Ik vind er zo weinig aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef Coos het volgende:
Ik heb nu wel genoeg van die kist gezien
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef June. het volgende:
Ik hoop wel dat ze deze aflevering nog bij dat dorp komen..
Dit was blijkbaar dus bedoeld als duo uitzending op de zondag en dan was het niet zo erg geweest. Nu is het tempo te traag inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef June. het volgende:
Ik hoop wel dat ze deze aflevering nog bij dat dorp komen..
quote:
Ja die vond ik ook al goudquote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
"Ze zijn 8-9 kilo en er zijn er 15 dus al zo een 95 kilo"
Én "de kist".quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het toch nog best een leuke aflevering! Wel een beetje kort, ze mogen het van mij naar anderhalf uur gooien. Volgende week weer zeikende wijven
Dat was idd een momentje bij ons thuis.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Nee, want hij zei dat zijn vriendin hem had gewaarschuwd voor alfa-mannetjes binnen de expeditie.quote:
Ja, zijn shopvriendinnetje misschien?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Nee, want hij zei dat zijn vriendin hem had gewaarschuwd voor alfa-mannetjes binnen de expeditie.
En die zag je lopen in een groot distributiecentrum als logistiek managerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
toegegeven, het was niet de meest interessantste aflevering...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik geloof dat ik dit de saaiste uitzending van Expeditie Robinson ooit vond![]()
Marcel lijkt me wel een sympathieke gast
Lijkt mij dat dat gewoon zo geplant is door de regie. Ieder normaal denkend mensen weet dat het door de jungle/regenwoud onvoorstelbaar veel zwaarder en trager is dan dan met een vlot. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze alle 5 zo onnozel waren om eerst 2 dagen door de jungle te sleuren met dat ding ipv meteen een vlot te bouwen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vond het wel wat hebben de aflevering, het is echt uberzwaar.
Maar hoe dom om pas na 2 dagen op het idee te komen om een vlot te bouwen en stroomafwaarts te gaanAls ze de 2e dag volledig hadden gebruikt voor een super vlot dan hadden ze halverwege dag 3 binnen geweest en daarna relaxed nog een dagje kunnen doorbrengen waar ze wilden.
Maar goed, wij hebben makkelijk praten op onze comfortabele bank
Je hoorde dat ook in het commentaar. Dat door / langs de rivier onmogelijk was. Ze moesten door de jungle. Ze kunnen dit zo makkelijk regisseren, het is nog net niet in scene gezet. Dat gecombineerd met goed knip en plak werk en je krijgt prachtige afleveringen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 05:38 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat gewoon zo geplant is door de regie. Ieder normaal denkend mensen weet dat het door de jungle/regenwoud onvoorstelbaar veel zwaarder en trager is dan dan met een vlot. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze alle 5 zo onnozel waren om eerst 2 dagen door de jungle te sleuren met dat ding ipv meteen een vlot te bouwen.
Ook al heb je een dag werk met het vlot te bouwen (in het geval de kist zelf niet drijft) dan ben je aan het einde van dag 2 nog 5 keer zover als je normaal in 4 dagen reizen door de jungle was geweest.
Daar ga je spaak, er is ze verteld dat de kist niet nat mocht worden. Anders zouden ze hem zo in de rivier geflikkerd hebben en er lekker achteraan gezwommen zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 05:38 schreef Unstoppable het volgende:
Ook al heb je een dag werk met het vlot te bouwen (in het geval de kist zelf niet drijft) dan ben je aan het einde van dag 2 nog 5 keer zover als je normaal in 4 dagen reizen door de jungle was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |