abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72428029
quote:
Expeditie Robinson 2009
Fans hebben er even op moeten wachten, maar vanavond is het zo ver: een nieuwe serie Expeditie Robinson. Met een nieuwe presentator in de vorm van Eddy Zoëy en een nieuw avontuur op Maleisië. Expeditie Robinson 2009 begint als een women’s only-editie. Maar wat de vrouwen op het eiland niet weten - nadat ze elkaar in de haren zijn gevlogen - is dat er mannelijk schoon onderweg is.
Expeditie Robinson is al vele jaren een ongekend succesnummer en de verwachting is dat het dit seizoen niet anders is. De catch die is gevonden door alleen vrouwen op het eiland te droppen, is in elk geval een inspirerende. Verder denk ik dat Eddy zijn presentatieklus heel goed weet te klaren.

Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg. Wat de dames echter niet weten, is dat er op het vaste land nog een aantal mannen vechten om hun plek in de expeditie. Zij banen zich een weg door de dichte jungle en hebben van Eddy Zoëy een speciale opdracht gekregen. De mannen kunnen alleen maar naar het eiland als zij deze tocht met elkaar doorstaan. Halen ze de expeditie? En is dat goed nieuws voor de vrouwen?

Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken. Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. De heren bevestigen op hun beurt ook het bestaande imago van het mannelijke geslacht. Stoer, zelfverzekerd en als kameraden beginnen ze aan een nagenoeg onmogelijke missie met barre omstandigheden. Het wordt nog een helse klus om het eiland te bereiken.

Expeditie Robinson, donderdag 20.30 uur, RTL 5
Bron

Kandidaten
  • Bea Afgevallen in ronde 1

Bea is 31 jaar en komt uit Brussel. In het dagelijks leven is ze administratief bediende in een Advocatenkantoor.

• Marjolein

Marjolein is 26 en komt uit Amsterdam. In het dagelijks leven is ze arts.

• Yolanda

Yolanda is 29 en komt uit Rotterdam, in het dagelijks leven heeft ze een eigen onderneming: "Love 4 Weddings & Events".

• Carolien

Carolien is 27 jaar en komt uit Waasmunster (Vlaanderen). Ze werkt als Lerares lichamelijke opvoeding.

• Rita

Rita is 32 jaar en komt uit Breda, in het dagelijks leven is ze psychologe.

• Lianne

Lianne is 25 jaar en komt uit Nijmegen. In het dagelijks leven is ze serveerster.

• Sabine

Sabine is 35 jaar en komt uit Keerbergen (Vlaanderen). Momenteel is ze werkzoekende.

• Birgit

Birgit is 20 jaar en komt uit Zwanenburg. In dagelijks leven is ze model en werkt ze in de horeca.

• Esmeralda

Esmeralda is 38 jaar en komt uit Bergen op Zoom. In dagelijks leven is ze verpleegkundige en nog veel meer...

• Jill

Jill is 20 jaar en komt uit Astene (Vlaanderen). In het dagelijks leven is ze consultant.

• Marina

Marina is 46 en komt uit Hoboken (Vlaanderen). In het dagelijks leven is chauffeur stad Antwerpen.

• Simone

Simone is 40 jaar en komt uit Wageningen. In het dagelijks leven is ze doktersassistente bij Defensie.

• Carine

Carine is 40 jaar en komt uit Brussel. In het dagelijks leven is ze advocaat.

• Esther

Esther is 29 jaar en komt uit Krimpen aan den IJssel. In het dagelijks leven is ze visagiste en manager.

• Eva

Eva is 26 en komt uit Herentals (Vlaanderen). In het dagelijks leven is ze operator.

• Doreen

Doreen is 22 en komt uit Antwerpen. In het dagelijks leven studeert ze journalistiek.

[ Bericht 34% gewijzigd door rene90 op 04-09-2009 14:12:34 ]
  • Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    pi_72428047
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jawel noekje, dat kan jij ook. Heb hier een magnesiumstick liggen, zal ik hem opsturen zodat je kan oefenen voor het volgende seizoen
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
      vrijdag 4 september 2009 @ 12:01:27 #3
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_72428176
    Vraag ook me telkens af waarom er niemand op zo'n eiland een krabben/kreeftenfuik in elkaar knutselt...volgens mij moeten dat soort beesten daat leven, en gecompliceerd is zo'n ding niet...je moet alleen leren vlechten...en dat kun je jezelf aanleren voor je op expeditie gaat.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      vrijdag 4 september 2009 @ 12:02:15 #4
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_72428195
    Dagelijkse afleveringen? Vanavond dus weer?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_72428256
    Ik heb de kandidaten erbij geplakt om een wat mooiere OP te krijgen, iemand die ze kan indelen in noord / zuid?
    Top 5 China producten
    pi_72428298
    TVP voor volgende week.
    pi_72428314
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Dagelijkse afleveringen? Vanavond dus weer?
    Nee klopt niet, heb even de OP wat aangepast met een andere tekst
    Top 5 China producten
    pi_72428654
    doen ze ook nog aan uitzending gemist hier? Kom niet op tijd thuis genoeg om de video te programeren
    pi_72428724
    Eva

(ordinaire tvp)
    pi_72428863
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Soohr het volgende:
    doen ze ook nog aan uitzending gemist hier? Kom niet op tijd thuis genoeg om de video te programeren
    Gewoon rtl gemist
    Top 5 China producten
      vrijdag 4 september 2009 @ 12:37:08 #11
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_72429052
    Ik ben voor Jill.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_72429080
    Even een TVP.

IN de OP nog wat foto's van de dames
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
      Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 12:39:46 #13
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_72429125
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Vraag ook me telkens af waarom er niemand op zo'n eiland een krabben/kreeftenfuik in elkaar knutselt...volgens mij moeten dat soort beesten daat leven, en gecompliceerd is zo'n ding niet...je moet alleen leren vlechten...en dat kun je jezelf aanleren voor je op expeditie gaat.
    Dergeljke dingen zijn allemaal al weleens geprobeerd hoor, in eerdere seizoenen, met wisselend succes.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_72429202
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 12:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Dergeljke dingen zijn allemaal al weleens geprobeerd hoor, in eerdere seizoenen, met wisselend succes.
    Die krabbenfuik is wel eens geprobeerd ja. Principe was een ingegraven pot, en dan stukken stam neergelegd zodat de krabben vanzelf de pot in zouden lopen. Was alleen weer zo'n prutserige montage dat we nooit te zien kregen of het nou werkte
    Top 5 China producten
    pi_72429238

Kan deze (in betere kwaliteit) niet in de OP?
    pi_72429290
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef banananasi het volgende:
    [ afbeelding ]
    Staat erin, vraag me af van wie die bips is
    Top 5 China producten
    pi_72429314
    TVP
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
    pi_72429398
    TVP
    pi_72429440
    Wat vinden jullie allemaal criteria voor een goed en "robinson-waardig" seizoen?
    Top 5 China producten
    pi_72429591
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jawel noekje, dat kan jij ook. Heb hier een magnesiumstick liggen, zal ik hem opsturen zodat je kan oefenen voor het volgende seizoen
    Ja leuk, kan ik het hele dorp in de hens steken. Daarna ga ik me natuurlijk opgeven en vreet een stuk strot van een type Frans als lunch.
    Go hard or go home
    pi_72429694
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 12:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja leuk, kan ik het hele dorp in de hens steken. Daarna ga ik me natuurlijk opgeven en vreet een stuk strot van een type Frans als lunch.
    Ze liggen klaar in enevelop, ik hoor wel waar hij naartoe kan
    Top 5 China producten
      vrijdag 4 september 2009 @ 13:01:10 #22
    153506 Captain_Fabulous
    pi_72429698
    Honger. En een aantal wendingen waardoor groepjes die de regie over proberen te nemen uitelkaar worden gehaald. Oh ja, en nippelslips natuurlijk
      Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 13:04:36 #23
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_72429811
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    ja...maar als ik ooit geselecteerd word ga ik zeker thuis veel oefenen met zo'n magnesiumstick. En bouw ik een evenwichtsbalk in de achtertuin om te oefenen. je weet dat die twee dingen ALTIJD wel bij proeven terugkomen!
    En ik ga oefenen tussen het slachtafval, want vieze dingen vreten komt ook altijd terug.

O wacht, meedoen aan ER.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 13:05:53 #24
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_72429849
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 13:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ze liggen klaar in enevelop, ik hoor wel waar hij naartoe kan
    Nee dat hoor jij helemaal niet.

Oeps.
    pi_72429973
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 13:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Honger. En een aantal wendingen waardoor groepjes die de regie over proberen te nemen uitelkaar worden gehaald. Oh ja, en nippelslips natuurlijk
    Honger sowieso inderdaad, laat ze maar eens werken voor hun eten. Deze aflevering ook, hele bananenboom in de achtertuin . Hopelijk hebben ze weinig / geen voedsel. Daarnaast denk ik dat die vrouwen er ook niet echt mee kunnen omgaan, zag ze in de 1e aflevering al pannekoekjes bakken, terwijl het een noodvoorraad is, en er genoeg eten te vinden is op dat eiland. Bewaar dat voedsel dan voor momenten dat je wat moet aansterken. Maja dat is wat ik denk.

Verders inderdaad goede proeven, ook een aantal bekende uiteraard omdat die juist goed zijn voor Robinson. Een kleine groep vind ik ook beter, dat met die 100 mensen was gewoon bagger, nu kan je ten minste personen leren kennen en kunnen er gelijk complotten beginnen en zo de strijd losgaan.
    Dat met van elkaars eiland af jatten vond ik ook wel grappig, dat ze wisten dat een team helemaal aan de andere kant van het eiland zat en ze zelfstandig het eiland overgingen om het leeg te graaien, machtig
    Top 5 China producten
    pi_72430267
    Nou begon inderdaad goed gister! Wat mij betreft mag die Rotterdamse (Yolande of zo) er ook meteen uit. Wat een bitch lijkt me dat. En die Belgische heroïneh.. huismoeder, heeft zij neptieten?
      vrijdag 4 september 2009 @ 13:24:02 #27
    153506 Captain_Fabulous
    pi_72430385
    waar zou ze die van moeten betalen, zeis toch werkeloze alleenstaande huismoeder?
      vrijdag 4 september 2009 @ 13:24:26 #28
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_72430399
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef banananasi het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?

Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_72430518
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef Tristessa het volgende:
    Nou begon inderdaad goed gister! Wat mij betreft mag die Rotterdamse (Yolande of zo) er ook meteen uit. Wat een bitch lijkt me dat. En die Belgische heroïneh.. huismoeder werkloze, heeft zij neptieten?
      vrijdag 4 september 2009 @ 13:30:54 #30
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_72430543
    tvp

gisteren helaas gemist voor het grootste deel
    pi_72431136
    Eddy zal het vast leuk gehad hebben daar.
      vrijdag 4 september 2009 @ 14:10:30 #32
    3542 Gia
    User under construction
    pi_72431692
    tvp
    pi_72431754
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?

[ afbeelding ]
    Staat erin
    Top 5 China producten
    pi_72432569
    grappig dat die vrouwen meteen voor de wraak gaan ipv te kijken wie écht het minste doet. Dat was bij mannen toch anders geweest denk ik.

Maar wat een domme dozen ook die wat de lijst mochten samenstellen. ipv dat je verder dan 2 dagen denkt gaan ze meteen doen alsof ze onschendbaar zijn en ruzie maken met degene die ze na 5 minuten niet zagen zitten Soms vraag je je af of de kandidaten weleens eerdere versies gezien hebben, dan snap je toch wel dat als je direct ruzie gaat maken je snel naar huis bent
    pi_72432622
    Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
    Do what you love, love what you do!
    pi_72432630
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef planethugo het volgende:
    grappig dat die vrouwen meteen voor de wraak gaan ipv te kijken wie écht het minste doet. Dat was bij mannen toch anders geweest denk ik.

Maar wat een domme dozen ook die wat de lijst mochten samenstellen. ipv dat je verder dan 2 dagen denkt gaan ze meteen doen alsof ze onschendbaar zijn en ruzie maken met degene die ze na 5 minuten niet zagen zitten Soms vraag je je af of de kandidaten weleens eerdere versies gezien hebben, dan snap je toch wel dat als je direct ruzie gaat maken je snel naar huis bent
    Zoals die Carine...die gaat er wel snel uit heb ik het idee
    Top 5 China producten
      vrijdag 4 september 2009 @ 14:45:08 #37
    153506 Captain_Fabulous
    pi_72432662
    Een advocate die rondloopt met een inkijk als zij zie je trouwens niet vaak...ze hingen er bijna uit in dat filmpje over haar.
    pi_72432696
    ik zag trouwens ook een stukje tepel bij de eerste proef
    pi_72432812
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef planethugo het volgende:
    ik zag trouwens ook een stukje tepel bij de eerste proef
    Inderdaad :
    Top 5 China producten
      Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 15:17:21 #40
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_72433521
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Een advocate die rondloopt met een inkijk als zij zie je trouwens niet vaak...ze hingen er bijna uit in dat filmpje over haar.
    Schokkender vind ik het dat ze er als advocate totaal niet in slaagt een geloofwaardig betoog te houden, en zich in haar eigen "zaak" belabbert verdedigt. Ze kreeg gewoon klop. Dat maakt de uiterst hooghartige houding tegenover haar opponente ("ach meisje, kom over 20 jaar maar eens terug"). des te genanter.

En dan Eva onderaan de lijst zetten. Een doorzichtige wraakaktie. Dat gaat zich tegen je keren, maar een paar stappen vooruit denken kan ze ook niet.

En áls je dan zo opzichtig wraak neemt, kom er voor uit! Maar nee, mevrouw begon een lulverhaal over haar 'observaties'. En werd daarna kwaad dat hier schamper over werd gedaan.

Wat een onaangenaam, sneu wijf. Goed gecast dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gert op 04-09-2009 15:23:54 ]
      vrijdag 4 september 2009 @ 16:12:55 #41
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_72435221
    Het leek wel of ze het tegen haar kinderen had...
    pi_72436444
    Sloan ma!
      vrijdag 4 september 2009 @ 16:53:24 #43
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_72436478
    Scanman waar zit je??? (verkapte teeveepee )
    ☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
    pi_72436846
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 14:43 schreef kree het volgende:
    Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
    pi_72441688
    Zo net even gekeken. Top dat het weer terug is

Carina zal er wel snel uitleggen. Lekker handig om Eva onderaan te zetten na de avond dat je een ruzietje heb gehad

Ik ben bang dat Marina niet mijn favoriet gaat worden.
    pi_72446850
    En het meest trieste is nog wel dat Carina echt gelooft wat ze uitkraamt. Ze is 1 brok cognitieve dissonantie, totaal verbitterd over het feit dat *zij* -de ervaren topadvocate- de meeste stemmen kreeg. Ze snapt het echt gewoon niet. Als jij zegt 'ik vind van Persie beter voetballen dan v/d Vaart', dan betekent dat volgens haar normen dat je v/d Vaart dus niet vindt kunnen voetballen

Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit

Eerstvolgende stemming -> exit Carina.
    beter een knipoog dan een blauw oog
      vrijdag 4 september 2009 @ 22:14:43 #48
    1723 zeeuws jongetje
    inmiddels ouwe lul
    pi_72447075
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Knipoogje het volgende:

Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit

Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....

Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
    pi_72447532
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....

Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
    Ze snapt het spel gewoon niet. Als jij er al in het begin wordt uitgestemd kun je een aantal dingen doen:

* de opdracht geheimhouden --> dan ben je een sneaky bastard. Werkt tegen je
    * blijven bitchen en mokken --> dan ben je een zeikerd die de sfeer bederft
    * iemand als zwakste schakel kiezen die goed in de groep lag --> haar vriendinnen keren zich tegen je
    * je verlies slikken met een glimlach, de opdracht luid voorlezen en vervolgens gebruik maken van het feit dat mensen zich daardoor 'plots' heel sociaal naar je opstellen om te laten zien dat jij ook best een aardige gast bent. En uiteraard als zwakste schakel degene kiezen die het minst in de groep ligt.

Rara welke 3 dingen onze o zo leidinggevende en intelligente topadvocate koos
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_72447723
    Prachtig met al die vrouwen, 1 groot kippenhok

Die baard van Eddie is dan weer jammer, voor de rest doet ie het wel leuk tot nu toe (die 3x dat we hem zagen ).

Heb er weer zin an!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')