, 3 hoofdstukken uit memoirs of a geisha gelezen, ruim een uur gefietst, naar de bank geweest voor een nieuwe bankpas, sportbroek opgehaald, stofgezogen, krant gelezen en boodschappen gedaan.
Wow, zo lijkt het heel wat.
of op de plek waar je het laatst zoekt/ verwact waar die ligtquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wedden dat die schoen helemaal achterin ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |