quote:Expeditie Robinson 2009
Fans hebben er even op moeten wachten, maar vanavond is het zo ver: een nieuwe serie Expeditie Robinson. Met een nieuwe presentator in de vorm van Eddy Zoëy en een nieuw avontuur op Maleisië. Expeditie Robinson 2009 begint als een women’s only-editie. Maar wat de vrouwen op het eiland niet weten - nadat ze elkaar in de haren zijn gevlogen - is dat er mannelijk schoon onderweg is.
Expeditie Robinson is al vele jaren een ongekend succesnummer en de verwachting is dat het dit seizoen niet anders is. De catch die is gevonden door alleen vrouwen op het eiland te droppen, is in elk geval een inspirerende. Verder denk ik dat Eddy zijn presentatieklus heel goed weet te klaren.
Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg. Wat de dames echter niet weten, is dat er op het vaste land nog een aantal mannen vechten om hun plek in de expeditie. Zij banen zich een weg door de dichte jungle en hebben van Eddy Zoëy een speciale opdracht gekregen. De mannen kunnen alleen maar naar het eiland als zij deze tocht met elkaar doorstaan. Halen ze de expeditie? En is dat goed nieuws voor de vrouwen?
Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken. Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. De heren bevestigen op hun beurt ook het bestaande imago van het mannelijke geslacht. Stoer, zelfverzekerd en als kameraden beginnen ze aan een nagenoeg onmogelijke missie met barre omstandigheden. Het wordt nog een helse klus om het eiland te bereiken.
Expeditie Robinson, donderdag 20.30 uur, RTL 5
Bron
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jawel noekje, dat kan jij ook. Heb hier een magnesiumstick liggen, zal ik hem opsturen zodat je kan oefenen voor het volgende seizoen
Nee klopt niet, heb even de OP wat aangepast met een andere tekstquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dagelijkse afleveringen? Vanavond dus weer?
Gewoon rtl gemistquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Soohr het volgende:
doen ze ook nog aan uitzending gemist hier? Kom niet op tijd thuis genoeg om de video te programeren
Dergeljke dingen zijn allemaal al weleens geprobeerd hoor, in eerdere seizoenen, met wisselend succes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vraag ook me telkens af waarom er niemand op zo'n eiland een krabben/kreeftenfuik in elkaar knutselt...volgens mij moeten dat soort beesten daat leven, en gecompliceerd is zo'n ding niet...je moet alleen leren vlechten...en dat kun je jezelf aanleren voor je op expeditie gaat.
Die krabbenfuik is wel eens geprobeerd ja. Principe was een ingegraven pot, en dan stukken stam neergelegd zodat de krabben vanzelf de pot in zouden lopen. Was alleen weer zo'n prutserige montage dat we nooit te zien kregen of het nou werktequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dergeljke dingen zijn allemaal al weleens geprobeerd hoor, in eerdere seizoenen, met wisselend succes.
Staat erin, vraag me af van wie die bips isquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze (in betere kwaliteit) niet in de OP?
Ja leuk, kan ik het hele dorp in de hens steken. Daarna ga ik me natuurlijk opgeven en vreet een stuk strot van een type Frans als lunch.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jawel noekje, dat kan jij ook. Heb hier een magnesiumstick liggen, zal ik hem opsturen zodat je kan oefenen voor het volgende seizoen
Ze liggen klaar in enevelop, ik hoor wel waar hij naartoe kanquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk, kan ik het hele dorp in de hens steken. Daarna ga ik me natuurlijk opgeven en vreet een stuk strot van een type Frans als lunch.
En ik ga oefenen tussen het slachtafval, want vieze dingen vreten komt ook altijd terug.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ja...maar als ik ooit geselecteerd word ga ik zeker thuis veel oefenen met zo'n magnesiumstick. En bouw ik een evenwichtsbalk in de achtertuin om te oefenen. je weet dat die twee dingen ALTIJD wel bij proeven terugkomen!
Nee dat hoor jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze liggen klaar in enevelop, ik hoor wel waar hij naartoe kan
Honger sowieso inderdaad, laat ze maar eens werken voor hun eten. Deze aflevering ook, hele bananenboom in de achtertuinquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Honger. En een aantal wendingen waardoor groepjes die de regie over proberen te nemen uitelkaar worden gehaald. Oh ja, en nippelslips natuurlijk
Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze (in betere kwaliteit) niet in de OP?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef Tristessa het volgende:
Nou begon inderdaad goed gister! Wat mij betreft mag die Rotterdamse (Yolande of zo) er ook meteen uit. Wat een bitch lijkt me dat. En die Belgische heroïneh.. huismoeder werkloze, heeft zij neptieten?
Staat erinquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?
[ afbeelding ]
Zoals die Carine...die gaat er wel snel uit heb ik het ideequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef planethugo het volgende:
grappig dat die vrouwen meteen voor de wraak gaan ipv te kijken wie écht het minste doet. Dat was bij mannen toch anders geweest denk ik.
Maar wat een domme dozen ook die wat de lijst mochten samenstellen. ipv dat je verder dan 2 dagen denkt gaan ze meteen doen alsof ze onschendbaar zijn en ruzie maken met degene die ze na 5 minuten niet zagen zittenSoms vraag je je af of de kandidaten weleens eerdere versies gezien hebben, dan snap je toch wel dat als je direct ruzie gaat maken je snel naar huis bent
Inderdaad :quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef planethugo het volgende:
ik zag trouwens ook een stukje tepel bij de eerste proef
Schokkender vind ik het dat ze er als advocate totaal niet in slaagt een geloofwaardig betoog te houden, en zich in haar eigen "zaak" belabbert verdedigt. Ze kreeg gewoon klop. Dat maakt de uiterst hooghartige houding tegenover haar opponente ("ach meisje, kom over 20 jaar maar eens terug"). des te genanter.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een advocate die rondloopt met een inkijk als zij zie je trouwens niet vaak...ze hingen er bijna uit in dat filmpje over haar.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:43 schreef kree het volgende:
Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Knipoogje het volgende:
Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit
Ze snapt het spel gewoon niet. Als jij er al in het begin wordt uitgestemd kun je een aantal dingen doen:quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....
Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
De grote vraag is natuurlijk of het puur geluk was dat ze won of dat ze echt skill heeft met die magnesiumstickquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar die finalist is wel verrassend, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Die hoeft zich niet bovenmatig in te spannen om positief in de groep te liggen en ze hoeft ook geen energie te verspillen met wakker liggen en complotten maken. Heerlijk rustig, eigenlijk heeft ze gewoon vakantie![]()
Als ik het zo hoorde zit er tussen die mannen ook een chick...quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben benieuwd welke rol de mannen nog gaan spelen, want dit wordt een chickfight zo![]()
Ik zal het niet op 100% geluk gooien, misschien heeft ze thuis geoefend met vuurmaken. Het eten is geen geluk, dat kan je of kan je niet. Het fysieke heeft ze geen geluk gehad, want ze was laatste.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk of het puur geluk was dat ze won of dat ze echt skill heeft met die magnesiumstick
het mooie is dat al die vrouwen nu natuurlijk jaloers zijn dat ze in de finale zit...quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zal het niet op 100% geluk gooien, misschien heeft ze thuis geoefend met vuurmaken. Het eten is geen geluk, dat kan je of kan je niet. Het fysieke heeft ze geen geluk gehad, want ze was laatste.
Volgens mij had ik gelezen of gehoord dat ze niet aan de proeven mee mag doen. Betekent dat ze geen etentje kan winnen, of een nachtje in een resort.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Jawel, zolang je maar bijdraagt zodat je te eten krijgt. Je hoeft je niet uit te putten in de proeven, dus ben je fysiek sterker op het eind als je beetje verstandig doet.
Wat dat betreft is de opzet van ER in het begin meteen geniaal. Jaloezie kweken (finaleplaats), wraakzucht (speciale opdracht geven aan dames die net weg zijn gestemd) en fysieke ongemakken (dames zonder hun rugzakje 3 dagen indezelfde kleding laten rondlopen).quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
het mooie is dat al die vrouwen nu natuurlijk jaloers zijn dat ze in de finale zit...
Vroeger was dat ook hoor, maar toen had je het 'patroon' nog niet door. Jarenlange kijkervaring geeft je genoeg hints tijdens de interviews om te zien wie er uit gaat of wie wint. Vaak van die simpele dingen als 'degene die de meeste aandacht in de uitzending krijgt gaat er meestal uit'.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:43 schreef itsme het volgende:
Jammer. vroeger was dat toch niet? Iig niet die irritante spoilers.
Sssstquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vroeger was dat ook hoor, maar toen had je het 'patroon' nog niet door. Jarenlange kijkervaring geeft je genoeg hints tijdens de interviews om te zien wie er uit gaat of wie wint. Vaak van die simpele dingen als 'degene die de meeste aandacht in de uitzending krijgt gaat er meestal uit'.
Hier ook zo! Nu moeten we kiezen of opnemen.bijna geen tijd(zin) om opgenomen spul te kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Rory78 het volgende:
Geweldig; alleen jammer dat het nu op donderdagavond is. De zondagavondjes waren exclusief voor ER gereserveerd bij ons thuis...
Is toch niet helemaal waar, door die laatste vuistregel dacht iedereen vorig jaar dat Hiukwan er uit vloogquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vroeger was dat ook hoor, maar toen had je het 'patroon' nog niet door. Jarenlange kijkervaring geeft je genoeg hints tijdens de interviews om te zien wie er uit gaat of wie wint. Vaak van die simpele dingen als 'degene die de meeste aandacht in de uitzending krijgt gaat er meestal uit'.
Mooi!quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef _Ruby_ het volgende:
Let op! Vandaag (volgens mij) een extra aflevering. Het staat 2 keer in de gids, om 16.20 en om 22.30.
Ik heb gelezen dat er 6 sept en 16 sept extra afleveringen zijn ivm de vele wendingen.
Jeejmeer kijkplezier
Volgens mij wordt de winnaar altijd gekozen, en meestal door de overige kampleden na de samensmelting, soms door sms-end nederland (Olgaquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar die finalist is wel verrassend, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Die hoeft zich niet bovenmatig in te spannen om positief in de groep te liggen en ze hoeft ook geen energie te verspillen met wakker liggen en complotten maken. Heerlijk rustig, eigenlijk heeft ze gewoon vakantie
De finale is tot nu toe altijd een aantal opdrachten geweest, dus ze hoeft zich ook geen ruk zorgen te maken over hoe ze in de groep ligt. Hoezo stressloos?
Chill, bedankt!quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef _Ruby_ het volgende:
Let op! Vandaag (volgens mij) een extra aflevering. Het staat 2 keer in de gids, om 16.20 en om 22.30.
Ik heb gelezen dat er 6 sept en 16 sept extra afleveringen zijn ivm de vele wendingen.
Jeejmeer kijkplezier
Dus 22.30 is een herhaling van 16.20??quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef _Ruby_ het volgende:
Jeejmeer kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |