De kist mag niet nat wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef rene90 het volgende:
Waarom kijken ze niet eerst of die kist gewoon drijft?
Lekker met die regen daar af en toequote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
De kist mag niet nat worden.
Dat heb ik gemist denk ik want ik vond het al zo gek dat ze niet door het water gingenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
De kist mag niet nat worden.
Ik ook!!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil weer vrouwen en ruzies
Die Marcel gok ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef Vrohdon het volgende:
Poultje maken wie deze aflevering niet gaat overleven?
Want ik geloof dat ik em al door heb.
Zijn toch niet zulke handige mannenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef rene90 het volgende:
Ze hebben genoeg middelen om een flink vlot te bouwenik zou dat gewoon doen en dan lekker op de rivier varen
Hij is misschien wel ergens in een bosje gaan schijten.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef pullup het volgende:
Waarom zitten die rotbeesten dan alleen bij die ene gast
Ja alleen hij blijft er maar over doorzeurenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
haha nouja mieren en vruchten en nu weer groene dingen.
Ik vind er zo weinig aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef Coos het volgende:
Ik heb nu wel genoeg van die kist gezien
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef June. het volgende:
Ik hoop wel dat ze deze aflevering nog bij dat dorp komen..
Dit was blijkbaar dus bedoeld als duo uitzending op de zondag en dan was het niet zo erg geweest. Nu is het tempo te traag inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef June. het volgende:
Ik hoop wel dat ze deze aflevering nog bij dat dorp komen..
quote:
Ja die vond ik ook al goudquote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
"Ze zijn 8-9 kilo en er zijn er 15 dus al zo een 95 kilo"
Én "de kist".quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het toch nog best een leuke aflevering! Wel een beetje kort, ze mogen het van mij naar anderhalf uur gooien. Volgende week weer zeikende wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |