De kist mag niet nat wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef rene90 het volgende:
Waarom kijken ze niet eerst of die kist gewoon drijft?
Lekker met die regen daar af en toequote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
De kist mag niet nat worden.
Dat heb ik gemist denk ik want ik vond het al zo gek dat ze niet door het water gingenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
De kist mag niet nat worden.
Ik ook!!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil weer vrouwen en ruzies
Die Marcel gok ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef Vrohdon het volgende:
Poultje maken wie deze aflevering niet gaat overleven?
Want ik geloof dat ik em al door heb.
Zijn toch niet zulke handige mannenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:47 schreef rene90 het volgende:
Ze hebben genoeg middelen om een flink vlot te bouwenik zou dat gewoon doen en dan lekker op de rivier varen
Hij is misschien wel ergens in een bosje gaan schijten.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:56 schreef pullup het volgende:
Waarom zitten die rotbeesten dan alleen bij die ene gast
Ja alleen hij blijft er maar over doorzeurenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
haha nouja mieren en vruchten en nu weer groene dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |